شناسایی فرایند شکل گیری موانع ارتقای شغلی و مؤلفه های تأثیرگذار بر اکوسیستم کاری بانوان در سازمان های ورزشی ایران

فروغ فلاح آشنا آباد؛ عباس نظریان مادوانی؛ رسول نوروزی سید حسینی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 تیر 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.297490.2449

شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی ورزشی شهر مشهد: یک مطالعه کیفی به شیوه تحلیل محتوا

مهدی سلیمی؛ محمد کشتی دار؛ زهرا سادات میرزازاده؛ امید علی خوارزمی؛ سیدمرتضی عظیم زاده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مرداد 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.299655.2438

فراتحلیل چهار دهه پژوهش در ارتباط با موانع وچالش‌های ارتقاء زنان در پست‌های مدیریت ورزشی در کشور

زهرا جامی عابد مقدم؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 مهر 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.328179.2786

طراحی و تدوین مدل چابکی استراتژیک در کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی (پیش‌آیندها و پس آینده‌ها)

حمزه عیسی زاده؛ قدرت الله باقری راغب؛ اسدالله کردناییج؛ آصف کریمی؛ مرتضی سلطانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آبان 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.298824.2422

اثر ملی‌گرایی، قوم‌گرایی و جهان شهرگرایی مصرفی بر ترجیح خرید برندهای ورزشی داخلی به خارجی در میان دانشجویان: نقش میانجی کیفیت عملکرد محصول

شکوفه درسازان؛ شهاب بهرامی؛ بهرام یوسفی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آبان 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.326425.2758

مدل‌سازی تأثیر بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد شرکت ها با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران

مصطفی فلاحی؛ مهدی کهندل؛ سید نعمت خلیفه؛ مهوش نوربخش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 آذر 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.330197.2813

طراحی مدل توسعه راهبردهای پایدار برای رویدادهای ورزش دانش‌آموزی مبتنی بر برنامه‌ریزی سناریو

داود لطفی سدهی؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 آذر 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.329187.2801

ارائه مدل توسعه منابع انسانی در سازمان‌های ورزشی با رویکرد کارآفرینانه با استفاده از نظریه داده بنیاد (مطالعه موردی استان لرستان )

سعید علی سرلک؛ حمید فروغی پور؛ محمد نیکروان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2022.337572.2883

طراحی مدل ساختاری تفسیری توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر سواد دیجیتالی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور

فرناز فروتن؛ اسماعیل شریفیان؛ کوروش قهرمان تبریزی؛ محسن منوچهری نژاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 اسفند 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2022.330631.2816

مدلسازی روابط خطی اخلاق حرفه‌ای با صلاحیت‌های حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی کارکنان فدراسیون‌های ورزشی

نگار رضوانی؛ مریم مختاری دینانی؛ رسول نوروزی سید حسینی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 فروردین 1401

https://doi.org/10.22059/jsm.2022.337592.2885

تأثیر استراتژی های بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاه های شهر تهران

حسین‌علی سلطانی؛ کامبیز حیدرزاده؛ روح اله زابلی؛ سیاوش احمدی چهره برق

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 فروردین 1401

https://doi.org/10.22059/jsm.2022.335303.2863

طراحی مدل عوامل موثر بر مصرف ورزش منظم و پیوسته در بین دانشجویان دانشگاه‌های ‏ایران مبتنی بر نظریه شانک

آرمان سهرابی؛ سعید صادقی بروجردی؛ بهزاد ایزدی؛ آرمان احمدی زاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 اردیبهشت 1401

https://doi.org/10.22059/jsm.2022.338397.2903

تاثیر سرمایه‌گذاری در بازاریابی رابطه‌مند بر رضایتمندی مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهر تهران (نقش واسطه‌ای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان)

میثم شیراوند؛ حسین اکبری یزدی؛ محمد حسن پیمان فر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 خرداد 1401

https://doi.org/10.22059/jsm.2022.338779.2904