آ
-
آصفی، احمدعلی
اثر مداخلۀ آموزشی مهارتهای ارتباطی بر رفتارهای خودمدیریتی و مدیریت تعارض مربیان کشتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 93-77]
-
آقایی، مسعود
ارائه مدل نقش توسعه پایدار درتحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تاکید بر تجربه کسب و کار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 231-214]
-
آقایی، نجف
تأثیر شاخص های کیفیت محیطی بر برندسازی گردشگری ورزشی دماوند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 261-249]
ا
-
احمدی، سیروس
طراحی مدل بینالمللیسازی برند باشگاههای لیگ برتر والیبال با رویکرد ترکیبی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 296-280]
-
احمدی چهره برق، سیاوش
تأثیر راهبردهای بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاههای شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 167-149]
-
اسدالهی، آمنه
طراحی مدل فعالیتهای بدنی زنان جوان ایرانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 161-145]
-
اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا
طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 93-74]
-
اکبری یزدی، حسین
تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 125-111]
-
الهی، علیرضا
تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 125-111]
-
امیری، اسماعیل
اثر مداخلۀ آموزشی مهارتهای ارتباطی بر رفتارهای خودمدیریتی و مدیریت تعارض مربیان کشتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 93-77]
ب
-
بای، ناصر
تأثیر شخصیت پویا بر کامیابی شغلی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیتبدنی استان گلستان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 346-331]
-
بایزیدی، محمد امین
تأثیر شاخص های کیفیت محیطی بر برندسازی گردشگری ورزشی دماوند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 261-249]
-
باقری، قدرت الله
ارائۀ مدلی جهت ارتقای اخلاق ورزشی با استفاده از کدهای اخلاقی برای مربیان ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 41-27]
-
باقریان فرح آبادی، محسن
ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 35-19]
-
بدیعی نامقی، سیده فاطمه
طراحی مدل پارادایمی چالشهای تورهای گردشگری ورزشی و ارائة راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 132-114]
-
بهرام فرد، هیوا
ارائۀ مدلی جهت ارتقای اخلاق ورزشی با استفاده از کدهای اخلاقی برای مربیان ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 41-27]
-
بهلکه، طاهر
طراحی مدل پارادایمی چالشهای تورهای گردشگری ورزشی و ارائة راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 132-114]
پ
-
پارسامهر، محمدرضا
طراحی مدل توسعة صنعت گردشگری ورزشی ایران و تبیین آینده آن مبتنی بر سناریونویسی در افق ۱۴۲۰ [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 330-313]
-
پرواز، مهدیس
شناسایی و تحلیل چالشهای استارتاپها در حوزه کسب و کارهای ورزشی با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 181-168]
-
پیمانی زاد، حسین
طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 93-74]
ت
-
تابش، سعید
تدوین سناریوهای آینده مطلوب ورزش همگانی ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 213-193]
-
تجاری، فرشاد
ساخت و اعتباریابی مقیاس تصویر برند ورزشکار ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 58-42]
-
ترابی، عمار
ارزیابی عملکرد نهادها و سازمانهای تربیتبدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی EFQM-DEA [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 306-294]
-
ترک فر، احمد
طراحی مدل فرصتها و چالشهای استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 312-297]
-
تقی پور جهرمی، فریده
طراحی فرایند پرورش استراتژیست در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 323-307]
-
تیموریان، مصطفی
مطالعۀ کیفی اعتیاد به ورزش در بین زنان ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 201-182]
ج
-
جعفری، سعید
طراحی نقشه راهبردی فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 247-232]
-
جلالی فرهانی، مجید
مدل حکمرانی در فدراسیون های ورزشی: رویکرد حکمرانی خوب [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 18-1]
-
جوادی پور، محمد
طراحی نقشه راهبردی فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 247-232]
-
جوادی پور، محمد
ارائة مدل بهبود نوآوری آموزشی معلمان تربیت بدنی با استفاده از روش DEMATEL [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-233]
چ
-
چوری، علی
آیندهنگاری در حوزه صنعت اسب و ورزش سوارکاری با رویکرد سناریو نویسی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 73-52]
ح
-
حامی، محمد
طراحی مدل توسعۀ گردشگری ورزشی (مطالعة موردی: حوزۀ قهرمانی فدراسیون کشتی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
-
حیدرزاده، کامبیز
تأثیر راهبردهای بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاههای شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 167-149]
-
حیدری نژاد، صدیقه
الگوی اشتغال پایدار دانشآموختگان علوم ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 192-177]
-
حسین پور، اسکندر
توسعه و کاربست نظریه ظرفیت های جذب در کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 293-279]
خ
-
خالپور علمداردهی، یاسر
طراحی مدل توسعۀ گردشگری ورزشی (مطالعة موردی: حوزۀ قهرمانی فدراسیون کشتی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
-
خالدی فرد، علی
الگوی اشتغال پایدار دانشآموختگان علوم ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 192-177]
-
خدامرادپور، مژگان
طراحی الگوی جامع مدیریت جانشین پروری در اداره های ورزش و جوانان با رهیافت نظریه داده بنیاد و مدل ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-162]
-
خرسندی فرد، مجید
طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 93-74]
-
خسرومنش، رحیم
مطالعۀ کیفی اعتیاد به ورزش در بین زنان ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 201-182]
-
خطیبی، امین
الگوی اشتغال پایدار دانشآموختگان علوم ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 192-177]
د
-
دوراندیش، عبدالمجید
طراحی مدل فرصتها و چالشهای استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 312-297]
-
دوستی، مرتضی
آیندهنگاری در حوزه صنعت اسب و ورزش سوارکاری با رویکرد سناریو نویسی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 73-52]
ذ
-
ذوالفقاری، مظاهر
طراحی مدل بازاریابی ورزشی جهت پیشبرد اهداف اقتصادی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 144-126]
-
ذوالفقارزاده، محمد مهدی
تدوین سناریوهای آینده مطلوب ورزش همگانی ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 213-193]
ر
-
راسخ، نازنین
طراحی نقشه راهبردی فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 247-232]
-
رجبی، احمد
نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 51-36]
-
رحیمی، امیر
نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 51-36]
-
رضایی پندری، عباس
راهکارهای مقابله با بحرانهای اجتماعی-اقتصادی در باشگاههای فوتبال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 341-324]
-
رضوی، سید محمدحسین
آیندهنگاری در حوزه صنعت اسب و ورزش سوارکاری با رویکرد سناریو نویسی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 73-52]
-
رمضانی نژاد، رحیم
شناسایی و اولویتبندی ذینفعان کلیدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 113-94]
-
روزفراخ، عبدالله
شناسایی عوامل مؤثر در توسعة ورزش قهرمانی با رویکرد سنتز پژوهی: رهیافت فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 218-202]
ز
-
زابلی، روح اله
تأثیر راهبردهای بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاههای شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 167-149]
-
زارعی، علی
ساخت و اعتباریابی مقیاس تصویر برند ورزشکار ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 58-42]
-
زارعی، علی
طراحی مدل فعالیتهای بدنی زنان جوان ایرانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 161-145]
-
زارعیان، حسین
طراحی نقشه راهبردی فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 247-232]
س
-
سجادی، نصرالله
مدل حکمرانی در فدراسیون های ورزشی: رویکرد حکمرانی خوب [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 18-1]
-
سجادیان، محمد
ارزیابی عملکرد نهادها و سازمانهای تربیتبدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی EFQM-DEA [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 306-294]
-
سجادی هزاوه، حمید
طراحی مدل فعالیتهای بدنی زنان جوان ایرانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 161-145]
-
سیدعالی نژاد، آزاده
طراحی مدل بینالمللیسازی برند باشگاههای لیگ برتر والیبال با رویکرد ترکیبی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 296-280]
-
سلطانی، حسینعلی
تأثیر راهبردهای بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاههای شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 167-149]
-
سلیمی، مهدی
بررسی نقش کارگزارها در نقل و انتقال بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 110-94]
ش
-
شتاب بوشهری، سیده ناهید
الگوی اشتغال پایدار دانشآموختگان علوم ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 192-177]
-
شجاعی، وحید
طراحی مدل توسعۀ گردشگری ورزشی (مطالعة موردی: حوزۀ قهرمانی فدراسیون کشتی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
-
شیخ محمدی دیزجی، اکبر
طراحی مدل بینالمللیسازی برند باشگاههای لیگ برتر والیبال با رویکرد ترکیبی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 296-280]
-
شیرزاد، ایمان
ارائۀ مدلی جهت ارتقای اخلاق ورزشی با استفاده از کدهای اخلاقی برای مربیان ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 41-27]
-
شریفیان، اسماعیل
طراحی مدل ساختاری تفسیری توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر سواد دیجیتالی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 148-133]
-
شهریاری، ناصر
تدوین سناریوهای آینده مطلوب ورزش همگانی ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 213-193]
ص
-
صفانیا، علی محمد
ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 35-19]
ط
-
طالب پور، مهدی
ارائه مدل نقش توسعه پایدار درتحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تاکید بر تجربه کسب و کار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 231-214]
-
طیبی، محسن
بررسی نقش کارگزارها در نقل و انتقال بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 110-94]
ع
-
عبدالملکی، حسین
طراحی الگوی برند سازی مشترک در ورزش ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 278-262]
-
عیدی، حسین
شناسایی و تحلیل چالشهای استارتاپها در حوزه کسب و کارهای ورزشی با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 181-168]
-
عسکریان، فریبا
تأثیر شاخص های کیفیت محیطی بر برندسازی گردشگری ورزشی دماوند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 261-249]
-
عسگری، اسرا
طراحی مدل پارادایمی چالشهای تورهای گردشگری ورزشی و ارائة راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 132-114]
-
عظیم زاده، سید مرتضی
ارائه مدل نقش توسعه پایدار درتحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تاکید بر تجربه کسب و کار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 231-214]
-
علی دوست قهفرخی، ابراهیم
نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 51-36]
-
علم، شهرام
ارزیابی عملکرد نهادها و سازمانهای تربیتبدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی EFQM-DEA [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 306-294]
-
عمرانی، آزاده
راهکارهای مقابله با بحرانهای اجتماعی-اقتصادی در باشگاههای فوتبال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 341-324]
غ
-
غفوری، فرزاد
ارائة مدل بهبود نوآوری آموزشی معلمان تربیت بدنی با استفاده از روش DEMATEL [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-233]
ف
-
فتحیان، روح الله
تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 125-111]
-
فراهانی، ابوالفضل
ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 35-19]
-
فرزان، فرزام
آیندهنگاری در حوزه صنعت اسب و ورزش سوارکاری با رویکرد سناریو نویسی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 73-52]
-
فرهنگیان، شیلا
طراحی الگوی جامع مدیریت جانشین پروری در اداره های ورزش و جوانان با رهیافت نظریه داده بنیاد و مدل ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-162]
-
فروتن، فرناز
طراحی مدل ساختاری تفسیری توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر سواد دیجیتالی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 148-133]
-
فلاح، زین العابدین
طراحی مدل پارادایمی چالشهای تورهای گردشگری ورزشی و ارائة راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 132-114]
-
فلاح آشنا آباد، فروغ
شناسایی فرایند شکلگیری موانع ارتقای شغلی و مؤلفههای تأثیرگذار بر اکوسیستم کاری بانوان در سازمانهای ورزشی ایران (رویکردی کیفی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 76-59]
ق
-
قادرخانی، محمد
عوامل مؤثر در ارتقای بهداشت، ایمنی و محیط زیست در اماکن ورزشی و ارائۀ راهبردهای لازم جهت اجرای آن [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 232-219]
-
قاسمی، حمید
مطالعه تطبیقی وضعیت مدیریت منابع مالی ورزشهای پارالیمپیکی ایران و کشورهای منتخب: با رویکرد جبر بولی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 264-248]
-
قامتی، حسن
عوامل مؤثر در ارتقای بهداشت، ایمنی و محیط زیست در اماکن ورزشی و ارائۀ راهبردهای لازم جهت اجرای آن [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 232-219]
-
قزلسفلو، حمیدرضا
تأثیر شخصیت پویا بر کامیابی شغلی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیتبدنی استان گلستان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 346-331]
-
قهرمانی، سیروس
طراحی الگوی برند سازی مشترک در ورزش ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 278-262]
-
قهرمان تبریزی، کوروش
طراحی مدل ساختاری تفسیری توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر سواد دیجیتالی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 148-133]
ک
-
کشاورز، لقمان
مطالعه تطبیقی وضعیت مدیریت منابع مالی ورزشهای پارالیمپیکی ایران و کشورهای منتخب: با رویکرد جبر بولی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 264-248]
-
کشاورزترک، محمدحسن
مطالعه تطبیقی وضعیت مدیریت منابع مالی ورزشهای پارالیمپیکی ایران و کشورهای منتخب: با رویکرد جبر بولی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 264-248]
-
کشتی دار، محمد
طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 93-74]
-
کشکر، سارا
ارائة مدل بهبود نوآوری آموزشی معلمان تربیت بدنی با استفاده از روش DEMATEL [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-233]
گ
-
گوهررستمی، حمیدرضا
شناسایی و اولویتبندی ذینفعان کلیدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 113-94]
م
-
محمدی، سردار
طراحی الگوی برند سازی مشترک در ورزش ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 278-262]
-
محمدی، نبی اله
آسیبشناسی فرآیند آموزش اعضای هیئت علمی تربیت بدنی در دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 279-265]
-
محمدحسن، فهیمه
ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 35-19]
-
میری، محمدرضا
نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 51-36]
-
مرادی، محمد
شناسایی و اولویتبندی ذینفعان کلیدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 113-94]
-
مرادی، نجمه
عوامل مؤثر در ارتقای بهداشت، ایمنی و محیط زیست در اماکن ورزشی و ارائۀ راهبردهای لازم جهت اجرای آن [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 232-219]
-
میرحسینی، سید محمد علی
طراحی مدل فرصتها و چالشهای استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 312-297]
-
میرزازاده، زهراسادات
ارائه مدل نقش توسعه پایدار درتحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تاکید بر تجربه کسب و کار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 231-214]
-
میرصفیان، حمیدرضا
اثر مداخلۀ آموزشی مهارتهای ارتباطی بر رفتارهای خودمدیریتی و مدیریت تعارض مربیان کشتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 93-77]
-
میرکاظمی، سیده عذرا
طراحی فرایند پرورش استراتژیست در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 323-307]
-
معماری، ژاله
راهکارهای مقابله با بحرانهای اجتماعی-اقتصادی در باشگاههای فوتبال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 341-324]
-
منوچهری نژاد، محسن
طراحی مدل ساختاری تفسیری توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر سواد دیجیتالی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 148-133]
-
مهتاب، نوید
طراحی مدل توسعة صنعت گردشگری ورزشی ایران و تبیین آینده آن مبتنی بر سناریونویسی در افق ۱۴۲۰ [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 330-313]
-
مهرابی، قاسم
مدل حکمرانی در فدراسیون های ورزشی: رویکرد حکمرانی خوب [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 18-1]
-
مهراجی، محبوبه
ارائة مدل بهبود نوآوری آموزشی معلمان تربیت بدنی با استفاده از روش DEMATEL [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-233]
ن
-
نادریان جهرمی، مسعود
طراحی فرایند پرورش استراتژیست در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 323-307]
-
نادری نسب، مهدی
طراحی مدل بازاریابی ورزشی جهت پیشبرد اهداف اقتصادی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 144-126]
-
ندری، امیر
ارزیابی عملکرد نهادها و سازمانهای تربیتبدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی EFQM-DEA [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 306-294]
-
نظری، رسول
طراحی الگوی جامع مدیریت جانشین پروری در اداره های ورزش و جوانان با رهیافت نظریه داده بنیاد و مدل ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-162]
-
نظریان مادوانی، عباس
شناسایی فرایند شکلگیری موانع ارتقای شغلی و مؤلفههای تأثیرگذار بر اکوسیستم کاری بانوان در سازمانهای ورزشی ایران (رویکردی کیفی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 76-59]
-
نقی پور گیوی، بهنام
شناسایی عوامل مؤثر در توسعة ورزش قهرمانی با رویکرد سنتز پژوهی: رهیافت فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 218-202]
-
نقوی، فروغ
ساخت و اعتباریابی مقیاس تصویر برند ورزشکار ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 58-42]
-
نیک آیین، زینت
طراحی مدل فعالیتهای بدنی زنان جوان ایرانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 161-145]
-
نیکونام، امیر
طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 93-74]
-
نوبخت رمضانی، زهرا
طراحی مدل بازاریابی ورزشی جهت پیشبرد اهداف اقتصادی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 144-126]
-
نوری، محمد سیوان
طراحی مدل توسعة صنعت گردشگری ورزشی ایران و تبیین آینده آن مبتنی بر سناریونویسی در افق ۱۴۲۰ [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 330-313]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
شناسایی فرایند شکلگیری موانع ارتقای شغلی و مؤلفههای تأثیرگذار بر اکوسیستم کاری بانوان در سازمانهای ورزشی ایران (رویکردی کیفی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 76-59]
و
-
وحدانی، محسن
توسعه و کاربست نظریه ظرفیت های جذب در کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 293-279]
-
ویسی، کورش
طراحی مدل توسعة صنعت گردشگری ورزشی ایران و تبیین آینده آن مبتنی بر سناریونویسی در افق ۱۴۲۰ [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 330-313]
ه
-
هنری، حبیب
ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 35-19]
ی
-
یازرلو، محمد مهدی
تأثیر شخصیت پویا بر کامیابی شغلی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیتبدنی استان گلستان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 346-331]
-
یکتایار، مظفر
طراحی الگوی جامع مدیریت جانشین پروری در اداره های ورزش و جوانان با رهیافت نظریه داده بنیاد و مدل ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-162]