آ
-
آصفی، احمدعلی
اثر مداخلۀ آموزشی مهارتهای ارتباطی بر رفتارهای خودمدیریتی و مدیریت تعارض مربیان کشتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 93-77]
-
آصفی، احمدعلی
بهینهسازی رفتار داوطلبی در رویدادهای ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 126-110]
-
آقایی، مسعود
ارائه مدل نقش توسعه پایدار درتحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تاکید بر تجربه کسب و کار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 231-214]
-
آقایی، نجف
تأثیر شاخص های کیفیت محیطی بر برندسازی گردشگری ورزشی دماوند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 261-249]
ا
-
احمدی، سیروس
طراحی مدل بینالمللیسازی برند باشگاههای لیگ برتر والیبال با رویکرد ترکیبی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 296-280]
-
احمدی، مهرداد
ارائه الگوی مفهومی پوشش رسانهای ورزش قهرمانی بانوان در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 149-128]
-
احمدی چهره برق، سیاوش
تأثیر راهبردهای بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاههای شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 167-149]
-
ارشاد، اسری
شناسایی عوامل مؤثر در توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان (یک مدل زمینهای) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 194-175]
-
اسداللهی، احسان
ارتباط علّی پیادهسازی اخلاق حرفهای و بهرهوری سازمانی فدراسیونهای ورزشی با نقش میانجی سلامت سازمانی و روابط پایدار ورزشی با جامعه [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 236-218]
-
اسدالهی، آمنه
طراحی مدل فعالیتهای بدنی زنان جوان ایرانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 161-145]
-
اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا
طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 231-214]
-
اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا
طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 93-74]
-
اشرف گنجویی، فریده
بهبود سامانة مدیریت اطلاعات منابع انسانی و فیزیکی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 36-19]
-
اقایی، نجف
شناسایی عوامل ارزش پیشنهادی سالمندان مجموعههای تفریحی ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 217-202]
-
اکبری یزدی، حسین
تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 298-282]
-
اکبری یزدی، حسین
تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 125-111]
-
الهی، علیرضا
تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 125-111]
-
امامی، فرشاد
ارائة مدل خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی شهرداری تهران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 332-317]
-
امامی فر، علیرضا
بازی جوانمردانۀ مالی: ابزاری مؤثر برای برونرفت از مشکلات مالی باشگاههای فوتبال ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 79-58]
-
امیری، اسماعیل
اثر مداخلۀ آموزشی مهارتهای ارتباطی بر رفتارهای خودمدیریتی و مدیریت تعارض مربیان کشتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 93-77]
ب
-
باقری، قدرت الله
ارائۀ مدلی جهت ارتقای اخلاق ورزشی با استفاده از کدهای اخلاقی برای مربیان ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 41-27]
-
باقری، هادی
تأثیر پیشبرد فروش بر تمایل به خرید مجدد مشتریان الکترونیکی فروشگاههای ورزشی: با نقش میانجی افسوس پس از خرید و خرید تکانشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 316-298]
-
باقریان فرح آبادی، محسن
شاخصها و مؤلفههای اثرگذار بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 57-37]
-
باقریان فرح آبادی، محسن
ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 35-19]
-
باقری راغب، قدرت الله
نقش الهام در تصمیم به بهرهبرداری از فرصتهای کارآفرینانه در کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 257-237]
-
باوان پور، جلیل
آینده پژوهی پیشران های کلیدی حکمرانی شبکهای ورزش ایران در افق 1414 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 351-333]
-
بای، ناصر
تأثیر شخصیت پویا بر کامیابی شغلی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیتبدنی استان گلستان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 346-331]
-
بایزیدی، محمد امین
تأثیر شاخص های کیفیت محیطی بر برندسازی گردشگری ورزشی دماوند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 261-249]
-
بحرالعلوم، حسن
تأثیر درک کیفیت گردشگری بر رفتار مسئولانة زیستمحیطی گردشگران ورزشی با نقش میانجی دلبستگی به مکان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 279-258]
-
بدیعی نامقی، سیده فاطمه
طراحی مدل پارادایمی چالشهای تورهای گردشگری ورزشی و ارائة راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 132-114]
-
برومند، محمدرضا
شناسایی عوامل ارزش پیشنهادی سالمندان مجموعههای تفریحی ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 217-202]
-
بشیری، مهدی
واکاوی تجارب زیستۀ استادان علوم ورزشی از چالشها و رهاوردهای آموزش مجازی در دورۀ همهگیری کووید19 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 174-150]
-
بهرام فرد، هیوا
نقش الهام در تصمیم به بهرهبرداری از فرصتهای کارآفرینانه در کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 257-237]
-
بهرام فرد، هیوا
ارائۀ مدلی جهت ارتقای اخلاق ورزشی با استفاده از کدهای اخلاقی برای مربیان ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 41-27]
-
بهره مند، محمود
مدلسازی کمی عوامل مؤثر بر برندسازی ویژگیهای شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 106-88]
-
بهروزی، اشکان
طراحی و تبیین سناریوی مطلوب توسعه ورزش ترایاتلون در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 213-195]
-
بهلکه، طاهر
طراحی مدل پارادایمی چالشهای تورهای گردشگری ورزشی و ارائة راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 132-114]
-
بهنام، محسن
مدلسازی عوامل مؤثر بر بکارگیری منابع انسانی بینالمللی در ورزش ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 371-353]
-
بیات، نرگس
آیندهپژوهی توسعة سواد پژوهشی معلمان تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 143-127]
پ
-
پارسامهر، محمدرضا
طراحی مدل توسعة صنعت گردشگری ورزشی ایران و تبیین آینده آن مبتنی بر سناریونویسی در افق ۱۴۲۰ [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 330-313]
-
پرواز، مهدیس
شناسایی و تحلیل چالشهای استارتاپها در حوزه کسب و کارهای ورزشی با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 181-168]
-
پورذبیح سرحمامی، خدیجه
شناسایی مؤلفههای اقتصادی تأثیرگذار بر برونسپاری ورزش ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 55-35]
-
پورسلمان، مهناز
موانع مشارکت معلولان کمبینا و نابینای شهر قزوین در فعالیتهای بدنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 69-56]
-
پیمان فر، محمد حسن
تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 298-282]
-
پیمانی زاد، حسین
طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 93-74]
ت
-
تابش، سعید
تدوین سناریوهای آینده مطلوب ورزش همگانی ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 213-193]
-
تجاری، فرشاد
ساخت و اعتباریابی مقیاس تصویر برند ورزشکار ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 58-42]
-
ترابی، عمار
ارزیابی عملکرد نهادها و سازمانهای تربیتبدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی EFQM-DEA [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 306-294]
-
ترک فر، احمد
طراحی مدل فرصتها و چالشهای استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 312-297]
-
ترکفر، احمد
واکاوی پدیدارشناختی پیامدهای خطاهای شناختی مدیران ورزشی با کاربست مدل سهشاخگی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 281-268]
-
تقی پور جهرمی، فریده
طراحی فرایند پرورش استراتژیست در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 323-307]
-
تیموریان، مصطفی
مطالعۀ کیفی اعتیاد به ورزش در بین زنان ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 201-182]
ج
-
جعفری، سعید
طراحی نقشه راهبردی فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 247-232]
-
جعفری، سعید
تدوین برنامه راهبردی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 184-164]
-
جلالی فراهانی، مجید
طراحی و اعتباریابی پرسشنامة عوامل شکلدهندة جو ورزشگاههای فوتبال (با رویکرد بازاریابی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 18-1]
-
جلالی فرهانی، مجید
مدل حکمرانی در فدراسیون های ورزشی: رویکرد حکمرانی خوب [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 18-1]
-
جوادی پور، محمد
طراحی نقشه راهبردی فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 247-232]
-
جوادی پور، محمد
ارائة مدل بهبود نوآوری آموزشی معلمان تربیت بدنی با استفاده از روش DEMATEL [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-233]
-
جوادی پور، محمد
تدوین برنامه راهبردی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 184-164]
-
جودی، مجتبی
ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 87-70]
-
جی بیکر، برادلی
شناسایی عوامل تهدیدکنندۀ هویت تیمی هواداران تیم ملی فوتبال ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 250-232]
ح
-
حامی، محمد
شاخصها و مؤلفههای اثرگذار بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 57-37]
-
حامی، محمد
طراحی مدل توسعۀ گردشگری ورزشی (مطالعة موردی: حوزۀ قهرمانی فدراسیون کشتی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
-
حسن نژاد شاندیز، احسان
طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 231-214]
-
حسین پور، اسکندر
توسعه و کاربست نظریه ظرفیت های جذب در کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 293-279]
-
حمیدی، محسن
طراحی و تبیین سناریوی مطلوب توسعه ورزش ترایاتلون در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 213-195]
-
حمیدی، مهرزاد
طراحی مدل پیامدهای جهانیشدن برند لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]
-
حیدرزاده، کامبیز
تأثیر راهبردهای بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاههای شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 167-149]
-
حیدری، رضا
ارتباط علّی پیادهسازی اخلاق حرفهای و بهرهوری سازمانی فدراسیونهای ورزشی با نقش میانجی سلامت سازمانی و روابط پایدار ورزشی با جامعه [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 236-218]
-
حیدری نژاد، صدیقه
الگوی اشتغال پایدار دانشآموختگان علوم ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 192-177]
خ
-
خالپور علمداردهی، یاسر
طراحی مدل توسعۀ گردشگری ورزشی (مطالعة موردی: حوزۀ قهرمانی فدراسیون کشتی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
-
خالدی فرد، علی
الگوی اشتغال پایدار دانشآموختگان علوم ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 192-177]
-
خبیری، محمد
طراحی و اعتباریابی پرسشنامة عوامل شکلدهندة جو ورزشگاههای فوتبال (با رویکرد بازاریابی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 18-1]
-
خدامرادپور، مژگان
طراحی الگوی جامع مدیریت جانشین پروری در اداره های ورزش و جوانان با رهیافت نظریه داده بنیاد و مدل ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-162]
-
خدایاری، عباس
بازی جوانمردانۀ مالی: ابزاری مؤثر برای برونرفت از مشکلات مالی باشگاههای فوتبال ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 79-58]
-
خرسندی فرد، مجید
طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 93-74]
-
خسرومنش، رحیم
مطالعۀ کیفی اعتیاد به ورزش در بین زنان ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 201-182]
-
خطیبی، امین
الگوی اشتغال پایدار دانشآموختگان علوم ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 192-177]
-
خطیبی، امین
طراحی و اعتباریابی پرسشنامة عوامل شکلدهندة جو ورزشگاههای فوتبال (با رویکرد بازاریابی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 18-1]
-
خلیفه، سید نعمت
تحلیل پراکندگی و ارزیابی میزان دسترسی به کاربری های ورزشی بر پایۀ دادههای شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 127-107]
د
-
دبیر، علیرضا
تحلیل پراکندگی و ارزیابی میزان دسترسی به کاربری های ورزشی بر پایۀ دادههای شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 127-107]
-
دهقان پوری، حوریه
تأثیر درک کیفیت گردشگری بر رفتار مسئولانة زیستمحیطی گردشگران ورزشی با نقش میانجی دلبستگی به مکان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 279-258]
-
دوراندیش، عبدالمجید
طراحی مدل فرصتها و چالشهای استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 312-297]
-
دوستی، مرتضی
آیندهنگاری در حوزه صنعت اسب و ورزش سوارکاری با رویکرد سناریو نویسی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 73-52]
-
دوستی، مرتضی
شناسایی مؤلفههای اقتصادی تأثیرگذار بر برونسپاری ورزش ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 55-35]
-
دیبائی، صبا
واکاوی تجارب زیستۀ استادان علوم ورزشی از چالشها و رهاوردهای آموزش مجازی در دورۀ همهگیری کووید19 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 174-150]
-
دیکسون، جف
شعف مشتری؛ کلید موفقیت در کسبوکارهای ورزشی: یک تحلیل مضمونی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 163-144]
ذ
-
ذوالفقارزاده، محمد مهدی
تدوین سناریوهای آینده مطلوب ورزش همگانی ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 213-193]
-
ذوالفقاری، مظاهر
طراحی مدل بازاریابی ورزشی جهت پیشبرد اهداف اقتصادی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 144-126]
ر
-
راسخ، نازنین
طراحی نقشه راهبردی فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 247-232]
-
راسخ، نازنین
آیندهپژوهی توسعة سواد پژوهشی معلمان تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 143-127]
-
رجبی، احمد
نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 51-36]
-
رحیمی، امیر
نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 51-36]
-
رحیمی، قاسم
مدل پیشبینی آگاهانۀ بحران در ورزش: فوتبال حرفهای ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 370-352]
-
رستمی، علی قربان
واکاوی پدیدارشناختی پیامدهای خطاهای شناختی مدیران ورزشی با کاربست مدل سهشاخگی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 281-268]
-
رسولی، ماندانا
تدوین برنامه راهبردی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 184-164]
-
رضایی پندری، عباس
راهکارهای مقابله با بحرانهای اجتماعی-اقتصادی در باشگاههای فوتبال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 341-324]
-
رضوانی، نگار
مدلسازی روابط خطی اخلاق حرفهای با صلاحیتهای حرفهای و مسئولیتپذیری اجتماعی کارکنان فدراسیونهای ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 109-95]
-
رضوی، سید محمد حسین
شناسایی مؤلفههای اقتصادی تأثیرگذار بر برونسپاری ورزش ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 55-35]
-
رضوی، سید محمدحسین
آیندهنگاری در حوزه صنعت اسب و ورزش سوارکاری با رویکرد سناریو نویسی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 73-52]
-
رمضانی نژاد، رحیم
ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 87-70]
-
رمضانی نژاد، رحیم
شناسایی و اولویتبندی ذینفعان کلیدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 113-94]
-
رهبری، سمیه
تدوین برنامه راهبردی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 184-164]
-
روزفراخ، عبدالله
شناسایی عوامل مؤثر در توسعة ورزش قهرمانی با رویکرد سنتز پژوهی: رهیافت فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 218-202]
ز
-
زابلی، روح اله
تأثیر راهبردهای بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاههای شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 167-149]
-
زارع آبندانسری، محمد
شناسایی پیامدهای کاربرد مدیریت روابط شرکا در فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 331-317]
-
زارعی، علی
ساخت و اعتباریابی مقیاس تصویر برند ورزشکار ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 58-42]
-
زارعی، علی
بهبود سامانة مدیریت اطلاعات منابع انسانی و فیزیکی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 36-19]
-
زارعی، علی
طراحی مدل فعالیتهای بدنی زنان جوان ایرانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 161-145]
-
زارعیان، حسین
طراحی نقشه راهبردی فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 247-232]
-
زردشتیان، شیرین
تببین الگوی گردشگری الکترونیکی ورزشی در استان کرمانشاه بر پایه نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 297-280]
-
زکی زاده، سید بهادر
تدوین راهبردهای کلان سیاستگذاری بدمینتون نخبه در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 267-251]
س
-
سجادی، سیدنصراله
طراحی مدل پیامدهای جهانیشدن برند لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]
-
سجادی، نصرالله
مدل حکمرانی در فدراسیون های ورزشی: رویکرد حکمرانی خوب [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 18-1]
-
سجادیان، محمد
ارزیابی عملکرد نهادها و سازمانهای تربیتبدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی EFQM-DEA [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 306-294]
-
سجادی هزاوه، حمید
طراحی مدل فعالیتهای بدنی زنان جوان ایرانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 161-145]
-
سروش، سجاد
طراحی مدل پیامدهای جهانیشدن برند لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]
-
سلطان حسینی، محمد
شناسایی و تحلیل پیشرانهای مؤثر بر قیمتگذاری بازیکنان حرفهای در لیگ برتر فوتبال عراق [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 316-299]
-
سلطانی، حسینعلی
تأثیر راهبردهای بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاههای شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 167-149]
-
سلیمی، مهدی
شناسایی و تحلیل پیشرانهای مؤثر بر قیمتگذاری بازیکنان حرفهای در لیگ برتر فوتبال عراق [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 316-299]
-
سلیمی، مهدی
بررسی نقش کارگزارها در نقل و انتقال بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 110-94]
-
سنگ سفیدی، ایوب
طراحی مدل تصمیمگیری اخلاقی بازیکنان فوتبال با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 201-185]
-
سیدعالی نژاد، آزاده
طراحی مدل بینالمللیسازی برند باشگاههای لیگ برتر والیبال با رویکرد ترکیبی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 296-280]
-
سید علی، مهدی
ارائة مدل خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی شهرداری تهران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 332-317]
ش
-
شاکری، احسان
تجارب دانشآموختگان علوم ورزشیِ شاغل در باشگاههای ورزشی: یک رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]
-
شبانی، سپیده
واکاوی تجارب زیستۀ استادان علوم ورزشی از چالشها و رهاوردهای آموزش مجازی در دورۀ همهگیری کووید19 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 174-150]
-
شتاب بوشهری، سیده ناهید
الگوی اشتغال پایدار دانشآموختگان علوم ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 192-177]
-
شجاعی، وحید
شاخصها و مؤلفههای اثرگذار بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 57-37]
-
شجاعی، وحید
طراحی مدل توسعۀ گردشگری ورزشی (مطالعة موردی: حوزۀ قهرمانی فدراسیون کشتی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]
-
شریفیان، اسماعلیل
طراحی مدل تصمیمگیری اخلاقی بازیکنان فوتبال با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 201-185]
-
شریفیان، اسماعیل
طراحی مدل ساختاری تفسیری توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر سواد دیجیتالی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 148-133]
-
شعبانی مقدم، کیوان
طراحی مدل تصمیمگیری اخلاقی بازیکنان فوتبال با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 201-185]
-
شهریاری، ناصر
تدوین سناریوهای آینده مطلوب ورزش همگانی ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 213-193]
-
شیخ محمدی دیزجی، اکبر
طراحی مدل بینالمللیسازی برند باشگاههای لیگ برتر والیبال با رویکرد ترکیبی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 296-280]
-
شیراوند، میثم
تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 298-282]
-
شیرزاد، ایمان
ارائۀ مدلی جهت ارتقای اخلاق ورزشی با استفاده از کدهای اخلاقی برای مربیان ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 41-27]
ص
-
صادقی، محسن
مدلسازی عوامل مؤثر بر بکارگیری منابع انسانی بینالمللی در ورزش ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 371-353]
-
صادقی بروجردی، سعید
شناسایی عوامل تهدیدکنندۀ هویت تیمی هواداران تیم ملی فوتبال ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 250-232]
-
صدیقی، شکیبا
تأثیر پیشبرد فروش بر تمایل به خرید مجدد مشتریان الکترونیکی فروشگاههای ورزشی: با نقش میانجی افسوس پس از خرید و خرید تکانشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 316-298]
-
صفانیا، علی محمد
ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 35-19]
-
صفری، امید
واکاوی پدیدارشناختی پیامدهای خطاهای شناختی مدیران ورزشی با کاربست مدل سهشاخگی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 281-268]
-
صیرفیان باب الدشتی، مهران
مدل پیشبینی آگاهانۀ بحران در ورزش: فوتبال حرفهای ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 370-352]
ط
-
طالب پور، مهدی
ارائه مدل نقش توسعه پایدار درتحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تاکید بر تجربه کسب و کار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 231-214]
-
طیبی، محسن
بررسی نقش کارگزارها در نقل و انتقال بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 110-94]
ع
-
عبدالملکی، حسین
طراحی الگوی برند سازی مشترک در ورزش ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 278-262]
-
عبدالملکی، حسین
بازی جوانمردانۀ مالی: ابزاری مؤثر برای برونرفت از مشکلات مالی باشگاههای فوتبال ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 79-58]
-
عبدی، کاملیا
واکاوی پدیدارشناختی پیامدهای خطاهای شناختی مدیران ورزشی با کاربست مدل سهشاخگی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 281-268]
-
عزیزیانی، مریم
شناسایی عوامل مؤثر در توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان (یک مدل زمینهای) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 194-175]
-
عسکریان، فریبا
بررسی الگوی مصرف ورزشی خانوار شهری و روستایی ایران طی سال های 1380 تا 1395 [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 94-80]
-
عسکریان، فریبا
تأثیر شاخص های کیفیت محیطی بر برندسازی گردشگری ورزشی دماوند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 261-249]
-
عسگری، اسرا
طراحی مدل پارادایمی چالشهای تورهای گردشگری ورزشی و ارائة راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 132-114]
-
عظیم زاده، سید مرتضی
ارائه مدل نقش توسعه پایدار درتحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تاکید بر تجربه کسب و کار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 231-214]
-
عظیم زاده، سید مرتضی
طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 231-214]
-
علگم، عبدالرزاق
شناسایی و تحلیل پیشرانهای مؤثر بر قیمتگذاری بازیکنان حرفهای در لیگ برتر فوتبال عراق [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 316-299]
-
علم، شهرام
ارزیابی عملکرد نهادها و سازمانهای تربیتبدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی EFQM-DEA [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 306-294]
-
علی دوست قهفرخی، ابراهیم
طراحی مدل پیامدهای جهانیشدن برند لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]
-
علی دوست قهفرخی، ابراهیم
نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 51-36]
-
عمرانی، آزاده
راهکارهای مقابله با بحرانهای اجتماعی-اقتصادی در باشگاههای فوتبال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 341-324]
-
عیدی، حسین
شناسایی و تحلیل چالشهای استارتاپها در حوزه کسب و کارهای ورزشی با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 181-168]
غ
-
غفوری، فرزاد
ارائة مدل بهبود نوآوری آموزشی معلمان تربیت بدنی با استفاده از روش DEMATEL [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-233]
ف
-
فتحیان، روح الله
تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 125-111]
-
فخری، فرناز
بررسی الگوی مصرف ورزشی خانوار شهری و روستایی ایران طی سال های 1380 تا 1395 [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 94-80]
-
فراهانی، ابوالفضل
ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 35-19]
-
فراهانی، ابوالفضل
موانع مشارکت معلولان کمبینا و نابینای شهر قزوین در فعالیتهای بدنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 69-56]
-
فرجی، رسول
واکاوی تجارب زیستۀ استادان علوم ورزشی از چالشها و رهاوردهای آموزش مجازی در دورۀ همهگیری کووید19 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 174-150]
-
فرزان، فرزام
آیندهنگاری در حوزه صنعت اسب و ورزش سوارکاری با رویکرد سناریو نویسی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 73-52]
-
فرهنگیان، شیلا
طراحی الگوی جامع مدیریت جانشین پروری در اداره های ورزش و جوانان با رهیافت نظریه داده بنیاد و مدل ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-162]
-
فروتن، فرناز
طراحی مدل ساختاری تفسیری توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر سواد دیجیتالی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 148-133]
-
فلاح، زین العابدین
طراحی مدل پارادایمی چالشهای تورهای گردشگری ورزشی و ارائة راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 132-114]
-
فلاح آشنا آباد، فروغ
شناسایی فرایند شکلگیری موانع ارتقای شغلی و مؤلفههای تأثیرگذار بر اکوسیستم کاری بانوان در سازمانهای ورزشی ایران (رویکردی کیفی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 76-59]
ق
-
قادرخانی، محمد
عوامل مؤثر در ارتقای بهداشت، ایمنی و محیط زیست در اماکن ورزشی و ارائۀ راهبردهای لازم جهت اجرای آن [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 232-219]
-
قاسمی، حمید
مطالعه تطبیقی وضعیت مدیریت منابع مالی ورزشهای پارالیمپیکی ایران و کشورهای منتخب: با رویکرد جبر بولی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 264-248]
-
قاسمی، حمید
آیندهپژوهی توسعة سواد پژوهشی معلمان تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 143-127]
-
قامتی، حسن
عوامل مؤثر در ارتقای بهداشت، ایمنی و محیط زیست در اماکن ورزشی و ارائۀ راهبردهای لازم جهت اجرای آن [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 232-219]
-
قزلسفلو، حمیدرضا
تأثیر شخصیت پویا بر کامیابی شغلی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیتبدنی استان گلستان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 346-331]
-
قزلسفلو، حمیدرضا
تدوین الگوی جامع گردشگری فرهنگی- ورزشی استان گلستان: فستیوال بومی- سنتی اسب ترکمن [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 352-332]
-
قهرمان تبریزی، کوروش
طراحی مدل ساختاری تفسیری توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر سواد دیجیتالی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 148-133]
-
قهرمانی، سیروس
طراحی الگوی برند سازی مشترک در ورزش ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 278-262]
ک
-
کاشف، سیدمحمد
مدلسازی عوامل مؤثر بر بکارگیری منابع انسانی بینالمللی در ورزش ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 371-353]
-
کاملی، فاطمه
بهینهسازی رفتار داوطلبی در رویدادهای ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 126-110]
-
کردناییج، اسدالله
نقش الهام در تصمیم به بهرهبرداری از فرصتهای کارآفرینانه در کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 257-237]
-
کریمیان، جهانگیر
مدلسازی کمی عوامل مؤثر بر برندسازی ویژگیهای شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 106-88]
-
کشاورز، فرشید
شناسایی عوامل ارزش پیشنهادی سالمندان مجموعههای تفریحی ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 217-202]
-
کشاورز، لقمان
مطالعه تطبیقی وضعیت مدیریت منابع مالی ورزشهای پارالیمپیکی ایران و کشورهای منتخب: با رویکرد جبر بولی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 264-248]
-
کشاورزترک، محمدحسن
مطالعه تطبیقی وضعیت مدیریت منابع مالی ورزشهای پارالیمپیکی ایران و کشورهای منتخب: با رویکرد جبر بولی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 264-248]
-
کشتی دار، محمد
مدلسازی کمی عوامل مؤثر بر برندسازی ویژگیهای شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 106-88]
-
کشتی دار، محمد
طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 93-74]
-
کشکر، سارا
ارائة مدل بهبود نوآوری آموزشی معلمان تربیت بدنی با استفاده از روش DEMATEL [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-233]
-
کعبى پور، سعید
بهبود سامانة مدیریت اطلاعات منابع انسانی و فیزیکی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 36-19]
-
کهندل، مهدی
تدوین راهبردهای کلان سیاستگذاری بدمینتون نخبه در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 267-251]
گ
-
گنجی، فرید
شعف مشتری؛ کلید موفقیت در کسبوکارهای ورزشی: یک تحلیل مضمونی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 163-144]
-
گودرزی، محمود
طراحی و اعتباریابی پرسشنامة عوامل شکلدهندة جو ورزشگاههای فوتبال (با رویکرد بازاریابی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 18-1]
-
گودرزی، مهدی
طراحی و تبیین سناریوی مطلوب توسعه ورزش ترایاتلون در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 213-195]
-
گوهررستمی، حمیدرضا
شناسایی و اولویتبندی ذینفعان کلیدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 113-94]
م
-
محرم زاده، مهرداد
شناسایی پیامدهای کاربرد مدیریت روابط شرکا در فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 331-317]
-
محمدحسن، فهیمه
ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 35-19]
-
محمدی، سردار
طراحی الگوی برند سازی مشترک در ورزش ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 278-262]
-
محمدی، سردار
شعف مشتری؛ کلید موفقیت در کسبوکارهای ورزشی: یک تحلیل مضمونی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 163-144]
-
محمدی، نبی اله
آسیبشناسی فرآیند آموزش اعضای هیئت علمی تربیت بدنی در دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 279-265]
-
محمودی، احمد
شناسایی عوامل مؤثر در توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان (یک مدل زمینهای) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 194-175]
-
محمودیان، عابد
شناسایی عوامل تهدیدکنندۀ هویت تیمی هواداران تیم ملی فوتبال ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 250-232]
-
مختاری دینانی، مریم
مدلسازی روابط خطی اخلاق حرفهای با صلاحیتهای حرفهای و مسئولیتپذیری اجتماعی کارکنان فدراسیونهای ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 109-95]
-
مرادی، آرام
تحلیل پراکندگی و ارزیابی میزان دسترسی به کاربری های ورزشی بر پایۀ دادههای شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 127-107]
-
مرادی، محمد
شناسایی و اولویتبندی ذینفعان کلیدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 113-94]
-
مرادی، نجمه
عوامل مؤثر در ارتقای بهداشت، ایمنی و محیط زیست در اماکن ورزشی و ارائۀ راهبردهای لازم جهت اجرای آن [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 232-219]
-
مستحفظیان، مینا
مدلسازی کمی عوامل مؤثر بر برندسازی ویژگیهای شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 106-88]
-
معماری، ژاله
راهکارهای مقابله با بحرانهای اجتماعی-اقتصادی در باشگاههای فوتبال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 341-324]
-
مقدم، وحید
ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 87-70]
-
مندعلی زاده، زینب
تجارب دانشآموختگان علوم ورزشیِ شاغل در باشگاههای ورزشی: یک رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]
-
منوچهری نژاد، محسن
طراحی مدل ساختاری تفسیری توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر سواد دیجیتالی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 148-133]
-
مهتاب، نوید
طراحی مدل توسعة صنعت گردشگری ورزشی ایران و تبیین آینده آن مبتنی بر سناریونویسی در افق ۱۴۲۰ [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 330-313]
-
مهرابی، قاسم
مدل حکمرانی در فدراسیون های ورزشی: رویکرد حکمرانی خوب [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 18-1]
-
مهراجی، محبوبه
ارائة مدل بهبود نوآوری آموزشی معلمان تربیت بدنی با استفاده از روش DEMATEL [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-233]
-
موسوی، سیدجعفر
ارائة مدل خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی شهرداری تهران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 332-317]
-
مولانا، یاسمین
ارائه الگوی مفهومی پوشش رسانهای ورزش قهرمانی بانوان در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 149-128]
-
میرحسینی، سید محمد علی
طراحی مدل فرصتها و چالشهای استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 312-297]
-
میرزازاده، زهراسادات
ارائه مدل نقش توسعه پایدار درتحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تاکید بر تجربه کسب و کار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 231-214]
-
میرصفیان، حمیدرضا
اثر مداخلۀ آموزشی مهارتهای ارتباطی بر رفتارهای خودمدیریتی و مدیریت تعارض مربیان کشتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 93-77]
-
میرکاظمی، سیده عذرا
طراحی فرایند پرورش استراتژیست در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 323-307]
-
میری، محمدرضا
نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 51-36]
ن
-
نادریان جهرمی، مسعود
طراحی فرایند پرورش استراتژیست در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 323-307]
-
نادری نسب، مهدی
ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 87-70]
-
نادری نسب، مهدی
طراحی مدل بازاریابی ورزشی جهت پیشبرد اهداف اقتصادی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 144-126]
-
نجفی کلوری، مقصود
شاخصها و مؤلفههای اثرگذار بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 57-37]
-
ندری، امیر
ارزیابی عملکرد نهادها و سازمانهای تربیتبدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی EFQM-DEA [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 306-294]
-
نظری، رسول
طراحی الگوی جامع مدیریت جانشین پروری در اداره های ورزش و جوانان با رهیافت نظریه داده بنیاد و مدل ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-162]
-
نظری، رسول
مدل پیشبینی آگاهانۀ بحران در ورزش: فوتبال حرفهای ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 370-352]
-
نظریان مادوانی، عباس
شناسایی فرایند شکلگیری موانع ارتقای شغلی و مؤلفههای تأثیرگذار بر اکوسیستم کاری بانوان در سازمانهای ورزشی ایران (رویکردی کیفی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 76-59]
-
نظری ترشیزی، احمد
ارتباط علّی پیادهسازی اخلاق حرفهای و بهرهوری سازمانی فدراسیونهای ورزشی با نقش میانجی سلامت سازمانی و روابط پایدار ورزشی با جامعه [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 236-218]
-
نقوی، فروغ
ساخت و اعتباریابی مقیاس تصویر برند ورزشکار ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 58-42]
-
نقی پور گیوی، بهنام
شناسایی عوامل مؤثر در توسعة ورزش قهرمانی با رویکرد سنتز پژوهی: رهیافت فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 218-202]
-
نقی زاده باقی، عباس
شناسایی پیامدهای کاربرد مدیریت روابط شرکا در فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 331-317]
-
نوبخت، فرزاد
شناسایی پیامدهای کاربرد مدیریت روابط شرکا در فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 331-317]
-
نوبخت رمضانی، زهرا
طراحی مدل بازاریابی ورزشی جهت پیشبرد اهداف اقتصادی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 144-126]
-
نوربخش، مهوش
بازی جوانمردانۀ مالی: ابزاری مؤثر برای برونرفت از مشکلات مالی باشگاههای فوتبال ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 79-58]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
شناسایی فرایند شکلگیری موانع ارتقای شغلی و مؤلفههای تأثیرگذار بر اکوسیستم کاری بانوان در سازمانهای ورزشی ایران (رویکردی کیفی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 76-59]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
مدلسازی روابط خطی اخلاق حرفهای با صلاحیتهای حرفهای و مسئولیتپذیری اجتماعی کارکنان فدراسیونهای ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 109-95]
-
نوری، محمد سیوان
طراحی مدل توسعة صنعت گردشگری ورزشی ایران و تبیین آینده آن مبتنی بر سناریونویسی در افق ۱۴۲۰ [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 330-313]
-
نیک آیین، زینت
طراحی مدل فعالیتهای بدنی زنان جوان ایرانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 161-145]
-
نیکروان، محمد
آینده پژوهی پیشران های کلیدی حکمرانی شبکهای ورزش ایران در افق 1414 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 351-333]
-
نیکونام، امیر
طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 93-74]
و
-
وحدانی، محسن
توسعه و کاربست نظریه ظرفیت های جذب در کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 293-279]
-
ولی نژاد خندان، افسانه
تأثیر درک کیفیت گردشگری بر رفتار مسئولانة زیستمحیطی گردشگران ورزشی با نقش میانجی دلبستگی به مکان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 279-258]
-
ویسی، کورش
طراحی مدل توسعة صنعت گردشگری ورزشی ایران و تبیین آینده آن مبتنی بر سناریونویسی در افق ۱۴۲۰ [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 330-313]
ه
-
هنری، حبیب
ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 35-19]
-
هنری، حبیب
تجارب دانشآموختگان علوم ورزشیِ شاغل در باشگاههای ورزشی: یک رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]
ی
-
یاری دارابخانی، مریم
تببین الگوی گردشگری الکترونیکی ورزشی در استان کرمانشاه بر پایه نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 297-280]
-
یاری قلی، بهبود
واکاوی تجارب زیستۀ استادان علوم ورزشی از چالشها و رهاوردهای آموزش مجازی در دورۀ همهگیری کووید19 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 174-150]
-
یازرلو، محمد مهدی
تأثیر شخصیت پویا بر کامیابی شغلی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیتبدنی استان گلستان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 346-331]
-
یکتایار، مظفر
طراحی الگوی جامع مدیریت جانشین پروری در اداره های ورزش و جوانان با رهیافت نظریه داده بنیاد و مدل ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-162]
-
یکتایار، مظفر
آینده پژوهی پیشران های کلیدی حکمرانی شبکهای ورزش ایران در افق 1414 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 351-333]