دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد دوره‌ها 16
تعداد شماره‌ها 66
تعداد مقالات 901
تعداد نویسندگان 1,565
تعداد مشاهده مقاله 1,448,197
تعداد دریافت فایل اصل مقاله 1,489,705
نسبت مشاهده بر مقاله 1607.32
نسبت دریافت فایل بر مقاله 1653.39
-----------------------------------------
تعداد مقالات ارسال شده 3,136
تعداد مقالات رد شده 1,675
درصد عدم پذیرش 53
تعداد مقالات پذیرفته شده 641
درصد پذیرش 20
تعداد پایگاه های نمایه شده 9
تعداد داوران 211
  • نشریه مدیریت ورزشی توسط دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران منتشر می شود. این نشریه در ارزیابی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال1401، درجه الف را کسب کرده و همچنین این نشریه طبق آخرین ارزیابی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)  ، ضریب تأثیر 0/351 و رتبه Q1 را دارا می باشد و جزو لیست نشریات هسته این حوزه می باشد که بر اساس معیارهای بکار گرفته شده در این ارزیابی، متضمن کیفیت بالای نشریات از نظر محتوای علمی است.

  •  نشریه مدیریت ورزشی تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار COPE می‌باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی و با تخلفات بر اساس دستورالعمل بین المللی برخورد می کند.

  • این نشریه بصورت دسترسی آزاد (open access) است و متن کامل مقالات منتشر شده را به صورت رایگان در اختیار خوانندگان قرار می دهد و تحت قانون بین المللی کپی رایت (CC BY-NC) می‌باشد.  
  • پیرو آیین نامه نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور حمایت از حقوق و مالکیت فکری و معنوی پژوهشگران و جلوگیری از انتشار نوشتارهای تکراری، نشریه مدیریت ورزشی از سامانه مشابهت یاب (همیاب سیناوب) استفاده می کند.

  •  همچنین این نشریه با انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران تفاهم نامه همکاری دارد.
  • تاریخ آخرین به روز رسانی: 1401/11/16
شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی ورزشی شهر مشهد: یک مطالعه کیفی به شیوه تحلیل محتوا

مهدی سلیمی؛ محمد کشتی دار؛ زهرا سادات میرزازاده؛ امید علی خوارزمی؛ سیدمرتضی عظیم زاده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مرداد 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.299655.2438

ارائه مدل ارتباطی مدیریت استعداد و سرمایه اجتماعی در کارکنان معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش ایران

محمد حمیدی؛ مهرزاد حمیدی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 شهریور 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2020.302018.2471

بررسی اثرات برندسازی مقصد بر توسعه گردشگری ورزشی با نقش میانجی گری بسترهای اقتصادی در استان‌های جنوب ایران

زهرا حسن شاهی؛ لیلا سادات جمشیدیان؛ احمد ترک فر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 شهریور 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.327716.2774

فراتحلیل چهار دهه پژوهش در ارتباط با موانع وچالش‌های ارتقاء زنان در پست‌های مدیریت ورزشی در کشور

زهرا جامی عابد مقدم؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 مهر 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.328179.2786

طراحی و تدوین مدل چابکی استراتژیک در کسب وکارهای کوچک و متوسط ورزشی (پیش‌آیندها و پس آینده‌ها)

حمزه عیسی زاده؛ قدرت الله باقری راغب؛ اسدالله کردناییج؛ آصف کریمی؛ مرتضی سلطانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آبان 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.298824.2422

اثر ملی‌گرایی، قوم‌گرایی و جهان شهرگرایی مصرفی بر ترجیح خرید برندهای ورزشی داخلی به خارجی در میان دانشجویان: نقش میانجی کیفیت عملکرد محصول

شکوفه درسازان؛ شهاب بهرامی؛ بهرام یوسفی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آبان 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.326425.2758

طراحی مدل توسعه راهبردهای پایدار برای رویدادهای ورزش دانش‌آموزی مبتنی بر برنامه‌ریزی سناریو

داود لطفی سدهی؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 آذر 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.329187.2801

تاثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه پرسپولیس بر رفتارهای حمایتی با نقش میانجی نگرش هواداران: نقش تعدیل گر عدالت اجتماعی

شاهو زمانی دادانه؛ محمدرضا اسمعیلی؛ علی زارعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 دی 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2021.300950.2454

تأثیر جذابیت مقصد بر رفتار مسئولانۀ زیست محیطی کوهنوردان با نقش میانجی دلبستگی به مکان

حوریه دهقان پوری؛ افسانه ولی نژاد خندان؛ سیده خدیجه تقی نژاد؛ ناهید داروغه عارفی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 آبان 1402

https://doi.org/10.22059/jsm.2023.362733.3166

بررسی نقش میانجیگری نیاز لذت جویانه و غوطه‌وری در رابطه علی هویت تیمی و عملکرد تیم با قصد هواداری طرفداران تیم پرسپولیس در شهر همدان

سحر قاسمی؛ حسین پورسلطانی زرندی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 آبان 1402

https://doi.org/10.22059/jsm.2023.353430.3090

شناسایی و تحلیل درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی شرکت های تولیدی تجهیزات ورزشی در بستر شبکه های اجتماعی

زیبا محمد رضایی؛ کورش ویسی؛ عادل فاطمی؛ سمیرا علی آبادی؛ محسن اسمعیلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 آذر 1402

https://doi.org/10.22059/jsm.2023.356859.3122

تحلیل عوامل موثر بر طرد شدن دانش آموزان از محیط های ورزشی از دیدگاه معلمان آموزش و پرورش شهر بابل عراق

محمد رحیمی؛ محمد قاسمی؛ رضا امین زاده؛ سامر سامی نایف البوکروطه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 دی 1402

https://doi.org/10.22059/jsm.2024.368520.3229

ارائة مدل بازاریابی هیجانی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان پوشاک ورزشی کودکان با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری

سامان وجدانی؛ شهناز نایب زاده؛ سید حسن حاتمی نسب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 دی 1402

https://doi.org/10.22059/jsm.2024.348480.3024

تبیین و سطح بندی فرصت های حضور بانوان ورزشکار نخبه مسلمان جمهوری اسلامی ایران در رویدادهای بین المللی ورزشی

زینب رحمتی اصل؛ حسین عیدی؛ همایون عباسی؛ شیرین زردشتیان؛ علی نظریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 خرداد 1403

https://doi.org/10.22059/jsm.2024.370062.3254

ابر واژگان