آ
-
آداب حضور
شناخت و اولویتبندی اقدامات فرهنگی مؤثر در ارتقای آداب حضور در استادیومها [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 264-249]
-
آزمون انتخاب
ارزشگذاری اقتصادی میراث فرهنگی ناملموس: رویداد ورزشی کشتی با چوخه [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 200-183]
-
آسیبشناسی
آسیبشناسی مدیریت راهبردی ورزش ژیمناستیک ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 304-283]
-
آسیبشناسی
شناسایی سندرومهای سازمانی در هیأتهای ورزشی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 321-305]
-
آگاهی
ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 307-285]
-
آمادگی جسمانی و ایروبیک
شناسایی شاخصهای مؤثر بر قیمتگذاری خدمات در باشگاههای ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 182-164]
-
آموزش
برازش مدل سواد رسانه ای در ورزش با رویکرد مدلیابی معادله ساختاری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 62-43]
-
آموزش و توسعه
ارائه الگوی پارادایمی توسعه و آموزش سواد حرکتی در دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 132-117]
-
آمیختة بازاریابی
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی صنعت ورزش [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 212-195]
-
آمیختۀ بازاریابی
شناسایی شاخصهای مؤثر بر قیمتگذاری خدمات در باشگاههای ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 182-164]
-
آیندهپژوهی
راهبردهای بازیگران کلیدی ورزش دانشگاهی ایران در مسئلة پاندمی کووید-19 با روش مکتور [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 310-292]
-
آینده پژوهی
آینده پژوهی در اقتصاد ورزشی ایران (مطالعه موردی: رویدادهای ورزشی) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 116-99]
-
آیندهنگاری
سناریوهای راهبردی آموزش ورزش سلامت محور ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 172-151]
ا
-
اثربخشی
شناسایی موانع مدیریت اثربخش مدیران سازمان های ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 284-256]
-
اثربخشی
تدوین مدل عملکرد شغلی و دستیابی به اهداف در رابطه با اثربخشی سمنهای ورزشی با نقش میانجی جو اخلاقی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 372-352]
-
احساس امنیت
شناخت و اولویتبندی اقدامات فرهنگی مؤثر در ارتقای آداب حضور در استادیومها [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 264-249]
-
اخلاق حرفهای
ارائۀ مدل توسعۀ اخلاق حرفهای دبیران تربیت بدنی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 52-37]
-
ادارات ورزش
تأثیر تفکر راهبردی بر نوآوری و تغییر سازمانی در مدیران ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی: نقش میانجیگر هوش راهبردی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 239-223]
-
ادارات ورزش
تدوین مدل عملکرد شغلی و دستیابی به اهداف در رابطه با اثربخشی سمنهای ورزشی با نقش میانجی جو اخلاقی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 372-352]
-
ارتباطات یکپارچه بازاریابی
طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
-
ارتقای سلامتی توان انجام کار
اثر حمایت سازمانی و سرمایههای روانشناختی بر توانایی انجام کار کارکنان در ادارات ورزش و جوانان غرب کشور (با رویکرد مدل ساختاری) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 148-134]
-
ارزش
پیشبینی ارزش بازار بازیکنان فوتبال ایران با استفاده از تکنیکهای مدلسازی خطی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 103-89]
-
ارزشگذاری
ارزشگذاری اقتصادی میراث فرهنگی ناملموس: رویداد ورزشی کشتی با چوخه [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 200-183]
-
ارزش گذاری
بررسی ارزشهای ناملموس ورزش فوتبال در جامعه و میزان تمایل به پرداخت جهت میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر با رویکرد ارزیابی احتمالی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 194-183]
-
ارزشگذاری مشروط
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه پرسپولیس تهران از دیدگاه هواداران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 70-53]
-
ارزش های تجربی
نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 147-133]
-
ارزشهای فردی
پیش بینی کننده های جامعه شناختی انگیزش هواداران فوتبال(مطالعه موردی: باشگاه تراکتورسازی) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 150-133]
-
ارزیابی احتمالی
بررسی ارزشهای ناملموس ورزش فوتبال در جامعه و میزان تمایل به پرداخت جهت میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر با رویکرد ارزیابی احتمالی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 194-183]
-
ارزیابی عملکرد
شناسایی ابعاد و شاخصهای ارزیابی هیئت مدیره باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 150-131]
-
ارزیابی عملکرد
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی سازمان های ورزشی در محیط فازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-42]
-
اروپایی
مطالعه تطبیقی باشگاه های ورزشی ایران و کشورهای منتخب اروپایی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 130-91]
-
استادیوم فوتبال
شناخت و اولویتبندی اقدامات فرهنگی مؤثر در ارتقای آداب حضور در استادیومها [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 264-249]
-
استان کرمان
بررسی نقش سبکهای رهبری مربیان بر توسعۀ فرهنگ اجتماعی بانوان فوتسالیست [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 345-331]
-
استعداد
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کاراته ایران با رویکرد طرحهای ترکیبی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 222-202]
-
استعداد خیالپردازی
ارائه مدل ساختاری صفات شخصیتی و قصد خرید مصرفکنندۀ ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 216-201]
-
استعدادیابی در ورزش
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کشور [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 39-21]
-
اشتغال مجدد
تدوین چارچوب عدم تمایل به بازنشستگی مدیران ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 36-20]
-
اقتصاد دیجیتال
راهبردهای توسعۀ اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 227-217]
-
اقتصاد مقاومتی
طراحی مدل اقتصاد مقاومتی در ورزش دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 291-272]
-
اقتصاد ورزش
راهبردهای توسعۀ اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 227-217]
-
اقتصاد ورزش
آینده پژوهی در اقتصاد ورزشی ایران (مطالعه موردی: رویدادهای ورزشی) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 116-99]
-
اکتشافی
ارائه مدل پارادایمی رفتار سیاسی کارکنان سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 322-303]
-
اکوسیستم فناوری
راهکارهای بهرهگیری از فناوریهای نوین برای توسعه ورزشهای تفریحی: از پایلوت تا تجاریسازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 351-332]
-
الگو
برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 282-265]
-
الگوسازی فرهنگی
شناخت و اولویتبندی اقدامات فرهنگی مؤثر در ارتقای آداب حضور در استادیومها [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 264-249]
-
الگوی BCC
الگوی BCC در تحلیل پوششی دادهها؛ شاخص ارزیابی کارایی هیأتهای ورزشی استان مازندران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 271-250]
-
اماکن
علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیت های بدنی در اماکن ورزشی شهر قم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 255-235]
-
اماکن ورزشی
علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیت های بدنی در اماکن ورزشی شهر قم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 255-235]
-
امکانات رفاهی
طراحی مدل ادراک مطلوبیت فضای ورزشی پارکی شهر تهران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 42-25]
-
انرژی مصرفی
ارزیابی رفتار حفاظت زیستمحیطی اماکن ورزشی باشگاه ذوبآهن اصفهان با استفاده از شاخص انتشار دیاکسید کربن (مطالعة موردی: مجموعة ورزشی ملت) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 437-412]
-
انسجام اسلامی
مدل ارتباطی ادراک از موفقیت تیم های ملی ورزشی ایران با انسجام اسلامی و هویت ملی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 457-438]
-
انسجام تیمی
ارائۀ مدل چندسطحی مدیریت تنوع اثربخش در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 115-97]
-
انگیزۀ ورزشی
پیشبینی مشارکت روانشناختی دانشآموزان به ورزش از طریق سبک رهبری دبیران ورزش: نقش میانجی رضایت و انگیزه ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 331-308]
-
ایران
طراحی و تدوین منشور مسئولیت اجتماعی سازمانهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 377-360]
-
ایران
عوامل مؤثر بر قیمتگذاری تجهیزات بدنسازی تولید ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 116-104]
-
اینترنت
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی صنعت ورزش [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 212-195]
-
اینفلوئنسرهای ورزشی
طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 193-173]
ب
-
بازار
پیشبینی ارزش بازار بازیکنان فوتبال ایران با استفاده از تکنیکهای مدلسازی خطی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 103-89]
-
بازاریابی
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 234-217]
-
بازاریابی
شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 75-60]
-
بازاریابی اینفلوئنسرها
طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 193-173]
-
بازاریابی دیجیتال
شناسایی راهکارهای توسعه بازاریابی دیجیتال در فدراسیون فوتبال ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 340-323]
-
بازاریابی رابطهای
طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
-
بازاریابی راهبردی
تحلیل موقعیت راهبردی بازاریابی باشگاه های آمادگی جسمانی بانوان شهر تهران (مورد مطالعه باشگاه حجاب) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 88-71]
-
بازاریابی سبز رفتار مشتریان
طراحی الگوی رابطۀ بازاریابی سبز و رفتار مشتریان ورزشهای زمستانی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 19-1]
-
بازاریابی ورزشی
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 234-217]
-
بازاریابی ورزشی
طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 193-173]
-
بازاریابی ورزشی
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی صنعت ورزش [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 212-195]
-
باز بودن تجاری
عوامل اقتصادی مؤثر بر باز بودن تجاری ورزشی در کشورهای عضو منطقه منا (MENA) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
-
بازنشستگی
تدوین چارچوب عدم تمایل به بازنشستگی مدیران ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 36-20]
-
بازیکن
پیشبینی ارزش بازار بازیکنان فوتبال ایران با استفاده از تکنیکهای مدلسازی خطی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 103-89]
-
بازیکنان فوتبال
ارائۀ مدل چندسطحی مدیریت تنوع اثربخش در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 115-97]
-
بازیگران کلیدی
راهبردهای بازیگران کلیدی ورزش دانشگاهی ایران در مسئلة پاندمی کووید-19 با روش مکتور [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 310-292]
-
باشگاه
شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 75-60]
-
باشگاه آمادگی جسمانی
تحلیل موقعیت راهبردی بازاریابی باشگاه های آمادگی جسمانی بانوان شهر تهران (مورد مطالعه باشگاه حجاب) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 88-71]
-
باشگاهداری
شناسایی ابعاد و شاخصهای ارزیابی هیئت مدیره باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 150-131]
-
باشگاهها
رفع چالش های مربیان ورزشی در مواجهه با همهگیری کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 96-76]
-
باشگاههای ورزشی
شناسایی شاخصهای مؤثر بر قیمتگذاری خدمات در باشگاههای ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 182-164]
-
باشگاههای ورزشی
رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی در باشگاه های ورزشی شهرشیراز [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 82-63]
-
باشگاه ورزشی
مطالعه تطبیقی باشگاه های ورزشی ایران و کشورهای منتخب اروپایی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 130-91]
-
بانوان
برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 282-265]
-
بدنسازی
عوامل مؤثر بر قیمتگذاری تجهیزات بدنسازی تولید ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 116-104]
-
برنامهریزی
طراحی مدل اقتصاد مقاومتی در ورزش دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 291-272]
-
برنامهریزی و مدیریت جانشینپروری
رویکرد مدیران ارشد ورزشی در اجرای نظام برنامه ریزی و مدیریت جانشین پروری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 41-26]
-
برنامۀ راهبردی
آسیبشناسی مدیریت راهبردی ورزش ژیمناستیک ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 304-283]
-
برنامۀ راهبردی
طراحی و تدوین برنامه راهبردی توسعه ورزش همگانی استان یزد [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 90-68]
-
برنامۀ راهبردی
تعیین موقعیت راهبردی و تدوین برنامۀ راهبردی معاونت توسعۀ ورزش قهرمانی و حرفهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 25-1]
-
برند
ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 307-285]
-
برند
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 234-217]
-
برندسازی
برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 282-265]
-
برندسازی مقصد
نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 147-133]
-
بسترهای اخلاقی
ارائۀ مدل توسعۀ اخلاق حرفهای دبیران تربیت بدنی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 52-37]
-
بندر انزلی
روایت پژوهی قهرمانان ورزشی بندر انزلی؛ واکاوی علل موفقیت [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 355-341]
-
بنیان های اخلاقی
آینده پژوهی در اقتصاد ورزشی ایران (مطالعه موردی: رویدادهای ورزشی) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 116-99]
-
بنیانهای معرفتی
آینده پژوهی در اقتصاد ورزشی ایران (مطالعه موردی: رویدادهای ورزشی) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 116-99]
-
بودجه
الگوی BCC در تحلیل پوششی دادهها؛ شاخص ارزیابی کارایی هیأتهای ورزشی استان مازندران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 271-250]
-
بیماریهای محدودکننده
چالشهای فعالیت بدنی زنان ایرانی در مراحل مختلف زندگی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 133-116]
پ
-
پایلوت
راهکارهای بهرهگیری از فناوریهای نوین برای توسعه ورزشهای تفریحی: از پایلوت تا تجاریسازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 351-332]
ت
-
تابآوری
طراحی الگوی پارادایمی تاب آوری کسب و کارهای ورزشی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 182-164]
-
تاثیرات ناملموس
بررسی ارزشهای ناملموس ورزش فوتبال در جامعه و میزان تمایل به پرداخت جهت میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر با رویکرد ارزیابی احتمالی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 194-183]
-
تاکسونومی عددی
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی سازمان های ورزشی در محیط فازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-42]
-
تبلیغات
طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
-
تجاریسازی
راهکارهای بهرهگیری از فناوریهای نوین برای توسعه ورزشهای تفریحی: از پایلوت تا تجاریسازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 351-332]
-
تجاریسازی
پیشبینی ارزش بازار بازیکنان فوتبال ایران با استفاده از تکنیکهای مدلسازی خطی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 103-89]
-
تجربه برند
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 234-217]
-
تجهیزات
طراحی مدل ادراک مطلوبیت فضای ورزشی پارکی شهر تهران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 42-25]
-
تحریم
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای قدرت هوشمند در ورزش [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 359-341]
-
تحقیق کیفی
روایت پژوهی قهرمانان ورزشی بندر انزلی؛ واکاوی علل موفقیت [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 355-341]
-
تحقیق و توسعه
الگوی پارادایمی ارتقاء جایگاه علوم ورزشی ایران در جهان بر اساس نظریۀ داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 394-373]
-
تحلیل پوششی دادهها
الگوی BCC در تحلیل پوششی دادهها؛ شاخص ارزیابی کارایی هیأتهای ورزشی استان مازندران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 271-250]
-
تحلیل عاملی
طراحی مدل اقتصاد مقاومتی در ورزش دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 291-272]
-
تصویر مقصد
نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 147-133]
-
تغییر سازمانی
تأثیر تفکر راهبردی بر نوآوری و تغییر سازمانی در مدیران ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی: نقش میانجیگر هوش راهبردی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 239-223]
-
تفکر راهبردی
تأثیر تفکر راهبردی بر نوآوری و تغییر سازمانی در مدیران ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی: نقش میانجیگر هوش راهبردی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 239-223]
-
تفکر راهبردی
آسیبشناسی مدیریت راهبردی ورزش ژیمناستیک ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 304-283]
-
تکواندو توانمندی
طراحی الگوی توانمندسازی و صلاحیت حرفهای داوران تکواندو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 260-240]
-
تمایل به پرداخت
بررسی ارزشهای ناملموس ورزش فوتبال در جامعه و میزان تمایل به پرداخت جهت میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر با رویکرد ارزیابی احتمالی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 194-183]
-
تمایل به پرداخت
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه پرسپولیس تهران از دیدگاه هواداران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 70-53]
-
تنوع بازیکنان
ارائۀ مدل چندسطحی مدیریت تنوع اثربخش در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 115-97]
-
توسعه
برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 282-265]
-
توسعه
شناسایی نقش های رسانه در توسعه ورزش با رویکرد فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 249-228]
-
توسعه
ارائۀ مدل توسعۀ منابع انسانی در سازمانهای ورزشی با رویکرد کارآفرینانه با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد (مطالعۀ موردی استان لرستان) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 340-322]
-
توسعه
طراحی و تدوین برنامه راهبردی توسعه ورزش همگانی استان یزد [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 90-68]
-
توسعه
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کاراته ایران با رویکرد طرحهای ترکیبی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 222-202]
-
توسعۀ ارتباطات
شناسایی راهکارهای توسعه بازاریابی دیجیتال در فدراسیون فوتبال ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 340-323]
-
توسعۀ ژیمناستیک
آسیبشناسی مدیریت راهبردی ورزش ژیمناستیک ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 304-283]
-
توسعۀ سازمانی
ارائۀ مدل توسعۀ اخلاق حرفهای دبیران تربیت بدنی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 52-37]
-
توسعۀ فردی
ارائۀ مدل توسعۀ اخلاق حرفهای دبیران تربیت بدنی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 52-37]
-
توسعۀ فرهنگ اجتماعی
بررسی نقش سبکهای رهبری مربیان بر توسعۀ فرهنگ اجتماعی بانوان فوتسالیست [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 345-331]
-
توسعۀ ورزش
الگوی پارادایمی ارتقاء جایگاه علوم ورزشی ایران در جهان بر اساس نظریۀ داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 394-373]
-
توسعۀ ورزش
طراحی الگوی حکمرانی ورزشی مطلوب در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 24-1]
ج
-
جایگاهسازی برند
نقش نسبی مؤلفههای سروکوال در جایگاهسازی برند تیمهای فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 216-194]
-
جایگاه علمی
الگوی پارادایمی ارتقاء جایگاه علوم ورزشی ایران در جهان بر اساس نظریۀ داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 394-373]
-
جذب
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کاراته ایران با رویکرد طرحهای ترکیبی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 222-202]
-
جو اخلاقی
تدوین مدل عملکرد شغلی و دستیابی به اهداف در رابطه با اثربخشی سمنهای ورزشی با نقش میانجی جو اخلاقی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 372-352]
چ
-
چالشها
رفع چالش های مربیان ورزشی در مواجهه با همهگیری کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 96-76]
ح
-
حفظ استعداد
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کاراته ایران با رویکرد طرحهای ترکیبی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 222-202]
-
حقوق ورزشی
علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیت های بدنی در اماکن ورزشی شهر قم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 255-235]
-
حکمرانی
طراحی الگوی حکمرانی ورزشی مطلوب در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 24-1]
-
حکمرانی مطلوب
شناسایی مؤلفههای حکمرانی مطلوب در فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و ارائۀ الگوی مفهومی ( ارائۀ یک نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 330-311]
-
حکمرانی ورزشی مطلوب
طراحی الگوی حکمرانی ورزشی مطلوب در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 24-1]
-
حمایت مالی
تدوین الگوی مدیریت موانع حمایت مالی ورزش قهرمانی زنان ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 302-283]
خ
-
خدمات بازاریابی
تحلیل موقعیت راهبردی بازاریابی باشگاه های آمادگی جسمانی بانوان شهر تهران (مورد مطالعه باشگاه حجاب) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 88-71]
-
خشونت
شناخت و اولویتبندی اقدامات فرهنگی مؤثر در ارتقای آداب حضور در استادیومها [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 264-249]
د
-
داده بنیاد
ارائه مدل پارادایمی رفتار سیاسی کارکنان سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 322-303]
-
دانشآموزان
ارائه الگوی پارادایمی توسعه و آموزش سواد حرکتی در دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 132-117]
-
داوران
طراحی الگوی توانمندسازی و صلاحیت حرفهای داوران تکواندو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 260-240]
-
دبیران تربیت بدنی
ارائۀ مدل توسعۀ اخلاق حرفهای دبیران تربیت بدنی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 52-37]
-
درس تربیت بدنی
ارائه الگوی پارادایمی توسعه و آموزش سواد حرکتی در دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 132-117]
-
دوپینگ
ارائة مدل توسعة ورزش پاک در ایران با روش (ISM) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 98-83]
-
دو و میدانی
شناسایی مؤلفههای حکمرانی مطلوب در فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و ارائۀ الگوی مفهومی ( ارائۀ یک نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 330-311]
-
دیاکسید کربن
ارزیابی رفتار حفاظت زیستمحیطی اماکن ورزشی باشگاه ذوبآهن اصفهان با استفاده از شاخص انتشار دیاکسید کربن (مطالعة موردی: مجموعة ورزشی ملت) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 437-412]
-
دیپلماسی
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای قدرت هوشمند در ورزش [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 359-341]
-
دیجیتالیسازی
راهبردهای توسعۀ اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 227-217]
ر
-
راهبرد
راهبردهای بازیگران کلیدی ورزش دانشگاهی ایران در مسئلة پاندمی کووید-19 با روش مکتور [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 310-292]
-
راهبردی
سناریوهای راهبردی آموزش ورزش سلامت محور ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 172-151]
-
رسانه
شناسایی نقش های رسانه در توسعه ورزش با رویکرد فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 249-228]
-
رسانه اجتماعی
شناسایی نقش های رسانه در توسعه ورزش با رویکرد فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 249-228]
-
رسانههای اجتماعی
طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 193-173]
-
رسانه های ورزشی
برازش مدل سواد رسانه ای در ورزش با رویکرد مدلیابی معادله ساختاری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 62-43]
-
رسوبگذاری
نهادینه شدن فعالیت بدنی اوقات فراغت [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 183-165]
-
رضایت
پیشبینی مشارکت روانشناختی دانشآموزان به ورزش از طریق سبک رهبری دبیران ورزش: نقش میانجی رضایت و انگیزه ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 331-308]
-
رفتار حفاظت زیستمحیطی
ارزیابی رفتار حفاظت زیستمحیطی اماکن ورزشی باشگاه ذوبآهن اصفهان با استفاده از شاخص انتشار دیاکسید کربن (مطالعة موردی: مجموعة ورزشی ملت) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 437-412]
-
رفتار خرید
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان محصولات ورزشی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 59-40]
-
رفتار سیاسی
ارائه مدل پارادایمی رفتار سیاسی کارکنان سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 322-303]
-
روابط عمومی در ورزش
طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
-
روایتپژوهی
روایت پژوهی قهرمانان ورزشی بندر انزلی؛ واکاوی علل موفقیت [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 355-341]
-
روش تحقیق کیفی
طراحی الگوی پارادایمی تاب آوری کسب و کارهای ورزشی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 182-164]
-
رویداد ورزشی
آینده پژوهی در اقتصاد ورزشی ایران (مطالعه موردی: رویدادهای ورزشی) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 116-99]
-
رویکرد نوخاسته
شناسایی مؤلفههای حکمرانی مطلوب در فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و ارائۀ الگوی مفهومی ( ارائۀ یک نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 330-311]
ز
-
زنان
تدوین الگوی مدیریت موانع حمایت مالی ورزش قهرمانی زنان ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 302-283]
-
زیرساخت
نقش مدیریت شهری و فرهنگپذیری دوچرخهسواری همگانی در توسعه پایدار شهری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 164-149]
-
زیستبوم کارآفرینی
دسته بندی عناصر قلمرو زیست بوم کارآفرینی ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 163-148]
-
زیستبوم کارآفرینی ورزشی روششناسی کیو
دسته بندی عناصر قلمرو زیست بوم کارآفرینی ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 163-148]
س
-
ساختار
اثر حمایت سازمانی و سرمایههای روانشناختی بر توانایی انجام کار کارکنان در ادارات ورزش و جوانان غرب کشور (با رویکرد مدل ساختاری) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 148-134]
-
ساختاری تفسیری
ارائة مدل توسعة ورزش پاک در ایران با روش (ISM) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 98-83]
-
سازمانهای مردمنهاد (سمن)
تدوین مدل عملکرد شغلی و دستیابی به اهداف در رابطه با اثربخشی سمنهای ورزشی با نقش میانجی جو اخلاقی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 372-352]
-
سازمانهای ورزشی
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی سازمان های ورزشی در محیط فازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-42]
-
سازمانهای ورزشی
ارائه مدل پارادایمی رفتار سیاسی کارکنان سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 322-303]
-
سازمانهای ورزشی
شناسایی موانع مدیریت اثربخش مدیران سازمان های ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 284-256]
-
سازمان ورزشی
طراحی و تدوین منشور مسئولیت اجتماعی سازمانهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 377-360]
-
سبک پردازش بصری
ارائه مدل ساختاری صفات شخصیتی و قصد خرید مصرفکنندۀ ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 216-201]
-
سبک رهبری
پیشبینی مشارکت روانشناختی دانشآموزان به ورزش از طریق سبک رهبری دبیران ورزش: نقش میانجی رضایت و انگیزه ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 331-308]
-
سبکهای رهبری
بررسی نقش سبکهای رهبری مربیان بر توسعۀ فرهنگ اجتماعی بانوان فوتسالیست [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 345-331]
-
سرمایه اجتماعی
رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی در باشگاه های ورزشی شهرشیراز [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 82-63]
-
سرمایۀ روانی
اثر حمایت سازمانی و سرمایههای روانشناختی بر توانایی انجام کار کارکنان در ادارات ورزش و جوانان غرب کشور (با رویکرد مدل ساختاری) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 148-134]
-
سروکوال
نقش نسبی مؤلفههای سروکوال در جایگاهسازی برند تیمهای فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 216-194]
-
سناریونگاری
سناریوهای راهبردی آموزش ورزش سلامت محور ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 172-151]
-
سندروم اینرسی
شناسایی سندرومهای سازمانی در هیأتهای ورزشی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 321-305]
-
سندروم تروریسم
شناسایی سندرومهای سازمانی در هیأتهای ورزشی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 321-305]
-
سندروم سکوت
شناسایی سندرومهای سازمانی در هیأتهای ورزشی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 321-305]
-
سندرومهای سازمانی
شناسایی سندرومهای سازمانی در هیأتهای ورزشی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 321-305]
-
سوء مدیریت
چالشهای فعالیت بدنی زنان ایرانی در مراحل مختلف زندگی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 133-116]
-
سواد حرکتی
ارائه الگوی پارادایمی توسعه و آموزش سواد حرکتی در دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 132-117]
-
سواد رسانهای
برازش مدل سواد رسانه ای در ورزش با رویکرد مدلیابی معادله ساختاری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 62-43]
-
سواد ورزشی
برازش مدل سواد رسانه ای در ورزش با رویکرد مدلیابی معادله ساختاری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 62-43]
-
سیستم برگزاری مسابقات
تدوین سیستم مدیریت جامع برگزاری رویدادهای ورزشی جانبازان و معلولان بر مبنای رویکرد S7(مطالعۀ موردی: لیگ برتر والیبال نشستۀ کشور) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 201-184]
ش
-
شایستگی
طراحی الگوی توانمندسازی و صلاحیت حرفهای داوران تکواندو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 260-240]
-
شبکههای اجتماعی
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان محصولات ورزشی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 59-40]
-
شهروند
نقش مدیریت شهری و فرهنگپذیری دوچرخهسواری همگانی در توسعه پایدار شهری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 164-149]
-
شورای عالی
شناسایی و بررسی وضعیت متولیان ورزش و پیامدهای مطلوب ورزش در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 230-213]
-
شیوة زندگی
نقش مدیریت شهری و فرهنگپذیری دوچرخهسواری همگانی در توسعه پایدار شهری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 164-149]
ص
-
صنعت فوتبال
شناسایی راهکارهای توسعه بازاریابی دیجیتال در فدراسیون فوتبال ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 340-323]
-
صنعت ورزش
عوامل اقتصادی مؤثر بر باز بودن تجاری ورزشی در کشورهای عضو منطقه منا (MENA) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
-
صنعت ورزش
ارائۀ الگوی کیفی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 132-117]
-
صنعت ورزش
طراحی الگوی حکمرانی ورزشی مطلوب در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 24-1]
-
صنعت ورزش
طراحی الگوی پارادایمی تاب آوری کسب و کارهای ورزشی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 182-164]
-
صنعت ورزش
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی صنعت ورزش [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 212-195]
-
صنعت ورزش
دسته بندی عناصر قلمرو زیست بوم کارآفرینی ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 163-148]
ط
-
طراحی الگو
طراحی الگوی رابطۀ بازاریابی سبز و رفتار مشتریان ورزشهای زمستانی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 19-1]
ع
-
عادتسازی
نهادینه شدن فعالیت بدنی اوقات فراغت [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 183-165]
-
عدم امنیت و عدم ایمنی
چالشهای فعالیت بدنی زنان ایرانی در مراحل مختلف زندگی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 133-116]
-
عدم بازنشستگی
تدوین چارچوب عدم تمایل به بازنشستگی مدیران ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 36-20]
-
عدمقطعیت
سناریوهای راهبردی آموزش ورزش سلامت محور ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 172-151]
-
علل موفقیت
روایت پژوهی قهرمانان ورزشی بندر انزلی؛ واکاوی علل موفقیت [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 355-341]
-
عملکرد اخلاقی
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد ورزشکاران حرفهای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 248-231]
-
عملکرد بازاریابی سبز
تاثیر مسئولیت اجتماعی و نگرش زیست محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز برنامههای ورزشی شهرداری تهران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 411-395]
-
عملکرد شغلی
تدوین مدل عملکرد شغلی و دستیابی به اهداف در رابطه با اثربخشی سمنهای ورزشی با نقش میانجی جو اخلاقی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 372-352]
-
عملکرد فنی
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد ورزشکاران حرفهای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 248-231]
-
عوامل اقتصادی
عوامل اقتصادی مؤثر بر باز بودن تجاری ورزشی در کشورهای عضو منطقه منا (MENA) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
-
عینیسازی
نهادینه شدن فعالیت بدنی اوقات فراغت [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 183-165]
غ
-
غرور ملی
مدل ارتباطی ادراک از موفقیت تیم های ملی ورزشی ایران با انسجام اسلامی و هویت ملی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 457-438]
ف
-
فدراسیونهای ورزشی
شناسایی و بررسی وضعیت متولیان ورزش و پیامدهای مطلوب ورزش در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 230-213]
-
فراترکیب
شناسایی نقش های رسانه در توسعه ورزش با رویکرد فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 249-228]
-
فرزندآوری و فرزندپروری
چالشهای فعالیت بدنی زنان ایرانی در مراحل مختلف زندگی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 133-116]
-
فرهنگ پژوهش
الگوی پارادایمی ارتقاء جایگاه علوم ورزشی ایران در جهان بر اساس نظریۀ داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 394-373]
-
فروش
شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 75-60]
-
فروشگاه
شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 75-60]
-
فعالیت بدنی
علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیت های بدنی در اماکن ورزشی شهر قم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 255-235]
-
فعالیت بدنی اوقات فراغت
نهادینه شدن فعالیت بدنی اوقات فراغت [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 183-165]
-
فناوری اطلاعات در ورزش
راهبردهای توسعۀ اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 227-217]
-
فناوریهای نوین
راهکارهای بهرهگیری از فناوریهای نوین برای توسعه ورزشهای تفریحی: از پایلوت تا تجاریسازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 351-332]
-
فوتبال
برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 282-265]
-
فوتبال
شناسایی ابعاد و شاخصهای ارزیابی هیئت مدیره باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 150-131]
-
فوتبال
نقش نسبی مؤلفههای سروکوال در جایگاهسازی برند تیمهای فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 216-194]
-
فوتبال
شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 75-60]
-
فوتبال
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد ورزشکاران حرفهای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 248-231]
-
فوتبال
پیشبینی ارزش بازار بازیکنان فوتبال ایران با استفاده از تکنیکهای مدلسازی خطی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 103-89]
-
فوتسال بانوان
بررسی نقش سبکهای رهبری مربیان بر توسعۀ فرهنگ اجتماعی بانوان فوتسالیست [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 345-331]
ق
-
قدرت برند
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 234-217]
-
قدرت هوشمند
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای قدرت هوشمند در ورزش [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 359-341]
-
قصد خرید
ارائه مدل ساختاری صفات شخصیتی و قصد خرید مصرفکنندۀ ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 216-201]
-
قصد خرید
ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 307-285]
-
قیمتگذاری
عوامل مؤثر بر قیمتگذاری تجهیزات بدنسازی تولید ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 116-104]
-
قیمتگذاری
شناسایی شاخصهای مؤثر بر قیمتگذاری خدمات در باشگاههای ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 182-164]
ک
-
کارآفرینی
رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی در باشگاه های ورزشی شهرشیراز [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 82-63]
-
کارآفرینی
ارائۀ مدل توسعۀ منابع انسانی در سازمانهای ورزشی با رویکرد کارآفرینانه با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد (مطالعۀ موردی استان لرستان) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 340-322]
-
کارایی
الگوی BCC در تحلیل پوششی دادهها؛ شاخص ارزیابی کارایی هیأتهای ورزشی استان مازندران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 271-250]
-
کارایی تیمی
ارائۀ مدل چندسطحی مدیریت تنوع اثربخش در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 115-97]
-
کالاهای عمومی
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه پرسپولیس تهران از دیدگاه هواداران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 70-53]
-
کالاهای ورزشی
عوامل اقتصادی مؤثر بر باز بودن تجاری ورزشی در کشورهای عضو منطقه منا (MENA) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
-
کالاهای ورزشی
ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 307-285]
-
کدگذاری
ارائۀ الگوی کیفی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 132-117]
-
کشتی
طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
-
کشتی با چوخه
ارزشگذاری اقتصادی میراث فرهنگی ناملموس: رویداد ورزشی کشتی با چوخه [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 200-183]
-
کشورهای منتخب
مطالعه تطبیقی باشگاه های ورزشی ایران و کشورهای منتخب اروپایی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 130-91]
-
کشورهای منطقه منا
عوامل اقتصادی مؤثر بر باز بودن تجاری ورزشی در کشورهای عضو منطقه منا (MENA) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
-
کلان شهر
نقش مدیریت شهری و فرهنگپذیری دوچرخهسواری همگانی در توسعه پایدار شهری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 164-149]
-
کمبود امکانات
چالشهای فعالیت بدنی زنان ایرانی در مراحل مختلف زندگی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 133-116]
-
کووید-19
راهبردهای بازیگران کلیدی ورزش دانشگاهی ایران در مسئلة پاندمی کووید-19 با روش مکتور [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 310-292]
-
کووید-19
رفع چالش های مربیان ورزشی در مواجهه با همهگیری کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 96-76]
-
کیفیت تیمی
پیش بینی کننده های جامعه شناختی انگیزش هواداران فوتبال(مطالعه موردی: باشگاه تراکتورسازی) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 150-133]
-
کیفیت خدمات
نقش نسبی مؤلفههای سروکوال در جایگاهسازی برند تیمهای فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 216-194]
گ
-
گازهای گلخانهای
ارزیابی رفتار حفاظت زیستمحیطی اماکن ورزشی باشگاه ذوبآهن اصفهان با استفاده از شاخص انتشار دیاکسید کربن (مطالعة موردی: مجموعة ورزشی ملت) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 437-412]
-
گردشگری
ارائۀ الگوی کیفی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 132-117]
-
گردشگری ورزشی
نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 147-133]
-
گشودگی به تجربه
ارائه مدل ساختاری صفات شخصیتی و قصد خرید مصرفکنندۀ ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 216-201]
م
-
متولیان ورزش
شناسایی و بررسی وضعیت متولیان ورزش و پیامدهای مطلوب ورزش در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 230-213]
-
مجموعة ورزشی
ارزیابی رفتار حفاظت زیستمحیطی اماکن ورزشی باشگاه ذوبآهن اصفهان با استفاده از شاخص انتشار دیاکسید کربن (مطالعة موردی: مجموعة ورزشی ملت) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 437-412]
-
محصول
شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 75-60]
-
محصولات ورزشی
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان محصولات ورزشی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 59-40]
-
محیط استعداد
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کشور [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 39-21]
-
محیط ورزشی
تحلیل موقعیت راهبردی بازاریابی باشگاه های آمادگی جسمانی بانوان شهر تهران (مورد مطالعه باشگاه حجاب) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 88-71]
-
مدل استعدادیابی
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کشور [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 39-21]
-
مدل پارادایمی
ارائه مدل پارادایمی رفتار سیاسی کارکنان سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 322-303]
-
مدل پروبیترتبهای
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه پرسپولیس تهران از دیدگاه هواداران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 70-53]
-
مدلسازی
ارائة مدل توسعة ورزش پاک در ایران با روش (ISM) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 98-83]
-
مدلسازی
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی صنعت ورزش [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 212-195]
-
مدل ستارة هفتنقطهای راثول
رویکرد مدیران ارشد ورزشی در اجرای نظام برنامه ریزی و مدیریت جانشین پروری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 41-26]
-
مدیران
رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی در باشگاه های ورزشی شهرشیراز [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 82-63]
-
مدیران ورزش
تدوین چارچوب عدم تمایل به بازنشستگی مدیران ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 36-20]
-
مدیریت
شناسایی موانع مدیریت اثربخش مدیران سازمان های ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 284-256]
-
مدیریت
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کاراته ایران با رویکرد طرحهای ترکیبی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 222-202]
-
مدیریت استعداد
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کشور [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 39-21]
-
مدیریت پشتیبانی
تدوین سیستم مدیریت جامع برگزاری رویدادهای ورزشی جانبازان و معلولان بر مبنای رویکرد S7(مطالعۀ موردی: لیگ برتر والیبال نشستۀ کشور) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 201-184]
-
مدیریت تنوع
ارائۀ مدل چندسطحی مدیریت تنوع اثربخش در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 115-97]
-
مدیریت دانش
رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی در باشگاه های ورزشی شهرشیراز [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 82-63]
-
مدیریت دانش
الگوی پارادایمی ارتقاء جایگاه علوم ورزشی ایران در جهان بر اساس نظریۀ داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 394-373]
-
مدیریت راهبردی
آسیبشناسی مدیریت راهبردی ورزش ژیمناستیک ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 304-283]
-
مدیریت ریسک
تدوین سیستم مدیریت جامع برگزاری رویدادهای ورزشی جانبازان و معلولان بر مبنای رویکرد S7(مطالعۀ موردی: لیگ برتر والیبال نشستۀ کشور) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 201-184]
-
مدیریت شهری
نقش مدیریت شهری و فرهنگپذیری دوچرخهسواری همگانی در توسعه پایدار شهری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 164-149]
-
مدیریت مصرف
طراحی مدل اقتصاد مقاومتی در ورزش دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 291-272]
-
مدیریت منابع انسانی
تدوین سیستم مدیریت جامع برگزاری رویدادهای ورزشی جانبازان و معلولان بر مبنای رویکرد S7(مطالعۀ موردی: لیگ برتر والیبال نشستۀ کشور) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 201-184]
-
مدیریت ورزش
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کشور [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 39-21]
-
مربیان ورزشی
رفع چالش های مربیان ورزشی در مواجهه با همهگیری کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 96-76]
-
مسئولیت اجتماعی
تاثیر مسئولیت اجتماعی و نگرش زیست محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز برنامههای ورزشی شهرداری تهران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 411-395]
-
مسئولیت اجتماعی
طراحی و تدوین منشور مسئولیت اجتماعی سازمانهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 377-360]
-
مسئولیت مدنی
علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیت های بدنی در اماکن ورزشی شهر قم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 255-235]
-
مسابقات برونمرزی
طراحی مدل موانع و پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حضور بانوان ورزشکار در مسابقات برونمرزی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 282-261]
-
مسکات
ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 307-285]
-
مشارکت روانشناختی ورزشی
پیشبینی مشارکت روانشناختی دانشآموزان به ورزش از طریق سبک رهبری دبیران ورزش: نقش میانجی رضایت و انگیزه ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 331-308]
-
مصرفکنندگان
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 234-217]
-
مصرفکننده
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان محصولات ورزشی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 59-40]
-
مصرفکنندۀ ورزش
ارائه مدل ساختاری صفات شخصیتی و قصد خرید مصرفکنندۀ ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 216-201]
-
مطالعه تطبیقی
مطالعه تطبیقی باشگاه های ورزشی ایران و کشورهای منتخب اروپایی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 130-91]
-
مطلوبیت فضای ورزشی
طراحی مدل ادراک مطلوبیت فضای ورزشی پارکی شهر تهران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 42-25]
-
معضلات فرهنگی
چالشهای فعالیت بدنی زنان ایرانی در مراحل مختلف زندگی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 133-116]
-
مقصد گردشگری
نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 147-133]
-
مکس کیودا
تدوین چارچوب عدم تمایل به بازنشستگی مدیران ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 36-20]
-
منابع انسانی
ارائۀ مدل توسعۀ منابع انسانی در سازمانهای ورزشی با رویکرد کارآفرینانه با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد (مطالعۀ موردی استان لرستان) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 340-322]
-
منشور
طراحی و تدوین منشور مسئولیت اجتماعی سازمانهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 377-360]
-
موانع
تدوین الگوی مدیریت موانع حمایت مالی ورزش قهرمانی زنان ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 302-283]
-
موانع اجتماعی
طراحی مدل موانع و پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حضور بانوان ورزشکار در مسابقات برونمرزی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 282-261]
-
موانع فردی
شناسایی موانع مدیریت اثربخش مدیران سازمان های ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 284-256]
-
موانع فرهنگی
طراحی مدل موانع و پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حضور بانوان ورزشکار در مسابقات برونمرزی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 282-261]
-
موانع محیطی
شناسایی موانع مدیریت اثربخش مدیران سازمان های ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 284-256]
-
موفقیت ورزشی
مدل ارتباطی ادراک از موفقیت تیم های ملی ورزشی ایران با انسجام اسلامی و هویت ملی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 457-438]
-
موقعیت راهبردی
تعیین موقعیت راهبردی و تدوین برنامۀ راهبردی معاونت توسعۀ ورزش قهرمانی و حرفهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 25-1]
-
میزبانی رویداد
بررسی ارزشهای ناملموس ورزش فوتبال در جامعه و میزان تمایل به پرداخت جهت میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر با رویکرد ارزیابی احتمالی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 194-183]
ن
-
نرم
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای قدرت هوشمند در ورزش [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 359-341]
-
نظام جامع
شناسایی و بررسی وضعیت متولیان ورزش و پیامدهای مطلوب ورزش در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 230-213]
-
نظامنامه
طراحی و تدوین منشور مسئولیت اجتماعی سازمانهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 377-360]
-
نظریه دادهبنیاد
رفع چالش های مربیان ورزشی در مواجهه با همهگیری کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 96-76]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 193-173]
-
نظریۀ دادهبنیاد
شناسایی مؤلفههای حکمرانی مطلوب در فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و ارائۀ الگوی مفهومی ( ارائۀ یک نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 330-311]
-
نظریۀ دادهبنیاد
طراحی الگوی پارادایمی تاب آوری کسب و کارهای ورزشی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 182-164]
-
نگرش زیستمحیطی
تاثیر مسئولیت اجتماعی و نگرش زیست محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز برنامههای ورزشی شهرداری تهران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 411-395]
-
نهادینه شدن
نهادینه شدن فعالیت بدنی اوقات فراغت [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 183-165]
-
نوآوری
راهکارهای بهرهگیری از فناوریهای نوین برای توسعه ورزشهای تفریحی: از پایلوت تا تجاریسازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 351-332]
-
نوآوری
طراحی الگوی پارادایمی تاب آوری کسب و کارهای ورزشی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 182-164]
-
نوآوری سازمان
تأثیر تفکر راهبردی بر نوآوری و تغییر سازمانی در مدیران ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی: نقش میانجیگر هوش راهبردی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 239-223]
و
-
ورزش
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان محصولات ورزشی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 59-40]
-
ورزش
شناسایی نقش های رسانه در توسعه ورزش با رویکرد فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 249-228]
-
ورزش
ارائۀ مدل توسعۀ منابع انسانی در سازمانهای ورزشی با رویکرد کارآفرینانه با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد (مطالعۀ موردی استان لرستان) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 340-322]
-
ورزش بانوان
تحلیل موقعیت راهبردی بازاریابی باشگاه های آمادگی جسمانی بانوان شهر تهران (مورد مطالعه باشگاه حجاب) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 88-71]
-
ورزش پاک
ارائة مدل توسعة ورزش پاک در ایران با روش (ISM) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 98-83]
-
ورزش حرفهای
شناسایی ابعاد و شاخصهای ارزیابی هیئت مدیره باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 150-131]
-
ورزش حرفهای
تعیین موقعیت راهبردی و تدوین برنامۀ راهبردی معاونت توسعۀ ورزش قهرمانی و حرفهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 25-1]
-
ورزش دانشگاهی
طراحی مدل اقتصاد مقاومتی در ورزش دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 291-272]
-
ورزش دانشگاهی
راهبردهای بازیگران کلیدی ورزش دانشگاهی ایران در مسئلة پاندمی کووید-19 با روش مکتور [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 310-292]
-
ورزش زنان
طراحی مدل موانع و پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حضور بانوان ورزشکار در مسابقات برونمرزی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 282-261]
-
ورزشسلامت محور
سناریوهای راهبردی آموزش ورزش سلامت محور ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 172-151]
-
ورزش سیاسی
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای قدرت هوشمند در ورزش [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 359-341]
-
ورزش قهرمانی
تدوین الگوی مدیریت موانع حمایت مالی ورزش قهرمانی زنان ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 302-283]
-
ورزش قهرمانی
الگوی BCC در تحلیل پوششی دادهها؛ شاخص ارزیابی کارایی هیأتهای ورزشی استان مازندران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 271-250]
-
ورزش قهرمانی
تعیین موقعیت راهبردی و تدوین برنامۀ راهبردی معاونت توسعۀ ورزش قهرمانی و حرفهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 25-1]
-
ورزشکار حرفهای
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد ورزشکاران حرفهای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 248-231]
-
ورزش مدارس
پیشبینی مشارکت روانشناختی دانشآموزان به ورزش از طریق سبک رهبری دبیران ورزش: نقش میانجی رضایت و انگیزه ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 331-308]
-
ورزشهای تفریحی
راهکارهای بهرهگیری از فناوریهای نوین برای توسعه ورزشهای تفریحی: از پایلوت تا تجاریسازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 351-332]
-
ورزشهای زمستانی
طراحی الگوی رابطۀ بازاریابی سبز و رفتار مشتریان ورزشهای زمستانی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 19-1]
-
وزارت ورزش
شناسایی و بررسی وضعیت متولیان ورزش و پیامدهای مطلوب ورزش در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 230-213]
-
وزارت ورزش و جوانان
رویکرد مدیران ارشد ورزشی در اجرای نظام برنامه ریزی و مدیریت جانشین پروری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 41-26]
-
وفاداری
شناسایی شاخصهای مؤثر بر قیمتگذاری خدمات در باشگاههای ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 182-164]
ه
-
هواداران
نقش نسبی مؤلفههای سروکوال در جایگاهسازی برند تیمهای فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 216-194]
-
هواداران
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه پرسپولیس تهران از دیدگاه هواداران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 70-53]
-
هواداران وفادار
پیش بینی کننده های جامعه شناختی انگیزش هواداران فوتبال(مطالعه موردی: باشگاه تراکتورسازی) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 150-133]
-
هوش راهبردی
تأثیر تفکر راهبردی بر نوآوری و تغییر سازمانی در مدیران ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی: نقش میانجیگر هوش راهبردی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 239-223]
-
هوشمند
ارائۀ الگوی کیفی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 132-117]
-
هویت تیمی
پیش بینی کننده های جامعه شناختی انگیزش هواداران فوتبال(مطالعه موردی: باشگاه تراکتورسازی) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 150-133]
-
هویت ملی
مدل ارتباطی ادراک از موفقیت تیم های ملی ورزشی ایران با انسجام اسلامی و هویت ملی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 457-438]
-
هویت نژادی
پیش بینی کننده های جامعه شناختی انگیزش هواداران فوتبال(مطالعه موردی: باشگاه تراکتورسازی) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 150-133]
-
هیئتمدیره
شناسایی ابعاد و شاخصهای ارزیابی هیئت مدیره باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 150-131]
ی
-
یادآوری برند
ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 307-285]
-
یزد
طراحی و تدوین برنامه راهبردی توسعه ورزش همگانی استان یزد [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 90-68]