نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی از برند تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 359-373]
  • آمایش سرزمین سند راهبردی آمایش سرزمینی بخش ورزش استان اصفهان [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 665-680]
  • آمیختۀ بازاریابی تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 359-373]
  • آموزش کارکنان رابطه بین حمایت سازمانی و مشتری‌مداری کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 439-452]

ا

  • ابهام در نتیجه تأثیر ابهام در نتیجۀ ناشی از افزایش سطح توازن رقابتی بر میزان تقاضای حضور تماشاگران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 637-654]
  • اثربخشی مدل‌یابی اثر فرهنگ سازمانی و عدالت سازمانی بر اثربخشی سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 207-222]
  • اثربخشی آموزشی ارزیابی تناسب عنصر زمان با اثربخشی آموزشی درس تربیت بدنی عمومی (1) در دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 87-101]
  • اثربخشی تیمی ارتباط بین هوش هیجانی و اثربخشی تیمی دانشجویان دختر و پسر شرکت‌کننده در یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 845-860]
  • اخلاق اسلامی بررسی رابطۀ بین اخلاق کاری اسلامی با رضایت شغلی، تعهد سازمانی و نیت ترک خدمت در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 681-693]
  • اخلاق پژوهش بررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشتۀ تربیت بدنی، به اصول اخلاق پژوهش، در: دانشگاه‌های تهران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 655-664]
  • اخلاق کار بررسی نقش اخلاق کاری در رضایت شغلی معلمان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 37-50]
  • ادارۀ کل آسیب‌شناسی راهبردی ادارۀ کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حوزۀ ورزش براساس مدل SWOT [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 891-905]
  • ایران بررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشتۀ تربیت بدنی، به اصول اخلاق پژوهش، در: دانشگاه‌های تهران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 655-664]
  • ارائۀ پاداش رابطه بین حمایت سازمانی و مشتری‌مداری کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 439-452]
  • ارتباطات عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا) [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 727-739]
  • ارزیابی ارزیابی تناسب عنصر زمان با اثربخشی آموزشی درس تربیت بدنی عمومی (1) در دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 87-101]
  • ارزیابی ارزیابی و اولویت‌بندی مهارت‌های مدیران ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 375-388]
  • ارزش ویژه تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 359-373]
  • استادیوم بررسی جایگاه اقتصادی استادیوم‌ها و تیم‌های ورزشی حرفه‌ای بر شاخص درآمد [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 265-279]
  • استان گلستان رابطه بین حمایت سازمانی و مشتری‌مداری کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 439-452]
  • اصفهان سند راهبردی آمایش سرزمینی بخش ورزش استان اصفهان [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 665-680]
  • اعتماد مشتری بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 619-635]
  • اقتصاد ورزش بررسی جایگاه اقتصادی استادیوم‌ها و تیم‌های ورزشی حرفه‌ای بر شاخص درآمد [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 265-279]
  • اقتصاد ورزش تأثیر ابهام در نتیجۀ ناشی از افزایش سطح توازن رقابتی بر میزان تقاضای حضور تماشاگران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 637-654]
  • الکتروآنسفالوگرافیک بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 389-405]
  • المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان ارتباط بین هوش هیجانی و اثربخشی تیمی دانشجویان دختر و پسر شرکت‌کننده در یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 845-860]
  • المپیاد ورزشی رابطۀ بین انگیزش ورزشی و تحلیل‌رفتگی ورزشی در بازیکنان فوتبال حاضر در دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 251-264]
  • المپیاد ورزشی مدل‌یابی تأثیر هویت ورزشی بر جهت‌گیری ورزشی در ورزشکاران شرکت‌کننده در یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 511-525]
  • اماکن ورزشی تلفیق روش‌های تصمیم‌گیری در محیط GIS به‌منظور مکان‌گزینی اماکن ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 329-342]
  • اماکن ورزشی بررسی تأثیر سرمایۀ فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشی براساس مدل سروکوال با نقش واسطه‌ای عملکرد سازمانی (مطالعۀ موردی کارکنان ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 421-437]
  • اماکن ورزشی انتخاب مکان بهینه به‌منظور ساخت مجموعۀ ورزشی با استفاده از مدل ANP (مطالعۀ موردی: بخش مرکزی یزد) [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 777-795]
  • اماکن ورزشی ارائۀ مدلی جهت تعیین و تحلیل سرانۀ اماکن ورزشی بر مبنای توزیع شبکه‌های تیسنی در محیط GIS [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 875-890]
  • امنیت اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر امنیت ورزشگاه‌های فوتبال ایران با استفاده از روش تحلیل سلسله‌مراتبی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-85]
  • انگیزش ورزشی رابطۀ بین انگیزش ورزشی و تحلیل‌رفتگی ورزشی در بازیکنان فوتبال حاضر در دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 251-264]
  • انگیزۀ تدریس بررسی تأثیر درس‌پژوهی بر انگیزۀ تدریس و خودکارامدی معلمان تربیت بدنی شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 151-168]

ب

  • بازاریابی پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 605-618]
  • بازاریابی عصبی بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 389-405]
  • بازیکنان فوتبال رابطۀ بین انگیزش ورزشی و تحلیل‌رفتگی ورزشی در بازیکنان فوتبال حاضر در دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 251-264]
  • باشگاه ارزیابی شاخص‌های استاندارد و ایمنی در باشگاه‌های بدنسازی شهر تهران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 741-752]
  • باشگاه‌های حرفه‌ای تدوین الگوی پیامدهای توسعۀ مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های حرفه‌‌ای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 977-997]
  • باشگاه‌های فوتبال بررسی موانع توسعۀ روابط متقابل باشگاه‌های فوتبال و سازمان صداوسیما در ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 189-206]
  • باشگاه ورزشی تأثیر متغیر میانجی تجربۀ مشتری بر رابطۀ مسئولیت‌پذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 941-956]
  • بی‌انگیزگی رابطۀ بین انگیزش ورزشی و تحلیل‌رفتگی ورزشی در بازیکنان فوتبال حاضر در دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 251-264]
  • بدنسازی ارزیابی شاخص‌های استاندارد و ایمنی در باشگاه‌های بدنسازی شهر تهران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 741-752]
  • بردگرایی تأثیر بردگرایی بر تعهد ورزشی بازیکنان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 223-234]
  • برند بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 389-405]
  • برند عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا) [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 727-739]
  • به‌کارگیری دانش ارائۀ مدل تبیین رابطۀ فرایندهای مدیریت دانش با تفکر استراتژیک [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 874-861]

پ

  • پایایی تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ جهت گیری اخلاقی در دانشجویان ورزشکار [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 407-420]
  • پایداری طراحی مدل کارآفرینی پایدار در ورزش با استفاده از نظریۀ برخاسته از داده‌ها [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 709-725]
  • پیامد تدوین الگوی پیامدهای توسعۀ مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های حرفه‌‌ای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 977-997]
  • پخش تلویزیونی بررسی موانع توسعۀ روابط متقابل باشگاه‌های فوتبال و سازمان صداوسیما در ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 189-206]
  • پرخاشگری رابطۀ بین مالکیت روان‌شناختی و رفتار انحرافی در دبیران تربیت بدنی [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 695-707]
  • پیشنهاد بررسی زیرساخت های شهر تهران برای میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی مردان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-150]

ت

  • تابع تیسن ارائۀ مدلی جهت تعیین و تحلیل سرانۀ اماکن ورزشی بر مبنای توزیع شبکه‌های تیسنی در محیط GIS [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 875-890]
  • تاپسیس ارزیابی و اولویت‌بندی مهارت‌های مدیران ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 375-388]
  • تاپسیس رتبه‌بندی عوامل تسهیل‌کنندۀ مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت بدنی به روشTOPSIS [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 527-540]
  • تبعیض طراحی مدل تبعیض در تیم‌های ورزشی (با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 495-510]
  • تبلیغات بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 389-405]
  • تبلیغات دهان به دهان پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 605-618]
  • تجربۀ مشتری تأثیر متغیر میانجی تجربۀ مشتری بر رابطۀ مسئولیت‌پذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 941-956]
  • تحصیلات تکمیلی بررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشتۀ تربیت بدنی، به اصول اخلاق پژوهش، در: دانشگاه‌های تهران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 655-664]
  • تحقیق کیفی بررسی موانع توسعۀ روابط متقابل باشگاه‌های فوتبال و سازمان صداوسیما در ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 189-206]
  • تحلیل‌رفتگی ورزشی رابطۀ بین انگیزش ورزشی و تحلیل‌رفتگی ورزشی در بازیکنان فوتبال حاضر در دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 251-264]
  • تحلیل سوات آسیب‌شناسی راهبردی ادارۀ کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حوزۀ ورزش براساس مدل SWOT [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 891-905]
  • تحلیل عاملی اکتشافی سازمان ورزشی عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا) [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 727-739]
  • تربیت بدنی ارزیابی تناسب عنصر زمان با اثربخشی آموزشی درس تربیت بدنی عمومی (1) در دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 87-101]
  • تربیت بدنی بررسی تأثیر درس‌پژوهی بر انگیزۀ تدریس و خودکارامدی معلمان تربیت بدنی شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 151-168]
  • تربیت بدنی بررسی تأثیر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ انسانی در دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 453-465]
  • تربیت بدنی بررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشتۀ تربیت بدنی، به اصول اخلاق پژوهش، در: دانشگاه‌های تهران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 655-664]
  • ترک خدمت بررسی رابطۀ بین اخلاق کاری اسلامی با رضایت شغلی، تعهد سازمانی و نیت ترک خدمت در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 681-693]
  • تروریسم اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر امنیت ورزشگاه‌های فوتبال ایران با استفاده از روش تحلیل سلسله‌مراتبی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-85]
  • تسهیم دانش ارائۀ مدل تبیین رابطۀ فرایندهای مدیریت دانش با تفکر استراتژیک [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 874-861]
  • تصویر شرکت بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 619-635]
  • تعامل اجتماعی طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر شیوه‌های ارزش‌آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 907-921]
  • تعلق‌پذیری رابطۀ بین مالکیت روان‌شناختی و رفتار انحرافی در دبیران تربیت بدنی [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 695-707]
  • تعهد سازمانی ارتباط توانمندسازی روان‌شناختی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان تربیت بدنی مدارس متوسطۀ ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-23]
  • تعهد سازمانی بررسی رابطۀ بین اخلاق کاری اسلامی با رضایت شغلی، تعهد سازمانی و نیت ترک خدمت در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 681-693]
  • تعهد ورزشی تأثیر بردگرایی بر تعهد ورزشی بازیکنان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 223-234]
  • تفریح ارزیابی موانع مؤثر بر مشارکت افراد ضایعۀ نخاعی ایران در فعالیت‌های بدنی تفریحی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 343-357]
  • تفکر استراتژیک ارائۀ مدل تبیین رابطۀ فرایندهای مدیریت دانش با تفکر استراتژیک [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 874-861]
  • تقاضای فوتبال تأثیر ابهام در نتیجۀ ناشی از افزایش سطح توازن رقابتی بر میزان تقاضای حضور تماشاگران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 637-654]
  • تکنیک POSET تلفیق روش‌های تصمیم‌گیری در محیط GIS به‌منظور مکان‌گزینی اماکن ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 329-342]
  • تلویزیون تلویزیون و ورزش در زندگی روزمره (تحلیلی در پیوند رسانه و ‌ورزش در ایران) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 589-603]
  • تمایل به پیروزی تأثیر بردگرایی بر تعهد ورزشی بازیکنان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 223-234]
  • تیم حرفه‌ای بررسی جایگاه اقتصادی استادیوم‌ها و تیم‌های ورزشی حرفه‌ای بر شاخص درآمد [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 265-279]
  • تیم‌های ورزشی طراحی مدل تبعیض در تیم‌های ورزشی (با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 495-510]
  • تهران بررسی میزان پایبندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشتۀ تربیت بدنی، به اصول اخلاق پژوهش، در: دانشگاه‌های تهران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 655-664]
  • تهران بررسی زیرساخت های شهر تهران برای میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی مردان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-150]
  • توازن رقابتی تأثیر ابهام در نتیجۀ ناشی از افزایش سطح توازن رقابتی بر میزان تقاضای حضور تماشاگران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 637-654]
  • تواضع ارتباط سبک رهبری خدمتگزار مربیان با کارامدی تیمی و رضایت‌مندی ورزشکاران لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 467-480]
  • توانمندسازی رابطۀ بین توانمندسازی و یادگیری سازمانی در دانشکده‌های تربیت بدنی (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی دانشگاه تهران و تربیت معلم) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 25-36]
  • توانمندسازی تبیین توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان براساس سبک تفکر مدیران مطالعۀ موردی: ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 957-975]
  • توانمندسازی روان‌شناختی ارتباط توانمندسازی روان‌شناختی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان تربیت بدنی مدارس متوسطۀ ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-23]
  • توانمندسازی روان‌شناختی تأثیر ساختار سازمانی بر درگیری شغلی کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان: نقش واسطه‌ای توانمندسازی روان‌شناختی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-297]
  • توانمندسازی روان‌شناختی تبیین توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان براساس سبک تفکر مدیران مطالعۀ موردی: ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 957-975]
  • توسعه سند راهبردی آمایش سرزمینی بخش ورزش استان اصفهان [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 665-680]
  • تولید دانش ارائۀ مدل تبیین رابطۀ فرایندهای مدیریت دانش با تفکر استراتژیک [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 874-861]

ث

  • ثبات تیمی تأثیر ثبات در تیم و عوامل آن با میزان موفقیت تیمی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 169-187]
  • ثبات در فوتبال تأثیر ثبات در تیم و عوامل آن با میزان موفقیت تیمی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 169-187]
  • ثبات و موفقیت در ورزش تأثیر ثبات در تیم و عوامل آن با میزان موفقیت تیمی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 169-187]

ج

  • جهت‌گیری اخلاقی تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ جهت گیری اخلاقی در دانشجویان ورزشکار [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 407-420]
  • جهت‌گیری ورزشی مدل‌یابی تأثیر هویت ورزشی بر جهت‌گیری ورزشی در ورزشکاران شرکت‌کننده در یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 511-525]
  • جو اخلاقی بررسی نقش اخلاق کاری در رضایت شغلی معلمان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 37-50]
  • جوامع برندی طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر شیوه‌های ارزش‌آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 907-921]

ح

  • حقوق التزام عملی مربیان ورزشی به مسئولیت‌های حقوقی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 541-554]
  • حقوقی شناسایی و رتبه بندی عوامل محیطی مؤثر بر همگانی شدن ورزش های تفریحی ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 51-68]
  • حمایت سازمانی رابطه بین حمایت سازمانی و مشتری‌مداری کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 439-452]

خ

  • خدمات ورزشی بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 923-940]
  • خلأهای قانونی بررسی موانع توسعۀ روابط متقابل باشگاه‌های فوتبال و سازمان صداوسیما در ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 189-206]
  • خودتنظیمی ارتباط بین هوش هیجانی و اثربخشی تیمی دانشجویان دختر و پسر شرکت‌کننده در یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 845-860]
  • خودکارامدی مدل ساختاری ارتباط بین خودکارامدی مربیان، خودکارامدی جسمانی و لذت‌بخشی فعالیت بدنی دانش‌آموزان از درس تربیت ‌بدنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 103-120]
  • خودکارامدی بررسی تأثیر درس‌پژوهی بر انگیزۀ تدریس و خودکارامدی معلمان تربیت بدنی شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 151-168]
  • خودهویتی رابطۀ بین مالکیت روان‌شناختی و رفتار انحرافی در دبیران تربیت بدنی [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 695-707]

د

  • دانش‌آموزان مدل ساختاری ارتباط بین خودکارامدی مربیان، خودکارامدی جسمانی و لذت‌بخشی فعالیت بدنی دانش‌آموزان از درس تربیت ‌بدنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 103-120]
  • دانشجو ارزیابی تناسب عنصر زمان با اثربخشی آموزشی درس تربیت بدنی عمومی (1) در دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 87-101]
  • دانشجو تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ جهت گیری اخلاقی در دانشجویان ورزشکار [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 407-420]
  • دانشکده‌های تربیت بدنی رابطۀ بین توانمندسازی و یادگیری سازمانی در دانشکده‌های تربیت بدنی (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی دانشگاه تهران و تربیت معلم) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 25-36]
  • دانشگاه بررسی موانع توسعۀ ورزش همگانی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و ارائۀ راهکارهای کاربردی توسعۀ آن [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 823-844]
  • دیپلماسی ورزش مدلسازی نرم (ISM) مؤلفه‌های دیپلماسی ورزش [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 797-821]
  • درآمد بررسی جایگاه اقتصادی استادیوم‌ها و تیم‌های ورزشی حرفه‌ای بر شاخص درآمد [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 265-279]
  • درس‌پژوهی بررسی تأثیر درس‌پژوهی بر انگیزۀ تدریس و خودکارامدی معلمان تربیت بدنی شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 151-168]
  • درگیری شغلی تأثیر ساختار سازمانی بر درگیری شغلی کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان: نقش واسطه‌ای توانمندسازی روان‌شناختی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-297]

ذ

  • ذخیرۀ دانش ارائۀ مدل تبیین رابطۀ فرایندهای مدیریت دانش با تفکر استراتژیک [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 874-861]

ر

  • راهبردی سند راهبردی آمایش سرزمینی بخش ورزش استان اصفهان [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 665-680]
  • راهکار بررسی موانع توسعۀ ورزش همگانی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و ارائۀ راهکارهای کاربردی توسعۀ آن [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 823-844]
  • رسانه تلویزیون و ورزش در زندگی روزمره (تحلیلی در پیوند رسانه و ‌ورزش در ایران) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 589-603]
  • رشته‌های تیمی ارتباط بین هوش هیجانی و اثربخشی تیمی دانشجویان دختر و پسر شرکت‌کننده در یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 845-860]
  • رضایت شغلی بررسی نقش اخلاق کاری در رضایت شغلی معلمان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 37-50]
  • رضایت شغلی بررسی رابطۀ بین اخلاق کاری اسلامی با رضایت شغلی، تعهد سازمانی و نیت ترک خدمت در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 681-693]
  • رضایت‌مندی ارتباط سبک رهبری خدمتگزار مربیان با کارامدی تیمی و رضایت‌مندی ورزشکاران لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 467-480]
  • رضایت‌مندی پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 605-618]
  • رفتار انحرافی رابطۀ بین مالکیت روان‌شناختی و رفتار انحرافی در دبیران تربیت بدنی [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 695-707]
  • رفتار شهروندی سازمانی ارتباط توانمندسازی روان‌شناختی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان تربیت بدنی مدارس متوسطۀ ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-23]
  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی رابطۀ بین فرهنگ سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 299-313]
  • رهبری خدمتگزار ارتباط سبک رهبری خدمتگزار مربیان با کارامدی تیمی و رضایت‌مندی ورزشکاران لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 467-480]
  • روایی تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ جهت گیری اخلاقی در دانشجویان ورزشکار [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 407-420]
  • روابط بین‌الملل مدلسازی نرم (ISM) مؤلفه‌های دیپلماسی ورزش [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 797-821]
  • رویداد بررسی زیرساخت های شهر تهران برای میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی مردان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-150]
  • روش‌های تصمیم‌گیری تلفیق روش‌های تصمیم‌گیری در محیط GIS به‌منظور مکان‌گزینی اماکن ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 329-342]

ز

  • زیرساخت‌ها بررسی زیرساخت های شهر تهران برای میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی مردان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-150]
  • زمان ارزیابی تناسب عنصر زمان با اثربخشی آموزشی درس تربیت بدنی عمومی (1) در دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 87-101]
  • زندگی روزمره تلویزیون و ورزش در زندگی روزمره (تحلیلی در پیوند رسانه و ‌ورزش در ایران) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 589-603]

س

  • ساختار ارگانیکی تأثیر ساختار سازمانی بر درگیری شغلی کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان: نقش واسطه‌ای توانمندسازی روان‌شناختی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-297]
  • ساختار مکانیکی تأثیر ساختار سازمانی بر درگیری شغلی کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان: نقش واسطه‌ای توانمندسازی روان‌شناختی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-297]
  • سیاست‌های سازمانی ارزیابی عوامل تعیین‌کنندۀ صلاحیت‌های قانونی مدیران اجرایی ورزش از دیدگاه متخصصان دانشگاهی و مدیران ورزش [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 567-588]
  • سیاسی فرهنگ شناسایی و رتبه بندی عوامل محیطی مؤثر بر همگانی شدن ورزش های تفریحی ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 51-68]
  • سالمند رتبه‌بندی عوامل تسهیل‌کنندۀ مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت بدنی به روشTOPSIS [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 527-540]
  • سبک تفکر تبیین توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان براساس سبک تفکر مدیران مطالعۀ موردی: ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 957-975]
  • سرانه ارائۀ مدلی جهت تعیین و تحلیل سرانۀ اماکن ورزشی بر مبنای توزیع شبکه‌های تیسنی در محیط GIS [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 875-890]
  • سرمایۀ انسانی بررسی تأثیر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ انسانی در دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 453-465]
  • سرمایۀ فکری بررسی تأثیر سرمایۀ فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشی براساس مدل سروکوال با نقش واسطه‌ای عملکرد سازمانی (مطالعۀ موردی کارکنان ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 421-437]
  • سلامت ساختار طراحی مدل تبعیض در تیم‌های ورزشی (با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 495-510]

ش

  • شاخص‌های استاندارد ارزیابی شاخص‌های استاندارد و ایمنی در باشگاه‌های بدنسازی شهر تهران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 741-752]
  • شاخص‌های ایمنی ارزیابی شاخص‌های استاندارد و ایمنی در باشگاه‌های بدنسازی شهر تهران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 741-752]
  • شبکه‌های اجتماعی طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر شیوه‌های ارزش‌آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 907-921]
  • شبکه‌های پلیگونی ارائۀ مدلی جهت تعیین و تحلیل سرانۀ اماکن ورزشی بر مبنای توزیع شبکه‌های تیسنی در محیط GIS [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 875-890]
  • شهر اصفهان تلفیق روش‌های تصمیم‌گیری در محیط GIS به‌منظور مکان‌گزینی اماکن ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 329-342]
  • شهرستان‌های تهران بررسی نقش اخلاق کاری در رضایت شغلی معلمان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 37-50]

ص

  • صداوسیما بررسی موانع توسعۀ روابط متقابل باشگاه‌های فوتبال و سازمان صداوسیما در ایران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 189-206]
  • صلاحیت حقوقی ارزیابی عوامل تعیین‌کنندۀ صلاحیت‌های قانونی مدیران اجرایی ورزش از دیدگاه متخصصان دانشگاهی و مدیران ورزش [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 567-588]

ض

  • ضایعۀ نخاعی ارزیابی موانع مؤثر بر مشارکت افراد ضایعۀ نخاعی ایران در فعالیت‌های بدنی تفریحی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 343-357]

ط

  • طبقه‌بندی مدیران تدوین مدل معادلات ساختاری طبقه‌بندی مدیران براساس مهارت‌های ارتباطی و هوش فرهنگی در سازمان‌های ورزشی استان اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 121-135]

ع

  • عدالت سازمانی مدل‌یابی اثر فرهنگ سازمانی و عدالت سازمانی بر اثربخشی سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 207-222]
  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر سرمایۀ فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشی براساس مدل سروکوال با نقش واسطه‌ای عملکرد سازمانی (مطالعۀ موردی کارکنان ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 421-437]
  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ انسانی در دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 453-465]
  • عوامل تسهیل‌کننده رتبه‌بندی عوامل تسهیل‌کنندۀ مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت بدنی به روشTOPSIS [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 527-540]
  • عوامل سازمانی بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 923-940]

غ

  • غرور علمی ارائۀ مدل غرور ملی با تأکید بر جایگاه ورزش [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 235-249]
  • غرور ملی ارائۀ مدل غرور ملی با تأکید بر جایگاه ورزش [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 235-249]
  • غرور نظامی ارائۀ مدل غرور ملی با تأکید بر جایگاه ورزش [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 235-249]
  • غرور ورزشی ارائۀ مدل غرور ملی با تأکید بر جایگاه ورزش [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 235-249]

ف

  • فدراسیون مدل‌یابی اثر فرهنگ سازمانی و عدالت سازمانی بر اثربخشی سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 207-222]
  • فرهنگ انعطاف‌پذیری بررسی رابطۀ بین فرهنگ سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 299-313]
  • فرهنگ سازمانی مدل‌یابی اثر فرهنگ سازمانی و عدالت سازمانی بر اثربخشی سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 207-222]
  • فرهنگ سازمانی بررسی رابطۀ بین فرهنگ سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 299-313]
  • فرهنگ مشارکتی بررسی رابطۀ بین فرهنگ سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 299-313]
  • فعالیت بدنی مدل ساختاری ارتباط بین خودکارامدی مربیان، خودکارامدی جسمانی و لذت‌بخشی فعالیت بدنی دانش‌آموزان از درس تربیت ‌بدنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 103-120]
  • فعالیت بدنی ارزیابی موانع مؤثر بر مشارکت افراد ضایعۀ نخاعی ایران در فعالیت‌های بدنی تفریحی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 343-357]
  • فعالیت بدنی رتبه‌بندی عوامل تسهیل‌کنندۀ مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت بدنی به روشTOPSIS [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 527-540]
  • فوتبال نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 481-493]
  • فوتبال تدوین الگوی پیامدهای توسعۀ مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های حرفه‌‌ای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 977-997]
  • فوتبال بانوان لیگ برتر تأثیر بردگرایی بر تعهد ورزشی بازیکنان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 223-234]

ق

  • قانون‌مداری ارزیابی عوامل تعیین‌کنندۀ صلاحیت‌های قانونی مدیران اجرایی ورزش از دیدگاه متخصصان دانشگاهی و مدیران ورزش [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 567-588]

ک

  • کارآفرینی طراحی مدل کارآفرینی پایدار در ورزش با استفاده از نظریۀ برخاسته از داده‌ها [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 709-725]
  • کارآفرینی سازمانی شناسایی و تحلیل موانع محیطی کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 753-775]
  • کارامدی تیمی ارتباط سبک رهبری خدمتگزار مربیان با کارامدی تیمی و رضایت‌مندی ورزشکاران لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 467-480]
  • کاربرد برند طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر شیوه‌های ارزش‌آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 907-921]
  • کارکنان تأثیر ساختار سازمانی بر درگیری شغلی کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان: نقش واسطه‌ای توانمندسازی روان‌شناختی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-297]
  • کارکنان بررسی تأثیر سرمایۀ فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشی براساس مدل سروکوال با نقش واسطه‌ای عملکرد سازمانی (مطالعۀ موردی کارکنان ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 421-437]
  • کارکنان بررسی رابطۀ بین اخلاق کاری اسلامی با رضایت شغلی، تعهد سازمانی و نیت ترک خدمت در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 681-693]
  • کدگذاری تدوین الگوی پیامدهای توسعۀ مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های حرفه‌‌ای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 977-997]
  • کرمانشاه آسیب‌شناسی راهبردی ادارۀ کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حوزۀ ورزش براساس مدل SWOT [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 891-905]
  • کسب‌وکار ورزشی بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 619-635]
  • کیفیت ادراکی تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 359-373]
  • کیفیت خدمات بررسی تأثیر سرمایۀ فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشی براساس مدل سروکوال با نقش واسطه‌ای عملکرد سازمانی (مطالعۀ موردی کارکنان ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 421-437]
  • کیفیت خدمات درک‌شده بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 619-635]
  • کمیتۀ ملی المپیک عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا) [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 727-739]

ل

  • لذت‌بخشی مدل ساختاری ارتباط بین خودکارامدی مربیان، خودکارامدی جسمانی و لذت‌بخشی فعالیت بدنی دانش‌آموزان از درس تربیت ‌بدنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 103-120]
  • لیگ برتر بررسی جایگاه اقتصادی استادیوم‌ها و تیم‌های ورزشی حرفه‌ای بر شاخص درآمد [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 265-279]
  • لیگ برتر ایران تأثیر ابهام در نتیجۀ ناشی از افزایش سطح توازن رقابتی بر میزان تقاضای حضور تماشاگران در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 637-654]
  • لیگ هندبال ارتباط سبک رهبری خدمتگزار مربیان با کارامدی تیمی و رضایت‌مندی ورزشکاران لیگ برتر هندبال ایران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 467-480]

م

  • ماتریس ارزیابی آسیب‌شناسی راهبردی ادارۀ کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حوزۀ ورزش براساس مدل SWOT [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 891-905]
  • مالکیت روان‌شناختی رابطۀ بین مالکیت روان‌شناختی و رفتار انحرافی در دبیران تربیت بدنی [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 695-707]
  • محیط GIS ارائۀ مدلی جهت تعیین و تحلیل سرانۀ اماکن ورزشی بر مبنای توزیع شبکه‌های تیسنی در محیط GIS [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 875-890]
  • محیط اجتماعی شناسایی و رتبه بندی عوامل محیطی مؤثر بر همگانی شدن ورزش های تفریحی ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 51-68]
  • محیط اقتصادی شناسایی و رتبه بندی عوامل محیطی مؤثر بر همگانی شدن ورزش های تفریحی ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 51-68]
  • محیط بین‌الملل شناسایی و رتبه بندی عوامل محیطی مؤثر بر همگانی شدن ورزش های تفریحی ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 51-68]
  • محیط زیست شناسایی و رتبه بندی عوامل محیطی مؤثر بر همگانی شدن ورزش های تفریحی ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 51-68]
  • مخاطب تلویزیون و ورزش در زندگی روزمره (تحلیلی در پیوند رسانه و ‌ورزش در ایران) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 589-603]
  • مدیران ارزیابی و اولویت‌بندی مهارت‌های مدیران ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 375-388]
  • مدیران تبیین توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان براساس سبک تفکر مدیران مطالعۀ موردی: ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 957-975]
  • مدیران ورزشی تدوین مدل معادلات ساختاری طبقه‌بندی مدیران براساس مهارت‌های ارتباطی و هوش فرهنگی در سازمان‌های ورزشی استان اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 121-135]
  • مدیریت ادراک طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر شیوه‌های ارزش‌آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 907-921]
  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 923-940]
  • مدیریت خطر ارزیابی عوامل تعیین‌کنندۀ صلاحیت‌های قانونی مدیران اجرایی ورزش از دیدگاه متخصصان دانشگاهی و مدیران ورزش [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 567-588]
  • مدیریت دانش نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 481-493]
  • مدیریت دانش بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 923-940]
  • مدیریت راهبردی بررسی تأثیر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ انسانی در دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 453-465]
  • مدل‌یابی مدل‌یابی تأثیر هویت ورزشی بر جهت‌گیری ورزشی در ورزشکاران شرکت‌کننده در یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 511-525]
  • مدلسازی نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 481-493]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری مدلسازی نرم (ISM) مؤلفه‌های دیپلماسی ورزش [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 797-821]
  • مدل موفقیت بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 923-940]
  • مربیان مدل ساختاری ارتباط بین خودکارامدی مربیان، خودکارامدی جسمانی و لذت‌بخشی فعالیت بدنی دانش‌آموزان از درس تربیت ‌بدنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 103-120]
  • مربیان ورزشی‌ التزام عملی مربیان ورزشی به مسئولیت‌های حقوقی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 541-554]
  • میزان التزام التزام عملی مربیان ورزشی به مسئولیت‌های حقوقی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 541-554]
  • میزبانی بررسی زیرساخت های شهر تهران برای میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی مردان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-150]
  • مزیت رقابتی نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 481-493]
  • مسمومیت فضا طراحی مدل تبعیض در تیم‌های ورزشی (با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 495-510]
  • مسئولیت التزام عملی مربیان ورزشی به مسئولیت‌های حقوقی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 541-554]
  • مسئولیت اجتماعی تدوین الگوی پیامدهای توسعۀ مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های حرفه‌‌ای فوتبال ایران [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 977-997]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی تأثیر متغیر میانجی تجربۀ مشتری بر رابطۀ مسئولیت‌پذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 941-956]
  • مشتریان بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 389-405]
  • مشتریان ورزشی پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 605-618]
  • مشتری‌مداری رابطه بین حمایت سازمانی و مشتری‌مداری کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 439-452]
  • معادلات ساختاری تدوین مدل معادلات ساختاری طبقه‌بندی مدیران براساس مهارت‌های ارتباطی و هوش فرهنگی در سازمان‌های ورزشی استان اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 121-135]
  • معادلات ساختاری مدل‌یابی اثر فرهنگ سازمانی و عدالت سازمانی بر اثربخشی سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 207-222]
  • معلمان بررسی تأثیر درس‌پژوهی بر انگیزۀ تدریس و خودکارامدی معلمان تربیت بدنی شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 151-168]
  • معلمان تربیت بدنی ارتباط توانمندسازی روان‌شناختی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان تربیت بدنی مدارس متوسطۀ ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-23]
  • معلمان تربیت بدنی بررسی نقش اخلاق کاری در رضایت شغلی معلمان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 37-50]
  • معلولیت ارزیابی موانع مؤثر بر مشارکت افراد ضایعۀ نخاعی ایران در فعالیت‌های بدنی تفریحی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 343-357]
  • مکان‌یابی تلفیق روش‌های تصمیم‌گیری در محیط GIS به‌منظور مکان‌گزینی اماکن ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 329-342]
  • مکان‌یابی انتخاب مکان بهینه به‌منظور ساخت مجموعۀ ورزشی با استفاده از مدل ANP (مطالعۀ موردی: بخش مرکزی یزد) [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 777-795]
  • منابع انسانی بررسی تأثیر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ انسانی در دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‌های دولتی تهران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 453-465]
  • مهارت ارزیابی و اولویت‌بندی مهارت‌های مدیران ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 375-388]
  • مهارت‌های ارتباطی تدوین مدل معادلات ساختاری طبقه‌بندی مدیران براساس مهارت‌های ارتباطی و هوش فرهنگی در سازمان‌های ورزشی استان اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 121-135]
  • موانع توسعه بررسی موانع توسعۀ ورزش همگانی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و ارائۀ راهکارهای کاربردی توسعۀ آن [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 823-844]
  • موانع محیطی شناسایی و تحلیل موانع محیطی کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 753-775]
  • موانع مشارکت ارزیابی موانع مؤثر بر مشارکت افراد ضایعۀ نخاعی ایران در فعالیت‌های بدنی تفریحی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 343-357]
  • موقعیت‌یابی عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا) [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 727-739]
  • موقعیت راهبردی آسیب‌شناسی راهبردی ادارۀ کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حوزۀ ورزش براساس مدل SWOT [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 891-905]

ن

  • نظریۀ برخاسته از داده‌ها طراحی مدل کارآفرینی پایدار در ورزش با استفاده از نظریۀ برخاسته از داده‌ها [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 709-725]
  • نظریۀ داده‌بنیاد طراحی مدل تبعیض در تیم‌های ورزشی (با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 495-510]

و

  • ورزش ارزیابی و اولویت‌بندی مهارت‌های مدیران ورزش و جوانان استان مازندران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 375-388]
  • ورزش رتبه‌بندی عوامل تسهیل‌کنندۀ مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت بدنی به روشTOPSIS [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 527-540]
  • ورزش ارزیابی عوامل تعیین‌کنندۀ صلاحیت‌های قانونی مدیران اجرایی ورزش از دیدگاه متخصصان دانشگاهی و مدیران ورزش [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 567-588]
  • ورزش تلویزیون و ورزش در زندگی روزمره (تحلیلی در پیوند رسانه و ‌ورزش در ایران) [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 589-603]
  • ورزش سند راهبردی آمایش سرزمینی بخش ورزش استان اصفهان [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 665-680]
  • ورزش طراحی مدل کارآفرینی پایدار در ورزش با استفاده از نظریۀ برخاسته از داده‌ها [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 709-725]
  • ورزش تبیین توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان براساس سبک تفکر مدیران مطالعۀ موردی: ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 957-975]
  • ورزش تفریحی شناسایی و رتبه بندی عوامل محیطی مؤثر بر همگانی شدن ورزش های تفریحی ایران [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 51-68]
  • ورزشکار تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ جهت گیری اخلاقی در دانشجویان ورزشکار [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 407-420]
  • ورزشکاران مدل‌یابی تأثیر هویت ورزشی بر جهت‌گیری ورزشی در ورزشکاران شرکت‌کننده در یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 511-525]
  • ورزشکاران التزام عملی مربیان ورزشی به مسئولیت‌های حقوقی از دیدگاه ورزشکاران [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 541-554]
  • ورزشگاه اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر امنیت ورزشگاه‌های فوتبال ایران با استفاده از روش تحلیل سلسله‌مراتبی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-85]
  • ورزش همگانی بررسی موانع توسعۀ ورزش همگانی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و ارائۀ راهکارهای کاربردی توسعۀ آن [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 823-844]
  • وزارت ورزش و جوانان بررسی رابطۀ بین فرهنگ سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 299-313]
  • وزارت ورزش و جوانان شناسایی و تحلیل موانع محیطی کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 753-775]
  • وفاداری تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 359-373]
  • وفاداری پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 605-618]
  • وفاداری رفتاری تأثیر متغیر میانجی تجربۀ مشتری بر رابطۀ مسئولیت‌پذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 941-956]
  • وفاداری مشتری بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 619-635]
  • وفاداری نگرشی تأثیر متغیر میانجی تجربۀ مشتری بر رابطۀ مسئولیت‌پذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 941-956]

ه

  • هواداران نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 481-493]
  • هویت ملی ارائۀ مدل غرور ملی با تأکید بر جایگاه ورزش [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 235-249]
  • هویت ورزشی مدل‌یابی تأثیر هویت ورزشی بر جهت‌گیری ورزشی در ورزشکاران شرکت‌کننده در یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 511-525]
  • هوش فرهنگی تدوین مدل معادلات ساختاری طبقه‌بندی مدیران براساس مهارت‌های ارتباطی و هوش فرهنگی در سازمان‌های ورزشی استان اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 121-135]
  • هوش هیجانی ارتباط بین هوش هیجانی و اثربخشی تیمی دانشجویان دختر و پسر شرکت‌کننده در یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور [دوره 8، شماره 6، 1395، صفحه 845-860]
  • هولیگانیسم اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر امنیت ورزشگاه‌های فوتبال ایران با استفاده از روش تحلیل سلسله‌مراتبی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 69-85]

ی

  • یادگیری سازمانی رابطۀ بین توانمندسازی و یادگیری سازمانی در دانشکده‌های تربیت بدنی (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی دانشگاه تهران و تربیت معلم) [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 25-36]
  • یزد انتخاب مکان بهینه به‌منظور ساخت مجموعۀ ورزشی با استفاده از مدل ANP (مطالعۀ موردی: بخش مرکزی یزد) [دوره 8، شماره 5، 1395، صفحه 777-795]