آ
-
آمایش سرزمین
بهینهسازی مکانی اماکن ورزشی در راستای تحلیل فضایی- مکانی و آمایش سرزمین (نمونة موردی: شهر کرج) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 429-447]
-
آمیختة بازاریابی
تأثیرات روانشناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 797-815]
-
آنتروپی شانون
بهکارگیری روش تحلیل خوشهبندی خاکستری (GCA) در مکانگزینی حالت گسستة فضایی اماکن ورزشی (مطالعة موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 449-460]
ا
-
ابزار
معرفی ابزار ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-510]
-
اثربخشی نقشها و وظایف
بررسی نقش ابعاد حکمرانی خوب در تبیین توسعة منابع انسانی ادارات ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 659-686]
-
احترام
هنجاریابی پرسشنامة نزاکت ورزشی در میان دانشجویان (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه گلستان) [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1263-1276]
-
ارتباطات بازاریابی یکپارچه
بررسی شاخصهای روانسنجی پرسشنامة اجرای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
-
ارتقای ارزشها
بررسی نقش ابعاد حکمرانی خوب در تبیین توسعة منابع انسانی ادارات ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 659-686]
-
ارتقای بیمه
تدوین مدل مفهومی ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1321-1335]
-
ارزش
تحلیل اثر رویدادهای ورزشی بر روی نظام ارزشی تماشاچیان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 67-83]
-
ارزیابی عملکرد
معرفی ابزار ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-510]
-
اسپانسرشیپ
اولویتبندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفهای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-219]
-
استادیومهای فوتبال
تبیین وضعیت امنیت ورزشگاههای فوتبال ایران با تأکید بر نقش عوامل برگزاری مسابقات [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 979-1000]
-
استان کرمانشاه
واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 885-902]
-
استعدادپروری
طراحی الگوی ملی مدیریت استعدادیابی ورزشی با اولویت رشتههای مدالآور (مطالعۀ موردی کشتی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 817-832]
-
استعدادداری
طراحی الگوی ملی مدیریت استعدادیابی ورزشی با اولویت رشتههای مدالآور (مطالعۀ موردی کشتی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 817-832]
-
استعدادیابی
طراحی الگوی ملی مدیریت استعدادیابی ورزشی با اولویت رشتههای مدالآور (مطالعۀ موردی کشتی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 817-832]
-
اشتغال ورزش
نیمرخ کارآفرینی دانشکدههای علوم ورزشی ایران و ارائة مدل اشتغال و کارآفرینی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1127-1155]
-
اعتبارات هزینهای
اثر بودجه بر مشارکت ورزشی در ایران: رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1215-1233]
-
اعتبار برند
تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرفکنندگان محصولات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 687-701]
-
اعتماد اجتماعی
کووید-19 و چالشهای اقتصادی پیش روی مربیان زن [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1419-1443]
-
اعتمادبهنفس
تحلیل رابطه قابلیتهای رهبری ناب بر حرفهای سازی منابع انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 871-883]
-
افزایش قابلیتهای کارکنان
تحلیل رابطه قابلیتهای رهبری ناب بر حرفهای سازی منابع انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 871-883]
-
اقتصاد دیجیتال
طراحی الگوی توسعة اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1277-1293]
-
اقتصاد مقاومتی
تحلیل وضعیت عوامل مؤثر بر توسعة فضای ورزشی شهر تهران و ارائة راهکارهای مناسب با تأکید بر اقتصاد مقاومتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 851-870]
-
اقتصاد منطقهای
تعیین شاخصهای مؤثر بر الگوی فصلی بودن مقاصد گردشگری ورزشی مطالعۀ موردی؛ استان اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 539-546]
-
اقتصاد ورزش
طراحی الگوی توسعة اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1277-1293]
-
اکوسیستم
واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 885-902]
-
اکوسیستم کارآفرینی
واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 885-902]
-
الکتروانسفالوگرافی
نقش آگهیهای تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1197-1213]
-
الگو
شناسایی و اولویتبندی موانع پاسخگویی در سازمانهای ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-160]
-
الگو
الگوى جانشینپرورى منابع انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 833-849]
-
الگوی اخلاقی
هنجاریابی پرسشنامة نزاکت ورزشی در میان دانشجویان (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه گلستان) [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1263-1276]
-
الگوی مدیریتی
ارائۀ مدل اثر مهارتهای روانی بر مهارتهای مدیریتی و انتخاب الگوی مدیریتی مدیران ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 391-404]
-
الگوی مفهومی
تدوین مدل مفهومی ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1321-1335]
-
اماکن ورزشی
طراحی مدل عوامل مؤثر بر توسعۀ بهکارگیری انرژی تجدیدپذیر در اماکن ورزشی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 161-181]
-
اماکن ورزشی
بهینهسازی مکانی اماکن ورزشی در راستای تحلیل فضایی- مکانی و آمایش سرزمین (نمونة موردی: شهر کرج) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 429-447]
-
اماکن ورزشی
بررسی رابطه و مقایسۀ مهارتهای ارتباطی مدیران و چرخۀ عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 783-796]
-
امتیاز بهرهبرداری
مذاکره برای امتیاز بهرهبرداری از مجموعههای ورزشی مبتنی بر نظریة بازیها [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1157-1171]
-
امنیت ورزشگاه
تبیین وضعیت امنیت ورزشگاههای فوتبال ایران با تأکید بر نقش عوامل برگزاری مسابقات [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 979-1000]
-
انرژی تجدیدپذیر
طراحی مدل عوامل مؤثر بر توسعۀ بهکارگیری انرژی تجدیدپذیر در اماکن ورزشی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 161-181]
-
انقلاب اسلامی
جایگاه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی ایران پس از انقلاب اسلامی 1357 [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 581-616]
-
انگیختگی
سنجش امواج مغزی، انگیختگی، لذت و تصمیم به خرید در صنعت خدمات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 639-657]
-
اولویتبندی
مدلسازی و اولویتبندی موانع کسب میزبانی رویدادهای بزرگ بینالمللی ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 373-390]
-
ایثار
هنجاریابی پرسشنامة نزاکت ورزشی در میان دانشجویان (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه گلستان) [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1263-1276]
-
ایران
مرور نظاممند مطالعات حوزۀ ورزش زنان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 745-765]
-
اینستاگرام
اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 257-275]
ب
-
بازاریابی
طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 723-743]
-
بازاریابی عصبی
سنجش امواج مغزی، انگیختگی، لذت و تصمیم به خرید در صنعت خدمات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 639-657]
-
بازاریابی عصبی
نقش آگهیهای تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1197-1213]
-
بازاریابی ورزشی
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی فدراسیونهای حرفهای منتخب ورزش گروهی کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 119-139]
-
بازاریابی ورزشی
اولویتبندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفهای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-219]
-
بازاریابی ویروسی
تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرفکنندگان محصولات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 687-701]
-
بافت فشردة شهری
بهکارگیری روش تحلیل خوشهبندی خاکستری (GCA) در مکانگزینی حالت گسستة فضایی اماکن ورزشی (مطالعة موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 449-460]
-
بحران هواداری
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بحران هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل سهشاخگی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1235-1261]
-
برنامهریزی کیفیت
طراحی مدل مدیریت کیفیت نظام آموزش تربیت بدنی و ورزش در مدارس [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1295-1320]
-
برنامۀ ورزشی90
تاثیرات برنامه ورزشی نود بر داوران فوتبال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 341-356]
-
برندهای تنیس روی میز
تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرفکنندگان محصولات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 687-701]
-
برندهای ورزشی
تأثیرات روانشناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 797-815]
-
بهبود مستمر
تحلیل رابطه قابلیتهای رهبری ناب بر حرفهای سازی منابع انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 871-883]
-
بهینهسازی
بهینهسازی مکانی اماکن ورزشی در راستای تحلیل فضایی- مکانی و آمایش سرزمین (نمونة موردی: شهر کرج) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 429-447]
-
بودجة جاری
اثر بودجه بر مشارکت ورزشی در ایران: رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1215-1233]
-
بودجة عمرانی
اثر بودجه بر مشارکت ورزشی در ایران: رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1215-1233]
-
بیمة ورزشی
تدوین مدل مفهومی ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1321-1335]
پ
-
پاسخگویی
بررسی نقش ابعاد حکمرانی خوب در تبیین توسعة منابع انسانی ادارات ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 659-686]
-
پاندمی
پایش چالشهای راهبردی ناشی از پاندمی کووید-19 در فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1047-1069]
-
پایاننامهها
مرور نظاممند مطالعات حوزۀ ورزش زنان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 745-765]
-
پایگاه استنادی وب آو ساینس
بررسی جایگاه تولید علم در مراکز، گروهها و دانشکدههای تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1017-1046]
-
پرسشنامه
بررسی شاخصهای روانسنجی پرسشنامة اجرای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
-
پرسشنامه
معرفی ابزار ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-510]
-
پهلوان
پهلوانان ایران از دیروز تا امروز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1357-1379]
-
پیامد
راهبردها و پیامدهای تجارت الکترونیک در صنعت ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1071-1091]
-
پیامدهای مدیریت استعدادیابی
طراحی الگوی ملی مدیریت استعدادیابی ورزشی با اولویت رشتههای مدالآور (مطالعۀ موردی کشتی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 817-832]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی رابطۀ سرمایۀ انسانی اعضای هیأت علمی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 357-371]
ت
-
تأمین مالی
مطالعۀ تحلیل موانع تأمین مالی کارآفرینان ورزشی به روش کیو (Q) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 237-255]
-
تئوری ناهماهنگی شناختی
مطالعۀ تولیدات علمی غیرمتعارف در بین دانشجویان و دانشآموختگان تحصیلات تکمیلی رشتههای علوم ورزشی با تأکید بر نظریة ناهماهنگی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 923-937]
-
تبلیغات
اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 257-275]
-
تبلیغات
تأثیرات روانشناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 797-815]
-
تبلیغات شفاهی
مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشهای الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1093-1105]
-
تجارت الکترونیک
راهبردها و پیامدهای تجارت الکترونیک در صنعت ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1071-1091]
-
تجارت فوتبالیستها
شناسایی شاخصهای بازار نقل و انتقالات بینالمللی فوتبالیستهای ایرانی با استفاده از تحلیل تم [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 405-428]
-
تحقیق کیفی
شناسایی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بینالمللی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 767-781]
-
تحلیل
تحلیل اثر رویدادهای ورزشی بر روی نظام ارزشی تماشاچیان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 67-83]
-
تحلیل تماتیک
الگوى جانشینپرورى منابع انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 833-849]
-
تحلیل تماتیک
پایش چالشهای راهبردی ناشی از پاندمی کووید-19 در فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1047-1069]
-
تحلیل تم صادرات فوتبالیست
شناسایی شاخصهای بازار نقل و انتقالات بینالمللی فوتبالیستهای ایرانی با استفاده از تحلیل تم [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 405-428]
-
تحلیل سلسلهمراتبی
بهکارگیری روش تحلیل خوشهبندی خاکستری (GCA) در مکانگزینی حالت گسستة فضایی اماکن ورزشی (مطالعة موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 449-460]
-
تحلیل سلسلهمراتبی
شناسایی و وزندهی متغیرهای عملکردی مؤثر بر قیمتگذاری مهاجمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1337-1355]
-
تحلیل فضایی-مکانی
بهینهسازی مکانی اماکن ورزشی در راستای تحلیل فضایی- مکانی و آمایش سرزمین (نمونة موردی: شهر کرج) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 429-447]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای مطبوعات ورزشی با رویکردی بر ورزش همگانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
تحلیل محتوا
مرور نظاممند مطالعات حوزۀ ورزش زنان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 745-765]
-
تحلیل محتوای کیفی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بحران هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل سهشاخگی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1235-1261]
-
تحلیل وضعیت
تحلیل وضعیت عوامل مؤثر بر توسعة فضای ورزشی شهر تهران و ارائة راهکارهای مناسب با تأکید بر اقتصاد مقاومتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 851-870]
-
تربیت بدنی
سنجش راههای شادابسازی محتوایی و محیطی فعالیتهای ورزشی دانشآموزان استان کردستان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 293-314]
-
تربیت بدنی
بررسی رابطۀ سرمایۀ انسانی اعضای هیأت علمی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 357-371]
-
تربیت بدنی
رابطۀ مدیریت کوانتومی با توانمندسازی شغلی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]
-
تربیت بدنی و علوم ورزشی
بررسی جایگاه تولید علم در مراکز، گروهها و دانشکدههای تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1017-1046]
-
تصمیمگیری خرید
ارائة مدلی برای اندازهگیری سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 99-117]
-
تضمین کیفیت
طراحی مدل مدیریت کیفیت نظام آموزش تربیت بدنی و ورزش در مدارس [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1295-1320]
-
تفکیک جنسیتی
بررسی تحلیلی قوانین کشور در حوزه فعالیتهای ورزشی زنان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 565-580]
-
تکامل
طراحی الگوی فرایندی کسبوکار باشگاههای ورزشی تناسب اندام زنان [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1173-1195]
-
تماشاچی
تحلیل اثر رویدادهای ورزشی بر روی نظام ارزشی تماشاچیان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 67-83]
-
تماشاگران
تأثیر همهگیری کووید 19 و عدم حضور تماشاگران بر نتایج تیمهای پرهوادار فوتبال در لیگ برتر خلیجفارس [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1001-1015]
-
تمایلات رفتاری
ارائة الگوی نقش عوامل شکلدهندة جو سالنهای فوتسال بر رضایتمندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 461-481]
-
توانمندسازی
رابطۀ مدیریت کوانتومی با توانمندسازی شغلی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]
-
توانمندسازی
تحلیل ابعاد همافزایی عملکرد مدیریتی در توسعه و توانمندسازی فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 277-292]
-
توسعة فضای ورزشی
تحلیل وضعیت عوامل مؤثر بر توسعة فضای ورزشی شهر تهران و ارائة راهکارهای مناسب با تأکید بر اقتصاد مقاومتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 851-870]
-
توسعة منابع انسانی
بررسی نقش ابعاد حکمرانی خوب در تبیین توسعة منابع انسانی ادارات ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 659-686]
-
توسعه
فراتحلیل مطالعات توسعۀ گردشگری ورزشی در ایران با رویکرد شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 511-537]
-
توسعۀ فوتبال
تدوین راهبردهای مؤثر بر عملکرد مطلوب رسانههای ورزشی با هدف توسعۀ فوتبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 963-977]
-
توسعۀ ورزش
مدل توسعۀ ورزش ایران با تأکید بر ذینفعان، رویهها و فرایندها [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 315-339]
-
تولیدات علمی
بررسی جایگاه تولید علم در مراکز، گروهها و دانشکدههای تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1017-1046]
ج
-
جاذبههای گردشگری
فراتحلیل مطالعات توسعۀ گردشگری ورزشی در ایران با رویکرد شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 511-537]
-
جاذبههای منطقی
نقش آگهیهای تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1197-1213]
-
جاذبههای هیجانی
نقش آگهیهای تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1197-1213]
-
جامعهشناسی ورزش
بررسی نقش رسانههای جمعی ورزشی بر شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 183-202]
-
جانشینپروری
الگوى جانشینپرورى منابع انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 833-849]
-
جو سالنها
ارائة الگوی نقش عوامل شکلدهندة جو سالنهای فوتسال بر رضایتمندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 461-481]
چ
-
چالشهای اقتصادی
کووید-19 و چالشهای اقتصادی پیش روی مربیان زن [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1419-1443]
-
چالشهای راهبردی
پایش چالشهای راهبردی ناشی از پاندمی کووید-19 در فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1047-1069]
-
چرخۀ عمر
بررسی رابطه و مقایسۀ مهارتهای ارتباطی مدیران و چرخۀ عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 783-796]
ح
-
حجاب
شناسایی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بینالمللی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 767-781]
-
حراج
مذاکره برای امتیاز بهرهبرداری از مجموعههای ورزشی مبتنی بر نظریة بازیها [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1157-1171]
-
حفاظت فیزیکی
تبیین وضعیت امنیت ورزشگاههای فوتبال ایران با تأکید بر نقش عوامل برگزاری مسابقات [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 979-1000]
-
حقوق مالکیت فکری
طراحی مدل حمایت از حقوق مالکیت فکری در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 903-922]
-
حقوق ورزشی
طراحی مدل حمایت از حقوق مالکیت فکری در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 903-922]
-
حکومت
تبیین و تحلیل علل و پیامدهای ورود سیاسیون به ورزش ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-34]
خ
-
خدمات ورزشی
سنجش امواج مغزی، انگیختگی، لذت و تصمیم به خرید در صنعت خدمات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 639-657]
-
خشونت
تبیین وضعیت امنیت ورزشگاههای فوتبال ایران با تأکید بر نقش عوامل برگزاری مسابقات [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 979-1000]
-
خلق ارزش
طراحی الگوی فرایندی کسبوکار باشگاههای ورزشی تناسب اندام زنان [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1173-1195]
-
خودکارامدی عمومی
ارتباط بین خودکارامدی عمومی و رضایت شغلی در بین فدراسیونهای ورزشی موفق کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 85-97]
-
خودمختاری
کمالگرایی، فرسودگی و مشارکت در ورزشکاران نخبة معلول جسمی: نقش میانجی تئوری خودمختاری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1381-1399]
د
-
داراییهای سرمایهای
اثر بودجه بر مشارکت ورزشی در ایران: رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1215-1233]
-
دانشآموزان
سنجش راههای شادابسازی محتوایی و محیطی فعالیتهای ورزشی دانشآموزان استان کردستان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 293-314]
-
دانشآموزان
تأثیر کارکردهای رسانۀ تصویری در توسعۀ سواد حرکتی دانشآموزان دورۀ متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 703-721]
-
دانشجویان
مطالعۀ تولیدات علمی غیرمتعارف در بین دانشجویان و دانشآموختگان تحصیلات تکمیلی رشتههای علوم ورزشی با تأکید بر نظریة ناهماهنگی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 923-937]
-
دانشجویان نزاکت ورزشی
هنجاریابی پرسشنامة نزاکت ورزشی در میان دانشجویان (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه گلستان) [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1263-1276]
-
دانشکدة تربیت بدنی
نیمرخ کارآفرینی دانشکدههای علوم ورزشی ایران و ارائة مدل اشتغال و کارآفرینی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1127-1155]
-
داوران فوتبال
تاثیرات برنامه ورزشی نود بر داوران فوتبال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 341-356]
-
دبیران
رابطۀ مدیریت کوانتومی با توانمندسازی شغلی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]
-
درس تربیت بدنی
طراحی مدل سواد رسانهای معلمان تربیت بدنی با تاکید بر کیفیت بخشی درس تربیت بدنی (رویکرد آمیخته) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 939-961]
-
دلفی
تبیین و تحلیل علل و پیامدهای ورود سیاسیون به ورزش ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-34]
-
دوپینگ
طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 723-743]
-
دولتهای ایران
جایگاه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی ایران پس از انقلاب اسلامی 1357 [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 581-616]
-
دیپلماسی
جایگاه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی ایران پس از انقلاب اسلامی 1357 [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 581-616]
-
دیپلماسی ورزشی
جایگاه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی ایران پس از انقلاب اسلامی 1357 [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 581-616]
ذ
-
ذینفعان
مدل توسعۀ ورزش ایران با تأکید بر ذینفعان، رویهها و فرایندها [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 315-339]
ر
-
راهبرد
تدوین راهبردهای مؤثر بر عملکرد مطلوب رسانههای ورزشی با هدف توسعۀ فوتبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 963-977]
-
راهبرد
راهبردها و پیامدهای تجارت الکترونیک در صنعت ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1071-1091]
-
رسالهها
مرور نظاممند مطالعات حوزۀ ورزش زنان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 745-765]
-
رسانه
تحلیل محتوای مطبوعات ورزشی با رویکردی بر ورزش همگانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
رسانه
بررسی نقش رسانههای جمعی ورزشی بر شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 183-202]
-
رسانه
طراحی مدل سواد رسانهای معلمان تربیت بدنی با تاکید بر کیفیت بخشی درس تربیت بدنی (رویکرد آمیخته) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 939-961]
-
رسانههای ورزشی
تدوین راهبردهای مؤثر بر عملکرد مطلوب رسانههای ورزشی با هدف توسعۀ فوتبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 963-977]
-
رضایت شغلی
ارتباط بین خودکارامدی عمومی و رضایت شغلی در بین فدراسیونهای ورزشی موفق کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 85-97]
-
رضایتمندی
ارائة الگوی نقش عوامل شکلدهندة جو سالنهای فوتسال بر رضایتمندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 461-481]
-
رفتار
بررسی نقش رسانههای جمعی ورزشی بر شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 183-202]
-
رفتار مصرفکننده
ارائة مدلی برای اندازهگیری سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 99-117]
-
رقابتپذیری ادراکشده
تأثیر کیفیت تجربة گردشگری بر رقابتپذیری ادراکشده و نیتهای رفتاری گردشگران ورزشی خارجی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 221-236]
-
رقابتپذیری مقصد
تأثیر کیفیت تجربة گردشگری بر رقابتپذیری ادراکشده و نیتهای رفتاری گردشگران ورزشی خارجی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 221-236]
-
روانسنجی
بررسی شاخصهای روانسنجی پرسشنامة اجرای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
-
روانشناختی
تأثیرات روانشناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 797-815]
-
روش کیو
مطالعۀ تحلیل موانع تأمین مالی کارآفرینان ورزشی به روش کیو (Q) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 237-255]
-
رویداد
تحلیل اثر رویدادهای ورزشی بر روی نظام ارزشی تماشاچیان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 67-83]
-
رویدادهای بزرگ ورزشی
مدلسازی و اولویتبندی موانع کسب میزبانی رویدادهای بزرگ بینالمللی ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 373-390]
-
رویدادهای بزرگ ورزشی
شناسایی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بینالمللی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 767-781]
-
رویدادهای بینالمللی ورزشی
مدلسازی و اولویتبندی موانع کسب میزبانی رویدادهای بزرگ بینالمللی ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 373-390]
-
رویه
مدل توسعۀ ورزش ایران با تأکید بر ذینفعان، رویهها و فرایندها [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 315-339]
س
-
ساختاری
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بحران هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل سهشاخگی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1235-1261]
-
سازمانهای ورزشی
الگوى جانشینپرورى منابع انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 833-849]
-
سبک خرید
ارائة مدلی برای اندازهگیری سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 99-117]
-
سرمایه
بررسی رابطۀ سرمایۀ انسانی اعضای هیأت علمی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 357-371]
-
سرمایۀ انسانی
بررسی رابطۀ سرمایۀ انسانی اعضای هیأت علمی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 357-371]
-
سواد حرکتی
تأثیر کارکردهای رسانۀ تصویری در توسعۀ سواد حرکتی دانشآموزان دورۀ متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 703-721]
-
سواد رسانهای
طراحی مدل سواد رسانهای معلمان تربیت بدنی با تاکید بر کیفیت بخشی درس تربیت بدنی (رویکرد آمیخته) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 939-961]
-
سیاست خارجی
جایگاه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی ایران پس از انقلاب اسلامی 1357 [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 581-616]
-
سیاستمداران
تبیین و تحلیل علل و پیامدهای ورود سیاسیون به ورزش ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-34]
-
سیستم پویا
ارائة مدل سیستم پویای صنعت ورزش کشور برای دوران پساکرونا با رویکرد نظریة آشوب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1401-1418]
-
سیستم خاکستری
بهکارگیری روش تحلیل خوشهبندی خاکستری (GCA) در مکانگزینی حالت گسستة فضایی اماکن ورزشی (مطالعة موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 449-460]
ش
-
شادابسازی
سنجش راههای شادابسازی محتوایی و محیطی فعالیتهای ورزشی دانشآموزان استان کردستان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 293-314]
-
شبکههای اجتماعی
اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 257-275]
-
شبکۀ همکاری
بررسی جایگاه تولید علم در مراکز، گروهها و دانشکدههای تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1017-1046]
-
شرکتهای صنعتی
اولویتبندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفهای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-219]
-
شغل
رابطۀ مدیریت کوانتومی با توانمندسازی شغلی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]
-
شفافسازی
بررسی نقش ابعاد حکمرانی خوب در تبیین توسعة منابع انسانی ادارات ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 659-686]
-
شهر کرج
بهینهسازی مکانی اماکن ورزشی در راستای تحلیل فضایی- مکانی و آمایش سرزمین (نمونة موردی: شهر کرج) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 429-447]
ص
-
صحهگذاری
بررسی ارتباط بین صحهگذاری ورزشکاران مشهور با وفاداری به برند در مشتریان کالاهای غیرورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 617-637]
-
صحهگذاری
طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 723-743]
-
صداقت حرفهای
بررسی ارتباط بین صحهگذاری ورزشکاران مشهور با وفاداری به برند در مشتریان کالاهای غیرورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 617-637]
-
صنعت تناسب اندام
طراحی الگوی فرایندی کسبوکار باشگاههای ورزشی تناسب اندام زنان [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1173-1195]
-
صنعت ورزش
اولویتبندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفهای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-219]
-
صنعت ورزش
ارائة مدل سیستم پویای صنعت ورزش کشور برای دوران پساکرونا با رویکرد نظریة آشوب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1401-1418]
-
صنعت ورزش
راهبردها و پیامدهای تجارت الکترونیک در صنعت ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1071-1091]
ض
-
ضمانت اجرایی
بررسی تحلیلی قوانین کشور در حوزه فعالیتهای ورزشی زنان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 565-580]
ط
-
طراحی محصول
طراحی الگوی فرایندی کسبوکار باشگاههای ورزشی تناسب اندام زنان [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1173-1195]
-
طرحهای پژوهشی
مرور نظاممند مطالعات حوزۀ ورزش زنان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 745-765]
ظ
-
ظرفیتسازی
بررسی نقش ابعاد حکمرانی خوب در تبیین توسعة منابع انسانی ادارات ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 659-686]
ع
-
علمسنجی
بررسی جایگاه تولید علم در مراکز، گروهها و دانشکدههای تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1017-1046]
-
علوم ورزشی
نیمرخ کارآفرینی دانشکدههای علوم ورزشی ایران و ارائة مدل اشتغال و کارآفرینی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1127-1155]
-
علوم ورزشی
مطالعۀ تولیدات علمی غیرمتعارف در بین دانشجویان و دانشآموختگان تحصیلات تکمیلی رشتههای علوم ورزشی با تأکید بر نظریة ناهماهنگی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 923-937]
-
علی(ع)
پهلوانان ایران از دیروز تا امروز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1357-1379]
-
عملکرد مدیریتی
تحلیل ابعاد همافزایی عملکرد مدیریتی در توسعه و توانمندسازی فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 277-292]
-
عملکرد مطلوب
تدوین راهبردهای مؤثر بر عملکرد مطلوب رسانههای ورزشی با هدف توسعۀ فوتبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 963-977]
-
عوامل برگزاری مسابقه
تبیین وضعیت امنیت ورزشگاههای فوتبال ایران با تأکید بر نقش عوامل برگزاری مسابقات [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 979-1000]
-
عوامل تبلیغاتی
فراتحلیل مطالعات توسعۀ گردشگری ورزشی در ایران با رویکرد شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 511-537]
-
عوامل مداخلهگر مزاحم
طراحی الگوی ملی مدیریت استعدادیابی ورزشی با اولویت رشتههای مدالآور (مطالعۀ موردی کشتی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 817-832]
ف
-
فدراسیونهای ورزشی
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی فدراسیونهای حرفهای منتخب ورزش گروهی کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 119-139]
-
فدراسیونهای ورزشی
تحلیل ابعاد همافزایی عملکرد مدیریتی در توسعه و توانمندسازی فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 277-292]
-
فدراسیونهای ورزشی
پایش چالشهای راهبردی ناشی از پاندمی کووید-19 در فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1047-1069]
-
فدراسیون ورزشی
ارتباط بین خودکارامدی عمومی و رضایت شغلی در بین فدراسیونهای ورزشی موفق کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 85-97]
-
فدراسیون ورزشی
معرفی ابزار ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-510]
-
فراتحلیل
فراتحلیل مطالعات توسعۀ گردشگری ورزشی در ایران با رویکرد شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 511-537]
-
فراترکیب
طراحی مدل عوامل مؤثر بر توسعۀ بهکارگیری انرژی تجدیدپذیر در اماکن ورزشی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 161-181]
-
فرایند
مدل توسعۀ ورزش ایران با تأکید بر ذینفعان، رویهها و فرایندها [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 315-339]
-
فرایند کسبوکار
طراحی الگوی فرایندی کسبوکار باشگاههای ورزشی تناسب اندام زنان [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1173-1195]
-
فرسودگی
کمالگرایی، فرسودگی و مشارکت در ورزشکاران نخبة معلول جسمی: نقش میانجی تئوری خودمختاری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1381-1399]
-
فرهنگ
پهلوانان ایران از دیروز تا امروز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1357-1379]
-
فرهنگسازی
تأثیر کارکردهای رسانۀ تصویری در توسعۀ سواد حرکتی دانشآموزان دورۀ متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 703-721]
-
فصلی بودن
تعیین شاخصهای مؤثر بر الگوی فصلی بودن مقاصد گردشگری ورزشی مطالعۀ موردی؛ استان اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 539-546]
-
فعالیت ورزشی
سنجش راههای شادابسازی محتوایی و محیطی فعالیتهای ورزشی دانشآموزان استان کردستان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 293-314]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
طراحی الگوی توسعة اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1277-1293]
-
فناوری ورزش
طراحی الگوی توسعة اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1277-1293]
-
فوتبال
بررسی شاخصهای روانسنجی پرسشنامة اجرای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
-
فوتبال
تاثیرات برنامه ورزشی نود بر داوران فوتبال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 341-356]
-
فوتبال
تأثیر همهگیری کووید 19 و عدم حضور تماشاگران بر نتایج تیمهای پرهوادار فوتبال در لیگ برتر خلیجفارس [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1001-1015]
-
فوتبالیستهای ایرانی
شناسایی شاخصهای بازار نقل و انتقالات بینالمللی فوتبالیستهای ایرانی با استفاده از تحلیل تم [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 405-428]
-
فوتسال
ارائة الگوی نقش عوامل شکلدهندة جو سالنهای فوتسال بر رضایتمندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 461-481]
ق
-
قانون
بررسی تحلیلی قوانین کشور در حوزه فعالیتهای ورزشی زنان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 565-580]
-
قوانین
طراحی مدل حمایت از حقوق مالکیت فکری در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 903-922]
-
قیمتگذاری
شناسایی و وزندهی متغیرهای عملکردی مؤثر بر قیمتگذاری مهاجمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1337-1355]
ک
-
کارآفرینان ورزشی
مطالعۀ تحلیل موانع تأمین مالی کارآفرینان ورزشی به روش کیو (Q) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 237-255]
-
کارآفرینی ورزشی
نیمرخ کارآفرینی دانشکدههای علوم ورزشی ایران و ارائة مدل اشتغال و کارآفرینی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1127-1155]
-
کارآفرینی ورزشی
واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 885-902]
-
کارکردهای رسانه
تأثیر کارکردهای رسانۀ تصویری در توسعۀ سواد حرکتی دانشآموزان دورۀ متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 703-721]
-
کالاهای غیرورزشی
بررسی ارتباط بین صحهگذاری ورزشکاران مشهور با وفاداری به برند در مشتریان کالاهای غیرورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 617-637]
-
کرونا
پایش چالشهای راهبردی ناشی از پاندمی کووید-19 در فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1047-1069]
-
کسب میزبانی
مدلسازی و اولویتبندی موانع کسب میزبانی رویدادهای بزرگ بینالمللی ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 373-390]
-
کسبوکارهای کوچک
مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشهای الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1093-1105]
-
کشتی
طراحی الگوی ملی مدیریت استعدادیابی ورزشی با اولویت رشتههای مدالآور (مطالعۀ موردی کشتی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 817-832]
-
کمال گرایی
کمالگرایی، فرسودگی و مشارکت در ورزشکاران نخبة معلول جسمی: نقش میانجی تئوری خودمختاری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1381-1399]
-
کنترل کیفیت
طراحی مدل مدیریت کیفیت نظام آموزش تربیت بدنی و ورزش در مدارس [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1295-1320]
-
کوانتومی
رابطۀ مدیریت کوانتومی با توانمندسازی شغلی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]
-
کووید
تأثیر همهگیری کووید 19 و عدم حضور تماشاگران بر نتایج تیمهای پرهوادار فوتبال در لیگ برتر خلیجفارس [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1001-1015]
-
کووید-19
کووید-19 و چالشهای اقتصادی پیش روی مربیان زن [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1419-1443]
-
کیفیتبخشی
طراحی مدل سواد رسانهای معلمان تربیت بدنی با تاکید بر کیفیت بخشی درس تربیت بدنی (رویکرد آمیخته) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 939-961]
-
کیفیت تجربة گردشگری
تأثیر کیفیت تجربة گردشگری بر رقابتپذیری ادراکشده و نیتهای رفتاری گردشگران ورزشی خارجی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 221-236]
گ
-
گردشگری زمستانی
تعیین شاخصهای مؤثر بر الگوی فصلی بودن مقاصد گردشگری ورزشی مطالعۀ موردی؛ استان اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 539-546]
-
گردشگری ماجراجویانه
تعیین شاخصهای مؤثر بر الگوی فصلی بودن مقاصد گردشگری ورزشی مطالعۀ موردی؛ استان اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 539-546]
-
گردشگری ورزشی
تأثیر کیفیت تجربة گردشگری بر رقابتپذیری ادراکشده و نیتهای رفتاری گردشگران ورزشی خارجی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 221-236]
-
گردشگری ورزشی
فراتحلیل مطالعات توسعۀ گردشگری ورزشی در ایران با رویکرد شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 511-537]
ل
-
لذت
سنجش امواج مغزی، انگیختگی، لذت و تصمیم به خرید در صنعت خدمات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 639-657]
-
لیگ برتر
ارائة الگوی نقش عوامل شکلدهندة جو سالنهای فوتسال بر رضایتمندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 461-481]
-
لیگ برتر خلیجفارس
تاثیرات برنامه ورزشی نود بر داوران فوتبال ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 341-356]
-
لیگ برتر خلیجفارس
تأثیر همهگیری کووید 19 و عدم حضور تماشاگران بر نتایج تیمهای پرهوادار فوتبال در لیگ برتر خلیجفارس [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1001-1015]
-
لیگ حرفهای
بررسی شاخصهای روانسنجی پرسشنامة اجرای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 47-66]
م
-
مؤسسات مشاورة پژوهشی
مطالعۀ تولیدات علمی غیرمتعارف در بین دانشجویان و دانشآموختگان تحصیلات تکمیلی رشتههای علوم ورزشی با تأکید بر نظریة ناهماهنگی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 923-937]
-
متغیر عملکردی
شناسایی و وزندهی متغیرهای عملکردی مؤثر بر قیمتگذاری مهاجمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1337-1355]
-
مجازی
تأثیرات روانشناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 797-815]
-
محتوایی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بحران هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل سهشاخگی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1235-1261]
-
مدارس
طراحی مدل مدیریت کیفیت نظام آموزش تربیت بدنی و ورزش در مدارس [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1295-1320]
-
مدرسه
سنجش راههای شادابسازی محتوایی و محیطی فعالیتهای ورزشی دانشآموزان استان کردستان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 293-314]
-
مدل استعدادیابی
طراحی الگوی ملی مدیریت استعدادیابی ورزشی با اولویت رشتههای مدالآور (مطالعۀ موردی کشتی) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 817-832]
-
مدلسازی
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی فدراسیونهای حرفهای منتخب ورزش گروهی کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 119-139]
-
مدلسازی
بررسی نقش رسانههای جمعی ورزشی بر شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 183-202]
-
مدلسازی
مدلسازی و اولویتبندی موانع کسب میزبانی رویدادهای بزرگ بینالمللی ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 373-390]
-
مدل کیفی
طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 723-743]
-
مدیران
بررسی رابطه و مقایسۀ مهارتهای ارتباطی مدیران و چرخۀ عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 783-796]
-
مدیریت
رابطۀ مدیریت کوانتومی با توانمندسازی شغلی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 35-46]
-
مدیریت بیمه
تدوین مدل مفهومی ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1321-1335]
-
مدیریت عملکرد
معرفی ابزار ارزیابی عملکرد فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-510]
-
مدیریت قرارداد
مذاکره برای امتیاز بهرهبرداری از مجموعههای ورزشی مبتنی بر نظریة بازیها [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1157-1171]
-
مدیریت کیفیت
طراحی مدل مدیریت کیفیت نظام آموزش تربیت بدنی و ورزش در مدارس [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1295-1320]
-
مذهب
پهلوانان ایران از دیروز تا امروز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1357-1379]
-
مربیان ورزشی
کووید-19 و چالشهای اقتصادی پیش روی مربیان زن [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1419-1443]
-
مزیت میزبانی
تأثیر همهگیری کووید 19 و عدم حضور تماشاگران بر نتایج تیمهای پرهوادار فوتبال در لیگ برتر خلیجفارس [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1001-1015]
-
مشارکت
کمالگرایی، فرسودگی و مشارکت در ورزشکاران نخبة معلول جسمی: نقش میانجی تئوری خودمختاری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1381-1399]
-
مشارکت اجتماعی
تأثیر کارکردهای رسانۀ تصویری در توسعۀ سواد حرکتی دانشآموزان دورۀ متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 703-721]
-
مشارکت ورزشی
اثر بودجه بر مشارکت ورزشی در ایران: رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1215-1233]
-
مشاغل کاذب
مطالعۀ تولیدات علمی غیرمتعارف در بین دانشجویان و دانشآموختگان تحصیلات تکمیلی رشتههای علوم ورزشی با تأکید بر نظریة ناهماهنگی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 923-937]
-
مشتری
مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشهای الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1093-1105]
-
مشتری
بررسی رابطه و مقایسۀ مهارتهای ارتباطی مدیران و چرخۀ عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 783-796]
-
مشتریان
بررسی ارتباط بین صحهگذاری ورزشکاران مشهور با وفاداری به برند در مشتریان کالاهای غیرورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 617-637]
-
مشتریان ورزشی
ارائة مدلی برای اندازهگیری سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 99-117]
-
مطبوعات ورزشی
تحلیل محتوای مطبوعات ورزشی با رویکردی بر ورزش همگانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
معلمان تربیت بدنی
طراحی مدل سواد رسانهای معلمان تربیت بدنی با تاکید بر کیفیت بخشی درس تربیت بدنی (رویکرد آمیخته) [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 939-961]
-
معلول
کمالگرایی، فرسودگی و مشارکت در ورزشکاران نخبة معلول جسمی: نقش میانجی تئوری خودمختاری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1381-1399]
-
معیارهای مکانیابی
بهکارگیری روش تحلیل خوشهبندی خاکستری (GCA) در مکانگزینی حالت گسستة فضایی اماکن ورزشی (مطالعة موردی: شهر اصفهان) [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 449-460]
-
مقاصد گردشگری
تعیین شاخصهای مؤثر بر الگوی فصلی بودن مقاصد گردشگری ورزشی مطالعۀ موردی؛ استان اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 539-546]
-
مقالهها
مرور نظاممند مطالعات حوزۀ ورزش زنان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 745-765]
-
مقصد گردشگری
تأثیر کیفیت تجربة گردشگری بر رقابتپذیری ادراکشده و نیتهای رفتاری گردشگران ورزشی خارجی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 221-236]
-
ملیت
پهلوانان ایران از دیروز تا امروز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1357-1379]
-
منابع انسانی
الگوى جانشینپرورى منابع انسانی در سازمانهای ورزشی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 833-849]
-
مهاجم
شناسایی و وزندهی متغیرهای عملکردی مؤثر بر قیمتگذاری مهاجمان لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1337-1355]
-
مهارت ادراکی
ارائۀ مدل اثر مهارتهای روانی بر مهارتهای مدیریتی و انتخاب الگوی مدیریتی مدیران ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 391-404]
-
مهارت انسانی
ارائۀ مدل اثر مهارتهای روانی بر مهارتهای مدیریتی و انتخاب الگوی مدیریتی مدیران ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 391-404]
-
مهارت روانی
ارائۀ مدل اثر مهارتهای روانی بر مهارتهای مدیریتی و انتخاب الگوی مدیریتی مدیران ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 391-404]
-
مهارت سیاسی
ارائۀ مدل اثر مهارتهای روانی بر مهارتهای مدیریتی و انتخاب الگوی مدیریتی مدیران ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 391-404]
-
مهارت فنی
ارائۀ مدل اثر مهارتهای روانی بر مهارتهای مدیریتی و انتخاب الگوی مدیریتی مدیران ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 391-404]
-
مهارتهای ارتباطی
بررسی رابطه و مقایسۀ مهارتهای ارتباطی مدیران و چرخۀ عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 783-796]
-
مهارتهای ارتباطی
تحلیل رابطه قابلیتهای رهبری ناب بر حرفهای سازی منابع انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 871-883]
-
مهارتهای انگیزشی
تحلیل رابطه قابلیتهای رهبری ناب بر حرفهای سازی منابع انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 871-883]
-
موانع
مدلسازی و اولویتبندی موانع کسب میزبانی رویدادهای بزرگ بینالمللی ورزشی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 373-390]
-
موانع پاسخگویی
شناسایی و اولویتبندی موانع پاسخگویی در سازمانهای ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-160]
-
موج آلفا
سنجش امواج مغزی، انگیختگی، لذت و تصمیم به خرید در صنعت خدمات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 639-657]
-
موفقیت زنان
شناسایی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بینالمللی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 767-781]
ن
-
نتیجهگرایی
بررسی نقش ابعاد حکمرانی خوب در تبیین توسعة منابع انسانی ادارات ورزش و جوانان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 659-686]
-
نشریات علمی پژوهشی
فراتحلیل مطالعات توسعۀ گردشگری ورزشی در ایران با رویکرد شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 511-537]
-
نظام بیمه
تدوین مدل مفهومی ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1321-1335]
-
نظریة آشوب
ارائة مدل سیستم پویای صنعت ورزش کشور برای دوران پساکرونا با رویکرد نظریة آشوب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1401-1418]
-
نظریة بازیها
مذاکره برای امتیاز بهرهبرداری از مجموعههای ورزشی مبتنی بر نظریة بازیها [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1157-1171]
-
نظریة مبنایی
مدل توسعۀ ورزش ایران با تأکید بر ذینفعان، رویهها و فرایندها [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 315-339]
-
نظریۀ برخاسته از دادهها
تبیین و تحلیل علل و پیامدهای ورود سیاسیون به ورزش ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-34]
-
نظریۀ برخاسته از دادهها
طراحی مدل عوامل مؤثر بر توسعۀ بهکارگیری انرژی تجدیدپذیر در اماکن ورزشی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 161-181]
-
نظریۀ دادهبنیاد
طراحی مدل حمایت از حقوق مالکیت فکری در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 903-922]
-
نقل و انتقالات فوتبالیستها
شناسایی شاخصهای بازار نقل و انتقالات بینالمللی فوتبالیستهای ایرانی با استفاده از تحلیل تم [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 405-428]
-
نگرش
اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 257-275]
-
نیت خرید برند
تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرفکنندگان محصولات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 687-701]
-
نیمهتجربی
نقش آگهیهای تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1197-1213]
و
-
ورزش
تبیین و تحلیل علل و پیامدهای ورود سیاسیون به ورزش ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-34]
-
ورزش
تحلیل اثر رویدادهای ورزشی بر روی نظام ارزشی تماشاچیان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 67-83]
-
ورزش
بررسی تحلیلی قوانین کشور در حوزه فعالیتهای ورزشی زنان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 565-580]
-
ورزش
طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 723-743]
-
ورزش حرفهای
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی فدراسیونهای حرفهای منتخب ورزش گروهی کشور [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 119-139]
-
ورزش حرفهای
اولویتبندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفهای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین) [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-219]
-
ورزش زنان
مرور نظاممند مطالعات حوزۀ ورزش زنان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 745-765]
-
ورزشکار
کمالگرایی، فرسودگی و مشارکت در ورزشکاران نخبة معلول جسمی: نقش میانجی تئوری خودمختاری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1381-1399]
-
ورزشکاران
بررسی نقش رسانههای جمعی ورزشی بر شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 183-202]
-
ورزشکاران
اثر بودجه بر مشارکت ورزشی در ایران: رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1215-1233]
-
ورزشهای الکترونیکی
مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشهای الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1093-1105]
-
ورزش همگانی
تحلیل محتوای مطبوعات ورزشی با رویکردی بر ورزش همگانی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
-
وزارت ورزش و جوانان
شناسایی و اولویتبندی موانع پاسخگویی در سازمانهای ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-160]
-
وفاداری به برند
بررسی ارتباط بین صحهگذاری ورزشکاران مشهور با وفاداری به برند در مشتریان کالاهای غیرورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 617-637]
-
وفاداری به برند
تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرفکنندگان محصولات ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 687-701]
ه
-
همافزایی
تحلیل ابعاد همافزایی عملکرد مدیریتی در توسعه و توانمندسازی فدراسیونهای ورزشی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 277-292]
-
همهگیریکرونا
ارائة مدل سیستم پویای صنعت ورزش کشور برای دوران پساکرونا با رویکرد نظریة آشوب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1401-1418]
-
هیأت علمی
بررسی رابطۀ سرمایۀ انسانی اعضای هیأت علمی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 357-371]