آ
-
آریانپور، سروش
ارتباط حمایت اجتماعی خانواده و حمایت اجتماعی دوستان و خودکارامدی با میزان مشارکت ورزشکاران جانباز و معلول در فعالیتهای بدنی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 949-965]
-
آصفی، احمدعلی
بررسی و تحلیل نحوه توزیع استخرهای شنا از دیدگاه عدالت فضایی (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 445-460]
-
آصفی، احمد علی
رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1077-1091]
-
آقایی، نجف
طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاههای لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 819-848]
ا
-
ابراهیمی، عبدالحسین
تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
-
ابهری ساتلو، مهدی
ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برندهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]
-
ابوالقاسم پور، محسن
نقش توسعة گردشگری ورزشی بر اشتغالزایی فارغالتحصیلان شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 849-869]
-
اتقیا، ناهید
تأثیر معماری فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران بر میزان گرایش شهروندان به فعالیتهای ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 665-683]
-
احسانی، محمد
ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1015-1034]
-
احمدی، مجتبی
تحلیل عاملی مؤلفه های الزام اجرایی قبل از خصوصی سازی ورزش در ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
-
اسداللهی، احسان
شناسایی آثار شیوع ویروس کرونا بر صنعت ورزش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1203-1232]
-
اسدی دستجردی، حسن
تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 601-620]
-
اصفهانی نیا، اکرم
تبین نقش استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف در رفتارهای خلاقانه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 349-368]
-
افشاری، مصطفی
مدل پارادیمی توسعة سرمایه گذاری در ورزش [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 759-788]
-
اکبری یزدی، حسین
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]
-
اللهمرادی، میثم
طراحی مدل ورزش شهروندی در کلانشهر تهران با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 789-817]
-
الهی، علیرضا
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]
-
امامی، ابوالفضل
مدل پارادیمی توسعة سرمایه گذاری در ورزش [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 759-788]
-
امامی، فرشاد
مدل پارادیمی توسعة سرمایه گذاری در ورزش [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 759-788]
-
امیری، مجتبی
ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1015-1034]
ب
-
بای، ناصر
تبین نقش استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف در رفتارهای خلاقانه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 349-368]
-
باروتیان، مرضیه
تأثیر معماری فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران بر میزان گرایش شهروندان به فعالیتهای ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 665-683]
-
باقری، قدرت اله
تحلیل سبکهای زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 621-642]
-
باقریان فرح آبادی، محسن
اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاههای لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 997-1014]
-
بحرالعلوم، حسن
تأثیر حمایت اجتماعی و تعارض کار - خانواده بر عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
-
بحرالعلوم، حسن
ارتباط حمایت اجتماعی خانواده و حمایت اجتماعی دوستان و خودکارامدی با میزان مشارکت ورزشکاران جانباز و معلول در فعالیتهای بدنی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 949-965]
-
بخشنده، حسین
شناسایی و اولویت بندی عوامل رسانه های جمعی موثردرتوسعه فرهنگ سیاسی ورزش قهرمانی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 501-520]
-
بیگلری، نسرین
تأثیر حمایت اجتماعی و تعارض کار - خانواده بر عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
پ
-
پیمانی زاد، حسین
طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی دارایی های نامشهود باشگاه های لیگ برتر هندبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 423-443]
ت
-
تابش، سعید
ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برندهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]
ج
-
جابری، اکبر
تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 601-620]
-
جباری، ناهید
شناسایی چالش های پذیرش مقالات ایرانی حیطه ی علوم ورزشی در نشریات معتبر بین المللی(با تاکید بر وب او ساینس و اسکوپوس) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 385-404]
-
جسمانی، مرجان
تدوین راهکارهای توسعه کیفی آموزش مربیان ورزشی استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 581-600]
-
جعفری، سعید
بررسی موانع طراحی و ساخت اماکن ورزشی سبز از دیدگاه کارشناسان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 35-56]
-
جعفرپور مرزونی، سمیه
سنجش سیستم مدیریت کیفیت سازمان ورزش شهرداری تهران براساس مدل ISO 9000 [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 907-928]
-
جعفرزاده زرندی، محبوبه
آیندهپژوهی زیرساخت فناوری اطلاعات با تأکید بر سازمانهای ورزشی و ارائة مدل [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1093-1118]
-
جلالی فراهانی، مجید
بررسی موانع طراحی و ساخت اماکن ورزشی سبز از دیدگاه کارشناسان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 35-56]
-
جلالی فرهانی، مجید
ارائه مدل صفات اخلاقی در آیین جوانمردی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 643-664]
-
جمشیدی، عزت الله
اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]
-
جوادی کرمانی، عاطفه
توصیف عملکرد رؤسای سازمان تربیت بدنی ایران از ابتدای شکلگیری تا سال 1357 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1141-1163]
-
جوانی، وجیهه
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 547-563]
چ
-
چپری، لورا
تأثیر رفتارهای مربیگری بر خودکارآمدی و عملکرد تیمی در بازیکنان لیگ برتر فوتبال زنان ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 19-33]
ح
-
حافظی، محمد رضا
تأثیر معماری فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران بر میزان گرایش شهروندان به فعالیتهای ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 665-683]
-
حامی، محمد
اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاههای لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 997-1014]
-
حیدری، رضا
شناسایی آثار شیوع ویروس کرونا بر صنعت ورزش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1203-1232]
-
حیدری نژاد، صدیقه
مدلسازی عوامل مؤثر بر فعالیت بدنی (مطالعه موردی: مراجعه کنندگان به پارک ها) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 461-477]
-
حسینی، الهه
طراحی الگوی عوامل موثر بر کنارهگیری بانوان از فعالیتهای ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 369-384]
-
حسینی، سید عماد
شناسایی و مدلسازی عوامل شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
-
حسینیان مهاجر، سید عسگر
طراحی مدل مبتنی بر تحلیل راهبردی عوامل اثرگذار بر توسعۀ ورزش همگانی اقشار خاص (مورد مطالعه: جامعۀ جانبازان، معلولان، ناشنوایان و نابینایان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 891-906]
-
حسینی نیا، سید رضا
طراحی الگوی عوامل موثر بر کنارهگیری بانوان از فعالیتهای ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 369-384]
-
حسینی نیا، سید رضا
ارتباط حمایت اجتماعی خانواده و حمایت اجتماعی دوستان و خودکارامدی با میزان مشارکت ورزشکاران جانباز و معلول در فعالیتهای بدنی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 949-965]
خ
-
خبیری، محمد
بررسی موانع طراحی و ساخت اماکن ورزشی سبز از دیدگاه کارشناسان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 35-56]
-
خبیری، محمد
تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 601-620]
-
خدابخش زاده، امین
تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]
-
خداپرست، محبوبه
ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژههای تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 967-977]
-
خزایی، علی
کاوش موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 121-138]
-
خزائی، علی
سنجش سیستم مدیریت کیفیت سازمان ورزش شهرداری تهران براساس مدل ISO 9000 [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 907-928]
-
خطیبی، امین
تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
-
خطیبی، امین
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه برند پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 979-995]
-
خنیفر، حسین
تحلیل سبکهای زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 621-642]
-
خوش بیان، هدی
قیمتگذاری بازیکنان فوتبال با تکنیک دادهکاوی مورد مطالعه: بازیکنان باشگاه استقلال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 735-757]
د
-
دبیر، علیرضا
طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 871-889]
-
دهقانی، آرزو
رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1077-1091]
-
دهقان قهفرخی، امین
تدوین راهکارهای توسعه کیفی آموزش مربیان ورزشی استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 581-600]
-
دهقان قهفرخی، امین
بررسی تأثیر ورزش بر کاهش انحرافات اجتماعی (مطالعة موردی: دانشآموزان متوسطة دوم شهرستان شهرکرد) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1187-1201]
-
دوستی، مرتضی
ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برندهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]
-
دوستی، مرتضی
طراحی مدل ورزش شهروندی در کلانشهر تهران با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 789-817]
ر
-
راسخ، نازنین
شناسایی چالش های پذیرش مقالات ایرانی حیطه ی علوم ورزشی در نشریات معتبر بین المللی(با تاکید بر وب او ساینس و اسکوپوس) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 385-404]
-
رحیمی زاده، میثم
بررسی عوامل موثر بر توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 565-579]
-
رزاقی، محمد ابراهیم
ارائه مدل صفات اخلاقی در آیین جوانمردی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 643-664]
-
رسولی، مهیار
طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 871-889]
-
رضائی، شمس الدین
طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمانهای ورزشی ایران: با رویکرد دادهبنیاد [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-240]
-
رضوی، سید محمد حسین
تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 101-120]
-
رضوی، سید محمد حسین
طراحی مدل ورزش شهروندی در کلانشهر تهران با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 789-817]
-
رمضانی نژاد، رحیم
شناسایی و مدلسازی عوامل شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
-
روحانیان برفجانی، ستاتیرا
شناسایی عوامل موثر بر رتبه بندی دانشکده های شرکت کننده در جشنواره ورزشی دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 521-546]
-
رومیانی، مراد
طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاههای لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 819-848]
-
رومیانی، مراد
مدل روابط ساختاری کاربرد فناوری اطلاعات –ارتباطات (ITC) با جامعهپذیری سازمانی و مدیریت سرمایۀ اجتماعی در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1035-1052]
ز
-
زارعی متین، حسن
تحلیل سبکهای زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 621-642]
-
زردشتیان، شیرین
تأثیر رفتارهای مربیگری بر خودکارآمدی و عملکرد تیمی در بازیکنان لیگ برتر فوتبال زنان ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 19-33]
-
زردشتیان، شیرین
رابطة مؤلفههای سبک رهبری زهرآگین با بدبینی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی مدیریت ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 685-700]
-
زکی زاده، لیلا
بررسی عوامل موثر بر توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 565-579]
س
-
سالاری اسکر، رقیه
تأثیر حمایت اجتماعی و تعارض کار - خانواده بر عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
-
سبزی، زهره
طراحی مدل مفاهیم اثرگذار دیپلماسی ورزش بر توسعۀ روابط ایران و ایالات متحده [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1119-1140]
-
سبزی نژاد، زهرا
تبیین اثر جهتگیری راهبردی و ظرفیت جذب دانش بر قابلیتهای نوآوری کارشناسان وزارت ورزش و جوانان با ملاحظۀ نقش میانجی انعطافپذیری راهبردی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 721-733]
-
سجادی، سید نصرالله
تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 601-620]
-
سجادی، سیدنصراله
شناسایی و اولویتبندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
-
سیدعامری، میر حسن
اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]
-
سلطان حسینی، محمد
تأثیر بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرفکننده باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 405-422]
-
سلیمی، مهدی
تأثیر بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرفکننده باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 405-422]
-
سلیمی، مهدی
ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژههای تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 967-977]
ش
-
شاکری، نادر
اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاههای لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 997-1014]
-
شتاب بوشهری، سیده ناهید
مدلسازی عوامل مؤثر بر فعالیت بدنی (مطالعه موردی: مراجعه کنندگان به پارک ها) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 461-477]
-
شتاب بوشهری، ناهید
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه برند پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 979-995]
-
شریعتی فیض آبادی، مهدی
طراحی مدل مفاهیم اثرگذار دیپلماسی ورزش بر توسعۀ روابط ایران و ایالات متحده [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1119-1140]
-
شریفی، سید علیرضا
بررسی تأثیر ورزش بر کاهش انحرافات اجتماعی (مطالعة موردی: دانشآموزان متوسطة دوم شهرستان شهرکرد) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1187-1201]
-
شریفیان، اسماعیل
تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]
-
شریفیان، اسماعلیل
آیندهپژوهی زیرساخت فناوری اطلاعات با تأکید بر سازمانهای ورزشی و ارائة مدل [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1093-1118]
-
شیروانی ناغانی، مسلم
تبیین الگوی تخمین ریسکهای موجود در وظایف مدیران بر اساس چرخه مدیریت خطر پذیریAPMBOK: مطالعه موردی مدیران ورزش دانشجویی دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 285-307]
-
شعبانی، عباس
نقش توسعة گردشگری ورزشی بر اشتغالزایی فارغالتحصیلان شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 849-869]
-
شعبانی بهار، غلامرضا
تبیین الگوی تخمین ریسکهای موجود در وظایف مدیران بر اساس چرخه مدیریت خطر پذیریAPMBOK: مطالعه موردی مدیران ورزش دانشجویی دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 285-307]
-
شعبانی بهار، غلامرضا
تدوین مدل ساختاری هویت سازمانی بر اساس هوش سازمانی بهواسطة توسعة سازمانی در بین کارکنان فدراسیونهای ورزشی کشور [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1165-1185]
ص
-
صابونچی، رضا
نقش توسعة گردشگری ورزشی بر اشتغالزایی فارغالتحصیلان شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 849-869]
-
صابونچی، رضا
طراحی مدل مفاهیم اثرگذار دیپلماسی ورزش بر توسعۀ روابط ایران و ایالات متحده [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1119-1140]
-
صفایی، علیرضا
قیمتگذاری بازیکنان فوتبال با تکنیک دادهکاوی مورد مطالعه: بازیکنان باشگاه استقلال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 735-757]
ط
-
طالب پور، مهدی
طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی دارایی های نامشهود باشگاه های لیگ برتر هندبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 423-443]
-
طیبی، بهمن
تدوین راهکارهای توسعه کیفی آموزش مربیان ورزشی استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 581-600]
-
طیبی، محسن
ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژههای تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 967-977]
-
طیبی ثانی، سید مصطفی
طراحی مدل مبتنی بر تحلیل راهبردی عوامل اثرگذار بر توسعۀ ورزش همگانی اقشار خاص (مورد مطالعه: جامعۀ جانبازان، معلولان، ناشنوایان و نابینایان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 891-906]
-
طغرایی، حمید
بررسی و تحلیل نحوه توزیع استخرهای شنا از دیدگاه عدالت فضایی (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 445-460]
ع
-
عباسی، همایون
اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]
-
عباسی، همایون
تبیین اثر جهتگیری راهبردی و ظرفیت جذب دانش بر قابلیتهای نوآوری کارشناسان وزارت ورزش و جوانان با ملاحظۀ نقش میانجی انعطافپذیری راهبردی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 721-733]
-
عبداللهی، نجمه
بررسی تأثیر ورزش بر کاهش انحرافات اجتماعی (مطالعة موردی: دانشآموزان متوسطة دوم شهرستان شهرکرد) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1187-1201]
-
عبدالهی گدللو، رضا
رابطۀ حسادت و قلدری سازمانی با بدبینیسازمانی معلمان تربیت بدنی؛ نقش میانجی سکونزدگی شغلی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1053-1076]
-
عیدی، حسین
رابطة مؤلفههای سبک رهبری زهرآگین با بدبینی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی مدیریت ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 685-700]
-
عیدی پور، کامران
رابطة مؤلفههای سبک رهبری زهرآگین با بدبینی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی مدیریت ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 685-700]
-
عرب زاده تفتی، امین
بررسی عوامل موثر بر توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 565-579]
-
عرفانی، نصراله
تدوین مدل ساختاری هویت سازمانی بر اساس هوش سازمانی بهواسطة توسعة سازمانی در بین کارکنان فدراسیونهای ورزشی کشور [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1165-1185]
-
عزیزی، بیستون
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 929-947]
-
علی دوست، ابراهیم
تدوین الگوی عوامل مؤثر در جذب حامیان مالی از ورزش دوومیدانی ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 309-332]
-
علی دوست قهفرخی، ابراهیم
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 929-947]
-
علیزایی یوسف آبادی، عمر
شناسایی آثار شیوع ویروس کرونا بر صنعت ورزش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1203-1232]
-
علمی، احسان
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 547-563]
-
عموزاده، زهرا
تأثیر بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرفکننده باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 405-422]
غ
-
غلامی قاجاری، حسن
ارائۀ مدلی از ترفندهای بازاریابی بهمنظور ارتقای فروش تولیدکنندگان ورزشی ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 701-720]
ف
-
فتحیان، روح الله
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]
-
فرخشاهی نیا، رضا
تبیین الگوی تخمین ریسکهای موجود در وظایف مدیران بر اساس چرخه مدیریت خطر پذیریAPMBOK: مطالعه موردی مدیران ورزش دانشجویی دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 285-307]
-
فرید فتحی، اکبر
تبیین الگوی تخمین ریسکهای موجود در وظایف مدیران بر اساس چرخه مدیریت خطر پذیریAPMBOK: مطالعه موردی مدیران ورزش دانشجویی دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 285-307]
-
فریدونی، مسعود
تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 101-120]
-
فرزان، فرزام
طراحی الگوی عوامل موثر بر کنارهگیری بانوان از فعالیتهای ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 369-384]
-
فصیح مردانلو، نرگس
شناسایی و اولویتبندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
-
فهیمی نژاد، علی
طراحی مدل مبتنی بر تحلیل راهبردی عوامل اثرگذار بر توسعۀ ورزش همگانی اقشار خاص (مورد مطالعه: جامعۀ جانبازان، معلولان، ناشنوایان و نابینایان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 891-906]
ق
-
قاسمی، حمید
شناسایی چالش های پذیرش مقالات ایرانی حیطه ی علوم ورزشی در نشریات معتبر بین المللی(با تاکید بر وب او ساینس و اسکوپوس) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 385-404]
-
قبادی، علی
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه برند پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 979-995]
-
قدرت نما، اکبر
مدلسازی عوامل مؤثر بر فعالیت بدنی (مطالعه موردی: مراجعه کنندگان به پارک ها) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 461-477]
-
قربانی، محمدحسین
طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 871-889]
-
قنبرپور نصرتی، امیر
تبین نقش استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف در رفتارهای خلاقانه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 349-368]
-
قنبری فیروزآبادی، عارفه
اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانکهای دولتی و خصوصی از ورزش کشور [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 333-347]
-
قهرمان تبریزی، کوروش
تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]
-
قهرمان تبریزی، کوروش
آیندهپژوهی زیرساخت فناوری اطلاعات با تأکید بر سازمانهای ورزشی و ارائة مدل [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1093-1118]
ک
-
کارگر، غلامعلی
اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانکهای دولتی و خصوصی از ورزش کشور [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 333-347]
-
کاشف، سیدمحمد
رابطۀ حسادت و قلدری سازمانی با بدبینیسازمانی معلمان تربیت بدنی؛ نقش میانجی سکونزدگی شغلی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1053-1076]
-
کاشف، میرمحمد
تأثیر معماری فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران بر میزان گرایش شهروندان به فعالیتهای ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 665-683]
-
کشاورز، لقمان
شناسایی عوامل موثر بر رتبه بندی دانشکده های شرکت کننده در جشنواره ورزشی دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 521-546]
-
کشتی دار، محمد
طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی دارایی های نامشهود باشگاه های لیگ برتر هندبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 423-443]
-
کشکر، سارا
شناسایی و مدلسازی عوامل شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
-
کشکر، سارا
اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانکهای دولتی و خصوصی از ورزش کشور [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 333-347]
-
کلاته سیفری، معصومه
تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 101-120]
-
کلاته سیفری، معصومه
ارائۀ مدلی از ترفندهای بازاریابی بهمنظور ارتقای فروش تولیدکنندگان ورزشی ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 701-720]
-
کوزه چیان، هاشم
ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1015-1034]
گ
-
گودرزی، محمود
شناسایی و اولویتبندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
-
گودرزی، محمود
ارائه مدل صفات اخلاقی در آیین جوانمردی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 643-664]
م
-
محمدی، لیلا
شناسایی عوامل موثر بر رتبه بندی دانشکده های شرکت کننده در جشنواره ورزشی دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 521-546]
-
محمدی ترکمانی، احسان
تحلیل سبکهای زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 621-642]
-
محمودی، احمد
سنجش سیستم مدیریت کیفیت سازمان ورزش شهرداری تهران براساس مدل ISO 9000 [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 907-928]
-
مرسل، باقر
طراحی مدل مبتنی بر تحلیل راهبردی عوامل اثرگذار بر توسعۀ ورزش همگانی اقشار خاص (مورد مطالعه: جامعۀ جانبازان، معلولان، ناشنوایان و نابینایان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 891-906]
-
مرعشیان، سیدحسین
تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
-
میریوسفی، سیدجلیل
شناسایی و اولویت بندی عوامل رسانه های جمعی موثردرتوسعه فرهنگ سیاسی ورزش قهرمانی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 501-520]
-
معماری، ژاله
قیمتگذاری بازیکنان فوتبال با تکنیک دادهکاوی مورد مطالعه: بازیکنان باشگاه استقلال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 735-757]
-
معماریان، سارا
طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 479-499]
-
معینی، حسین
تحلیل سبکهای زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 621-642]
-
منظمی، امیرحسین
طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمانهای ورزشی ایران: با رویکرد دادهبنیاد [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-240]
-
منظمی، امیرحسین
طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاههای لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 819-848]
-
مهدی پور، عبدالرحمان
تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
-
موکل، محمدرضا
تدوین الگوی عوامل مؤثر در جذب حامیان مالی از ورزش دوومیدانی ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 309-332]
-
مومنی پیری، سجاد
تدوین مدل ساختاری هویت سازمانی بر اساس هوش سازمانی بهواسطة توسعة سازمانی در بین کارکنان فدراسیونهای ورزشی کشور [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1165-1185]
ن
-
نادریان جهرمی، مسعود
تأثیر بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرفکننده باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 405-422]
-
نادریان جهرمی، مسعود
رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1077-1091]
-
نادری نسب، مهدی
طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 479-499]
-
ناظمی، علی
ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1015-1034]
-
نظری، درسا
اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاههای لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 997-1014]
-
نظری، رسول
ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برندهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]
-
نظری، شهرام
طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 871-889]
-
نقوی، محبوبه
شناسایی و مدلسازی عوامل شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
-
نودهی، محمد علی
تحلیل عاملی مؤلفه های الزام اجرایی قبل از خصوصی سازی ورزش در ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
-
نورایی، تهمورث
توصیف عملکرد رؤسای سازمان تربیت بدنی ایران از ابتدای شکلگیری تا سال 1357 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1141-1163]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
مدل روابط ساختاری کاربرد فناوری اطلاعات –ارتباطات (ITC) با جامعهپذیری سازمانی و مدیریت سرمایۀ اجتماعی در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1035-1052]
ه
-
هراتی، محسن
طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی دارایی های نامشهود باشگاه های لیگ برتر هندبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 423-443]
-
همتی نژاد طولی، مهرعلی
طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 479-499]
-
هنری، حبیب
کاوش موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 121-138]
-
هنری، حبیب
سنجش سیستم مدیریت کیفیت سازمان ورزش شهرداری تهران براساس مدل ISO 9000 [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 907-928]
-
هنرمند راد، سارا
توصیف عملکرد رؤسای سازمان تربیت بدنی ایران از ابتدای شکلگیری تا سال 1357 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1141-1163]
ی
-
یوسفی، بهرام
تأثیر رفتارهای مربیگری بر خودکارآمدی و عملکرد تیمی در بازیکنان لیگ برتر فوتبال زنان ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 19-33]
-
یوسفی، بهرام
رابطة مؤلفههای سبک رهبری زهرآگین با بدبینی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی مدیریت ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 685-700]