نمایه نویسندگان

آ

  • آریانپور، سروش ارتباط حمایت اجتماعی خانواده و حمایت اجتماعی دوستان و خودکارامدی با میزان مشارکت ورزشکاران جانباز و معلول در فعالیت‌های بدنی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 949-965]
  • آصفی، احمدعلی بررسی و تحلیل نحوه توزیع استخرهای شنا از دیدگاه عدالت فضایی (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 445-460]
  • آصفی، احمد علی رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1077-1091]
  • آقایی، نجف طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه‌های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 819-848]

ا

  • ابراهیمی، عبدالحسین تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
  • ابهری ساتلو، مهدی ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]
  • ابوالقاسم پور، محسن نقش توسعة گردشگری ورزشی بر اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 849-869]
  • اتقیا، ناهید تأثیر معماری فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران بر میزان گرایش شهروندان به فعالیت‌های ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 665-683]
  • احسانی، محمد ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1015-1034]
  • احمدی، مجتبی تحلیل عاملی مؤلفه های الزام اجرایی قبل از خصوصی سازی ورزش در ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
  • اسداللهی، احسان شناسایی آثار شیوع ویروس کرونا بر صنعت ورزش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1203-1232]
  • اسدی دستجردی، حسن تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 601-620]
  • اصفهانی نیا، اکرم تبین نقش استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف در رفتارهای خلاقانه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 349-368]
  • افشاری، مصطفی مدل پارادیمی توسعة سرمایه گذاری در ورزش [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 759-788]
  • اکبری یزدی، حسین مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]
  • اللهمرادی، میثم طراحی مدل ورزش شهروندی در کلانشهر تهران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 789-817]
  • الهی، علیرضا مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]
  • امامی، ابوالفضل مدل پارادیمی توسعة سرمایه گذاری در ورزش [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 759-788]
  • امامی، فرشاد مدل پارادیمی توسعة سرمایه گذاری در ورزش [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 759-788]
  • امیری، مجتبی ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1015-1034]

ب

  • بای، ناصر تبین نقش استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف در رفتارهای خلاقانه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 349-368]
  • باروتیان، مرضیه تأثیر معماری فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران بر میزان گرایش شهروندان به فعالیت‌های ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 665-683]
  • باقری، قدرت اله تحلیل سبک‌های زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 621-642]
  • باقریان فرح آبادی، محسن اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 997-1014]
  • بحرالعلوم، حسن تأثیر حمایت اجتماعی و تعارض کار - خانواده بر عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
  • بحرالعلوم، حسن ارتباط حمایت اجتماعی خانواده و حمایت اجتماعی دوستان و خودکارامدی با میزان مشارکت ورزشکاران جانباز و معلول در فعالیت‌های بدنی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 949-965]
  • بخشنده، حسین شناسایی و اولویت بندی عوامل رسانه های جمعی موثردرتوسعه فرهنگ سیاسی ورزش قهرمانی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 501-520]
  • بیگلری، نسرین تأثیر حمایت اجتماعی و تعارض کار - خانواده بر عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]

پ

  • پیمانی زاد، حسین طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی دارایی های نامشهود باشگاه های لیگ برتر هندبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 423-443]

ت

  • تابش، سعید ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]

ج

  • جابری، اکبر تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 601-620]
  • جباری، ناهید شناسایی چالش های پذیرش مقالات ایرانی حیطه ی علوم ورزشی در نشریات معتبر بین المللی(با تاکید بر وب او ساینس و اسکوپوس) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 385-404]
  • جسمانی، مرجان تدوین راهکارهای توسعه کیفی آموزش مربیان ورزشی استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 581-600]
  • جعفری، سعید بررسی موانع طراحی و ساخت اماکن ورزشی سبز از دیدگاه کارشناسان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 35-56]
  • جعفرپور مرزونی، سمیه سنجش سیستم مدیریت کیفیت سازمان ورزش شهرداری تهران براساس مدل ISO 9000 [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 907-928]
  • جعفرزاده زرندی، محبوبه آینده‌پژوهی زیرساخت فناوری اطلاعات با تأکید بر سازمان‌های ورزشی و ارائة مدل [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1093-1118]
  • جلالی فراهانی، مجید بررسی موانع طراحی و ساخت اماکن ورزشی سبز از دیدگاه کارشناسان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 35-56]
  • جلالی فرهانی، مجید ارائه مدل صفات اخلاقی در آیین جوانمردی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 643-664]
  • جمشیدی، عزت الله اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]
  • جوادی کرمانی، عاطفه توصیف عملکرد رؤسای سازمان تربیت بدنی ایران از ابتدای شکل‌گیری تا سال 1357 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1141-1163]
  • جوانی، وجیهه تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه‌: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 547-563]

چ

  • چپری، لورا تأثیر رفتارهای مربیگری بر خودکارآمدی و عملکرد تیمی در بازیکنان لیگ برتر فوتبال زنان ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 19-33]

ح

  • حافظی، محمد رضا تأثیر معماری فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران بر میزان گرایش شهروندان به فعالیت‌های ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 665-683]
  • حامی، محمد اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 997-1014]
  • حیدری، رضا شناسایی آثار شیوع ویروس کرونا بر صنعت ورزش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1203-1232]
  • حیدری نژاد، صدیقه مدلسازی عوامل مؤثر بر فعالیت بدنی (مطالعه موردی: مراجعه کنندگان به پارک ها) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 461-477]
  • حسینی، الهه طراحی الگوی عوامل موثر بر کناره‌گیری بانوان از فعالیت‌های ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 369-384]
  • حسینی، سید عماد شناسایی و مدلسازی عوامل شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
  • حسینیان مهاجر، سید عسگر طراحی مدل مبتنی بر تحلیل راهبردی عوامل اثرگذار بر توسعۀ ورزش همگانی اقشار خاص (مورد مطالعه: جامعۀ جانبازان، معلولان، ناشنوایان و نابینایان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 891-906]
  • حسینی نیا، سید رضا طراحی الگوی عوامل موثر بر کناره‌گیری بانوان از فعالیت‌های ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 369-384]
  • حسینی نیا، سید رضا ارتباط حمایت اجتماعی خانواده و حمایت اجتماعی دوستان و خودکارامدی با میزان مشارکت ورزشکاران جانباز و معلول در فعالیت‌های بدنی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 949-965]

خ

  • خبیری، محمد بررسی موانع طراحی و ساخت اماکن ورزشی سبز از دیدگاه کارشناسان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 35-56]
  • خبیری، محمد تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 601-620]
  • خدابخش زاده، امین تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]
  • خداپرست، محبوبه ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژه‌های تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 967-977]
  • خزایی، علی کاوش موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 121-138]
  • خزائی، علی سنجش سیستم مدیریت کیفیت سازمان ورزش شهرداری تهران براساس مدل ISO 9000 [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 907-928]
  • خطیبی، امین تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
  • خطیبی، امین تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه برند پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 979-995]
  • خنیفر، حسین تحلیل سبک‌های زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 621-642]
  • خوش بیان، هدی قیمت‌گذاری بازیکنان فوتبال با تکنیک داده‌کاوی مورد مطالعه: بازیکنان باشگاه استقلال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 735-757]

د

  • دبیر، علیرضا طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 871-889]
  • دهقانی، آرزو رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1077-1091]
  • دهقان قهفرخی، امین تدوین راهکارهای توسعه کیفی آموزش مربیان ورزشی استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 581-600]
  • دهقان قهفرخی، امین بررسی تأثیر ورزش بر کاهش انحرافات اجتماعی (مطالعة موردی: دانش‌آموزان متوسطة دوم شهرستان شهرکرد) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1187-1201]
  • دوستی، مرتضی ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]
  • دوستی، مرتضی طراحی مدل ورزش شهروندی در کلانشهر تهران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 789-817]

ر

  • راسخ، نازنین شناسایی چالش های پذیرش مقالات ایرانی حیطه ی علوم ورزشی در نشریات معتبر بین المللی(با تاکید بر وب او ساینس و اسکوپوس) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 385-404]
  • رحیمی زاده، میثم بررسی عوامل موثر بر توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 565-579]
  • رزاقی، محمد ابراهیم ارائه مدل صفات اخلاقی در آیین جوانمردی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 643-664]
  • رسولی، مهیار طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 871-889]
  • رضائی، شمس الدین طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمان‌های ورزشی ایران: با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-240]
  • رضوی، سید محمد حسین تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 101-120]
  • رضوی، سید محمد حسین طراحی مدل ورزش شهروندی در کلانشهر تهران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 789-817]
  • رمضانی نژاد، رحیم شناسایی و مدلسازی عوامل شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
  • روحانیان برفجانی، ستاتیرا شناسایی عوامل موثر بر رتبه بندی دانشکده های شرکت کننده در جشنواره ورزشی دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 521-546]
  • رومیانی، مراد طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه‌های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 819-848]
  • رومیانی، مراد مدل روابط ساختاری کاربرد فناوری اطلاعات –ارتباطات (ITC) با جامعه‌پذیری سازمانی و مدیریت سرمایۀ اجتماعی در سازمان‌های ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1035-1052]

ز

  • زارعی متین، حسن تحلیل سبک‌های زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 621-642]
  • زردشتیان، شیرین تأثیر رفتارهای مربیگری بر خودکارآمدی و عملکرد تیمی در بازیکنان لیگ برتر فوتبال زنان ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 19-33]
  • زردشتیان، شیرین رابطة مؤلفه‌های سبک رهبری زهرآگین با بدبینی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی مدیریت ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 685-700]
  • زکی زاده، لیلا بررسی عوامل موثر بر توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 565-579]

س

  • سالاری اسکر، رقیه تأثیر حمایت اجتماعی و تعارض کار - خانواده بر عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
  • سبزی، زهره طراحی مدل مفاهیم اثرگذار دیپلماسی ورزش بر توسعۀ روابط ایران و ایالات متحده [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1119-1140]
  • سبزی نژاد، زهرا تبیین اثر جهت‌گیری راهبردی و ظرفیت جذب دانش بر قابلیت‌های نوآوری کارشناسان وزارت ورزش و جوانان با ملاحظۀ نقش میانجی انعطاف‌پذیری راهبردی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 721-733]
  • سجادی، سید نصرالله تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 601-620]
  • سجادی، سیدنصراله شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
  • سیدعامری، میر حسن اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]
  • سلطان حسینی، محمد تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف‌کننده باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 405-422]
  • سلیمی، مهدی تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف‌کننده باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 405-422]
  • سلیمی، مهدی ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژه‌های تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 967-977]

ش

  • شاکری، نادر اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 997-1014]
  • شتاب بوشهری، سیده ناهید مدلسازی عوامل مؤثر بر فعالیت بدنی (مطالعه موردی: مراجعه کنندگان به پارک ها) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 461-477]
  • شتاب بوشهری، ناهید تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه برند پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 979-995]
  • شریعتی فیض آبادی، مهدی طراحی مدل مفاهیم اثرگذار دیپلماسی ورزش بر توسعۀ روابط ایران و ایالات متحده [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1119-1140]
  • شریفی، سید علیرضا بررسی تأثیر ورزش بر کاهش انحرافات اجتماعی (مطالعة موردی: دانش‌آموزان متوسطة دوم شهرستان شهرکرد) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1187-1201]
  • شریفیان، اسماعیل تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]
  • شریفیان، اسماعلیل آینده‌پژوهی زیرساخت فناوری اطلاعات با تأکید بر سازمان‌های ورزشی و ارائة مدل [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1093-1118]
  • شیروانی ناغانی، مسلم تبیین الگوی تخمین ریسک‌های موجود در وظایف مدیران بر اساس چرخه مدیریت خطر پذیریAPMBOK: مطالعه موردی مدیران ورزش دانشجویی دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 285-307]
  • شعبانی، عباس نقش توسعة گردشگری ورزشی بر اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 849-869]
  • شعبانی بهار، غلامرضا تبیین الگوی تخمین ریسک‌های موجود در وظایف مدیران بر اساس چرخه مدیریت خطر پذیریAPMBOK: مطالعه موردی مدیران ورزش دانشجویی دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 285-307]
  • شعبانی بهار، غلامرضا تدوین مدل ساختاری هویت سازمانی بر اساس هوش سازمانی به‌واسطة توسعة سازمانی در بین کارکنان فدراسیون‌های ورزشی کشور [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1165-1185]

ص

  • صابونچی، رضا نقش توسعة گردشگری ورزشی بر اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 849-869]
  • صابونچی، رضا طراحی مدل مفاهیم اثرگذار دیپلماسی ورزش بر توسعۀ روابط ایران و ایالات متحده [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1119-1140]
  • صفایی، علیرضا قیمت‌گذاری بازیکنان فوتبال با تکنیک داده‌کاوی مورد مطالعه: بازیکنان باشگاه استقلال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 735-757]

ط

  • طالب پور، مهدی طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی دارایی های نامشهود باشگاه های لیگ برتر هندبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 423-443]
  • طیبی، بهمن تدوین راهکارهای توسعه کیفی آموزش مربیان ورزشی استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 581-600]
  • طیبی، محسن ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژه‌های تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 967-977]
  • طیبی ثانی، سید مصطفی طراحی مدل مبتنی بر تحلیل راهبردی عوامل اثرگذار بر توسعۀ ورزش همگانی اقشار خاص (مورد مطالعه: جامعۀ جانبازان، معلولان، ناشنوایان و نابینایان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 891-906]
  • طغرایی، حمید بررسی و تحلیل نحوه توزیع استخرهای شنا از دیدگاه عدالت فضایی (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 445-460]

ع

  • عباسی، همایون اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]
  • عباسی، همایون تبیین اثر جهت‌گیری راهبردی و ظرفیت جذب دانش بر قابلیت‌های نوآوری کارشناسان وزارت ورزش و جوانان با ملاحظۀ نقش میانجی انعطاف‌پذیری راهبردی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 721-733]
  • عبداللهی، نجمه بررسی تأثیر ورزش بر کاهش انحرافات اجتماعی (مطالعة موردی: دانش‌آموزان متوسطة دوم شهرستان شهرکرد) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1187-1201]
  • عبدالهی گدللو، رضا رابطۀ حسادت و قلدری سازمانی با بدبینی‌سازمانی معلمان تربیت بدنی؛ نقش میانجی سکون‌زدگی شغلی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1053-1076]
  • عیدی، حسین رابطة مؤلفه‌های سبک رهبری زهرآگین با بدبینی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی مدیریت ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 685-700]
  • عیدی پور، کامران رابطة مؤلفه‌های سبک رهبری زهرآگین با بدبینی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی مدیریت ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 685-700]
  • عرب زاده تفتی، امین بررسی عوامل موثر بر توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 565-579]
  • عرفانی، نصراله تدوین مدل ساختاری هویت سازمانی بر اساس هوش سازمانی به‌واسطة توسعة سازمانی در بین کارکنان فدراسیون‌های ورزشی کشور [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1165-1185]
  • عزیزی، بیستون مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکت‌های تولیدی پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 929-947]
  • علی دوست، ابراهیم تدوین الگوی عوامل مؤثر در جذب حامیان مالی از ورزش دوومیدانی ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 309-332]
  • علی دوست قهفرخی، ابراهیم مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکت‌های تولیدی پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 929-947]
  • علیزایی یوسف آبادی، عمر شناسایی آثار شیوع ویروس کرونا بر صنعت ورزش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1203-1232]
  • علمی، احسان تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه‌: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 547-563]
  • عموزاده، زهرا تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف‌کننده باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 405-422]

غ

  • غلامی قاجاری، حسن ارائۀ مدلی از ترفندهای بازاریابی به‌منظور ارتقای فروش تولیدکنندگان ورزشی ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 701-720]

ف

  • فتحیان، روح الله مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]
  • فرخشاهی نیا، رضا تبیین الگوی تخمین ریسک‌های موجود در وظایف مدیران بر اساس چرخه مدیریت خطر پذیریAPMBOK: مطالعه موردی مدیران ورزش دانشجویی دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 285-307]
  • فرید فتحی، اکبر تبیین الگوی تخمین ریسک‌های موجود در وظایف مدیران بر اساس چرخه مدیریت خطر پذیریAPMBOK: مطالعه موردی مدیران ورزش دانشجویی دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 285-307]
  • فریدونی، مسعود تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 101-120]
  • فرزان، فرزام طراحی الگوی عوامل موثر بر کناره‌گیری بانوان از فعالیت‌های ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 369-384]
  • فصیح مردانلو، نرگس شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
  • فهیمی نژاد، علی طراحی مدل مبتنی بر تحلیل راهبردی عوامل اثرگذار بر توسعۀ ورزش همگانی اقشار خاص (مورد مطالعه: جامعۀ جانبازان، معلولان، ناشنوایان و نابینایان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 891-906]

ق

  • قاسمی، حمید شناسایی چالش های پذیرش مقالات ایرانی حیطه ی علوم ورزشی در نشریات معتبر بین المللی(با تاکید بر وب او ساینس و اسکوپوس) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 385-404]
  • قبادی، علی تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه برند پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 979-995]
  • قدرت نما، اکبر مدلسازی عوامل مؤثر بر فعالیت بدنی (مطالعه موردی: مراجعه کنندگان به پارک ها) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 461-477]
  • قربانی، محمدحسین طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 871-889]
  • قنبرپور نصرتی، امیر تبین نقش استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف در رفتارهای خلاقانه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 349-368]
  • قنبری فیروزآبادی، عارفه اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانک‌های دولتی و خصوصی از ورزش کشور [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 333-347]
  • قهرمان تبریزی، کوروش تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]
  • قهرمان تبریزی، کوروش آینده‌پژوهی زیرساخت فناوری اطلاعات با تأکید بر سازمان‌های ورزشی و ارائة مدل [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1093-1118]

ک

  • کارگر، غلامعلی اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانک‌های دولتی و خصوصی از ورزش کشور [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 333-347]
  • کاشف، سیدمحمد رابطۀ حسادت و قلدری سازمانی با بدبینی‌سازمانی معلمان تربیت بدنی؛ نقش میانجی سکون‌زدگی شغلی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1053-1076]
  • کاشف، میرمحمد تأثیر معماری فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران بر میزان گرایش شهروندان به فعالیت‌های ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 665-683]
  • کشاورز، لقمان شناسایی عوامل موثر بر رتبه بندی دانشکده های شرکت کننده در جشنواره ورزشی دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 521-546]
  • کشتی دار، محمد طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی دارایی های نامشهود باشگاه های لیگ برتر هندبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 423-443]
  • کشکر، سارا شناسایی و مدلسازی عوامل شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
  • کشکر، سارا اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانک‌های دولتی و خصوصی از ورزش کشور [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 333-347]
  • کلاته سیفری، معصومه تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 101-120]
  • کلاته سیفری، معصومه ارائۀ مدلی از ترفندهای بازاریابی به‌منظور ارتقای فروش تولیدکنندگان ورزشی ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 701-720]
  • کوزه چیان، هاشم ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1015-1034]

گ

  • گودرزی، محمود شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
  • گودرزی، محمود ارائه مدل صفات اخلاقی در آیین جوانمردی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 643-664]

م

  • محمدی، لیلا شناسایی عوامل موثر بر رتبه بندی دانشکده های شرکت کننده در جشنواره ورزشی دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 521-546]
  • محمدی ترکمانی، احسان تحلیل سبک‌های زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 621-642]
  • محمودی، احمد سنجش سیستم مدیریت کیفیت سازمان ورزش شهرداری تهران براساس مدل ISO 9000 [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 907-928]
  • مرسل، باقر طراحی مدل مبتنی بر تحلیل راهبردی عوامل اثرگذار بر توسعۀ ورزش همگانی اقشار خاص (مورد مطالعه: جامعۀ جانبازان، معلولان، ناشنوایان و نابینایان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 891-906]
  • مرعشیان، سیدحسین تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
  • میریوسفی، سیدجلیل شناسایی و اولویت بندی عوامل رسانه های جمعی موثردرتوسعه فرهنگ سیاسی ورزش قهرمانی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 501-520]
  • معماری، ژاله قیمت‌گذاری بازیکنان فوتبال با تکنیک داده‌کاوی مورد مطالعه: بازیکنان باشگاه استقلال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 735-757]
  • معماریان، سارا طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 479-499]
  • معینی، حسین تحلیل سبک‌های زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 621-642]
  • منظمی، امیرحسین طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمان‌های ورزشی ایران: با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-240]
  • منظمی، امیرحسین طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه‌های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 819-848]
  • مهدی پور، عبدالرحمان تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
  • موکل، محمدرضا تدوین الگوی عوامل مؤثر در جذب حامیان مالی از ورزش دوومیدانی ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 309-332]
  • مومنی پیری، سجاد تدوین مدل ساختاری هویت سازمانی بر اساس هوش سازمانی به‌واسطة توسعة سازمانی در بین کارکنان فدراسیون‌های ورزشی کشور [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1165-1185]

ن

  • نادریان جهرمی، مسعود تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف‌کننده باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 405-422]
  • نادریان جهرمی، مسعود رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1077-1091]
  • نادری نسب، مهدی طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 479-499]
  • ناظمی، علی ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1015-1034]
  • نظری، درسا اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 997-1014]
  • نظری، رسول ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]
  • نظری، شهرام طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 871-889]
  • نقوی، محبوبه شناسایی و مدلسازی عوامل شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
  • نودهی، محمد علی تحلیل عاملی مؤلفه های الزام اجرایی قبل از خصوصی سازی ورزش در ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
  • نورایی، تهمورث توصیف عملکرد رؤسای سازمان تربیت بدنی ایران از ابتدای شکل‌گیری تا سال 1357 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1141-1163]
  • نوروزی سید حسینی، رسول مدل روابط ساختاری کاربرد فناوری اطلاعات –ارتباطات (ITC) با جامعه‌پذیری سازمانی و مدیریت سرمایۀ اجتماعی در سازمان‌های ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1035-1052]

ه

  • هراتی، محسن طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی دارایی های نامشهود باشگاه های لیگ برتر هندبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 423-443]
  • همتی نژاد طولی، مهرعلی طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 479-499]
  • هنری، حبیب کاوش موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 121-138]
  • هنری، حبیب سنجش سیستم مدیریت کیفیت سازمان ورزش شهرداری تهران براساس مدل ISO 9000 [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 907-928]
  • هنرمند راد، سارا توصیف عملکرد رؤسای سازمان تربیت بدنی ایران از ابتدای شکل‌گیری تا سال 1357 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1141-1163]

ی

  • یوسفی، بهرام تأثیر رفتارهای مربیگری بر خودکارآمدی و عملکرد تیمی در بازیکنان لیگ برتر فوتبال زنان ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 19-33]
  • یوسفی، بهرام رابطة مؤلفه‌های سبک رهبری زهرآگین با بدبینی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی مدیریت ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 685-700]