نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ایران طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمان‌های ورزشی ایران: با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-240]
  • ارزش ویژه برند مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]
  • اعتماد اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]
  • اقتصاد مقاومتی کاوش موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 121-138]
  • اقتصاد ورزشی کاوش موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 121-138]
  • الزامات اجرایی تحلیل عاملی مؤلفه های الزام اجرایی قبل از خصوصی سازی ورزش در ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
  • اماکن سبز بررسی موانع طراحی و ساخت اماکن ورزشی سبز از دیدگاه کارشناسان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 35-56]
  • اولویت بندی تحلیل عاملی مؤلفه های الزام اجرایی قبل از خصوصی سازی ورزش در ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]

ب

  • بازاریابی رویداد شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
  • برند شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
  • برندسازی رویداد شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
  • برندهای ورزشی ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]

ت

  • تاثیر تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]
  • تبلیغات مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]
  • تحلیل عاملی تحلیل عاملی مؤلفه های الزام اجرایی قبل از خصوصی سازی ورزش در ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
  • تصمیمات خرید ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]
  • توسعه تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]
  • توسعه ورزش کاوش موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 121-138]

خ

  • خصوصی سازی تحلیل عاملی مؤلفه های الزام اجرایی قبل از خصوصی سازی ورزش در ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
  • خصومت ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]

د

  • داده‌بنیاد طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمان‌های ورزشی ایران: با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-240]
  • درگیری ذهنی خرید ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]

ر

  • رشد اقتصادی تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
  • رفتار اجتماعی شناسایی و مدلسازی عوامل شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
  • رفتارهای مربیگری" تأثیر رفتارهای مربیگری بر خودکارآمدی و عملکرد تیمی در بازیکنان لیگ برتر فوتبال زنان ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 19-33]
  • رویکرد کیفی طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمان‌های ورزشی ایران: با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-240]

س

  • سازمان‌های ورزشی طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمان‌های ورزشی ایران: با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-240]
  • سایش اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]

ص

  • صادرات تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
  • صنعت ورزش تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]

ط

  • طراحی اماکن بررسی موانع طراحی و ساخت اماکن ورزشی سبز از دیدگاه کارشناسان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 35-56]
  • طراحی پایدار بررسی موانع طراحی و ساخت اماکن ورزشی سبز از دیدگاه کارشناسان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 35-56]

ف

  • فوتبال تأثیر رفتارهای مربیگری بر خودکارآمدی و عملکرد تیمی در بازیکنان لیگ برتر فوتبال زنان ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 19-33]

ک

  • کالاهای ورزشی مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]
  • کرمان تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]
  • کشورهای در حال توسعه تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
  • کیفیت رویداد شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
  • کنترل استراتژیک طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمان‌های ورزشی ایران: با رویکرد داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-240]

گ

  • گردشگری ورزشی تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]

م

  • متخصصان ورزش کاوش موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 121-138]
  • مدیریت دانش تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]
  • مدیریت رویداد شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
  • مدلسازی شناسایی و مدلسازی عوامل شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
  • مصرف‌کننده ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]
  • معادلات ساختاری شناسایی و مدلسازی عوامل شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
  • موانع کاوش موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 121-138]
  • موانع طراحی بررسی موانع طراحی و ساخت اماکن ورزشی سبز از دیدگاه کارشناسان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 35-56]

ن

  • نرخ ارز تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]

و

  • ورزش تحلیل عاملی مؤلفه های الزام اجرایی قبل از خصوصی سازی ورزش در ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
  • ورزش اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]
  • ورزش حرفه ای شناسایی و مدلسازی عوامل شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
  • ورزشکاران شناسایی و مدلسازی عوامل شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
  • ورزشکاران مشهور مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]
  • وزارت اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]

ه

  • همکار اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]