آ

  • آر اف ام تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکت‌های بیمۀ ورزشی و اولویت‌بندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 579-597]

  • آگاهی برند بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]

  • آگاهی برند ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]

  • آموزش بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]

  • آمیختۀ بازاریابی رتبه‌بندی تیم‌های لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]

  • آمیختۀ بازاریابی سبز تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 565-578]

ا

  • اجتماعی بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 459-470]

  • اخلاق سازمانی ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-286]

  • ادراک دانش‌آموزان مقایسۀ ادراک والدین، دانش‌آموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]

  • ادراک سیاست سازمانی تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیل‌گری فراموشی سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 727-740]

  • ارتباط با مشتری نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]

  • ارتباط غیرکلامی بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]

  • ارزش ادراکی تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]

  • ارزش برند مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]

  • ارزش برند ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]

  • ارزش‌های اخلاقی تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزش‌های اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از داده‌ها [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 635-648]

  • ارزش‌های برند الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 175-189]

  • ارزش ویژۀ برند تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 531-548]

  • ارزیابی رابطۀ هوش فرهنگی و عملکرد فردی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 55-70]

  • استان اصفهان سنجش توزیع فضایی مکان‌های ورزشی شهرستان‌های استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]

  • استان قم ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحول‌آفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]

  • استان کرمان شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]

  • استان لرستان ارزیابی کیفیت خدمات باشگاه‌های خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]

  • استان مازندران بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]

  • استخر نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]

  • استقلال تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]

  • اعتمادبه‌نفس ورزشی بررسی نقش میانجی اعتمادبه‌نفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراته‌کاها استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 663-678]

  • افراد رابطۀ هوش فرهنگی و عملکرد فردی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 55-70]

  • اقتصاد ورزش بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]

  • الگوی پارادایمی الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 175-189]

  • اماکن ورزشی تحلیل وضعیت بهداشتی-زیست‌محیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استان‌های خراسان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 71-83]

  • انگیزش بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]

  • اولویت بندی تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکت‌های بیمۀ ورزشی و اولویت‌بندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 579-597]

ب

  • بازارگرایی مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]

  • بازاریابی رتبه‌بندی تیم‌های لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]

  • بازاریابی مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]

  • بازاریابی رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 471-488]

  • بازاریابی ارتباطی نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]

  • بازاریابی حسی تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 549-564]

  • بازنشستگی ورزشی تجربیات دوران کناره‌گیری ورزشکاران بازنشستۀ ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 389-410]

  • باشگاه استقلال نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]

  • باشگاه فوتبال شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]

  • باشگاه‌‌های خصوصی ارزیابی کیفیت خدمات باشگاه‌های خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]

  • باشگاه‌های ورزشی بررسی ارتباط بین ویژگی‌های کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]

  • باشگاه ورزشی بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]

  • برنامه‌های کاربردی تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 169-174]

  • برنامۀ راهبردی تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]

  • برند طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 145-159]

  • برند مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]

  • برند تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]

  • برندسازی الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 175-189]

  • برندهای ورزشی تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 549-564]

  • برند ورزشی تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 531-548]

  • برون‌گرایی نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بی‌تفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]

  • بسکتبال رتبه‌بندی تیم‌های لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]

  • بلیت‌فروشی تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]

  • به‌کارگیری دانش ارتباط یادگیری تک‌حلقه‌ای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]

  • بی‌تفاوتی سازمانی نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بی‌تفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]

  • بیستون نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگ‌نوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]

پ

  • پایداری شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]

  • پذیرش بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]

  • پرسپولیس تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]

  • پرسپولیس شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]

  • پرومیتی رتبه‌بندی تیم‌های لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]

  • پژوهش بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]

  • پوشاک ورزشی ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]

  • پیامدهای رفتاری مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 441-457]

ت

  • تبلیغات تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 617-634]

  • تجربه‌پذیری نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بی‌تفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]

  • تجربۀ برند تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 549-564]

  • تحلیل تاکسونومی سنجش توزیع فضایی مکان‌های ورزشی شهرستان‌های استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]

  • تحلیل کیفی تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزش‌های اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از داده‌ها [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 635-648]

  • تربیت ‌بدنی بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 741-762]

  • تربیت بدنی بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]

  • تربیت بدنی ارتباط یادگیری تک‌حلقه‌ای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]

  • تصمیم خرید تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 565-578]

  • تصمیم‌گیری تبیین و تدوین الگوی تصمیم‌گیری‌های راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]

  • تصویر ذهنی بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]

  • تقلبی بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 741-762]

  • تک‌حلقه‌ای ارتباط یادگیری تک‌حلقه‌ای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]

  • تمایل مشتری مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 441-457]

  • توزیع فضایی سنجش توزیع فضایی مکان‌های ورزشی شهرستان‌های استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]

  • توسعه‌یافتگی سنجش توزیع فضایی مکان‌های ورزشی شهرستان‌های استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]

  • توسعۀ برند تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 531-548]

  • توسعۀ گردشگری نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگ‌نوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]

  • توسعۀ ورزش شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]

ج

  • جایگاه برند الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 175-189]

  • جذب نوجوانان تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 617-634]

خ

  • خدمات طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 145-159]

  • خدمات بیمه تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکت‌های بیمۀ ورزشی و اولویت‌بندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 579-597]

  • خرید اینترنتی تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]

  • خودسودمندی ورزشی بررسی نقش میانجی اعتمادبه‌نفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراته‌کاها استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 663-678]

  • خوشنامی تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]

د

  • دانشجو تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزش‌های اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از داده‌ها [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 635-648]

  • دانشجویان بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]

  • دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]

  • دانشگاه بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]

  • دبیران مقایسۀ ادراک والدین، دانش‌آموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]

  • درس تربیت بدنی مقایسۀ ادراک والدین، دانش‌آموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]

  • درگیری شغلی ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-286]

  • دلایل بازنشستگی تجربیات دوران کناره‌گیری ورزشکاران بازنشستۀ ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 389-410]

ر

  • راهبردی تبیین و تدوین الگوی تصمیم‌گیری‌های راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]

  • راهکارها شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]

  • رایانه بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]

  • رسانه‌های اجتماعی تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 169-174]

  • رضایت مشتریان مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 441-457]

  • رضایت مشتریان تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 549-564]

  • رضایت مندی تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکت‌های بیمۀ ورزشی و اولویت‌بندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 579-597]

  • رضایت‌مندی مشتری بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]

  • رفتار طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]

  • رفتار شهروندی بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]

  • رفتار شهروندی بررسی رابطۀ هویت ‌سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]

  • رفتار مصرف‌کننده رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 471-488]

  • رقیب‌گرایی مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]

  • رهبری ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحول‌آفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]

  • رهبری تحول‌آفرین ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحول‌آفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]

  • روش آمیخته شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]

  • رویدادهای ورزشی تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]

ز

  • زبان بدن بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]

  • زیست‌محیطی تحلیل وضعیت بهداشتی-زیست‌محیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استان‌های خراسان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 71-83]

س

  • ساختاری بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 459-470]

  • سکوت سازمانی نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بی‌تفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]

  • سکوت کارکنان نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بی‌تفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]

  • سلسله‌مراتبی شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]

  • سنگ‌نوردی نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگ‌نوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]

ش

  • شاخص شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]

  • شخصیت نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بی‌تفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]

  • شرکتهای بیمه ورزشی تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکت‌های بیمۀ ورزشی و اولویت‌بندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 579-597]

  • شکاف ارزیابی کیفیت خدمات باشگاه‌های خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]

  • شنا شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]

  • شهر زنجان تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 617-634]

  • شهر کرمانشاه مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]

ص

  • صادرات بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]

  • صنعت بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]

  • صنعت ورزش تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 531-548]

ع

  • عدالت اجتماعی شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]

  • عملکرد رابطۀ هوش فرهنگی و عملکرد فردی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 55-70]

  • عملکرد بررسی ارتباط بین ویژگی‌های کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]

  • عوامل محیطی تبیین و تدوین الگوی تصمیم‌گیری‌های راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]

ف

  • فراموشی سازمانی تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیل‌گری فراموشی سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 727-740]

  • فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 471-488]

  • فرهنگ رابطۀ هوش فرهنگی و عملکرد فردی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 55-70]

  • فروشگاه‌های ورزشی بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]

  • فعالیت بدنی تحلیل وضعیت بهداشتی-زیست‌محیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استان‌های خراسان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 71-83]

  • فناوری بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]

  • فناوری اطلاعات بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 459-470]

  • فوتبال مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]

ق

  • قانون مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]

  • قصد خرید بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 741-762]

ک

  • کارآفرین بررسی ارتباط بین ویژگی‌های کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]

  • کارآفرینی اجتماعی شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]

  • کاراته‌کاها بررسی نقش میانجی اعتمادبه‌نفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراته‌کاها استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 663-678]

  • کارشناسان ستادی ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-286]

  • کارشناسان ورزشی تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]

  • کارکنان بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]

  • کارکنان بررسی رابطۀ هویت ‌سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]

  • کالاهای غیرنفتی بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]

  • کالاهای ورزشی بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]

  • کالاهای ورزشی بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]

  • کفش ورزشی بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 741-762]

  • کمیتۀ ملی المپیک تبیین و تدوین الگوی تصمیم‌گیری‌های راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]

  • کیفیت طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 145-159]

  • کیفیت ادراک‌شده ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]

  • کیفیت خدمات بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]

  • کیفیت خدمات ارزیابی کیفیت خدمات باشگاه‌های خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]

  • کیفیت خدمات مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]

  • کیفیت خدمات پژوهشی دانشگاه‌ها سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]

  • کیفیت سازگاری تجربیات دوران کناره‌گیری ورزشکاران بازنشستۀ ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 389-410]

گ

  • گردشگری نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگ‌نوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]

  • گردشگری ورزشی نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگ‌نوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]

  • گرنجر بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]

  • گسترش برند مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]

  • گسترش کیفیت عملکرد سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]

ل

  • لیگ برتر نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]

م

  • مالی تبیین و تدوین الگوی تصمیم‌گیری‌های راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]

  • مبارزات تبلیغاتی تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 169-174]

  • متغیر تعدیلگر تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیل‌گری فراموشی سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 727-740]

  • مجموعه‌های ورزشی طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]

  • محصولات ورزشی رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 471-488]

  • محصولات ورزشی تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 565-578]

  • مدارس فوتبال تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 617-634]

  • مدل طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 145-159]

  • مدل AIDA تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 617-634]

  • مدل TAM بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]

  • مدل پذیرش فناوری تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]

  • مدلسازی تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]

  • مدل سروکوال ارزیابی کیفیت خدمات باشگاه‌های خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]

  • مدل سِروکوال سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]

  • مدل فورچون تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]

  • مدل کانو سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]

  • مدیران مقایسۀ ادراک والدین، دانش‌آموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]

  • مدیران تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]

  • مدیران ورزشی بررسی ارتباط بین ویژگی‌های کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]

  • مدیریت بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 459-470]

  • مدیریت دانش ارتباط یادگیری تک‌حلقه‌ای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]

  • مدیریت دانش مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 441-457]

  • مزیت پایدار نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]

  • مزیت پویا نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]

  • مزیت متجانس نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]

  • مزیت مرکب نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]

  • مزیت مشهود نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]

  • مسئولیت‌پذیری طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]

  • مشتری طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]

  • مشتری الکترونیک بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 459-470]

  • مشتریان کلیدی مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 441-457]

  • مشتری‌گرایی مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]

  • مطالعۀ برخاسته از داده‌ها تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزش‌های اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از داده‌ها [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 635-648]

  • معادلات ساختاری تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 169-174]

  • معلم ورزش تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیل‌گری فراموشی سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 727-740]

  • معنویت سازمانی ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-286]

  • مقاومت در برابر تغییر تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیل‌گری فراموشی سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 727-740]

  • مکان‌های ورزشی سنجش توزیع فضایی مکان‌های ورزشی شهرستان‌های استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]

  • موانع اجرایی تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]

  • موانع توسعه شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]

  • میزان مشارکت تحلیل وضعیت بهداشتی-زیست‌محیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استان‌های خراسان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 71-83]

ن

  • نام تجاری بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]

  • نگرش طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]

  • نگرش بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 741-762]

و

  • واکنش مشتریان بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]

  • والدین مقایسۀ ادراک والدین، دانش‌آموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]

  • ورزش شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]

  • ورزش بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]

  • ورزش الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 175-189]

  • ورزش ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحول‌آفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]

  • ورزش دانشگاهی تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزش‌های اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از داده‌ها [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 635-648]

  • ورزش قهرمانی تجربیات دوران کناره‌گیری ورزشکاران بازنشستۀ ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 389-410]

  • ورزش و جوانان بررسی رابطۀ هویت ‌سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]

  • وزارت ورزش ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-286]

  • وضعیت بهداشتی تحلیل وضعیت بهداشتی-زیست‌محیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استان‌های خراسان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 71-83]

  • وظیفه‌شناسی نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بی‌تفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]

  • وفاداری نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]

  • وفاداری برند تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 169-174]

  • وفاداری برند بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]

  • وفاداری برند مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]

  • وفاداری برند ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]

  • وفاداری مشتریان تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 549-564]

  • ویژگی‌های کارآفرینی بررسی ارتباط بین ویژگی‌های کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]

ه

  • هواداران طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 145-159]

  • هواداران مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]

  • هواداران تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]

  • هواداران شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]

  • هواداران نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]

  • هوش رابطۀ هوش فرهنگی و عملکرد فردی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 55-70]

  • هوش عاطفی ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحول‌آفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]

  • هوش معنوی بررسی نقش میانجی اعتمادبه‌نفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراته‌کاها استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 663-678]

  • هوش هیجانی بررسی رابطۀ هویت ‌سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]

  • هویت برند مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]

  • هویت تیمی مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]

  • هویت‌ سازمانی بررسی رابطۀ هویت ‌سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]

ی

  • یادگیری ارتباط یادگیری تک‌حلقه‌ای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]