آ
-
آر اف ام
تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکتهای بیمۀ ورزشی و اولویتبندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 579-597]
-
آگاهی برند
بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاههای ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]
-
آگاهی برند
ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]
-
آموزش
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوریهای جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]
-
آمیختۀ بازاریابی
رتبهبندی تیمهای لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]
-
آمیختۀ بازاریابی سبز
تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 565-578]
ا
-
اجتماعی
بررسی موانع پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 459-470]
-
اخلاق سازمانی
ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-286]
-
ادراک دانشآموزان
مقایسۀ ادراک والدین، دانشآموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]
-
ادراک سیاست سازمانی
تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیلگری فراموشی سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 727-740]
-
ارتباط با مشتری
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]
-
ارتباط غیرکلامی
بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]
-
ارزش ادراکی
تبیین مدل ارزش ادراکشدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]
-
ارزش برند
مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]
-
ارزش برند
ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]
-
ارزشهای اخلاقی
تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزشهای اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از دادهها [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 635-648]
-
ارزشهای برند
الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 175-189]
-
ارزش ویژۀ برند
تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 531-548]
-
ارزیابی
رابطۀ هوش فرهنگی و عملکرد فردی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 55-70]
-
استان اصفهان
سنجش توزیع فضایی مکانهای ورزشی شهرستانهای استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]
-
استان قم
ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحولآفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]
-
استان کرمان
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]
-
استان لرستان
ارزیابی کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]
-
استان مازندران
بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاههای ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]
-
استخر
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]
-
استقلال
تبیین مدل ارزش ادراکشدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]
-
اعتمادبهنفس ورزشی
بررسی نقش میانجی اعتمادبهنفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراتهکاها استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 663-678]
-
افراد
رابطۀ هوش فرهنگی و عملکرد فردی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 55-70]
-
اقتصاد ورزش
بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]
-
الگوی پارادایمی
الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 175-189]
-
اماکن ورزشی
تحلیل وضعیت بهداشتی-زیستمحیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استانهای خراسان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 71-83]
-
انگیزش
بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
-
اولویت بندی
تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکتهای بیمۀ ورزشی و اولویتبندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 579-597]
ب
-
بازارگرایی
مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائهشده در سالنهای بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]
-
بازاریابی
رتبهبندی تیمهای لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]
-
بازاریابی
مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]
-
بازاریابی
رتبهبندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 471-488]
-
بازاریابی ارتباطی
نقش تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]
-
بازاریابی حسی
تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 549-564]
-
بازنشستگی ورزشی
تجربیات دوران کنارهگیری ورزشکاران بازنشستۀ ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 389-410]
-
باشگاه استقلال
نقش تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]
-
باشگاه فوتبال
شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]
-
باشگاههای خصوصی
ارزیابی کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]
-
باشگاههای ورزشی
بررسی ارتباط بین ویژگیهای کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]
-
باشگاه ورزشی
بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری در باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
-
برنامههای کاربردی
تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 169-174]
-
برنامۀ راهبردی
تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]
-
برند
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 145-159]
-
برند
مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]
-
برند
تبیین مدل ارزش ادراکشدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]
-
برندسازی
الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 175-189]
-
برندهای ورزشی
تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 549-564]
-
برند ورزشی
تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 531-548]
-
برونگرایی
نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بیتفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]
-
بسکتبال
رتبهبندی تیمهای لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]
-
بلیتفروشی
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
-
بهکارگیری دانش
ارتباط یادگیری تکحلقهای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]
-
بیتفاوتی سازمانی
نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بیتفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]
-
بیستون
نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگنوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]
پ
-
پایداری
شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]
-
پذیرش
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوریهای جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]
-
پرسپولیس
تبیین مدل ارزش ادراکشدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]
-
پرسپولیس
شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]
-
پرومیتی
رتبهبندی تیمهای لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]
-
پژوهش
بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
-
پوشاک ورزشی
ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]
-
پیامدهای رفتاری
مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 441-457]
ت
-
تبلیغات
تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 617-634]
-
تجربهپذیری
نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بیتفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]
-
تجربۀ برند
تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 549-564]
-
تحلیل تاکسونومی
سنجش توزیع فضایی مکانهای ورزشی شهرستانهای استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]
-
تحلیل کیفی
تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزشهای اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از دادهها [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 635-648]
-
تربیت بدنی
بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 741-762]
-
تربیت بدنی
بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
-
تربیت بدنی
ارتباط یادگیری تکحلقهای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]
-
تصمیم خرید
تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 565-578]
-
تصمیمگیری
تبیین و تدوین الگوی تصمیمگیریهای راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]
-
تصویر ذهنی
بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاههای ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]
-
تقلبی
بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 741-762]
-
تکحلقهای
ارتباط یادگیری تکحلقهای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]
-
تمایل مشتری
مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 441-457]
-
توزیع فضایی
سنجش توزیع فضایی مکانهای ورزشی شهرستانهای استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]
-
توسعهیافتگی
سنجش توزیع فضایی مکانهای ورزشی شهرستانهای استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]
-
توسعۀ برند
تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 531-548]
-
توسعۀ گردشگری
نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگنوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]
-
توسعۀ ورزش
شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]
ج
-
جایگاه برند
الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 175-189]
-
جذب نوجوانان
تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 617-634]
خ
-
خدمات
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 145-159]
-
خدمات بیمه
تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکتهای بیمۀ ورزشی و اولویتبندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 579-597]
-
خرید اینترنتی
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
-
خودسودمندی ورزشی
بررسی نقش میانجی اعتمادبهنفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراتهکاها استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 663-678]
-
خوشنامی
تبیین مدل ارزش ادراکشدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]
د
-
دانشجو
تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزشهای اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از دادهها [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 635-648]
-
دانشجویان
بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
-
دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی
سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]
-
دانشگاه
بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
-
دبیران
مقایسۀ ادراک والدین، دانشآموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]
-
درس تربیت بدنی
مقایسۀ ادراک والدین، دانشآموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]
-
درگیری شغلی
ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-286]
-
دلایل بازنشستگی
تجربیات دوران کنارهگیری ورزشکاران بازنشستۀ ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 389-410]
ر
-
راهبردی
تبیین و تدوین الگوی تصمیمگیریهای راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]
-
راهکارها
شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]
-
رایانه
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوریهای جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]
-
رسانههای اجتماعی
تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 169-174]
-
رضایت مشتریان
مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 441-457]
-
رضایت مشتریان
تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 549-564]
-
رضایت مندی
تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکتهای بیمۀ ورزشی و اولویتبندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 579-597]
-
رضایتمندی مشتری
بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری در باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
-
رفتار
طراحی مدل تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی مجموعههای ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]
-
رفتار شهروندی
بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاههای ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]
-
رفتار شهروندی
بررسی رابطۀ هویت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]
-
رفتار مصرفکننده
رتبهبندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 471-488]
-
رقیبگرایی
مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائهشده در سالنهای بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]
-
رهبری
ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحولآفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]
-
رهبری تحولآفرین
ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحولآفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]
-
روش آمیخته
شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]
-
رویدادهای ورزشی
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
ز
-
زبان بدن
بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]
-
زیستمحیطی
تحلیل وضعیت بهداشتی-زیستمحیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استانهای خراسان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 71-83]
س
-
ساختاری
بررسی موانع پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 459-470]
-
سکوت سازمانی
نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بیتفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]
-
سکوت کارکنان
نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بیتفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]
-
سلسلهمراتبی
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]
-
سنگنوردی
نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگنوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]
ش
-
شاخص
شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]
-
شخصیت
نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بیتفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]
-
شرکتهای بیمه ورزشی
تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکتهای بیمۀ ورزشی و اولویتبندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 579-597]
-
شکاف
ارزیابی کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]
-
شنا
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]
-
شهر زنجان
تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 617-634]
-
شهر کرمانشاه
مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائهشده در سالنهای بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]
ص
-
صادرات
بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]
-
صنعت
بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]
-
صنعت ورزش
تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 531-548]
ع
-
عدالت اجتماعی
شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]
-
عملکرد
رابطۀ هوش فرهنگی و عملکرد فردی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 55-70]
-
عملکرد
بررسی ارتباط بین ویژگیهای کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]
-
عوامل محیطی
تبیین و تدوین الگوی تصمیمگیریهای راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]
ف
-
فراموشی سازمانی
تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیلگری فراموشی سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 727-740]
-
فرایند تحلیل سلسلهمراتبی
رتبهبندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 471-488]
-
فرهنگ
رابطۀ هوش فرهنگی و عملکرد فردی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 55-70]
-
فروشگاههای ورزشی
بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]
-
فعالیت بدنی
تحلیل وضعیت بهداشتی-زیستمحیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استانهای خراسان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 71-83]
-
فناوری
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوریهای جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]
-
فناوری اطلاعات
بررسی موانع پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 459-470]
-
فوتبال
مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]
ک
-
کارآفرین
بررسی ارتباط بین ویژگیهای کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]
-
کارآفرینی اجتماعی
شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]
-
کاراتهکاها
بررسی نقش میانجی اعتمادبهنفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراتهکاها استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 663-678]
-
کارشناسان ستادی
ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-286]
-
کارشناسان ورزشی
تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]
-
کارکنان
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوریهای جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]
-
کارکنان
بررسی رابطۀ هویت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]
-
کالاهای غیرنفتی
بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]
-
کالاهای ورزشی
بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]
-
کالاهای ورزشی
بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]
-
کفش ورزشی
بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 741-762]
-
کمیتۀ ملی المپیک
تبیین و تدوین الگوی تصمیمگیریهای راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]
-
کیفیت
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 145-159]
-
کیفیت ادراکشده
ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]
-
کیفیت خدمات
بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری در باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
-
کیفیت خدمات
ارزیابی کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]
-
کیفیت خدمات
مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائهشده در سالنهای بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]
-
کیفیت خدمات پژوهشی دانشگاهها
سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]
-
کیفیت سازگاری
تجربیات دوران کنارهگیری ورزشکاران بازنشستۀ ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 389-410]
گ
-
گردشگری
نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگنوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]
-
گردشگری ورزشی
نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگنوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]
-
گرنجر
بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]
-
گسترش برند
مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]
-
گسترش کیفیت عملکرد
سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]
ل
-
لیگ برتر
نقش تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]
م
-
مالی
تبیین و تدوین الگوی تصمیمگیریهای راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]
-
مبارزات تبلیغاتی
تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 169-174]
-
متغیر تعدیلگر
تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیلگری فراموشی سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 727-740]
-
مجموعههای ورزشی
طراحی مدل تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی مجموعههای ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]
-
محصولات ورزشی
رتبهبندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 471-488]
-
محصولات ورزشی
تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 565-578]
-
مدارس فوتبال
تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 617-634]
-
مدل
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 145-159]
-
مدل AIDA
تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 617-634]
-
مدل TAM
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوریهای جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]
-
مدل پذیرش فناوری
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
-
مدلسازی
تبیین مدل ارزش ادراکشدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]
-
مدل سروکوال
ارزیابی کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]
-
مدل سِروکوال
سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]
-
مدل فورچون
تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]
-
مدل کانو
سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]
-
مدیران
مقایسۀ ادراک والدین، دانشآموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]
-
مدیران
تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]
-
مدیران ورزشی
بررسی ارتباط بین ویژگیهای کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]
-
مدیریت
بررسی موانع پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 459-470]
-
مدیریت دانش
ارتباط یادگیری تکحلقهای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]
-
مدیریت دانش
مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 441-457]
-
مزیت پایدار
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]
-
مزیت پویا
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]
-
مزیت متجانس
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]
-
مزیت مرکب
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]
-
مزیت مشهود
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]
-
مسئولیتپذیری
طراحی مدل تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی مجموعههای ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]
-
مشتری
طراحی مدل تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی مجموعههای ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]
-
مشتری الکترونیک
بررسی موانع پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 459-470]
-
مشتریان کلیدی
مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 441-457]
-
مشتریگرایی
مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائهشده در سالنهای بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]
-
مطالعۀ برخاسته از دادهها
تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزشهای اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از دادهها [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 635-648]
-
معادلات ساختاری
تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 169-174]
-
معلم ورزش
تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیلگری فراموشی سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 727-740]
-
معنویت سازمانی
ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-286]
-
مقاومت در برابر تغییر
تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیلگری فراموشی سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 727-740]
-
مکانهای ورزشی
سنجش توزیع فضایی مکانهای ورزشی شهرستانهای استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]
-
موانع اجرایی
تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]
-
موانع توسعه
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]
-
میزان مشارکت
تحلیل وضعیت بهداشتی-زیستمحیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استانهای خراسان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 71-83]
ن
-
نام تجاری
بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاههای ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]
-
نگرش
طراحی مدل تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی مجموعههای ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]
-
نگرش
بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 741-762]
و
-
واکنش مشتریان
بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]
-
والدین
مقایسۀ ادراک والدین، دانشآموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]
-
ورزش
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]
-
ورزش
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوریهای جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]
-
ورزش
الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 175-189]
-
ورزش
ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحولآفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]
-
ورزش دانشگاهی
تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزشهای اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از دادهها [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 635-648]
-
ورزش قهرمانی
تجربیات دوران کنارهگیری ورزشکاران بازنشستۀ ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 389-410]
-
ورزش و جوانان
بررسی رابطۀ هویت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]
-
وزارت ورزش
ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-286]
-
وضعیت بهداشتی
تحلیل وضعیت بهداشتی-زیستمحیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استانهای خراسان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 71-83]
-
وظیفهشناسی
نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بیتفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]
-
وفاداری
نقش تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]
-
وفاداری برند
تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 169-174]
-
وفاداری برند
بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاههای ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]
-
وفاداری برند
مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]
-
وفاداری برند
ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]
-
وفاداری مشتریان
تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 549-564]
-
ویژگیهای کارآفرینی
بررسی ارتباط بین ویژگیهای کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]
ه
-
هواداران
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 145-159]
-
هواداران
مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]
-
هواداران
تبیین مدل ارزش ادراکشدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]
-
هواداران
شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]
-
هواداران
نقش تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]
-
هوش
رابطۀ هوش فرهنگی و عملکرد فردی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 55-70]
-
هوش عاطفی
ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحولآفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]
-
هوش معنوی
بررسی نقش میانجی اعتمادبهنفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراتهکاها استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 663-678]
-
هوش هیجانی
بررسی رابطۀ هویت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]
-
هویت برند
مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]
-
هویت تیمی
مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]
-
هویت سازمانی
بررسی رابطۀ هویت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]
ی
-
یادگیری
ارتباط یادگیری تکحلقهای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]