آ
-
آیندهپژوهی
آیندهپژوهی زیرساخت فناوری اطلاعات با تأکید بر سازمانهای ورزشی و ارائة مدل [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1093-1118]
ا
-
اخلاق
ارائه مدل صفات اخلاقی در آیین جوانمردی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 643-664]
-
ارتقای فروش
ارائۀ مدلی از ترفندهای بازاریابی بهمنظور ارتقای فروش تولیدکنندگان ورزشی ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 701-720]
-
ارزشگذاری اقتصادی
طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی دارایی های نامشهود باشگاه های لیگ برتر هندبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 423-443]
-
ارزش ویژه
تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 601-620]
-
ارزش ویژه برند
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]
-
ارزش ویژه برند
طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاههای لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 819-848]
-
ارزش ویژۀ برند
ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1015-1034]
-
ارزیابی شغلی
تبین نقش استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف در رفتارهای خلاقانه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 349-368]
-
استخر شنا
بررسی و تحلیل نحوه توزیع استخرهای شنا از دیدگاه عدالت فضایی (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 445-460]
-
استقلال شغلی
تبین نقش استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف در رفتارهای خلاقانه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 349-368]
-
اسکوپوس
شناسایی چالش های پذیرش مقالات ایرانی حیطه ی علوم ورزشی در نشریات معتبر بین المللی(با تاکید بر وب او ساینس و اسکوپوس) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 385-404]
-
اشتغالزایی
نقش توسعة گردشگری ورزشی بر اشتغالزایی فارغالتحصیلان شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 849-869]
-
اصالت برند
طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاههای لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 819-848]
-
اصفهان
بررسی و تحلیل نحوه توزیع استخرهای شنا از دیدگاه عدالت فضایی (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 445-460]
-
اعتماد
اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]
-
افراد
مدلسازی عوامل مؤثر بر فعالیت بدنی (مطالعه موردی: مراجعه کنندگان به پارک ها) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 461-477]
-
اقتصاد
تدوین الگوی عوامل مؤثر در جذب حامیان مالی از ورزش دوومیدانی ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 309-332]
-
اقتصاد مقاومتی
کاوش موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 121-138]
-
اقتصاد ورزشی
کاوش موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 121-138]
-
اقشار خاص
طراحی مدل مبتنی بر تحلیل راهبردی عوامل اثرگذار بر توسعۀ ورزش همگانی اقشار خاص (مورد مطالعه: جامعۀ جانبازان، معلولان، ناشنوایان و نابینایان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 891-906]
-
الزامات اجرایی
تحلیل عاملی مؤلفه های الزام اجرایی قبل از خصوصی سازی ورزش در ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
-
الگو
طراحی الگوی عوامل موثر بر کنارهگیری بانوان از فعالیتهای ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 369-384]
-
الگوریتم درخت تصمیم
قیمتگذاری بازیکنان فوتبال با تکنیک دادهکاوی مورد مطالعه: بازیکنان باشگاه استقلال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 735-757]
-
اماکن سبز
بررسی موانع طراحی و ساخت اماکن ورزشی سبز از دیدگاه کارشناسان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 35-56]
-
اماکن ورزشی
تأثیر معماری فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران بر میزان گرایش شهروندان به فعالیتهای ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 665-683]
-
انحرافات اجتماعی
بررسی تأثیر ورزش بر کاهش انحرافات اجتماعی (مطالعة موردی: دانشآموزان متوسطة دوم شهرستان شهرکرد) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1187-1201]
-
انعطافپذیری راهبردی
تبیین اثر جهتگیری راهبردی و ظرفیت جذب دانش بر قابلیتهای نوآوری کارشناسان وزارت ورزش و جوانان با ملاحظۀ نقش میانجی انعطافپذیری راهبردی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 721-733]
-
اهواز
مدلسازی عوامل مؤثر بر فعالیت بدنی (مطالعه موردی: مراجعه کنندگان به پارک ها) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 461-477]
-
اولویت بندی
تحلیل عاملی مؤلفه های الزام اجرایی قبل از خصوصی سازی ورزش در ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
-
ایالات متحده
طراحی مدل مفاهیم اثرگذار دیپلماسی ورزش بر توسعۀ روابط ایران و ایالات متحده [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1119-1140]
-
ایران
طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمانهای ورزشی ایران: با رویکرد دادهبنیاد [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-240]
-
ایران
طراحی مدل مفاهیم اثرگذار دیپلماسی ورزش بر توسعۀ روابط ایران و ایالات متحده [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1119-1140]
-
ایران
توصیف عملکرد رؤسای سازمان تربیت بدنی ایران از ابتدای شکلگیری تا سال 1357 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1141-1163]
ب
-
بازاریابی اخلاقی
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 929-947]
-
بازاریابی رسانههای اجتماعی
تأثیر بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرفکننده باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 405-422]
-
بازاریابی رویداد
شناسایی و اولویتبندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
-
بازاریابی عصبی
اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاههای لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 997-1014]
-
باشگاه ها
طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 479-499]
-
باشگاههای هندبال
طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی دارایی های نامشهود باشگاه های لیگ برتر هندبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 423-443]
-
باشگاه والیبال بانک سرمایه
طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاههای لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 819-848]
-
بدبینی سازمانی
رابطۀ حسادت و قلدری سازمانی با بدبینیسازمانی معلمان تربیت بدنی؛ نقش میانجی سکونزدگی شغلی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1053-1076]
-
بدبینی سازمانی
رابطة مؤلفههای سبک رهبری زهرآگین با بدبینی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی مدیریت ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 685-700]
-
برند
شناسایی و اولویتبندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
-
برند
طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاههای لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 819-848]
-
برند تجاری
اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاههای لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 997-1014]
-
برندسازی
تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 601-620]
-
برندسازی
ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1015-1034]
-
برندسازی رویداد
شناسایی و اولویتبندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
-
برندسازی مکان
ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژههای تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 967-977]
-
برندهای ورزشی
ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برندهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]
-
بلیت الکترونیک
بررسی عوامل موثر بر توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 565-579]
پ
-
پارک
مدلسازی عوامل مؤثر بر فعالیت بدنی (مطالعه موردی: مراجعه کنندگان به پارک ها) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 461-477]
-
پروژههای تفریحی
ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژههای تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 967-977]
-
پروژههای گردشگری
ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژههای تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 967-977]
-
پروژههای ورزشی
ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژههای تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 967-977]
-
پژوهش
شناسایی چالش های پذیرش مقالات ایرانی حیطه ی علوم ورزشی در نشریات معتبر بین المللی(با تاکید بر وب او ساینس و اسکوپوس) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 385-404]
-
پوشاک ورزشی
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 929-947]
-
پوشاک ورزشی
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه برند پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 979-995]
-
پیچیدگی وظایف
تبین نقش استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف در رفتارهای خلاقانه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 349-368]
-
پیشبینی قیمت
قیمتگذاری بازیکنان فوتبال با تکنیک دادهکاوی مورد مطالعه: بازیکنان باشگاه استقلال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 735-757]
-
پیشنیازها
ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1015-1034]
ت
-
تاثیر
تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]
-
تاریخ
ارائه مدل صفات اخلاقی در آیین جوانمردی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 643-664]
-
تبلیغات
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]
-
تحریم
طراحی مدل مفاهیم اثرگذار دیپلماسی ورزش بر توسعۀ روابط ایران و ایالات متحده [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1119-1140]
-
تحلیل عاملی
تحلیل عاملی مؤلفه های الزام اجرایی قبل از خصوصی سازی ورزش در ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
-
تربیت
ارائه مدل صفات اخلاقی در آیین جوانمردی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 643-664]
-
تربیت بدنی
توصیف عملکرد رؤسای سازمان تربیت بدنی ایران از ابتدای شکلگیری تا سال 1357 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1141-1163]
-
تربیت بدنی
بررسی تأثیر ورزش بر کاهش انحرافات اجتماعی (مطالعة موردی: دانشآموزان متوسطة دوم شهرستان شهرکرد) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1187-1201]
-
ترجیح برند
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 547-563]
-
ترفند بازاریابی
ارائۀ مدلی از ترفندهای بازاریابی بهمنظور ارتقای فروش تولیدکنندگان ورزشی ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 701-720]
-
ترویج رسانهای
اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانکهای دولتی و خصوصی از ورزش کشور [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 333-347]
-
تصمیمات خرید
ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برندهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]
-
تکنیک دیمتل
طراحی الگوی عوامل موثر بر کنارهگیری بانوان از فعالیتهای ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 369-384]
-
تنگنا
اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانکهای دولتی و خصوصی از ورزش کشور [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 333-347]
-
تهران
نقش توسعة گردشگری ورزشی بر اشتغالزایی فارغالتحصیلان شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 849-869]
-
توانمندسازی
رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1077-1091]
-
توزیع عادلانه
بررسی و تحلیل نحوه توزیع استخرهای شنا از دیدگاه عدالت فضایی (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 445-460]
-
توسعة برند
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه برند پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 979-995]
-
توسعة سازمانی
تدوین مدل ساختاری هویت سازمانی بر اساس هوش سازمانی بهواسطة توسعة سازمانی در بین کارکنان فدراسیونهای ورزشی کشور [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1165-1185]
-
توسعه
تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]
-
توسعه
شناسایی و اولویت بندی عوامل رسانه های جمعی موثردرتوسعه فرهنگ سیاسی ورزش قهرمانی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 501-520]
-
توسعه
طراحی مدل مبتنی بر تحلیل راهبردی عوامل اثرگذار بر توسعۀ ورزش همگانی اقشار خاص (مورد مطالعه: جامعۀ جانبازان، معلولان، ناشنوایان و نابینایان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 891-906]
-
توسعه ورزش
کاوش موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 121-138]
-
توسعۀ فرهنگ سیاسی
شناسایی و اولویت بندی عوامل رسانه های جمعی موثردرتوسعه فرهنگ سیاسی ورزش قهرمانی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 501-520]
-
تولیدکنندگان
شناسایی آثار شیوع ویروس کرونا بر صنعت ورزش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1203-1232]
-
تولیدکنندگان ورزشی
ارائۀ مدلی از ترفندهای بازاریابی بهمنظور ارتقای فروش تولیدکنندگان ورزشی ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 701-720]
ث
-
ثبات اقتصادی
مدل پارادیمی توسعة سرمایه گذاری در ورزش [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 759-788]
ج
-
جامعه
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 547-563]
-
جامعهپذیری
مدل روابط ساختاری کاربرد فناوری اطلاعات –ارتباطات (ITC) با جامعهپذیری سازمانی و مدیریت سرمایۀ اجتماعی در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1035-1052]
-
جذب
تأثیر بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرفکننده باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 405-422]
-
جشنواره ورزشی
شناسایی عوامل موثر بر رتبه بندی دانشکده های شرکت کننده در جشنواره ورزشی دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 521-546]
-
جهتگیری راهبردی
تبیین اثر جهتگیری راهبردی و ظرفیت جذب دانش بر قابلیتهای نوآوری کارشناسان وزارت ورزش و جوانان با ملاحظۀ نقش میانجی انعطافپذیری راهبردی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 721-733]
-
جوانمردی
ارائه مدل صفات اخلاقی در آیین جوانمردی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 643-664]
چ
-
چابکی نیروی انسانی
رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1077-1091]
-
چالش ها
شناسایی چالش های پذیرش مقالات ایرانی حیطه ی علوم ورزشی در نشریات معتبر بین المللی(با تاکید بر وب او ساینس و اسکوپوس) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 385-404]
ح
-
حامیان مالی
اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاههای لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 997-1014]
-
حسادت سازمانی
رابطۀ حسادت و قلدری سازمانی با بدبینیسازمانی معلمان تربیت بدنی؛ نقش میانجی سکونزدگی شغلی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1053-1076]
-
حمایت اجتماعی
ارتباط حمایت اجتماعی خانواده و حمایت اجتماعی دوستان و خودکارامدی با میزان مشارکت ورزشکاران جانباز و معلول در فعالیتهای بدنی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 949-965]
-
حمایت خانواده
ارتباط حمایت اجتماعی خانواده و حمایت اجتماعی دوستان و خودکارامدی با میزان مشارکت ورزشکاران جانباز و معلول در فعالیتهای بدنی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 949-965]
-
حمایت دوستان
ارتباط حمایت اجتماعی خانواده و حمایت اجتماعی دوستان و خودکارامدی با میزان مشارکت ورزشکاران جانباز و معلول در فعالیتهای بدنی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 949-965]
-
حمایت مالی
اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانکهای دولتی و خصوصی از ورزش کشور [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 333-347]
-
حمایت مالی
تدوین الگوی عوامل مؤثر در جذب حامیان مالی از ورزش دوومیدانی ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 309-332]
خ
-
خدمات الکترونیکی
بررسی عوامل موثر بر توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 565-579]
-
خدمات شهری
بررسی و تحلیل نحوه توزیع استخرهای شنا از دیدگاه عدالت فضایی (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 445-460]
-
خدمات ورزشی
شناسایی آثار شیوع ویروس کرونا بر صنعت ورزش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1203-1232]
-
خریداران محصولات ورزشی
طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 871-889]
-
خصوصی سازی
تحلیل عاملی مؤلفه های الزام اجرایی قبل از خصوصی سازی ورزش در ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
-
خصومت
ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برندهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]
-
خودابرازی
تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 601-620]
-
خودتعیینی
رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1077-1091]
-
خودکارامدی
ارتباط حمایت اجتماعی خانواده و حمایت اجتماعی دوستان و خودکارامدی با میزان مشارکت ورزشکاران جانباز و معلول در فعالیتهای بدنی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 949-965]
د
-
دادهبنیاد
طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمانهای ورزشی ایران: با رویکرد دادهبنیاد [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-240]
-
دادهکاوی
قیمتگذاری بازیکنان فوتبال با تکنیک دادهکاوی مورد مطالعه: بازیکنان باشگاه استقلال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 735-757]
-
داراییهای نامشهود
طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی دارایی های نامشهود باشگاه های لیگ برتر هندبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 423-443]
-
دانشآموز ورزشکار
بررسی تأثیر ورزش بر کاهش انحرافات اجتماعی (مطالعة موردی: دانشآموزان متوسطة دوم شهرستان شهرکرد) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1187-1201]
-
دانشجویان
شناسایی عوامل موثر بر رتبه بندی دانشکده های شرکت کننده در جشنواره ورزشی دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 521-546]
-
دانش فناوری
آیندهپژوهی زیرساخت فناوری اطلاعات با تأکید بر سازمانهای ورزشی و ارائة مدل [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1093-1118]
-
دانشگاه تهران
شناسایی عوامل موثر بر رتبه بندی دانشکده های شرکت کننده در جشنواره ورزشی دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 521-546]
-
درگیری ذهنی خرید
ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برندهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]
-
دستمزد بازیکنان
قیمتگذاری بازیکنان فوتبال با تکنیک دادهکاوی مورد مطالعه: بازیکنان باشگاه استقلال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 735-757]
-
دلبستگی
تأثیر بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرفکننده باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 405-422]
-
دوومیدانی
تدوین الگوی عوامل مؤثر در جذب حامیان مالی از ورزش دوومیدانی ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 309-332]
-
دیپلماسی ورزشی
طراحی مدل مفاهیم اثرگذار دیپلماسی ورزش بر توسعۀ روابط ایران و ایالات متحده [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1119-1140]
ذ
-
ذینفعان
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 547-563]
ر
-
رؤسا
توصیف عملکرد رؤسای سازمان تربیت بدنی ایران از ابتدای شکلگیری تا سال 1357 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1141-1163]
-
رتبه بندی
شناسایی عوامل موثر بر رتبه بندی دانشکده های شرکت کننده در جشنواره ورزشی دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 521-546]
-
ردیابی چشم
اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاههای لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 997-1014]
-
رسانه
تدوین الگوی عوامل مؤثر در جذب حامیان مالی از ورزش دوومیدانی ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 309-332]
-
رسانه های جمعی
شناسایی و اولویت بندی عوامل رسانه های جمعی موثردرتوسعه فرهنگ سیاسی ورزش قهرمانی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 501-520]
-
رشد اقتصادی
تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
-
رفتار اجتماعی
شناسایی و مدلسازی عوامل شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
-
رفتار مصرفکننده
تأثیر بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرفکننده باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 405-422]
-
رفتارهای خلاقانه
تبین نقش استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف در رفتارهای خلاقانه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 349-368]
-
رفتارهای مربیگری"
تأثیر رفتارهای مربیگری بر خودکارآمدی و عملکرد تیمی در بازیکنان لیگ برتر فوتبال زنان ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 19-33]
-
رهبران بازار
ارائۀ مدلی از ترفندهای بازاریابی بهمنظور ارتقای فروش تولیدکنندگان ورزشی ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 701-720]
-
رهبری زهرآگین
رابطة مؤلفههای سبک رهبری زهرآگین با بدبینی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی مدیریت ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 685-700]
-
روش دلفی
طراحی مدل ورزش شهروندی در کلانشهر تهران با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 789-817]
-
رویداد ورزشی
شناسایی آثار شیوع ویروس کرونا بر صنعت ورزش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1203-1232]
-
رویکرد ساختگرایانه
طراحی مدل ورزش شهروندی در کلانشهر تهران با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 789-817]
-
رویکرد کیفی
طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمانهای ورزشی ایران: با رویکرد دادهبنیاد [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-240]
-
رویکرد گلیزری
تحلیل سبکهای زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 621-642]
ز
-
زندگی حرفهای
تحلیل سبکهای زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 621-642]
س
-
سازمان
توصیف عملکرد رؤسای سازمان تربیت بدنی ایران از ابتدای شکلگیری تا سال 1357 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1141-1163]
-
سازمانهای ورزشی
طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمانهای ورزشی ایران: با رویکرد دادهبنیاد [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-240]
-
سازمانهای ورزشی
آیندهپژوهی زیرساخت فناوری اطلاعات با تأکید بر سازمانهای ورزشی و ارائة مدل [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1093-1118]
-
سازمان ورزش
سنجش سیستم مدیریت کیفیت سازمان ورزش شهرداری تهران براساس مدل ISO 9000 [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 907-928]
-
سازمان ورزشی
مدل روابط ساختاری کاربرد فناوری اطلاعات –ارتباطات (ITC) با جامعهپذیری سازمانی و مدیریت سرمایۀ اجتماعی در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1035-1052]
-
سایش
اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]
-
سبک زندگی
تحلیل سبکهای زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 621-642]
-
سرسپردگی
تأثیر بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرفکننده باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 405-422]
-
سرمایهگذاری
مدل پارادیمی توسعة سرمایه گذاری در ورزش [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 759-788]
-
سرمایۀ اجتماعی
مدل روابط ساختاری کاربرد فناوری اطلاعات –ارتباطات (ITC) با جامعهپذیری سازمانی و مدیریت سرمایۀ اجتماعی در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1035-1052]
-
سکونزدگی شغلی
رابطۀ حسادت و قلدری سازمانی با بدبینیسازمانی معلمان تربیت بدنی؛ نقش میانجی سکونزدگی شغلی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1053-1076]
-
سیستم مدیریت کیفیت
سنجش سیستم مدیریت کیفیت سازمان ورزش شهرداری تهران براساس مدل ISO 9000 [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 907-928]
ش
-
شایستگی
رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1077-1091]
-
شبکة عصبی
قیمتگذاری بازیکنان فوتبال با تکنیک دادهکاوی مورد مطالعه: بازیکنان باشگاه استقلال [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 735-757]
-
شبکههای اجتماعی
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]
-
شهرداری
تأثیر معماری فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران بر میزان گرایش شهروندان به فعالیتهای ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 665-683]
-
شهرداری تهران
سنجش سیستم مدیریت کیفیت سازمان ورزش شهرداری تهران براساس مدل ISO 9000 [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 907-928]
-
شهروندی
طراحی مدل ورزش شهروندی در کلانشهر تهران با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 789-817]
ص
-
صادرات
تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
-
صنعت ورزش
تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
-
صنعت ورزش
شناسایی آثار شیوع ویروس کرونا بر صنعت ورزش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1203-1232]
ط
-
طراحی اماکن
بررسی موانع طراحی و ساخت اماکن ورزشی سبز از دیدگاه کارشناسان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 35-56]
-
طراحی پایدار
بررسی موانع طراحی و ساخت اماکن ورزشی سبز از دیدگاه کارشناسان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 35-56]
ظ
-
ظرفیت جذب دانش
تبیین اثر جهتگیری راهبردی و ظرفیت جذب دانش بر قابلیتهای نوآوری کارشناسان وزارت ورزش و جوانان با ملاحظۀ نقش میانجی انعطافپذیری راهبردی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 721-733]
ع
-
عدالت فضایی
بررسی و تحلیل نحوه توزیع استخرهای شنا از دیدگاه عدالت فضایی (مطالعه موردی: شهر اصفهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 445-460]
-
عملکرد
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 929-947]
-
عملکرد
توصیف عملکرد رؤسای سازمان تربیت بدنی ایران از ابتدای شکلگیری تا سال 1357 [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1141-1163]
-
عوامل
شناسایی و اولویت بندی عوامل رسانه های جمعی موثردرتوسعه فرهنگ سیاسی ورزش قهرمانی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 501-520]
-
عوامل اقتصادی
مدل پارادیمی توسعة سرمایه گذاری در ورزش [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 759-788]
-
عوامل سیاسی قانونی
مدل پارادیمی توسعة سرمایه گذاری در ورزش [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 759-788]
-
عوامل محیطی
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 929-947]
-
عوامل مدیریتی
مدل پارادیمی توسعة سرمایه گذاری در ورزش [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 759-788]
ف
-
فدراسیونهای ورزشی
تدوین مدل ساختاری هویت سازمانی بر اساس هوش سازمانی بهواسطة توسعة سازمانی در بین کارکنان فدراسیونهای ورزشی کشور [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1165-1185]
-
فرایند برندسازی
تأثیر بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرفکننده باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 405-422]
-
فعالیت بدنی
مدلسازی عوامل مؤثر بر فعالیت بدنی (مطالعه موردی: مراجعه کنندگان به پارک ها) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 461-477]
-
فعالیتهای ورزشی
طراحی الگوی عوامل موثر بر کنارهگیری بانوان از فعالیتهای ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 369-384]
-
فعالیت ورزشی
تأثیر معماری فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران بر میزان گرایش شهروندان به فعالیتهای ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 665-683]
-
فناوری
بررسی عوامل موثر بر توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 565-579]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
مدل روابط ساختاری کاربرد فناوری اطلاعات –ارتباطات (ITC) با جامعهپذیری سازمانی و مدیریت سرمایۀ اجتماعی در سازمانهای ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1035-1052]
-
فوتبال
تأثیر رفتارهای مربیگری بر خودکارآمدی و عملکرد تیمی در بازیکنان لیگ برتر فوتبال زنان ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 19-33]
-
فوتبال
طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 479-499]
ق
-
قابلیت نوآوری
تبیین اثر جهتگیری راهبردی و ظرفیت جذب دانش بر قابلیتهای نوآوری کارشناسان وزارت ورزش و جوانان با ملاحظۀ نقش میانجی انعطافپذیری راهبردی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 721-733]
-
قصد خرید
بررسی عوامل موثر بر توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 565-579]
-
قلدری سازمانی
رابطۀ حسادت و قلدری سازمانی با بدبینیسازمانی معلمان تربیت بدنی؛ نقش میانجی سکونزدگی شغلی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1053-1076]
ک
-
کارکنان
سنجش سیستم مدیریت کیفیت سازمان ورزش شهرداری تهران براساس مدل ISO 9000 [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 907-928]
-
کالاهای ورزشی
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]
-
کرمان
تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]
-
کشورهای در حال توسعه
تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
-
کنارهگیری ورزش
طراحی الگوی عوامل موثر بر کنارهگیری بانوان از فعالیتهای ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 369-384]
-
کنترل استراتژیک
طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمانهای ورزشی ایران: با رویکرد دادهبنیاد [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-240]
-
کووید ـ19
شناسایی آثار شیوع ویروس کرونا بر صنعت ورزش [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1203-1232]
-
کیفیت ادراک شده برند
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 547-563]
-
کیفیت خدمات
طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 479-499]
-
کیفیت رویداد
شناسایی و اولویتبندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
-
کیفیت عملکرد
طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 479-499]
گ
-
گردشگری
نقش توسعة گردشگری ورزشی بر اشتغالزایی فارغالتحصیلان شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 849-869]
-
گردشگری ورزشی
تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]
-
گلستان
تبین نقش استقلال شغلی و پیچیدگی وظایف در رفتارهای خلاقانه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 349-368]
ل
-
لیگ برتر
طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی دارایی های نامشهود باشگاه های لیگ برتر هندبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 423-443]
-
لیگ برتر
بررسی عوامل موثر بر توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 565-579]
-
لیگ برتر
طراحی الگوی کیفیت خدمات در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی : باشگاه ذوب آهن و سپاهان) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 479-499]
-
لیگ برتر فوتبال
ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1015-1034]
م
-
مؤثر بودن
رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1077-1091]
-
متخصصان ورزش
کاوش موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 121-138]
-
محبوبیت برند
طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 871-889]
-
محصولات مقلد
ارائۀ مدلی از ترفندهای بازاریابی بهمنظور ارتقای فروش تولیدکنندگان ورزشی ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 701-720]
-
محیط زیست
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 547-563]
-
مدلسازی
شناسایی و مدلسازی عوامل شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
-
مدلسازی
مدلسازی عوامل مؤثر بر فعالیت بدنی (مطالعه موردی: مراجعه کنندگان به پارک ها) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 461-477]
-
مدیریت دانش
تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 241-257]
-
مدیریت رویداد
شناسایی و اولویتبندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
-
مدیریت فناوری
آیندهپژوهی زیرساخت فناوری اطلاعات با تأکید بر سازمانهای ورزشی و ارائة مدل [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1093-1118]
-
مدیریت ماکیاولیسم
رابطة مؤلفههای سبک رهبری زهرآگین با بدبینی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی مدیریت ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 685-700]
-
مسئولیت اجتماعی
اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانکهای دولتی و خصوصی از ورزش کشور [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 333-347]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 547-563]
-
مشارکت ورزشی
طراحی مدل مبتنی بر تحلیل راهبردی عوامل اثرگذار بر توسعۀ ورزش همگانی اقشار خاص (مورد مطالعه: جامعۀ جانبازان، معلولان، ناشنوایان و نابینایان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 891-906]
-
مصرف
تحلیل سبکهای زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 621-642]
-
مصرفکننده
ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برندهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 259-283]
-
مصرفکننده
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 929-947]
-
معادلات ساختاری
شناسایی و مدلسازی عوامل شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
-
معلم تربیت بدنی
رابطۀ حسادت و قلدری سازمانی با بدبینیسازمانی معلمان تربیت بدنی؛ نقش میانجی سکونزدگی شغلی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1053-1076]
-
معماری
تأثیر معماری فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران بر میزان گرایش شهروندان به فعالیتهای ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 665-683]
-
معنایداری
رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1077-1091]
-
موانع
کاوش موانع اجرایی اقتصاد مقاومتی در توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 121-138]
-
موانع طراحی
بررسی موانع طراحی و ساخت اماکن ورزشی سبز از دیدگاه کارشناسان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 35-56]
ن
-
ناهنجاریهای اجتماعی
بررسی تأثیر ورزش بر کاهش انحرافات اجتماعی (مطالعة موردی: دانشآموزان متوسطة دوم شهرستان شهرکرد) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1187-1201]
-
نرخ ارز
تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 139-160]
-
نظریۀ دادهبنیاد
طراحی مدل ورزش شهروندی در کلانشهر تهران با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 789-817]
-
نظریۀ دادهبنیاد کلاسیک
ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1015-1034]
-
نقش دولت
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه برند پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 979-995]
-
نقش شرکت
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه برند پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 979-995]
-
نقش نهادهای حاکمیتی
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه برند پوشاک ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 979-995]
-
نگرش به محصولات تقلبی
طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 871-889]
و
-
وب او ساینس
شناسایی چالش های پذیرش مقالات ایرانی حیطه ی علوم ورزشی در نشریات معتبر بین المللی(با تاکید بر وب او ساینس و اسکوپوس) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 385-404]
-
ورزش
تحلیل عاملی مؤلفه های الزام اجرایی قبل از خصوصی سازی ورزش در ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
-
ورزش
اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]
-
ورزش
اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانکهای دولتی و خصوصی از ورزش کشور [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 333-347]
-
ورزش
شناسایی چالش های پذیرش مقالات ایرانی حیطه ی علوم ورزشی در نشریات معتبر بین المللی(با تاکید بر وب او ساینس و اسکوپوس) [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 385-404]
-
ورزش
تدوین الگوی عوامل مؤثر در جذب حامیان مالی از ورزش دوومیدانی ایران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 309-332]
-
ورزش
ارائه مدل صفات اخلاقی در آیین جوانمردی ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 643-664]
-
ورزش
طراحی مدل ورزش شهروندی در کلانشهر تهران با استفاده از نظریة دادهبنیاد [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 789-817]
-
ورزش
بررسی تأثیر ورزش بر کاهش انحرافات اجتماعی (مطالعة موردی: دانشآموزان متوسطة دوم شهرستان شهرکرد) [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1187-1201]
-
ورزش بانوان
طراحی الگوی عوامل موثر بر کنارهگیری بانوان از فعالیتهای ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 369-384]
-
ورزش حرفه ای
شناسایی و مدلسازی عوامل شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
-
ورزش دانشجویی
شناسایی عوامل موثر بر رتبه بندی دانشکده های شرکت کننده در جشنواره ورزشی دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 521-546]
-
ورزش قهرمانی
شناسایی و اولویت بندی عوامل رسانه های جمعی موثردرتوسعه فرهنگ سیاسی ورزش قهرمانی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 501-520]
-
ورزشکاران
شناسایی و مدلسازی عوامل شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 83-99]
-
ورزشکاران مشهور
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 161-180]
-
ورزشکار نخبه
تحلیل سبکهای زندگی ورزشکاران نخبة ایرانی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 621-642]
-
ورزش معلولان
ارتباط حمایت اجتماعی خانواده و حمایت اجتماعی دوستان و خودکارامدی با میزان مشارکت ورزشکاران جانباز و معلول در فعالیتهای بدنی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 949-965]
-
ورزش همگانی
طراحی مدل مبتنی بر تحلیل راهبردی عوامل اثرگذار بر توسعۀ ورزش همگانی اقشار خاص (مورد مطالعه: جامعۀ جانبازان، معلولان، ناشنوایان و نابینایان) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 891-906]
-
وزارت
اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]
-
وزارت ورزش و جوانان
رابطة مؤلفههای سبک رهبری زهرآگین با بدبینی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی مدیریت ماکیاولیسم [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 685-700]
-
وزارت ورزش و جوانان
تبیین اثر جهتگیری راهبردی و ظرفیت جذب دانش بر قابلیتهای نوآوری کارشناسان وزارت ورزش و جوانان با ملاحظۀ نقش میانجی انعطافپذیری راهبردی [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 721-733]
-
وفاداری تماشاگران
طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاههای لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران) [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 819-848]
ه
-
همکار
اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 57-81]
-
هواداران فوتبال
تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 601-620]
-
هواداران فوتبال
اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاههای لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 997-1014]
-
هوش سازمانی
تدوین مدل ساختاری هویت سازمانی بر اساس هوش سازمانی بهواسطة توسعة سازمانی در بین کارکنان فدراسیونهای ورزشی کشور [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1165-1185]
-
هویت برند
تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 601-620]
-
هویت سازمانی
تدوین مدل ساختاری هویت سازمانی بر اساس هوش سازمانی بهواسطة توسعة سازمانی در بین کارکنان فدراسیونهای ورزشی کشور [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1165-1185]
-
هیأتهای ورزشی
رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان [دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1077-1091]