نمایه نویسندگان

آ

  • آزادی، رسول ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]

ا

  • ابراهیم نژاد سلامی، جعفر بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]
  • احسانی، محمد ارزیابی کیفیت خدمات باشگاه‌های خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]
  • احسانی، محمد شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]
  • اسدی، حسن تحلیل وضعیت بهداشتی-زیست‌محیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استان‌های خراسان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 71-83]
  • اسماعیلی، محمدرضا بررسی ارتباط بین ویژگی‌های کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]
  • افروزی، فریده نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]
  • اکبری یزدی، حسین طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 145-159]
  • اکبری یزدی، حسین تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]
  • البخاتی، میثم بررسی نقش میانجی اعتمادبه‌نفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراته‌کاها استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 663-678]
  • امیرتاش، عبدالرضا بررسی ارتباط بین ویژگی‌های کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]

ب

  • بای، ناصر مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 441-457]
  • بای، ناصر مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]
  • باقری، قدرت الله تبیین و تدوین الگوی تصمیم‌گیری‌های راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]
  • باقری، یوسف تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 565-578]
  • بدری آذرین، یعقوب رابطۀ هوش فرهنگی و عملکرد فردی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 55-70]
  • بیرامی ایگدر، جمال الدین تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]
  • بنسبردی، علی مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]

پ

  • پایمزد، مرتضی ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحول‌آفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]
  • پروینی، نسترن نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگ‌نوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]
  • پودینه حاجی پور، حجت تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 565-578]
  • پورصفر طبالوندانی، عمادالدین تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 565-578]

ت

  • تپه رشی، گیتی بررسی ارتباط بین ویژگی‌های کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]
  • تسلیمی، زهرا سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]
  • تکلی، همیلا بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 741-762]

ج

  • جابری، اکبر تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
  • جعفری، افسر بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]
  • جعفری حجین، افسر تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکت‌های بیمۀ ورزشی و اولویت‌بندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 579-597]
  • جلالی فراهانی، مجید ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-286]
  • جلالی فراهانی، مجید مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]
  • جوانی، وجیهه الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 175-189]

ح

  • حاتمی، سعید طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 145-159]
  • حاتمی، سعید طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]
  • حاجی انزهائی، زهرا مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]
  • حاجی زاده، سجاد نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بی‌تفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]
  • حجی پور، علیرضا تحلیل وضعیت بهداشتی-زیست‌محیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استان‌های خراسان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 71-83]
  • حسینی، الهه تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 169-174]
  • حسینی، سیدعماد تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 549-564]
  • حمیدی، مهرزاد رتبه‌بندی تیم‌های لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]

خ

  • خادمی، مهدی تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 531-548]
  • خبیری، محمد تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
  • خبیری، محمد مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]
  • خدادادی، محمد رسول مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]
  • خزایی، علی اشرف نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگ‌نوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]
  • خزائی پول، جواد تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
  • خوشبختی، جعفر بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 459-470]
  • خوشنودی، غزال ارتباط یادگیری تک‌حلقه‌ای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]

د

  • درویشی، ابوالفضل شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]
  • دهقان قهفرخی، امین بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
  • دوستی، مرتضی شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]
  • دولتیاری، اسماعیل تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 617-634]

ذ

  • ذاکریان، علیرضا بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 741-762]

ر

  • رحیمی، ایمان شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]
  • رحیمی، قاسم بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]
  • رضوی، سید محمد جواد شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]

ز

  • زبردست، محمدعلی نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بی‌تفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]
  • زردشتیان، شیرین بررسی نقش میانجی اعتمادبه‌نفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراته‌کاها استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 663-678]
  • زمانی، علیرضا بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]
  • زنده دل نوبری، بابک رتبه‌بندی تیم‌های لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]

س

  • سبحانی، یزدان طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]
  • سجادی، سید نصرالله بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
  • سجادی، سیدنصراله رتبه‌بندی تیم‌های لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]
  • سیدعامری، میرحسن ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحول‌آفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]
  • سرلاب، رقیه بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]
  • سلطان حسینی، محمد سنجش توزیع فضایی مکان‌های ورزشی شهرستان‌های استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]
  • سلیمانی مقدم، رضا مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]

ش

  • شبانی، سپیده سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]
  • شجیع، کیانوش مقایسۀ ادراک والدین، دانش‌آموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]
  • شجیع، کیانوش نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]
  • شعبانی مقدم، کیوان نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگ‌نوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]
  • شمسی، عبدالحمید سنجش توزیع فضایی مکان‌های ورزشی شهرستان‌های استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]
  • شهپرتوفیق، آزیتا تبیین و تدوین الگوی تصمیم‌گیری‌های راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]

ص

  • صادقی بروجردی، سعید ارتباط یادگیری تک‌حلقه‌ای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]
  • صالحی، حمید تجربیات دوران کناره‌گیری ورزشکاران بازنشستۀ ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 389-410]
  • صفری جعفرلو، حمیدرضا تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزش‌های اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از داده‌ها [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 635-648]

ط

  • طباطبایی، محمد تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]
  • ططری، احسان ارزیابی کیفیت خدمات باشگاه‌های خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]

ع

  • عابدی سماکوش، محبوبه بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]
  • عبدالملکی، حسین رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 471-488]
  • عیدی، حسین بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
  • عیدی، حسین ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]
  • عزیزی، بهادر بررسی رابطۀ هویت ‌سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]
  • عسکریان، فریبا بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]
  • عظیم زاده، سید مرتضی نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]
  • علی دوست قهفرخی، ابراهیم رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 471-488]
  • علیدوست قهفرخی، ابراهیم بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاه‌های ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]
  • علیمردانی، محمد مقایسۀ ادراک والدین، دانش‌آموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]

ف

  • فاتحی، بیان رتبه‌بندی تیم‌های لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]
  • فراهانی، ابوالفضل مقایسۀ ادراک والدین، دانش‌آموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]
  • فراهانی، ابوالفضل مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]
  • فریدونی، مسعود ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-286]
  • فرزی، حامد بررسی نقش میانجی اعتمادبه‌نفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراته‌کاها استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 663-678]
  • فسنقری، الهام بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
  • فهیم دوین، حسن بررسی رابطۀ هویت ‌سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]

ق

  • قاسمی، حمید مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]
  • قاسمی کهریزسنگی، پروانه بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]
  • قدس میرحیدری، سیدفضل اله بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 741-762]
  • قربانی، محمدحسین تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزش‌های اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از داده‌ها [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 635-648]
  • قنبرپور نصرتی، امیر مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 441-457]
  • قهرمان تبریزی، کوروش شناسایی و اولویت‌بندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]

ک

  • کاشف، سیدمحمد تبیین و تدوین الگوی تصمیم‌گیری‌های راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]
  • کریمیان، جهانگیر تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]
  • کلاته سیفری، معصومه تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 169-174]
  • کلاته سیفری، معصومه بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]
  • کلانتری، فرهاد تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 617-634]
  • کوزه چیان، هاشم ارزیابی کیفیت خدمات باشگاه‌های خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]
  • کوزه چیان، هاشم شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]

گ

  • گودرزی، محمود بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
  • گودرزی، محمود مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]

م

  • محمدی، سردار طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]
  • محمدی ترکمانی، احسان تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیل‌گری فراموشی سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 727-740]
  • محمدکاظمی، رضا تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 531-548]
  • مرادی، مهدی تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
  • میرزایی، جواد تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 549-564]
  • میرزایی، میثم تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 531-548]
  • میرزازاده، زهراسادات رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 471-488]
  • میرزازاده، زهرا سادات بررسی رابطۀ هویت ‌سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]
  • میرکاظمی، سیده عذرا نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]
  • مندعلی زاده، زینب شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]
  • مهرابی، قاسم بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
  • مودی، داود نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]
  • مودی، داود بررسی موانع پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 459-470]
  • موسوی، لیلی تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیل‌گری فراموشی سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 727-740]
  • موکل، محمد رضا تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکت‌های بیمۀ ورزشی و اولویت‌بندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 579-597]

ن

  • نادریان جهرمی، مسعود نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بی‌تفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]
  • ناصری پور، مینا شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]
  • نظری، رسول تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]
  • نوری، زهرا سنجش توزیع فضایی مکان‌های ورزشی شهرستان‌های استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]
  • نوری، علی اصغر ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحول‌آفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]
  • نور مهیا، محمد مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]

و

  • وحدانی، محسن نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]

ه

  • همتی نژاد، مهرعلی سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]
  • هنری، حبیب مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]
  • هنری، حبیب شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]
  • هوشنگ، طاهر رابطۀ هوش فرهنگی و عملکرد فردی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 55-70]

ی

  • یزدانی، فایزه بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
  • یکتایار، مظفر ارتباط یادگیری تک‌حلقه‌ای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]
  • یوسفی، بهرام ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]