آ
-
آزادی، رسول
ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]
ا
-
ابراهیم نژاد سلامی، جعفر
بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]
-
احسانی، محمد
ارزیابی کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]
-
احسانی، محمد
شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]
-
اسدی، حسن
تحلیل وضعیت بهداشتی-زیستمحیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استانهای خراسان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 71-83]
-
اسماعیلی، محمدرضا
بررسی ارتباط بین ویژگیهای کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]
-
افروزی، فریده
نقش تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]
-
اکبری یزدی، حسین
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 145-159]
-
اکبری یزدی، حسین
تبیین مدل ارزش ادراکشدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]
-
البخاتی، میثم
بررسی نقش میانجی اعتمادبهنفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراتهکاها استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 663-678]
-
امیرتاش، عبدالرضا
بررسی ارتباط بین ویژگیهای کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]
ب
-
بای، ناصر
مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 441-457]
-
بای، ناصر
مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائهشده در سالنهای بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]
-
باقری، قدرت الله
تبیین و تدوین الگوی تصمیمگیریهای راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]
-
باقری، یوسف
تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 565-578]
-
بدری آذرین، یعقوب
رابطۀ هوش فرهنگی و عملکرد فردی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 55-70]
-
بیرامی ایگدر، جمال الدین
تبیین مدل ارزش ادراکشدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 429-440]
-
بنسبردی، علی
مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]
پ
-
پایمزد، مرتضی
ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحولآفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]
-
پروینی، نسترن
نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگنوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]
-
پودینه حاجی پور، حجت
تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 565-578]
-
پورصفر طبالوندانی، عمادالدین
تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 565-578]
ت
-
تپه رشی، گیتی
بررسی ارتباط بین ویژگیهای کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 777-792]
-
تسلیمی، زهرا
سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]
-
تکلی، همیلا
بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 741-762]
ج
-
جابری، اکبر
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
-
جعفری، افسر
بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]
-
جعفری حجین، افسر
تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکتهای بیمۀ ورزشی و اولویتبندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 579-597]
-
جلالی فراهانی، مجید
ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-286]
-
جلالی فراهانی، مجید
مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]
-
جوانی، وجیهه
الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 175-189]
ح
-
حاتمی، سعید
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 145-159]
-
حاتمی، سعید
طراحی مدل تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی مجموعههای ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]
-
حاجی انزهائی، زهرا
مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائهشده در سالنهای بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]
-
حاجی زاده، سجاد
نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بیتفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]
-
حجی پور، علیرضا
تحلیل وضعیت بهداشتی-زیستمحیطی اماکن ورزشی و رابطۀ آن با میزان مشارکت در فعالیت بدنی شهروندان استانهای خراسان [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 71-83]
-
حسینی، الهه
تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 169-174]
-
حسینی، سیدعماد
تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 549-564]
-
حمیدی، مهرزاد
رتبهبندی تیمهای لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]
خ
-
خادمی، مهدی
تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 531-548]
-
خبیری، محمد
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
-
خبیری، محمد
مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]
-
خدادادی، محمد رسول
مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]
-
خزایی، علی اشرف
نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگنوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]
-
خزائی پول، جواد
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
-
خوشبختی، جعفر
بررسی موانع پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 459-470]
-
خوشنودی، غزال
ارتباط یادگیری تکحلقهای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]
د
-
درویشی، ابوالفضل
شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]
-
دهقان قهفرخی، امین
بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری در باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
-
دوستی، مرتضی
شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]
-
دولتیاری، اسماعیل
تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 617-634]
ذ
-
ذاکریان، علیرضا
بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 741-762]
ر
-
رحیمی، ایمان
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]
-
رحیمی، قاسم
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوریهای جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]
-
رضوی، سید محمد جواد
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]
ز
-
زبردست، محمدعلی
نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بیتفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]
-
زردشتیان، شیرین
بررسی نقش میانجی اعتمادبهنفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراتهکاها استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 663-678]
-
زمانی، علیرضا
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوریهای جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]
-
زنده دل نوبری، بابک
رتبهبندی تیمهای لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]
س
-
سبحانی، یزدان
طراحی مدل تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی مجموعههای ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]
-
سجادی، سید نصرالله
بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری در باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
-
سجادی، سیدنصراله
رتبهبندی تیمهای لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]
-
سیدعامری، میرحسن
ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحولآفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]
-
سرلاب، رقیه
بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]
-
سلطان حسینی، محمد
سنجش توزیع فضایی مکانهای ورزشی شهرستانهای استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]
-
سلیمانی مقدم، رضا
مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائهشده در سالنهای بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]
ش
-
شبانی، سپیده
سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]
-
شجیع، کیانوش
مقایسۀ ادراک والدین، دانشآموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]
-
شجیع، کیانوش
نقش تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]
-
شعبانی مقدم، کیوان
نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگنوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 301-313]
-
شمسی، عبدالحمید
سنجش توزیع فضایی مکانهای ورزشی شهرستانهای استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]
-
شهپرتوفیق، آزیتا
تبیین و تدوین الگوی تصمیمگیریهای راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]
ص
-
صادقی بروجردی، سعید
ارتباط یادگیری تکحلقهای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]
-
صالحی، حمید
تجربیات دوران کنارهگیری ورزشکاران بازنشستۀ ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 389-410]
-
صفری جعفرلو، حمیدرضا
تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزشهای اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از دادهها [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 635-648]
ط
-
طباطبایی، محمد
تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]
-
ططری، احسان
ارزیابی کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]
ع
-
عابدی سماکوش، محبوبه
بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاههای ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]
-
عبدالملکی، حسین
رتبهبندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 471-488]
-
عیدی، حسین
بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
-
عیدی، حسین
ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]
-
عزیزی، بهادر
بررسی رابطۀ هویت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]
-
عسکریان، فریبا
بررسی رابطۀ علیت بین رشد صادرات کالاهای ورزشی و رشد صادرات غیرنفتی ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 315-326]
-
عظیم زاده، سید مرتضی
نقش تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 763-776]
-
علی دوست قهفرخی، ابراهیم
رتبهبندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 471-488]
-
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاههای ورزشی شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 793-804]
-
علیمردانی، محمد
مقایسۀ ادراک والدین، دانشآموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]
ف
-
فاتحی، بیان
رتبهبندی تیمهای لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 191-211]
-
فراهانی، ابوالفضل
مقایسۀ ادراک والدین، دانشآموزان، معلمان و مدیران نسبت به جایگاه درس تربیت بدنی در مدارس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 37-54]
-
فراهانی، ابوالفضل
مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]
-
فریدونی، مسعود
ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-286]
-
فرزی، حامد
بررسی نقش میانجی اعتمادبهنفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراتهکاها استان لرستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 663-678]
-
فسنقری، الهام
بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری در باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
-
فهیم دوین، حسن
بررسی رابطۀ هویت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]
ق
-
قاسمی، حمید
مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]
-
قاسمی کهریزسنگی، پروانه
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوریهای جدید اطلاعات در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس مدل (TAM) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 129-144]
-
قدس میرحیدری، سیدفضل اله
بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 741-762]
-
قربانی، محمدحسین
تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزشهای اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از دادهها [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 635-648]
-
قنبرپور نصرتی، امیر
مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 441-457]
-
قهرمان تبریزی، کوروش
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعه و پیشرفت ورزش شنا در استان کرمان براساس فرایند تحلیل سلسلهمراتبی (AHP) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 113-128]
ک
-
کاشف، سیدمحمد
تبیین و تدوین الگوی تصمیمگیریهای راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 697-714]
-
کریمیان، جهانگیر
تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]
-
کلاته سیفری، معصومه
تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 169-174]
-
کلاته سیفری، معصومه
بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاههای ورزشی استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 343-358]
-
کلانتری، فرهاد
تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 617-634]
-
کوزه چیان، هاشم
ارزیابی کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-228]
-
کوزه چیان، هاشم
شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]
گ
-
گودرزی، محمود
بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری در باشگاههای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-18]
-
گودرزی، محمود
مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 411-428]
م
-
محمدی، سردار
طراحی مدل تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی مجموعههای ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 359-372]
-
محمدی ترکمانی، احسان
تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیلگری فراموشی سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 727-740]
-
محمدکاظمی، رضا
تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 531-548]
-
مرادی، مهدی
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 19-36]
-
میرزایی، جواد
تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 549-564]
-
میرزایی، میثم
تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 531-548]
-
میرزازاده، زهراسادات
رتبهبندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 471-488]
-
میرزازاده، زهرا سادات
بررسی رابطۀ هویت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 715-726]
-
میرکاظمی، سیده عذرا
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]
-
مندعلی زاده، زینب
شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]
-
مهرابی، قاسم
بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
-
مودی، داود
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]
-
مودی، داود
بررسی موانع پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 459-470]
-
موسوی، لیلی
تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیلگری فراموشی سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 727-740]
-
موکل، محمد رضا
تعیین عوامل مؤثر برآر.اف.ام در شرکتهای بیمۀ ورزشی و اولویتبندی آنها با استفاده از تکنیک مقایسۀ زوجی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 579-597]
ن
-
نادریان جهرمی، مسعود
نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بیتفاوتی سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-299]
-
ناصری پور، مینا
شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 679-695]
-
نظری، رسول
تحلیل موانع عملیاتی شدن برنامۀ راهبردی ورزش استان اصفهان براساس مدل فورچون [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 99-112]
-
نوری، زهرا
سنجش توزیع فضایی مکانهای ورزشی شهرستانهای استان اصفهان از نظر برخورداری از سطوح توسعه [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-327]
-
نوری، علی اصغر
ارتباط بین هوش عاطفی با سبک رهبری تحولآفرین مدیران ادارات ورزش و جوانان استان قم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 243-258]
-
نور مهیا، محمد
مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائهشده در سالنهای بدنسازی شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 649-662]
و
-
وحدانی، محسن
نقش مدیریت ارتباط با مشتری در مزیت رقابتی استخرهای شنای شهر بیرجند [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 272-259]
ه
-
همتی نژاد، مهرعلی
سنجش کیفیت خدمات پژوهشی در مراکز آموزش عالی با رویکرد KANO- QFD (مطالعۀ موردی: دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 489-514]
-
هنری، حبیب
مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 373-387]
-
هنری، حبیب
شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 599-616]
-
هوشنگ، طاهر
رابطۀ هوش فرهنگی و عملکرد فردی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 55-70]
ی
-
یزدانی، فایزه
بررسی عوامل اثرگذار بر ایجاد روحیۀ پژوهش در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 85-98]
-
یکتایار، مظفر
ارتباط یادگیری تکحلقهای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 241-229]
-
یوسفی، بهرام
ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی) [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 515-529]