نمایه نویسندگان

آ

  • آصفی، احمدعلی تحلیل اهمیت ـ عملکرد ویژگی‌های مسیرهای دوچرخه موثر بر تصمیم دوچرخه سواری با کاربرد مدل IPA [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 155-173]

ا

  • احسانی، محمد طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 15-29]
  • ایزدی، بهزاد طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 15-29]
  • ازمشا، طاهره مقایسه شاخص‌ها و طراحی الگوی انتخاب سرمربیان حرفه‌ای فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 445-465]
  • اسدپور، محمدرضا نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو) [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
  • اسدی زاده، سمیه تأثیر عوامل اقتصادی بر روی عملکرد ورزشی کشورهای منتخب شرکت کننده در یونیورسیادهای تابستانی 1999 تا 2015 دانشجویان جهان [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 833-853]
  • اسکندری، ستاره طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 133-154]
  • اسلامی، ایوب مطالعه ساختار عاملی پرسشنامه توسعه فرهنگ ورزش همگانی از طریق تلویزیون [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 31-44]
  • اصغرپور، حسین تاثیر رژیم‌های ارزی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 339-358]
  • اکبری یزدی، حسین نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 581-596]
  • الیاسی، حمداله بررسی کارآیی هیئت‌های ورزشی استان قم و ارتباط آن با منابع ورودی و خروجی‌ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-58]
  • الیاسی، قاسم روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهره وری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 561-579]
  • الهی، علیرضا تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 59-75]
  • الهی، علیرضا نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 581-596]
  • امیرتاش، علی محمد روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهره وری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 561-579]
  • اندام، رضا بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد بر مبنای مدل تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 305-320]

ب

  • بای، ناصر نقش تبعیض در محیط کار بر سلامت ذهنی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 235-250]
  • بای، ناصر نقش اعتماد و معنویت در محیط کار بر رفتار تسهیم دانش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 647-663]
  • باقری، هادی شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 761-785]
  • بیرامی ایگدر، جمال الدین نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 581-596]
  • بروجردی، سعید تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 467-482]

پ

  • پارسا اصل، مرضیه بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد بر مبنای مدل تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 305-320]
  • پاشایی، سجاد مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 855-870]
  • پروندی، میلاد تأثیر تمرین هوازی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی کارمندان مرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 359-377]
  • پیمان فر، محمد حسن تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 59-75]
  • پورسلطانی زرندی، حسین بررسی رابطة بین عوامل درون سازمانی و رفتار سیاسی با تأکید بر نقش میانجی‌گری ادراک از سیاست سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 119-131]
  • پورسلطانی زرندی، حسین نقش اعتماد و معنویت در محیط کار بر رفتار تسهیم دانش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 647-663]
  • پورکیانی، محمد طرحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعه ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 195-217]

ت

  • تجاری، فرشاد طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 15-29]
  • تکلی، همیلا بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 107-118]

ج

  • جابری، اکبر ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • جعفری، سعید شناسایی و رتبه‌بندی مهارت‌های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکدة تربیت بدنی دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 723-738]
  • جلالی فراهانی، مجید بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 107-118]
  • جلالی فراهانی، مجید چارچوب نظری خط مشی ورزش ملی، با رویکرد ورزش آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 395-410]
  • جمشیدی، عزت الله بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران. [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 521-546]
  • جوادی پور، محمد نقش ورزش و توسعۀ دیپلماسی ورزشی در پیشبرد سیاست‌های فرهنگی- اجتماعی و روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 219-234]

ح

  • حاجی غیاثیان، فهیمه تجربه، نیاز و نگرش مربیان فوتبال نسبت به رایانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 77-87]
  • حسنی، زهره بازنمایی فساد ورزشی در فضای رسانه ای ایران در طول ده سال گذشته (1396-1386) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 611-631]
  • حسینی، الهه شناسایی عوامل مؤثر بر کناره‌گیری بانوان بالای 18 سال ایران از فعالیت‌های‌ ورزشی با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 739-759]
  • حسینی، میرداوود مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 855-870]
  • حسینی نیا، سید رضا بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد بر مبنای مدل تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 305-320]
  • حسینی نیا، سید رضا شناسایی عوامل مؤثر بر کناره‌گیری بانوان بالای 18 سال ایران از فعالیت‌های‌ ورزشی با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 739-759]
  • حمیدی، مهرزاد تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 59-75]

خ

  • خبیری، محمد نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو) [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
  • خدایاری، عباس تدوین استراتژی‌های توسعة سلامت با رویکرد فعالیت‌های بدنی و ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 787-807]
  • خدادادی، محمدرسول مدل سازی بلوغ عوامل انسانی و سازمانی مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-303]
  • خدادادی، محمد رسول اثر رژیم‌های ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی کشورهای D8: رهیافت داده‌های تابلوئی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 633-646]
  • خداداد کاشی، شعله شناسایی و رتبه‌بندی مهارت‌های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکدة تربیت بدنی دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 723-738]
  • خزائی، علی طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 133-154]
  • خزائی پول، جواد ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • خسروی زاده، اسفندیار طراحی مدل‌ معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 429-444]

د

  • دراهکی، عباس مطالعه ی تاثیر سرمایه اجتماعی و مولفه های آن بر میزان مشارکت ورزشی نوجوانان دختر و پسر شهرستان جم در استان بوشهر [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 251-271]
  • درویشی، ابوالفضل شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه ورزش دانشگاه مازندران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 809-831]
  • دستوم، صلاح طرحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعه ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 195-217]
  • دهقانی، فرشته بازشناسی و مدل‌سازی حوزه‌ها و زیرساخت‌های حقوق تجارت در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 483-520]
  • دهقان پوری، حوریه مدل سازی بلوغ عوامل انسانی و سازمانی مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-303]
  • دوستی، مرتضی شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه ورزش دانشگاه مازندران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 809-831]

ذ

  • ذاکریان، علیرضا بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 107-118]
  • ذوالاکتاف، وحید تجربه، نیاز و نگرش مربیان فوتبال نسبت به رایانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 77-87]

ر

  • راسخ، نازنین نقش ورزش و توسعۀ دیپلماسی ورزشی در پیشبرد سیاست‌های فرهنگی- اجتماعی و روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 219-234]
  • راسخ، نازنین اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه حکمرانی خوب در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 685-704]
  • رشید لمیر، امین شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 761-785]
  • رضوی، سید محمد حسین ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 547-560]
  • رمضانی نژاد، رحیم طرحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعه ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 195-217]

ز

  • زارعی، علی تدوین استراتژی‌های توسعة سلامت با رویکرد فعالیت‌های بدنی و ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 787-807]
  • زارعیان، حسین اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه حکمرانی خوب در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 685-704]
  • زهره وندیان، کریم طراحی مدل‌ معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 429-444]

س

  • سیاووشی، محمد نقش اعتماد و معنویت در محیط کار بر رفتار تسهیم دانش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 647-663]
  • سجادی، نصرالله ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • سجاد پور، سید محمد کاظم تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 59-75]
  • سیدعامری، میر حسن بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران. [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 521-546]
  • سرکوهی، پگاه تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
  • سرلاب، رقیه تاثیر رژیم‌های ارزی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 339-358]
  • سرلاب، رقیه اثر رژیم‌های ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی کشورهای D8: رهیافت داده‌های تابلوئی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 633-646]
  • سعادتی، مهسا بازشناسی و مدل‌سازی حوزه‌ها و زیرساخت‌های حقوق تجارت در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 483-520]
  • سیف پناهی شعبانی، جبار تأثیر تمرین هوازی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی کارمندان مرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 359-377]
  • سلطانی، مصطفی تدوین الگوی ارتباطی منابع سازمانی و درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 665-684]
  • سلطان حسینی، محمد بررسی سبک های عمومی تصمیم گیری مدیران ورزشی بر اساس مدل اسکات و بروس [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 273-290]
  • سلیمی، مهدی بررسی سبک های عمومی تصمیم گیری مدیران ورزشی بر اساس مدل اسکات و بروس [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 273-290]
  • سلیمانی مقدم، رضا نقش تبعیض در محیط کار بر سلامت ذهنی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 235-250]

ص

  • صفانیا، علی محمد بررسی رابطة بین عوامل درون سازمانی و رفتار سیاسی با تأکید بر نقش میانجی‌گری ادراک از سیاست سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 119-131]
  • صفانیا، علی محمد روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهره وری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 561-579]
  • صفرپور، علی مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 855-870]

ض

  • ضیاء، بابک بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد کسب وکارهای نوپای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 705-721]

ط

  • طغرایی، حمید تحلیل اهمیت ـ عملکرد ویژگی‌های مسیرهای دوچرخه موثر بر تصمیم دوچرخه سواری با کاربرد مدل IPA [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 155-173]
  • طوطی فر طهران پور، محمد مهدی بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد کسب وکارهای نوپای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 705-721]

ع

  • عباسی، همایون بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران. [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 521-546]
  • عسکریان، فریبا تاثیر رژیم‌های ارزی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 339-358]
  • عسکریان، فریبا تأثیر عوامل اقتصادی بر روی عملکرد ورزشی کشورهای منتخب شرکت کننده در یونیورسیادهای تابستانی 1999 تا 2015 دانشجویان جهان [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 833-853]
  • عفیفه، جواد تحلیل اهمیت ـ عملکرد ویژگی‌های مسیرهای دوچرخه موثر بر تصمیم دوچرخه سواری با کاربرد مدل IPA [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 155-173]
  • علی دوست قهفرخی، ابراهیم تحلیل موانع حقوقی و قانونی اثرگذار بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در فوتبال حرفه-ای جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 411-428]
  • علیدوست قهفرخی، ابراهیم مطالعه ساختار عاملی پرسشنامه توسعه فرهنگ ورزش همگانی از طریق تلویزیون [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 31-44]
  • علیمردانی، محمد بررسی کارآیی هیئت‌های ورزشی استان قم و ارتباط آن با منابع ورودی و خروجی‌ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-58]

غ

  • غفوری، فرزاد تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]

ف

  • فراهانی، ابوالفضل بررسی کارآیی هیئت‌های ورزشی استان قم و ارتباط آن با منابع ورودی و خروجی‌ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-58]
  • فریدونی، مسعود ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 547-560]
  • فرزی، حامد تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 467-482]
  • فرزان، فرزام شناسایی عوامل مؤثر بر کناره‌گیری بانوان بالای 18 سال ایران از فعالیت‌های‌ ورزشی با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 739-759]
  • فعال، آرمین تجربه، نیاز و نگرش مربیان فوتبال نسبت به رایانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 77-87]
  • فهیمی نژاد، علی شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 761-785]

ق

  • قائدی، علی ارائه مدل عوامل مؤثر بر استفاده از وب‌سایت‌های ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 321-337]
  • قنبرپور نصرتی، امیر نقش تبعیض در محیط کار بر سلامت ذهنی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 235-250]
  • قنبرپور نصرتی، امیر نقش اعتماد و معنویت در محیط کار بر رفتار تسهیم دانش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 647-663]

ک

  • کارگر، غلامعلی تدوین الگوی ارتباطی منابع سازمانی و درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 665-684]
  • کاشف، میرمحمد مدل سازی بلوغ عوامل انسانی و سازمانی مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-303]
  • کاشف، میرمحمد مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 855-870]
  • کاظمی پور، احمد مقایسه شاخص‌ها و طراحی الگوی انتخاب سرمربیان حرفه‌ای فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 445-465]
  • کلاته سیفری، معصومه ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 547-560]
  • کوزه چیان، هاشم طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 15-29]

گ

  • گودرزی، محمود مطالعه ساختار عاملی پرسشنامه توسعه فرهنگ ورزش همگانی از طریق تلویزیون [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 31-44]
  • گوهررستمی، حمیدرضا طرحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعه ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 195-217]

م

  • محسنی فر، علی شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه ورزش دانشگاه مازندران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 809-831]
  • محمدی، سردار ارائه مدل عوامل مؤثر بر استفاده از وب‌سایت‌های ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 321-337]
  • محمودی، احمد طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 133-154]
  • محمودی، احمد طراحی مدل‌ معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 429-444]
  • مختاری، رباب بررسی رابطة بین عوامل درون سازمانی و رفتار سیاسی با تأکید بر نقش میانجی‌گری ادراک از سیاست سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 119-131]
  • میرزا راه کوشکی، محمد حسین تدوین استراتژی‌های توسعة سلامت با رویکرد فعالیت‌های بدنی و ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 787-807]
  • مرسل، باقر شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 761-785]
  • میرصفیان، حمیدرضا بررسی سبک های عمومی تصمیم گیری مدیران ورزشی بر اساس مدل اسکات و بروس [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 273-290]
  • مشکل گشا، الهام ارائه مدل اثر هویت ورزشی و شبکه حمایت اجتماعی با مشکلات کناره گیری از فوتبال حرفه ای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-306]
  • معصوم زاده، سارا اثر رژیم‌های ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی کشورهای D8: رهیافت داده‌های تابلوئی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 633-646]
  • معماری، ژاله بازشناسی و مدل‌سازی حوزه‌ها و زیرساخت‌های حقوق تجارت در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 483-520]
  • مقدسی، مهرزاد مطالعه ی تاثیر سرمایه اجتماعی و مولفه های آن بر میزان مشارکت ورزشی نوجوانان دختر و پسر شهرستان جم در استان بوشهر [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 251-271]
  • منافی، فریدون طرحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعه ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 195-217]
  • منظمی، امیرحسین طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 597-609]
  • مهدی پور، عبدالرحمن مقایسه شاخص‌ها و طراحی الگوی انتخاب سرمربیان حرفه‌ای فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 445-465]

ن

  • ناصح، مهتاب چارچوب نظری خط مشی ورزش ملی، با رویکرد ورزش آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 395-410]
  • ناصری، علی بازنمایی فساد ورزشی در فضای رسانه ای ایران در طول ده سال گذشته (1396-1386) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 611-631]
  • نظری، رسول ارائه مدل اثر هویت ورزشی و شبکه حمایت اجتماعی با مشکلات کناره گیری از فوتبال حرفه ای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-306]
  • نظریان مادوانی، عباس طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 597-609]
  • نقی پور گیوی، بهنام طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 597-609]
  • نیکخواه کیارمش، روح الله نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو) [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]

ه

  • هنری، حبیب تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
  • هنری، حبیب طراحی مدل‌ معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 429-444]

ی

  • یوسفی، بهرام طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 133-154]
  • یوسفی، بهرام تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 467-482]