آ
- 
                آصفی، احمدعلی  
                تحلیل اهمیت ـ عملکرد ویژگیهای مسیرهای دوچرخه موثر بر تصمیم دوچرخه سواری با کاربرد مدل IPA [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 155-173]
                
 
ا
- 
                احسانی، محمد  
                طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 15-29]
                
 
- 
                ازمشا، طاهره  
                مقایسه شاخصها و طراحی الگوی انتخاب سرمربیان حرفهای فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 445-465]
                
 
- 
                اسدپور، محمدرضا  
                نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو) [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
                
 
- 
                اسدی زاده، سمیه  
                تأثیر عوامل اقتصادی بر روی عملکرد ورزشی کشورهای منتخب شرکت کننده در یونیورسیادهای تابستانی 1999 تا 2015 دانشجویان جهان [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 833-853]
                
 
- 
                اسکندری، ستاره  
                طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 133-154]
                
 
- 
                اسلامی، ایوب  
                مطالعه ساختار عاملی پرسشنامه توسعه فرهنگ ورزش همگانی از طریق تلویزیون [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 31-44]
                
 
- 
                اصغرپور، حسین  
                تاثیر رژیمهای ارزی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 339-358]
                
 
- 
                اکبری یزدی، حسین  
                نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 581-596]
                
 
- 
                الهی، علیرضا  
                تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 59-75]
                
 
- 
                الهی، علیرضا  
                نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 581-596]
                
 
- 
                الیاسی، حمداله  
                بررسی کارآیی هیئتهای ورزشی استان قم و ارتباط آن با منابع ورودی و خروجی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-58]
                
 
- 
                الیاسی، قاسم  
                روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهره وری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 561-579]
                
 
- 
                امیرتاش، علی محمد  
                روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهره وری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 561-579]
                
 
- 
                اندام، رضا  
                بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد بر مبنای مدل تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 305-320]
                
 
- 
                ایزدی، بهزاد  
                طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 15-29]
                
 
ب
- 
                باقری، هادی  
                شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 761-785]
                
 
- 
                بای، ناصر  
                نقش تبعیض در محیط کار بر سلامت ذهنی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 235-250]
                
 
- 
                بای، ناصر  
                نقش اعتماد و معنویت در محیط کار بر رفتار تسهیم دانش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 647-663]
                
 
- 
                بروجردی، سعید  
                تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 467-482]
                
 
- 
                بیرامی ایگدر، جمال الدین  
                نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 581-596]
                
 
پ
- 
                پارسا اصل، مرضیه  
                بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد بر مبنای مدل تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 305-320]
                
 
- 
                پاشایی، سجاد  
                مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 855-870]
                
 
- 
                پروندی، میلاد  
                تأثیر تمرین هوازی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی کارمندان مرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 359-377]
                
 
- 
                پورسلطانی زرندی، حسین  
                بررسی رابطة بین عوامل درون سازمانی و رفتار سیاسی با تأکید بر نقش میانجیگری ادراک از سیاست سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 119-131]
                
 
- 
                پورسلطانی زرندی، حسین  
                نقش اعتماد و معنویت در محیط کار بر رفتار تسهیم دانش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 647-663]
                
 
- 
                پورکیانی، محمد  
                طرحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعه ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 195-217]
                
 
- 
                پیمان فر، محمد حسن  
                تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 59-75]
                
 
ت
- 
                تجاری، فرشاد  
                طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 15-29]
                
 
- 
                تکلی، همیلا  
                بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 107-118]
                
 
ج
- 
                جابری، اکبر  
                ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
                
 
- 
                جعفری، سعید  
                شناسایی و رتبهبندی مهارتهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکدة تربیت بدنی دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 723-738]
                
 
- 
                جلالی فراهانی، مجید  
                بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 107-118]
                
 
- 
                جلالی فراهانی، مجید  
                چارچوب نظری خط مشی ورزش ملی، با رویکرد ورزش آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 395-410]
                
 
- 
                جمشیدی، عزت الله  
                بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران. [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 521-546]
                
 
- 
                جوادی پور، محمد  
                نقش ورزش و توسعۀ دیپلماسی ورزشی در پیشبرد سیاستهای فرهنگی- اجتماعی و روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 219-234]
                
 
ح
- 
                حاجی غیاثیان، فهیمه  
                تجربه، نیاز و نگرش مربیان فوتبال نسبت به رایانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 77-87]
                
 
- 
                حسنی، زهره  
                بازنمایی فساد ورزشی در فضای رسانه ای ایران در طول ده سال گذشته (1396-1386) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 611-631]
                
 
- 
                حسینی، الهه  
                شناسایی عوامل مؤثر بر کنارهگیری بانوان بالای 18 سال ایران از فعالیتهای ورزشی با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 739-759]
                
 
- 
                حسینی، میرداوود  
                مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 855-870]
                
 
- 
                حسینی نیا، سید رضا  
                بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد بر مبنای مدل تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 305-320]
                
 
- 
                حسینی نیا، سید رضا  
                شناسایی عوامل مؤثر بر کنارهگیری بانوان بالای 18 سال ایران از فعالیتهای ورزشی با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 739-759]
                
 
- 
                حمیدی، مهرزاد  
                تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 59-75]
                
 
خ
- 
                خبیری، محمد  
                نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو) [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
                
 
- 
                خداداد کاشی، شعله  
                شناسایی و رتبهبندی مهارتهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکدة تربیت بدنی دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 723-738]
                
 
- 
                خدادادی، محمد رسول  
                اثر رژیمهای ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی کشورهای D8: رهیافت دادههای تابلوئی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 633-646]
                
 
- 
                خدادادی، محمدرسول  
                مدل سازی بلوغ عوامل انسانی و سازمانی مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-303]
                
 
- 
                خدایاری، عباس  
                تدوین استراتژیهای توسعة سلامت با رویکرد فعالیتهای بدنی و ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 787-807]
                
 
- 
                خزائی، علی  
                طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 133-154]
                
 
- 
                خزائی پول، جواد  
                ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
                
 
- 
                خسروی زاده، اسفندیار  
                طراحی مدل معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 429-444]
                
 
د
- 
                دراهکی، عباس  
                مطالعه ی تاثیر سرمایه اجتماعی و مولفه های آن بر میزان مشارکت ورزشی نوجوانان دختر و پسر شهرستان جم در استان بوشهر [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 251-271]
                
 
- 
                درویشی، ابوالفضل  
                شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه ورزش دانشگاه مازندران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 809-831]
                
 
- 
                دستوم، صلاح  
                طرحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعه ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 195-217]
                
 
- 
                دهقان پوری، حوریه  
                مدل سازی بلوغ عوامل انسانی و سازمانی مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-303]
                
 
- 
                دهقانی، فرشته  
                بازشناسی و مدلسازی حوزهها و زیرساختهای حقوق تجارت در ورزش حرفهای ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 483-520]
                
 
- 
                دوستی، مرتضی  
                شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه ورزش دانشگاه مازندران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 809-831]
                
 
ذ
- 
                ذاکریان، علیرضا  
                بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 107-118]
                
 
- 
                ذوالاکتاف، وحید  
                تجربه، نیاز و نگرش مربیان فوتبال نسبت به رایانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 77-87]
                
 
ر
- 
                راسخ، نازنین  
                نقش ورزش و توسعۀ دیپلماسی ورزشی در پیشبرد سیاستهای فرهنگی- اجتماعی و روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 219-234]
                
 
- 
                راسخ، نازنین  
                اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه حکمرانی خوب در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 685-704]
                
 
- 
                رشید لمیر، امین  
                شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 761-785]
                
 
- 
                رضوی، سید محمد حسین  
                ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 547-560]
                
 
- 
                رمضانی نژاد، رحیم  
                طرحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعه ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 195-217]
                
 
ز
- 
                زارعی، علی  
                تدوین استراتژیهای توسعة سلامت با رویکرد فعالیتهای بدنی و ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 787-807]
                
 
- 
                زارعیان، حسین  
                اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه حکمرانی خوب در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 685-704]
                
 
- 
                زهره وندیان، کریم  
                طراحی مدل معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 429-444]
                
 
س
- 
                سجاد پور، سید محمد کاظم  
                تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 59-75]
                
 
- 
                سجادی، نصرالله  
                ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
                
 
- 
                سرکوهی، پگاه  
                تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
                
 
- 
                سرلاب، رقیه  
                تاثیر رژیمهای ارزی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 339-358]
                
 
- 
                سرلاب، رقیه  
                اثر رژیمهای ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی کشورهای D8: رهیافت دادههای تابلوئی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 633-646]
                
 
- 
                سعادتی، مهسا  
                بازشناسی و مدلسازی حوزهها و زیرساختهای حقوق تجارت در ورزش حرفهای ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 483-520]
                
 
- 
                سلطان حسینی، محمد  
                بررسی سبک های عمومی تصمیم گیری مدیران ورزشی بر اساس مدل اسکات و بروس [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 273-290]
                
 
- 
                سلطانی، مصطفی  
                تدوین الگوی ارتباطی منابع سازمانی و درآمدزایی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 665-684]
                
 
- 
                سلیمانی مقدم، رضا  
                نقش تبعیض در محیط کار بر سلامت ذهنی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 235-250]
                
 
- 
                سلیمی، مهدی  
                بررسی سبک های عمومی تصمیم گیری مدیران ورزشی بر اساس مدل اسکات و بروس [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 273-290]
                
 
- 
                سیاووشی، محمد  
                نقش اعتماد و معنویت در محیط کار بر رفتار تسهیم دانش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 647-663]
                
 
- 
                سیدعامری، میر حسن  
                بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران. [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 521-546]
                
 
- 
                سیف پناهی شعبانی، جبار  
                تأثیر تمرین هوازی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی کارمندان مرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 359-377]
                
 
ص
- 
                صفانیا، علی محمد  
                بررسی رابطة بین عوامل درون سازمانی و رفتار سیاسی با تأکید بر نقش میانجیگری ادراک از سیاست سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 119-131]
                
 
- 
                صفانیا، علی محمد  
                روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهره وری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 561-579]
                
 
- 
                صفرپور، علی  
                مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 855-870]
                
 
ض
- 
                ضیاء، بابک  
                بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد کسب وکارهای نوپای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 705-721]
                
 
ط
- 
                طغرایی، حمید  
                تحلیل اهمیت ـ عملکرد ویژگیهای مسیرهای دوچرخه موثر بر تصمیم دوچرخه سواری با کاربرد مدل IPA [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 155-173]
                
 
- 
                طوطی فر طهران پور، محمد مهدی  
                بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد کسب وکارهای نوپای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 705-721]
                
 
ع
- 
                عباسی، همایون  
                بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران. [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 521-546]
                
 
- 
                عسکریان، فریبا  
                تاثیر رژیمهای ارزی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 339-358]
                
 
- 
                عسکریان، فریبا  
                تأثیر عوامل اقتصادی بر روی عملکرد ورزشی کشورهای منتخب شرکت کننده در یونیورسیادهای تابستانی 1999 تا 2015 دانشجویان جهان [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 833-853]
                
 
- 
                عفیفه، جواد  
                تحلیل اهمیت ـ عملکرد ویژگیهای مسیرهای دوچرخه موثر بر تصمیم دوچرخه سواری با کاربرد مدل IPA [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 155-173]
                
 
- 
                علی دوست قهفرخی، ابراهیم  
                تحلیل موانع حقوقی و قانونی اثرگذار بر اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در فوتبال حرفه-ای جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 411-428]
                
 
- 
                علیدوست قهفرخی، ابراهیم  
                مطالعه ساختار عاملی پرسشنامه توسعه فرهنگ ورزش همگانی از طریق تلویزیون [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 31-44]
                
 
- 
                علیمردانی، محمد  
                بررسی کارآیی هیئتهای ورزشی استان قم و ارتباط آن با منابع ورودی و خروجی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-58]
                
 
غ
- 
                غفوری، فرزاد  
                تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
                
 
ف
- 
                فراهانی، ابوالفضل  
                بررسی کارآیی هیئتهای ورزشی استان قم و ارتباط آن با منابع ورودی و خروجی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-58]
                
 
- 
                فرزان، فرزام  
                شناسایی عوامل مؤثر بر کنارهگیری بانوان بالای 18 سال ایران از فعالیتهای ورزشی با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 739-759]
                
 
- 
                فرزی، حامد  
                تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 467-482]
                
 
- 
                فریدونی، مسعود  
                ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 547-560]
                
 
- 
                فعال، آرمین  
                تجربه، نیاز و نگرش مربیان فوتبال نسبت به رایانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 77-87]
                
 
- 
                فهیمی نژاد، علی  
                شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 761-785]
                
 
ق
- 
                قائدی، علی  
                ارائه مدل عوامل مؤثر بر استفاده از وبسایتهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 321-337]
                
 
- 
                قنبرپور نصرتی، امیر  
                نقش تبعیض در محیط کار بر سلامت ذهنی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 235-250]
                
 
- 
                قنبرپور نصرتی، امیر  
                نقش اعتماد و معنویت در محیط کار بر رفتار تسهیم دانش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 647-663]
                
 
ک
- 
                کارگر، غلامعلی  
                تدوین الگوی ارتباطی منابع سازمانی و درآمدزایی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 665-684]
                
 
- 
                کاشف، میرمحمد  
                مدل سازی بلوغ عوامل انسانی و سازمانی مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-303]
                
 
- 
                کاشف، میرمحمد  
                مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 855-870]
                
 
- 
                کاظمی پور، احمد  
                مقایسه شاخصها و طراحی الگوی انتخاب سرمربیان حرفهای فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 445-465]
                
 
- 
                کلاته سیفری، معصومه  
                ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 547-560]
                
 
- 
                کوزه چیان، هاشم  
                طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 15-29]
                
 
گ
- 
                گودرزی، محمود  
                مطالعه ساختار عاملی پرسشنامه توسعه فرهنگ ورزش همگانی از طریق تلویزیون [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 31-44]
                
 
- 
                گوهررستمی، حمیدرضا  
                طرحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعه ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 195-217]
                
 
م
- 
                محسنی فر، علی  
                شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه ورزش دانشگاه مازندران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 809-831]
                
 
- 
                محمدی، سردار  
                ارائه مدل عوامل مؤثر بر استفاده از وبسایتهای ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 321-337]
                
 
- 
                محمودی، احمد  
                طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 133-154]
                
 
- 
                محمودی، احمد  
                طراحی مدل معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 429-444]
                
 
- 
                مختاری، رباب  
                بررسی رابطة بین عوامل درون سازمانی و رفتار سیاسی با تأکید بر نقش میانجیگری ادراک از سیاست سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 119-131]
                
 
- 
                مرسل، باقر  
                شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 761-785]
                
 
- 
                مشکل گشا، الهام  
                ارائه مدل اثر هویت ورزشی و شبکه حمایت اجتماعی با مشکلات کناره گیری از فوتبال حرفه ای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-306]
                
 
- 
                معصوم زاده، سارا  
                اثر رژیمهای ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی کشورهای D8: رهیافت دادههای تابلوئی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 633-646]
                
 
- 
                معماری، ژاله  
                بازشناسی و مدلسازی حوزهها و زیرساختهای حقوق تجارت در ورزش حرفهای ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 483-520]
                
 
- 
                مقدسی، مهرزاد  
                مطالعه ی تاثیر سرمایه اجتماعی و مولفه های آن بر میزان مشارکت ورزشی نوجوانان دختر و پسر شهرستان جم در استان بوشهر [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 251-271]
                
 
- 
                منافی، فریدون  
                طرحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعه ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 195-217]
                
 
- 
                منظمی، امیرحسین  
                طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 597-609]
                
 
- 
                مهدی پور، عبدالرحمن  
                مقایسه شاخصها و طراحی الگوی انتخاب سرمربیان حرفهای فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 445-465]
                
 
- 
                میرزا راه کوشکی، محمد حسین  
                تدوین استراتژیهای توسعة سلامت با رویکرد فعالیتهای بدنی و ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 787-807]
                
 
- 
                میرصفیان، حمیدرضا  
                بررسی سبک های عمومی تصمیم گیری مدیران ورزشی بر اساس مدل اسکات و بروس [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 273-290]
                
 
ن
- 
                ناصح، مهتاب  
                چارچوب نظری خط مشی ورزش ملی، با رویکرد ورزش آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 395-410]
                
 
- 
                ناصری، علی  
                بازنمایی فساد ورزشی در فضای رسانه ای ایران در طول ده سال گذشته (1396-1386) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 611-631]
                
 
- 
                نظری، رسول  
                ارائه مدل اثر هویت ورزشی و شبکه حمایت اجتماعی با مشکلات کناره گیری از فوتبال حرفه ای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-306]
                
 
- 
                نظریان مادوانی، عباس  
                طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 597-609]
                
 
- 
                نقی پور گیوی، بهنام  
                طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 597-609]
                
 
- 
                نیکخواه کیارمش، روح الله  
                نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو) [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
                
 
ه
- 
                هنری، حبیب  
                تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
                
 
- 
                هنری، حبیب  
                طراحی مدل معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 429-444]
                
 
ی
- 
                یوسفی، بهرام  
                طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 133-154]
                
 
- 
                یوسفی، بهرام  
                تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 467-482]
                
 
