نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی الکترونیکی بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد کسب وکارهای نوپای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 705-721]
  • آموزش تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
  • آوای سازمانی روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهره وری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 561-579]

ا

  • احساسات مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 855-870]
  • ادراک از سیاست سازمانی بررسی رابطة بین عوامل درون سازمانی و رفتار سیاسی با تأکید بر نقش میانجی‌گری ادراک از سیاست سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 119-131]
  • ایران تدوین الگوی ارتباطی منابع سازمانی و درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 665-684]
  • ارزش ادراک ‌شده نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 581-596]
  • استراتژی بازاریابی شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 761-785]
  • استرس شغلی تأثیر تمرین هوازی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی کارمندان مرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 359-377]
  • اعتباریابی اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه حکمرانی خوب در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 685-704]
  • اعتماد نقش اعتماد و معنویت در محیط کار بر رفتار تسهیم دانش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 647-663]
  • اعتماد اجتماعی مطالعه ی تاثیر سرمایه اجتماعی و مولفه های آن بر میزان مشارکت ورزشی نوجوانان دختر و پسر شهرستان جم در استان بوشهر [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 251-271]
  • اقتصاد تحلیل موانع حقوقی و قانونی اثرگذار بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در فوتبال حرفه-ای جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 411-428]
  • الگوی انتخاب مقایسه شاخص‌ها و طراحی الگوی انتخاب سرمربیان حرفه‌ای فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 445-465]
  • اماکن ورزشی بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد بر مبنای مدل تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 305-320]
  • اینترنت ارائه مدل عوامل مؤثر بر استفاده از وب‌سایت‌های ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 321-337]
  • انتقال ارائه مدل اثر هویت ورزشی و شبکه حمایت اجتماعی با مشکلات کناره گیری از فوتبال حرفه ای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-306]
  • انگیزه‌های حمایت ورزشی شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 761-785]

ب

  • بازاریابی ارتباطی طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 15-29]
  • بازاریابی از طریق ورزش شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 761-785]
  • بازاریابی سببی ورزشی نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو) [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
  • بازاریابی عصبی تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 467-482]
  • بازاریابی ورزشی بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 107-118]
  • بازاریابی ورزشی ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 547-560]
  • بازنمایی بازنمایی فساد ورزشی در فضای رسانه ای ایران در طول ده سال گذشته (1396-1386) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 611-631]
  • باشگاه تحلیل موانع حقوقی و قانونی اثرگذار بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در فوتبال حرفه-ای جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 411-428]
  • باشگاه حرفه‌ای تدوین الگوی ارتباطی منابع سازمانی و درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 665-684]
  • باشگاه فوتبال نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 581-596]
  • باشگاه ورزشی طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 15-29]
  • برنامة استراتژیک تدوین استراتژی‌های توسعة سلامت با رویکرد فعالیت‌های بدنی و ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 787-807]
  • برند ورزشی ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 547-560]
  • بلوغ مدیریت دانش مدل سازی بلوغ عوامل انسانی و سازمانی مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-303]
  • بهره‌وری روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهره وری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 561-579]

پ

  • پایایی مطالعه ساختار عاملی پرسشنامه توسعه فرهنگ ورزش همگانی از طریق تلویزیون [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 31-44]
  • پرستیژ هویت ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • پرسشنامه مطالعه ساختار عاملی پرسشنامه توسعه فرهنگ ورزش همگانی از طریق تلویزیون [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 31-44]

ت

  • تبعیض نقش تبعیض در محیط کار بر سلامت ذهنی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 235-250]
  • تبلیغات تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 467-482]
  • تبلیغات اینترنتی بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 107-118]
  • تجارت کالاهای ورزشی اثر رژیم‌های ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی کشورهای D8: رهیافت داده‌های تابلوئی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 633-646]
  • تحصیلات تکمیلی شناسایی و رتبه‌بندی مهارت‌های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکدة تربیت بدنی دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 723-738]
  • تحلیل اهمیت ـ عملکرد تحلیل اهمیت ـ عملکرد ویژگی‌های مسیرهای دوچرخه موثر بر تصمیم دوچرخه سواری با کاربرد مدل IPA [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 155-173]
  • تحلیل اهمیت-عملکرد بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد بر مبنای مدل تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 305-320]
  • تحلیل پوششی بررسی کارآیی هیئت‌های ورزشی استان قم و ارتباط آن با منابع ورودی و خروجی‌ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-58]
  • تربیت بدنی روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهره وری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 561-579]
  • تربیت بدنی شناسایی و رتبه‌بندی مهارت‌های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکدة تربیت بدنی دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 723-738]
  • تسهیم دانش نقش اعتماد و معنویت در محیط کار بر رفتار تسهیم دانش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 647-663]
  • تشابه هویت ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • تصمیم ارائه مدل عوامل مؤثر بر استفاده از وب‌سایت‌های ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 321-337]
  • تصمیمات رفتاری طراحی مدل‌ معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 429-444]
  • تصمیم‌گیری بررسی سبک های عمومی تصمیم گیری مدیران ورزشی بر اساس مدل اسکات و بروس [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 273-290]
  • تصویر برند ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 547-560]
  • تصویر برند تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 467-482]
  • تعهد سازمانی روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهره وری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 561-579]
  • تفکر استراتژیک تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
  • تلویزیون مطالعه ساختار عاملی پرسشنامه توسعه فرهنگ ورزش همگانی از طریق تلویزیون [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 31-44]
  • تمایز هویت ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • تماشاگران فوتبال طراحی مدل‌ معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 429-444]
  • تمرین هوازی تأثیر تمرین هوازی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی کارمندان مرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 359-377]
  • توسعه شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه ورزش دانشگاه مازندران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 809-831]
  • توسعه ورزش تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 59-75]
  • توسعه ورزش طرحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعه ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 195-217]

ج

  • جذابیت هویت ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • جمهوری اسلامی ایران نقش ورزش و توسعۀ دیپلماسی ورزشی در پیشبرد سیاست‌های فرهنگی- اجتماعی و روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 219-234]
  • جوانان معنویت نقش اعتماد و معنویت در محیط کار بر رفتار تسهیم دانش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 647-663]

چ

  • چارچوب نظری چارچوب نظری خط مشی ورزش ملی، با رویکرد ورزش آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 395-410]

ح

  • حقوق تحلیل موانع حقوقی و قانونی اثرگذار بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در فوتبال حرفه-ای جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 411-428]
  • حقوق بازشناسی و مدل‌سازی حوزه‌ها و زیرساخت‌های حقوق تجارت در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 483-520]
  • حقوق تجارت بازشناسی و مدل‌سازی حوزه‌ها و زیرساخت‌های حقوق تجارت در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 483-520]
  • حکمرانی خوب اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه حکمرانی خوب در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 685-704]
  • حمایت اجتماعی ارائه مدل اثر هویت ورزشی و شبکه حمایت اجتماعی با مشکلات کناره گیری از فوتبال حرفه ای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-306]
  • حمایت اجتماعی مطالعه ی تاثیر سرمایه اجتماعی و مولفه های آن بر میزان مشارکت ورزشی نوجوانان دختر و پسر شهرستان جم در استان بوشهر [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 251-271]

خ

  • خروجی بررسی کارآیی هیئت‌های ورزشی استان قم و ارتباط آن با منابع ورودی و خروجی‌ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-58]
  • خستگی عاطفی تأثیر تمرین هوازی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی کارمندان مرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 359-377]
  • خصوصی‌سازی تحلیل موانع حقوقی و قانونی اثرگذار بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در فوتبال حرفه-ای جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 411-428]
  • خط‌مشی ورزش ملی چارچوب نظری خط مشی ورزش ملی، با رویکرد ورزش آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 395-410]

د

  • داده‌های تابلویی اثر رژیم‌های ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی کشورهای D8: رهیافت داده‌های تابلوئی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 633-646]
  • دانشجو شناسایی و رتبه‌بندی مهارت‌های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکدة تربیت بدنی دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 723-738]
  • دانشگاه شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه ورزش دانشگاه مازندران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 809-831]
  • دانشگاه تهران شناسایی و رتبه‌بندی مهارت‌های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکدة تربیت بدنی دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 723-738]
  • دانش مشتری نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 581-596]
  • دیپلماسی عمومی تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 59-75]
  • دیپلماسی ورزشی تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 59-75]
  • دیپلماسی ورزشی نقش ورزش و توسعۀ دیپلماسی ورزشی در پیشبرد سیاست‌های فرهنگی- اجتماعی و روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 219-234]
  • درآمدزایی تدوین الگوی ارتباطی منابع سازمانی و درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 665-684]
  • دسترسی مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 855-870]
  • دوچرخه تحلیل اهمیت ـ عملکرد ویژگی‌های مسیرهای دوچرخه موثر بر تصمیم دوچرخه سواری با کاربرد مدل IPA [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 155-173]
  • دوره عمر طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 15-29]

ر

  • رایانه تجربه، نیاز و نگرش مربیان فوتبال نسبت به رایانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 77-87]
  • رتبه‌بندی شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه ورزش دانشگاه مازندران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 809-831]
  • رژیم‌های ارزی اثر رژیم‌های ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی کشورهای D8: رهیافت داده‌های تابلوئی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 633-646]
  • رسانه بازنمایی فساد ورزشی در فضای رسانه ای ایران در طول ده سال گذشته (1396-1386) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 611-631]
  • رضایت مشتریان بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد بر مبنای مدل تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 305-320]
  • رفتار سیاسی بررسی رابطة بین عوامل درون سازمانی و رفتار سیاسی با تأکید بر نقش میانجی‌گری ادراک از سیاست سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 119-131]
  • رفتار مصرف کننده بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 107-118]
  • روایی مطالعه ساختار عاملی پرسشنامه توسعه فرهنگ ورزش همگانی از طریق تلویزیون [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 31-44]

ز

  • زیبایی‌شناختی مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 855-870]

س

  • ساختار عاملی مطالعه ساختار عاملی پرسشنامه توسعه فرهنگ ورزش همگانی از طریق تلویزیون [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 31-44]
  • سازمان ورزش طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 133-154]
  • سیاست تحلیل موانع حقوقی و قانونی اثرگذار بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در فوتبال حرفه-ای جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 411-428]
  • سیاست خارجی تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 59-75]
  • سیاست‌های فرهنگی- اجتماعی نقش ورزش و توسعۀ دیپلماسی ورزشی در پیشبرد سیاست‌های فرهنگی- اجتماعی و روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 219-234]
  • سبک‌های تصمیم‌گیری بررسی سبک های عمومی تصمیم گیری مدیران ورزشی بر اساس مدل اسکات و بروس [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 273-290]
  • سبک‌های عمومی بررسی سبک های عمومی تصمیم گیری مدیران ورزشی بر اساس مدل اسکات و بروس [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 273-290]
  • سرمایه اجتماعی مطالعه ی تاثیر سرمایه اجتماعی و مولفه های آن بر میزان مشارکت ورزشی نوجوانان دختر و پسر شهرستان جم در استان بوشهر [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 251-271]
  • سرمربیان حرفه‌ای مقایسه شاخص‌ها و طراحی الگوی انتخاب سرمربیان حرفه‌ای فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 445-465]
  • سیستم اشتراک دوچرخه تحلیل اهمیت ـ عملکرد ویژگی‌های مسیرهای دوچرخه موثر بر تصمیم دوچرخه سواری با کاربرد مدل IPA [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 155-173]
  • سلامت تدوین استراتژی‌های توسعة سلامت با رویکرد فعالیت‌های بدنی و ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 787-807]
  • سلامت ذهنی نقش تبعیض در محیط کار بر سلامت ذهنی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 235-250]

ش

  • شاخص‌های اقتصادی تأثیر عوامل اقتصادی بر روی عملکرد ورزشی کشورهای منتخب شرکت کننده در یونیورسیادهای تابستانی 1999 تا 2015 دانشجویان جهان [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 833-853]
  • شاغلان تأثیر تمرین هوازی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی کارمندان مرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 359-377]
  • شرکت میزو نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو) [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
  • شش سیگما طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 133-154]
  • شهرداری تهران طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 133-154]
  • شهرستان جم مطالعه ی تاثیر سرمایه اجتماعی و مولفه های آن بر میزان مشارکت ورزشی نوجوانان دختر و پسر شهرستان جم در استان بوشهر [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 251-271]
  • شهر مشهد بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد بر مبنای مدل تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 305-320]

ص

  • صنعت ورزش شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 761-785]

ط

  • طراحی شاخص مقایسه شاخص‌ها و طراحی الگوی انتخاب سرمربیان حرفه‌ای فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 445-465]

ظ

  • ظرفیت جذب بالقوه بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران. [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 521-546]

ع

  • عملکرد نقش تبعیض در محیط کار بر سلامت ذهنی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 235-250]
  • عملکرد سازمانی طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 133-154]
  • عملکرد کسب‌وکار بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد کسب وکارهای نوپای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 705-721]
  • عملکرد ورزشی تأثیر عوامل اقتصادی بر روی عملکرد ورزشی کشورهای منتخب شرکت کننده در یونیورسیادهای تابستانی 1999 تا 2015 دانشجویان جهان [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 833-853]
  • عوامل شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه ورزش دانشگاه مازندران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 809-831]
  • عوامل بین‌فردی شناسایی عوامل مؤثر بر کناره‌گیری بانوان بالای 18 سال ایران از فعالیت‌های‌ ورزشی با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 739-759]
  • عوامل سازمانی بررسی رابطة بین عوامل درون سازمانی و رفتار سیاسی با تأکید بر نقش میانجی‌گری ادراک از سیاست سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 119-131]
  • عوامل سازمانی و انسانی مدل سازی بلوغ عوامل انسانی و سازمانی مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-303]
  • عوامل شخصی بررسی رابطة بین عوامل درون سازمانی و رفتار سیاسی با تأکید بر نقش میانجی‌گری ادراک از سیاست سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 119-131]
  • عوامل شغلی بررسی رابطة بین عوامل درون سازمانی و رفتار سیاسی با تأکید بر نقش میانجی‌گری ادراک از سیاست سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 119-131]
  • عوامل فردی شناسایی عوامل مؤثر بر کناره‌گیری بانوان بالای 18 سال ایران از فعالیت‌های‌ ورزشی با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 739-759]
  • عوامل محیطی شناسایی عوامل مؤثر بر کناره‌گیری بانوان بالای 18 سال ایران از فعالیت‌های‌ ورزشی با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 739-759]

ف

  • فرسودگی شغلی تأثیر تمرین هوازی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی کارمندان مرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 359-377]
  • فساد بازنمایی فساد ورزشی در فضای رسانه ای ایران در طول ده سال گذشته (1396-1386) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 611-631]
  • فعالیت بدنی تدوین استراتژی‌های توسعة سلامت با رویکرد فعالیت‌های بدنی و ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 787-807]
  • فعالیت ورزشی تدوین استراتژی‌های توسعة سلامت با رویکرد فعالیت‌های بدنی و ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 787-807]
  • فقدان موفقیت تأثیر تمرین هوازی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی کارمندان مرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 359-377]
  • فوتبال ارائه مدل اثر هویت ورزشی و شبکه حمایت اجتماعی با مشکلات کناره گیری از فوتبال حرفه ای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-306]
  • فوتبال تحلیل موانع حقوقی و قانونی اثرگذار بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در فوتبال حرفه-ای جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 411-428]
  • فوتبال تدوین الگوی ارتباطی منابع سازمانی و درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 665-684]
  • فوتبال ایران مقایسه شاخص‌ها و طراحی الگوی انتخاب سرمربیان حرفه‌ای فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 445-465]

ک

  • کارآیی بررسی کارآیی هیئت‌های ورزشی استان قم و ارتباط آن با منابع ورودی و خروجی‌ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-58]
  • کارآفرینی ورزشی بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد کسب وکارهای نوپای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 705-721]
  • کاربرد رایانه تجربه، نیاز و نگرش مربیان فوتبال نسبت به رایانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 77-87]
  • کرمانشاه نقش تبعیض در محیط کار بر سلامت ذهنی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 235-250]
  • کسب وکار مدل سازی بلوغ عوامل انسانی و سازمانی مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-303]
  • کشورهای دی هشت اثر رژیم‌های ارزی بر جریان تجارت گروه کالاهای ورزشی کشورهای D8: رهیافت داده‌های تابلوئی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 633-646]
  • کیفیت ارتباط طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 15-29]
  • کیفیت خدمات طراحی مدل‌ معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 429-444]
  • کیفیت زیباشناختی طراحی مدل‌ معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 429-444]
  • کیفیت عملکردی طراحی مدل‌ معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 429-444]
  • کیفیت فنی طراحی مدل‌ معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 429-444]
  • کناره گیری ارائه مدل اثر هویت ورزشی و شبکه حمایت اجتماعی با مشکلات کناره گیری از فوتبال حرفه ای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-306]

گ

  • گرایش کارآفرینانه بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد کسب وکارهای نوپای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 705-721]
  • گیمیفیکیشن تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]

ل

  • لذت هواداران ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 547-560]

م

  • مازندران شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه ورزش دانشگاه مازندران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 809-831]
  • محصول ورزشی بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 107-118]
  • محیط فیزیکی مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 855-870]
  • مدیران ورزشی تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
  • مدیران ورزشی بررسی سبک های عمومی تصمیم گیری مدیران ورزشی بر اساس مدل اسکات و بروس [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 273-290]
  • مدیریت دانش مدل سازی بلوغ عوامل انسانی و سازمانی مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-303]
  • مدل IPA تحلیل اهمیت ـ عملکرد ویژگی‌های مسیرهای دوچرخه موثر بر تصمیم دوچرخه سواری با کاربرد مدل IPA [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 155-173]
  • مدل‌یابی معادلات ساختاری بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران. [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 521-546]
  • مدل اسکات و بروس بررسی سبک های عمومی تصمیم گیری مدیران ورزشی بر اساس مدل اسکات و بروس [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 273-290]
  • مدل پذیرش فنآوری ارائه مدل عوامل مؤثر بر استفاده از وب‌سایت‌های ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 321-337]
  • مدل توسعه طرحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعه ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 195-217]
  • مدلسازی ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 547-560]
  • مدل معادلات ساختاری طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 597-609]
  • مربیان فوتبال تجربه، نیاز و نگرش مربیان فوتبال نسبت به رایانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 77-87]
  • مربیان فوتبال مقایسه شاخص‌ها و طراحی الگوی انتخاب سرمربیان حرفه‌ای فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 445-465]
  • مزیت رقابتی نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 581-596]
  • مزیت رقابتی بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد کسب وکارهای نوپای ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 705-721]
  • مسخ شخصیت تأثیر تمرین هوازی بر استرس شغلی و فرسودگی شغلی کارمندان مرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 359-377]
  • مسیر دوچرخه تحلیل اهمیت ـ عملکرد ویژگی‌های مسیرهای دوچرخه موثر بر تصمیم دوچرخه سواری با کاربرد مدل IPA [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 155-173]
  • مشارکت اجتماعی مطالعه ی تاثیر سرمایه اجتماعی و مولفه های آن بر میزان مشارکت ورزشی نوجوانان دختر و پسر شهرستان جم در استان بوشهر [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 251-271]
  • مشارکت ورزشی طرحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعه ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 195-217]
  • مشارکت ورزشی مطالعه ی تاثیر سرمایه اجتماعی و مولفه های آن بر میزان مشارکت ورزشی نوجوانان دختر و پسر شهرستان جم در استان بوشهر [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 251-271]
  • مصرف کننده ورزشی بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 107-118]
  • مطالعۀ کیفی شناسایی عوامل مؤثر بر کناره‌گیری بانوان بالای 18 سال ایران از فعالیت‌های‌ ورزشی با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 739-759]
  • منابع انسانی روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهره وری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 561-579]
  • منابع سازمانی تدوین الگوی ارتباطی منابع سازمانی و درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 665-684]
  • مهارت‌های پژوهشی شناسایی و رتبه‌بندی مهارت‌های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکدة تربیت بدنی دانشگاه تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 723-738]

ن

  • نیات رفتاری مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 855-870]
  • نیازسنجی تجربه، نیاز و نگرش مربیان فوتبال نسبت به رایانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 77-87]
  • نظام سلامت تدوین استراتژی‌های توسعة سلامت با رویکرد فعالیت‌های بدنی و ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 787-807]
  • نظریة توسعه ورزش چارچوب نظری خط مشی ورزش ملی، با رویکرد ورزش آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 395-410]
  • نظریة زمینه‌محور چارچوب نظری خط مشی ورزش ملی، با رویکرد ورزش آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 395-410]
  • نظریه داده بنیاد تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 59-75]
  • نگرش تجربه، نیاز و نگرش مربیان فوتبال نسبت به رایانه [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 77-87]
  • نگرش ارائه مدل عوامل مؤثر بر استفاده از وب‌سایت‌های ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 321-337]
  • نگرش مصرف کننده نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو) [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]

و

  • والیبال طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 597-609]
  • وبسایت ورزشی ارائه مدل عوامل مؤثر بر استفاده از وب‌سایت‌های ورزشی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 321-337]
  • ورزش مدل سازی بلوغ عوامل انسانی و سازمانی مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-303]
  • ورزش نقش ورزش و توسعۀ دیپلماسی ورزشی در پیشبرد سیاست‌های فرهنگی- اجتماعی و روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 219-234]
  • ورزش بازنمایی فساد ورزشی در فضای رسانه ای ایران در طول ده سال گذشته (1396-1386) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 611-631]
  • ورزش نقش اعتماد و معنویت در محیط کار بر رفتار تسهیم دانش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 647-663]
  • ورزش آموزشی چارچوب نظری خط مشی ورزش ملی، با رویکرد ورزش آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 395-410]
  • ورزش بانوان شناسایی عوامل مؤثر بر کناره‌گیری بانوان بالای 18 سال ایران از فعالیت‌های‌ ورزشی با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 739-759]
  • ورزش حرفه‌ای بازشناسی و مدل‌سازی حوزه‌ها و زیرساخت‌های حقوق تجارت در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 483-520]
  • ورزش دانشجویی طرحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعه ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 195-217]
  • ورزش دانشگاه طرحی الگوی عوامل مؤثر بر توسعه ورزش دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 195-217]
  • ورزش قهرمانی شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی) [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 761-785]
  • ورزشکاران بازنمایی فساد ورزشی در فضای رسانه ای ایران در طول ده سال گذشته (1396-1386) [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 611-631]
  • ورزشکاران مشهور تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 467-482]
  • ورزش همگانی مطالعه ساختار عاملی پرسشنامه توسعه فرهنگ ورزش همگانی از طریق تلویزیون [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 31-44]
  • ورزش همگانی بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد بر مبنای مدل تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 305-320]
  • ورزش و جوانان نقش تبعیض در محیط کار بر سلامت ذهنی و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 235-250]
  • ورودی بررسی کارآیی هیئت‌های ورزشی استان قم و ارتباط آن با منابع ورودی و خروجی‌ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-58]
  • وزارت ورزش و جوانان بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران. [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 521-546]
  • وزارت ورزش و جوانان اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه حکمرانی خوب در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 685-704]
  • وفاداری نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 581-596]

ه

  • هیأت ورزشی بررسی کارآیی هیئت‌های ورزشی استان قم و ارتباط آن با منابع ورودی و خروجی‌ [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-58]
  • هم هویتی ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • هنجاریابی پرسشنامه اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه حکمرانی خوب در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 685-704]
  • هوادار طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 15-29]
  • هواداران طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 597-609]
  • هواداران فوتبال ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • هویت تیم ورزشی نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو) [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
  • هویت سازمانی نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو) [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 89-106]
  • هویت سازمانی روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهره وری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 561-579]
  • هویت ملی طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 597-609]
  • هویت منطقه‌ای طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 597-609]
  • هویت ورزشی ارائه مدل اثر هویت ورزشی و شبکه حمایت اجتماعی با مشکلات کناره گیری از فوتبال حرفه ای در ایران [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 291-306]
  • هوش سازمانی طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 133-154]

ی

  • یادگیری تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 175-194]
  • یونیورسیاد تأثیر عوامل اقتصادی بر روی عملکرد ورزشی کشورهای منتخب شرکت کننده در یونیورسیادهای تابستانی 1999 تا 2015 دانشجویان جهان [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 833-853]