تحلیل عوامل موثر بر طرد شدن دانش آموزان از محیط های ورزشی از دیدگاه معلمان آموزش و پرورش شهر بابل عراق

محمد رحیمی؛ محمد قاسمی؛ رضا امین زاده؛ سامر سامی نایف البوکروطه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 دی 1402

https://doi.org/10.22059/jsm.2024.368520.3229

ارائة مدل بازاریابی هیجانی مؤثر بر رفتار مصرف کنندگان پوشاک ورزشی کودکان با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری

سامان وجدانی؛ شهناز نایب زاده؛ سید حسن حاتمی نسب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 دی 1402

https://doi.org/10.22059/jsm.2024.348480.3024

تبیین و سطح بندی فرصت های حضور بانوان ورزشکار نخبه مسلمان جمهوری اسلامی ایران در رویدادهای بین المللی ورزشی

زینب رحمتی اصل؛ حسین عیدی؛ همایون عباسی؛ شیرین زردشتیان؛ علی نظریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 خرداد 1403

https://doi.org/10.22059/jsm.2024.370062.3254

تبیین راهکارهای توسعه کسب و کارهای بالقوه ورزشی در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی استان آذربایجان شرقی

یوسف یاوری؛ جواد امان زاده؛ محمد رضا داخته؛ صبا Sabba

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 خرداد 1403

https://doi.org/10.22059/jsm.2024.366106.3203

شناسایی عوامل موثر بر قصد استفاده از برنامه‌های خرید واقعیت افزوده در مشتریان محصولات ورزشی؛ کاربرد مدل پذیرش فناوری

رزگار پورمعروف؛ علی افروزه؛ سید عماد حسینی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 تیر 1403

https://doi.org/10.22059/jsm.2024.371363.3250