طراحی مدل توسعة شرکت‌های دانش‌بنیان ورزشی ایران و تبیین آینده آن مبتنی بر سناریونویسی در دو دهه آینده

هاله حمیدپور؛ محمد حسن فردوسی؛ امیر ندری؛ محسن اسمعیلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مهر 1401

https://doi.org/10.22059/jsm.2022.340065.2916

تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری

مجید کاوند؛ فرناز فخری؛ فریبا عسکریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 فروردین 1402

https://doi.org/10.22059/jsm.2023.344654.2976