دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
مدلسازی نقش فرهنگ سازمانی و انگیزۀ خودتعیینی بر اخلاق ورزشی ورزشکاران نخبۀ ایران (مطالعۀ موردی: لیگ یک فوتبال ایران)
دوره 16، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 19-1
طراحی و اعتباریابی پرسشنامة عوامل شکلدهندة جو ورزشگاههای فوتبال (با رویکرد بازاریابی)
دوره 15، شماره 4، دی 1402، صفحه 18-1
تعیین موقعیت راهبردی و تدوین برنامۀ راهبردی معاونت توسعۀ ورزش قهرمانی و حرفهای
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 25-1
شناسایی شاخصهای بازار نقل و انتقالات بینالمللی فوتبالیستهای ایرانی با استفاده از تحلیل تم
دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 405-428
بررسی شاخصهای روانسنجی پرسشنامة اجرای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 47-66
تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 601-620
طراحی الگوی آمادگی استراتژیک درسازمان های ورزشی ایران
دوره 10، شماره 2، تیر 1397، صفحه 237-221
مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاههای حرفهای فوتبال
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 411-428
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان)
دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 19-36
تأثیر ثبات در تیم و عوامل آن با میزان موفقیت تیمی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 8، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 169-187
نقش رضایت شغلی در ارتباط عدالت سازمانی با تمایل به ترک شغل در کارشناسان فدراسیونهای ورزشی
دوره 6، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 683-696
بررسی مشکلات تدوین پایان نامة کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی در دانشگاه های منتخب
دوره 5، شماره 16، اردیبهشت 1392، صفحه 149-169
بررسی اهداف حمایت ورزشی در لیگ های برتر ایران
دوره 4، شماره 14، آبان 1391، صفحه 161-176
بررسی عوامل مؤثر در تصمیمگیری حمایت ورزشی
دوره 4، شماره 12، فروردین 1391، صفحه 107-126
ارزشگذاری عوامل اجتماعی و قانونی مؤثر بر خصوصیسازی باشگاههای ورزشی
دوره 3، شماره 11، دی 1390، صفحه 33-52
تعیین رویکرد مناسب توسعة فوتبال جمهوری اسلامی ایران و مقایسة آن با رویکردهای چند کشور منتخب
دوره 3، شماره 10، مهر 1390
بررسی وضعیت موجود فوتبال جمهوری اسلامی ایران و تعیین موقعیت راهبردی فوتبال کشور
دوره 3، شماره 9، تیر 1390
تحلیل استنادی مآخذ رسالههای دکتری و پایاننامههای کارشناسیارشد دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران در سالهای 1386 و 1387
دوره 3، شماره 9، تیر 1390
بررسی نگرش دانشجویان ساکن در خوابگاههای دانشگاه تهران به ورزش همگانی
دوره 3، شماره 8، فروردین 1390
رابطه بین سبک رهبری و منبع قدرت مربیان تیمهای لیگ برتر والیبال کشور از دیدگاه بازیکنان
دوره 2، شماره 7، دی 1389
تعیین ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی و شخصیت و نقش تعدیل کنندة متغیرهای جمعیت شناختی
دوره 2، شماره 4، فروردین 1389، صفحه 27-42
طراحی سیستم ارزیابی عملکرد دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران
دوره 1، شماره 2، مهر 1388
مدل سازی و بررسی کارایی مدل چهار عاملی آمیختة بازاریابی صنعت خدمات ورزش کشور
دوره 1، شماره 2، مهر 1388، صفحه 133-280
مقایسة عوامل مؤثر بر حضور تماشاچیان گاهگاهی، منظم و متعصب در مسابقات لیگ برتر فوتبال
دوره 1، شماره 2، مهر 1388، صفحه 247-516
شناسایی قوت ها، ضعف ها، فرصت ها و تهدید های کمیتة ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران و تنگناها و چالش های فراروی آن
دوره 1، شماره 1، تیر 1388، صفحه 19-35