ارائه مدل ارتباطی مدیریت استعداد و سرمایه اجتماعی در کارکنان معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش ایران

محمد حمیدی؛ مهرزاد حمیدی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 شهریور 1400

https://doi.org/10.22059/jsm.2020.302018.2471

مدل ارتباطی تجربۀ برند، اشتیاق به برند و اخلاق‌مداری برند با تعهد به برند در مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی (مورد مطالعه: دانشجویان ورزشکار)

زهرا نعمت الهی؛ نصرالله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ ابراهیم علی دوست

دوره 17، شماره 3، مهر 1404، صفحه 21-1

https://doi.org/10.22059/jsm.2020.290443.2340

شناسایی مؤلفه‌های حکمرانی مطلوب در فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و ارائۀ الگوی مفهومی ( ارائۀ یک نظریۀ داده‌بنیاد)

روح الله عسگری گندمانی؛ قدرت الله باقری؛ ابراهیم علی دوست؛ محمد حسین رحمتی

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 330-311

https://doi.org/10.22059/jsm.2019.263252.2132