آ
-
آصفی، احمدعلی
نهادینه شدن فعالیت بدنی اوقات فراغت [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 183-165]
-
آصفی، احمدعلی
ارزیابی رفتار حفاظت زیستمحیطی اماکن ورزشی باشگاه ذوبآهن اصفهان با استفاده از شاخص انتشار دیاکسید کربن (مطالعة موردی: مجموعة ورزشی ملت) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 437-412]
-
آقایی، نجف
تاثیر مسئولیت اجتماعی و نگرش زیست محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز برنامههای ورزشی شهرداری تهران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 411-395]
-
آقابابایی، ناصر
آینده پژوهی در اقتصاد ورزشی ایران (مطالعه موردی: رویدادهای ورزشی) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 116-99]
-
آقائی شهری، ملیحه سادات
عوامل مؤثر بر قیمتگذاری تجهیزات بدنسازی تولید ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 116-104]
ا
-
احسانی، محمد
پیشبینی ارزش بازار بازیکنان فوتبال ایران با استفاده از تکنیکهای مدلسازی خطی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 103-89]
-
احمدی، فاطمه
شناسایی ابعاد و شاخصهای ارزیابی هیئت مدیره باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 150-131]
-
احمدی، مهرداد
شناسایی نقش های رسانه در توسعه ورزش با رویکرد فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 249-228]
-
ایزدی شهنانی، فریده
رویکرد مدیران ارشد ورزشی در اجرای نظام برنامه ریزی و مدیریت جانشین پروری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 41-26]
-
استاد حسن بنا، شعله
طراحی مدل موانع و پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حضور بانوان ورزشکار در مسابقات برونمرزی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 282-261]
-
اسحاقی کناری، حسن
الگوی BCC در تحلیل پوششی دادهها؛ شاخص ارزیابی کارایی هیأتهای ورزشی استان مازندران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 271-250]
-
اسدالهی، آمنه
چالشهای فعالیت بدنی زنان ایرانی در مراحل مختلف زندگی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 133-116]
-
اسلامی شهر بابکی، سید محسن
مدل ارتباطی ادراک از موفقیت تیم های ملی ورزشی ایران با انسجام اسلامی و هویت ملی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 457-438]
-
اسماعیلی، محمد رضا
طراحی مدل ادراک مطلوبیت فضای ورزشی پارکی شهر تهران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 42-25]
-
اسمعیلی، محسن
شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 75-60]
-
اشرف گنجویی، فریده
طراحی الگوی توانمندسازی و صلاحیت حرفهای داوران تکواندو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 260-240]
-
اصغری، فاطمه
تدوین چارچوب عدم تمایل به بازنشستگی مدیران ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 36-20]
-
افروزه، محمدصادق
رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی در باشگاه های ورزشی شهرشیراز [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 82-63]
-
افروزه، محمد صادق
ارائۀ مدل چندسطحی مدیریت تنوع اثربخش در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 115-97]
-
افشاری، مصطفی
آینده پژوهی در اقتصاد ورزشی ایران (مطالعه موردی: رویدادهای ورزشی) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 116-99]
-
افکار، عادل
طراحی مدل موانع و پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حضور بانوان ورزشکار در مسابقات برونمرزی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 282-261]
-
اکبری یزدی، حسین
پیش بینی کننده های جامعه شناختی انگیزش هواداران فوتبال(مطالعه موردی: باشگاه تراکتورسازی) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 150-133]
-
الهی، علیرضا
پیش بینی کننده های جامعه شناختی انگیزش هواداران فوتبال(مطالعه موردی: باشگاه تراکتورسازی) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 150-133]
-
امیر نژاد، سعید
ارائۀ الگوی کیفی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 132-117]
-
اندام، رضا
طراحی مدل اقتصاد مقاومتی در ورزش دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 291-272]
ب
-
بای، ناصر
تدوین سیستم مدیریت جامع برگزاری رویدادهای ورزشی جانبازان و معلولان بر مبنای رویکرد S7(مطالعۀ موردی: لیگ برتر والیبال نشستۀ کشور) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 201-184]
-
بیابانی، حسن
دسته بندی عناصر قلمرو زیست بوم کارآفرینی ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 163-148]
-
باقری، قدرت الله
علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیت های بدنی در اماکن ورزشی شهر قم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 255-235]
-
باقری، قدرت الله
شناسایی مؤلفههای حکمرانی مطلوب در فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و ارائۀ الگوی مفهومی ( ارائۀ یک نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 330-311]
-
باقریان فرح آبادی، محسن
تدوین چارچوب عدم تمایل به بازنشستگی مدیران ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 36-20]
-
بحرالعلوم، حسن
طراحی مدل اقتصاد مقاومتی در ورزش دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 291-272]
-
بدری فولاد، برزو
آسیبشناسی مدیریت راهبردی ورزش ژیمناستیک ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 304-283]
-
بستاکی، محمد
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد ورزشکاران حرفهای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 248-231]
-
بهرامی، شهاب
ارائة مدل توسعة ورزش پاک در ایران با روش (ISM) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 98-83]
-
بهرامی، شهاب
شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 75-60]
-
بهلکه، طاهر
راهبردهای توسعۀ اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 227-217]
-
بهلکه، طاهر
شناسایی موانع مدیریت اثربخش مدیران سازمان های ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 284-256]
-
بهنام، محسن
پیشبینی مشارکت روانشناختی دانشآموزان به ورزش از طریق سبک رهبری دبیران ورزش: نقش میانجی رضایت و انگیزه ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 331-308]
پ
-
پیرجمادی، سحر
نقش مدیریت شهری و فرهنگپذیری دوچرخهسواری همگانی در توسعه پایدار شهری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 164-149]
-
پیمانی زاد، حسین
طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 193-173]
-
پورپناهی کل تپه، محمد
ارائه مدل پارادایمی رفتار سیاسی کارکنان سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 322-303]
-
پورذبیح سرحمامی، خدیجه
طراحی الگوی پارادایمی تاب آوری کسب و کارهای ورزشی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 182-164]
-
پورسلطانی زرندی، حسین
تدوین چارچوب عدم تمایل به بازنشستگی مدیران ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 36-20]
ت
-
تابش، سعید
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه پرسپولیس تهران از دیدگاه هواداران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 70-53]
-
تقی پوریان، محمد جواد
ارائۀ الگوی کیفی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 132-117]
ج
-
جابری، اکبر
نقش نسبی مؤلفههای سروکوال در جایگاهسازی برند تیمهای فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 216-194]
-
جعفری، مسعود
بررسی ارزشهای ناملموس ورزش فوتبال در جامعه و میزان تمایل به پرداخت جهت میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر با رویکرد ارزیابی احتمالی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 194-183]
-
جلالی فراهانی، مجید
طراحی و تدوین برنامه راهبردی توسعه ورزش همگانی استان یزد [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 90-68]
-
جهاندیده، عفت
بررسی نقش سبکهای رهبری مربیان بر توسعۀ فرهنگ اجتماعی بانوان فوتسالیست [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 345-331]
چ
-
چوری، علی
تدوین سیستم مدیریت جامع برگزاری رویدادهای ورزشی جانبازان و معلولان بر مبنای رویکرد S7(مطالعۀ موردی: لیگ برتر والیبال نشستۀ کشور) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 201-184]
ح
-
حاجی انزهایی، زهرا
طراحی الگوی توانمندسازی و صلاحیت حرفهای داوران تکواندو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 260-240]
-
حاجی حیدری، مهشید
طراحی الگوی رابطۀ بازاریابی سبز و رفتار مشتریان ورزشهای زمستانی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 19-1]
-
حامی، محمد
الگوی BCC در تحلیل پوششی دادهها؛ شاخص ارزیابی کارایی هیأتهای ورزشی استان مازندران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 271-250]
-
حیدری، رضا
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 234-217]
-
حیدریان بایی، الهه
تأثیر تفکر راهبردی بر نوآوری و تغییر سازمانی در مدیران ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی: نقش میانجیگر هوش راهبردی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 239-223]
-
حیدری نژاد، صدیقه
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان محصولات ورزشی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 59-40]
-
حسینی، فرزانه
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه پرسپولیس تهران از دیدگاه هواداران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 70-53]
-
حمیدی، مهرزاد
تعیین موقعیت راهبردی و تدوین برنامۀ راهبردی معاونت توسعۀ ورزش قهرمانی و حرفهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 25-1]
-
حمیدی، مهرزاد
طراحی الگوی رابطۀ بازاریابی سبز و رفتار مشتریان ورزشهای زمستانی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 19-1]
خ
-
خارکن، مریم
طراحی مدل اقتصاد مقاومتی در ورزش دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 291-272]
-
خبیری، محمد
تعیین موقعیت راهبردی و تدوین برنامۀ راهبردی معاونت توسعۀ ورزش قهرمانی و حرفهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 25-1]
-
خداپرست، محبوبه
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی سازمان های ورزشی در محیط فازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-42]
-
خداجو، عبدالرحیم
ارائۀ مدل چندسطحی مدیریت تنوع اثربخش در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 115-97]
-
خداداد کاشی، شعله
رفع چالش های مربیان ورزشی در مواجهه با همهگیری کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 96-76]
-
خسرومنش، رحیم
چالشهای فعالیت بدنی زنان ایرانی در مراحل مختلف زندگی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 133-116]
-
خسرومنش، رحیم
شناسایی و بررسی وضعیت متولیان ورزش و پیامدهای مطلوب ورزش در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 230-213]
-
خطیبی، امین
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان محصولات ورزشی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 59-40]
د
-
دارابی، رزا
ارزیابی رفتار حفاظت زیستمحیطی اماکن ورزشی باشگاه ذوبآهن اصفهان با استفاده از شاخص انتشار دیاکسید کربن (مطالعة موردی: مجموعة ورزشی ملت) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 437-412]
-
درویشی، ابوالفضل
طراحی الگوی پارادایمی تاب آوری کسب و کارهای ورزشی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 182-164]
-
دست برحق، حسین
ارائۀ مدل چندسطحی مدیریت تنوع اثربخش در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 115-97]
-
دهقان پوری، حوریه
رفع چالش های مربیان ورزشی در مواجهه با همهگیری کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 96-76]
-
دهقان قهفرخی، امین
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 234-217]
-
دهقان قهفرخی، امین
شناسایی شاخصهای مؤثر بر قیمتگذاری خدمات در باشگاههای ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 182-164]
-
دوستی، مرتضی
مطالعه تطبیقی باشگاه های ورزشی ایران و کشورهای منتخب اروپایی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 130-91]
-
دوستی، مرتضی
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه پرسپولیس تهران از دیدگاه هواداران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 70-53]
ذ
-
ذوالفقاری، ماریا
شناسایی نقش های رسانه در توسعه ورزش با رویکرد فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 249-228]
ر
-
رجبی، حسین
طراحی الگوی رابطۀ بازاریابی سبز و رفتار مشتریان ورزشهای زمستانی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 19-1]
-
ریحانی، محمد
طراحی الگوی پارادایمی تاب آوری کسب و کارهای ورزشی براساس نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 182-164]
-
رحیمی، امیر حسام
نهادینه شدن فعالیت بدنی اوقات فراغت [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 183-165]
-
رحمتی، طاهره
تعیین موقعیت راهبردی و تدوین برنامۀ راهبردی معاونت توسعۀ ورزش قهرمانی و حرفهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 25-1]
-
رحمتی، محمد حسین
شناسایی مؤلفههای حکمرانی مطلوب در فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و ارائۀ الگوی مفهومی ( ارائۀ یک نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 330-311]
-
رسولی، مهدی
شناسایی راهکارهای توسعه بازاریابی دیجیتال در فدراسیون فوتبال ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 340-323]
-
رضوی، سید محمدحسین
مطالعه تطبیقی باشگاه های ورزشی ایران و کشورهای منتخب اروپایی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 130-91]
-
رضوی، سید محمد حسین
ارائۀ الگوی کیفی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 132-117]
-
رمضانی نژاد، رحیم
شناسایی ابعاد و شاخصهای ارزیابی هیئت مدیره باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 150-131]
-
رین، استون
طراحی و تدوین منشور مسئولیت اجتماعی سازمانهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 377-360]
-
رنجبر، جاوید
شناسایی ابعاد و شاخصهای ارزیابی هیئت مدیره باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 150-131]
-
رهبری، سمیه
ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 307-285]
-
رودباری، حمید
علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیت های بدنی در اماکن ورزشی شهر قم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 255-235]
-
روزبه تهرانی، شیده
نقش مدیریت شهری و فرهنگپذیری دوچرخهسواری همگانی در توسعه پایدار شهری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 164-149]
ز
-
زارعی، علی
طراحی مدل ادراک مطلوبیت فضای ورزشی پارکی شهر تهران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 42-25]
-
زارعیان، حسین
طراحی مدل اقتصاد مقاومتی در ورزش دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 291-272]
-
زاهدی، حمید
ارائۀ مدل توسعۀ اخلاق حرفهای دبیران تربیت بدنی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 52-37]
-
زبردست، محمدعلی
نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 147-133]
-
زرگر، طیبه
طراحی و تدوین منشور مسئولیت اجتماعی سازمانهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 377-360]
س
-
ساعت چیان، وحید
شناسایی شاخصهای مؤثر بر قیمتگذاری خدمات در باشگاههای ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 182-164]
-
سپاسی، حسین
ارائه مدل پارادایمی رفتار سیاسی کارکنان سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 322-303]
-
سجادی، سید نصرالله
طراحی الگوی رابطۀ بازاریابی سبز و رفتار مشتریان ورزشهای زمستانی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 19-1]
-
سجادی، سیدنصراله
تعیین موقعیت راهبردی و تدوین برنامۀ راهبردی معاونت توسعۀ ورزش قهرمانی و حرفهای [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 25-1]
-
سیدی، زهرا
شناسایی شاخصهای مؤثر بر قیمتگذاری خدمات در باشگاههای ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 182-164]
-
سرلاب، رقیه
رفع چالش های مربیان ورزشی در مواجهه با همهگیری کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 96-76]
-
سرلاب، رقیه
عوامل اقتصادی مؤثر بر باز بودن تجاری ورزشی در کشورهای عضو منطقه منا (MENA) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
-
سرلاب، محمد
عوامل اقتصادی مؤثر بر باز بودن تجاری ورزشی در کشورهای عضو منطقه منا (MENA) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
-
سیف پناهی شعبانی، جبار
شناسایی و بررسی وضعیت متولیان ورزش و پیامدهای مطلوب ورزش در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 230-213]
-
سلطان حسینی، محمد
ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 307-285]
-
سلطان حسینی، محمد
نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 147-133]
-
سلیمی، مهدی
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی سازمان های ورزشی در محیط فازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-42]
-
سلیمی، مهدی
ارائۀ مدل توسعۀ اخلاق حرفهای دبیران تربیت بدنی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 52-37]
-
سلیمانی، مجید
طراحی مدل موانع و پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حضور بانوان ورزشکار در مسابقات برونمرزی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 282-261]
ش
-
شاه منصوری، عزت الله
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کاراته ایران با رویکرد طرحهای ترکیبی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 222-202]
-
شبانی، سپیده
شناخت و اولویتبندی اقدامات فرهنگی مؤثر در ارتقای آداب حضور در استادیومها [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 264-249]
-
شجاع، زهره
طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 193-173]
-
شجیع، رضا
طراحی الگوی حکمرانی ورزشی مطلوب در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 24-1]
-
شیخی، بتول
ارائۀ مدل توسعۀ اخلاق حرفهای دبیران تربیت بدنی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 52-37]
-
شیردل شهمیری، فرشته
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی صنعت ورزش [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 212-195]
-
شریعتی، جمال الدین
چالشهای فعالیت بدنی زنان ایرانی در مراحل مختلف زندگی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 133-116]
-
شریعتی، جمال الدین
شناسایی و بررسی وضعیت متولیان ورزش و پیامدهای مطلوب ورزش در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 230-213]
-
شریفی، افشین
ارائة مدل توسعة ورزش پاک در ایران با روش (ISM) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 98-83]
-
شریفیان، اسماعیل
دسته بندی عناصر قلمرو زیست بوم کارآفرینی ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 163-148]
-
شمالی، سولماز
تدوین الگوی مدیریت موانع حمایت مالی ورزش قهرمانی زنان ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 302-283]
-
شمس، هنگامه
ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 307-285]
-
شنوایی اصل، نسیم
تدوین مدل عملکرد شغلی و دستیابی به اهداف در رابطه با اثربخشی سمنهای ورزشی با نقش میانجی جو اخلاقی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 372-352]
-
شهبازنژاد گنزق، زهرا
طراحی الگوی توانمندسازی و صلاحیت حرفهای داوران تکواندو [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 260-240]
-
شهلایی، جواد
رویکرد مدیران ارشد ورزشی در اجرای نظام برنامه ریزی و مدیریت جانشین پروری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 41-26]
-
شهولی، جواد
سناریوهای راهبردی آموزش ورزش سلامت محور ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 172-151]
-
شهولی کوه شوری، جواد
راهبردهای بازیگران کلیدی ورزش دانشگاهی ایران در مسئلة پاندمی کووید-19 با روش مکتور [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 310-292]
ص
-
صابری، علی
علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیت های بدنی در اماکن ورزشی شهر قم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 255-235]
-
صابونچی، رضا
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کاراته ایران با رویکرد طرحهای ترکیبی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 222-202]
-
صادقیان، محسن
علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیت های بدنی در اماکن ورزشی شهر قم [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 255-235]
-
صادقی بروجردی، سعید
اثر حمایت سازمانی و سرمایههای روانشناختی بر توانایی انجام کار کارکنان در ادارات ورزش و جوانان غرب کشور (با رویکرد مدل ساختاری) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 148-134]
-
صادقی نژاد، سهیلا
تحلیل موقعیت راهبردی بازاریابی باشگاه های آمادگی جسمانی بانوان شهر تهران (مورد مطالعه باشگاه حجاب) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 88-71]
-
صفاری، مرجان
راهکارهای بهرهگیری از فناوریهای نوین برای توسعه ورزشهای تفریحی: از پایلوت تا تجاریسازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 351-332]
-
صفانیا، علی محمد
تدوین چارچوب عدم تمایل به بازنشستگی مدیران ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 36-20]
-
صفائی، ایمان
تأثیر تفکر راهبردی بر نوآوری و تغییر سازمانی در مدیران ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی: نقش میانجیگر هوش راهبردی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 239-223]
-
صفائی، ایمان
تدوین مدل عملکرد شغلی و دستیابی به اهداف در رابطه با اثربخشی سمنهای ورزشی با نقش میانجی جو اخلاقی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 372-352]
-
صفی خانی، حسن
ارائة مدل توسعة ورزش پاک در ایران با روش (ISM) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 98-83]
-
صفری جعفرلو، حمید رضا
رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی در باشگاه های ورزشی شهرشیراز [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 82-63]
-
صلاحی کجور، عظیم
ارائۀ الگوی کیفی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 132-117]
ض
-
ضیائی، اباذر
تاثیر مسئولیت اجتماعی و نگرش زیست محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز برنامههای ورزشی شهرداری تهران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 411-395]
ط
-
طالب پور، مهدی
ارزشگذاری اقتصادی میراث فرهنگی ناملموس: رویداد ورزشی کشتی با چوخه [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 200-183]
-
طیبی، محسن
شناسایی سندرومهای سازمانی در هیأتهای ورزشی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 321-305]
-
طریقی، رسول
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی صنعت ورزش [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 212-195]
ع
-
عباسیان، مهدی
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان محصولات ورزشی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 59-40]
-
عبدی، شهرام
ارزشگذاری اقتصادی میراث فرهنگی ناملموس: رویداد ورزشی کشتی با چوخه [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 200-183]
-
عیدی، حسین
برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 282-265]
-
عیدی پور، کامران
بررسی ارزشهای ناملموس ورزش فوتبال در جامعه و میزان تمایل به پرداخت جهت میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر با رویکرد ارزیابی احتمالی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 194-183]
-
عرب زاده تفتی، سید محمد امین
طراحی و تدوین برنامه راهبردی توسعه ورزش همگانی استان یزد [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 90-68]
-
عزیزی، بهادر
شناسایی شاخصهای مؤثر بر قیمتگذاری خدمات در باشگاههای ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 182-164]
-
عسکری، اسرا
راهبردهای توسعۀ اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 227-217]
-
عسکریان، فریبا
تاثیر مسئولیت اجتماعی و نگرش زیست محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز برنامههای ورزشی شهرداری تهران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 411-395]
-
عسگری گندمانی، روح الله
شناسایی مؤلفههای حکمرانی مطلوب در فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و ارائۀ الگوی مفهومی ( ارائۀ یک نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 330-311]
-
عقیلی، آزاده
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کاراته ایران با رویکرد طرحهای ترکیبی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 222-202]
-
علی دوست، ابراهیم
شناسایی مؤلفههای حکمرانی مطلوب در فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و ارائۀ الگوی مفهومی ( ارائۀ یک نظریۀ دادهبنیاد) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 330-311]
-
علیدوست، ابراهیم
طراحی و تدوین برنامه راهبردی توسعه ورزش همگانی استان یزد [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 90-68]
-
علی سرلک، سعید
ارائۀ مدل توسعۀ منابع انسانی در سازمانهای ورزشی با رویکرد کارآفرینانه با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد (مطالعۀ موردی استان لرستان) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 340-322]
-
علم، شهرام
شناسایی راهکارهای توسعه بازاریابی دیجیتال در فدراسیون فوتبال ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 340-323]
غ
-
غفوری، فرزاد
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای قدرت هوشمند در ورزش [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 359-341]
-
غفوری، فرزاد
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد ورزشکاران حرفهای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 248-231]
-
غلامی حیدریانی، لیلا
عوامل اقتصادی مؤثر بر باز بودن تجاری ورزشی در کشورهای عضو منطقه منا (MENA) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 163-151]
ف
-
فراهانی، ابوالفضل
طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
-
فراهانی، ابوالفضل
طراحی الگوی حکمرانی ورزشی مطلوب در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 24-1]
-
فرجی، رسول
شناخت و اولویتبندی اقدامات فرهنگی مؤثر در ارتقای آداب حضور در استادیومها [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 264-249]
-
فردوسی، محمدحسن
راهبردهای بازیگران کلیدی ورزش دانشگاهی ایران در مسئلة پاندمی کووید-19 با روش مکتور [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 310-292]
-
فرزان، فرزام
مطالعه تطبیقی باشگاه های ورزشی ایران و کشورهای منتخب اروپایی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 130-91]
-
فیروزیان، محمد
رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی در باشگاه های ورزشی شهرشیراز [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 82-63]
-
فروغی پور، حمید
ارائۀ مدل توسعۀ منابع انسانی در سازمانهای ورزشی با رویکرد کارآفرینانه با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد (مطالعۀ موردی استان لرستان) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 340-322]
-
فسنقری، جواد
راهکارهای بهرهگیری از فناوریهای نوین برای توسعه ورزشهای تفریحی: از پایلوت تا تجاریسازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 351-332]
-
فلاح، زین العابدین
راهبردهای توسعۀ اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 227-217]
-
فلاح، زین العابدین
شناسایی موانع مدیریت اثربخش مدیران سازمان های ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 284-256]
-
فهیم، حسن
طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 193-173]
ق
-
قاسمی، حمید
طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
-
قاسمی، حمید
برازش مدل سواد رسانه ای در ورزش با رویکرد مدلیابی معادله ساختاری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 62-43]
-
قربانی، محمد
ارزشگذاری اقتصادی میراث فرهنگی ناملموس: رویداد ورزشی کشتی با چوخه [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 200-183]
-
قزلسفلو، حمیدرضا
تدوین سیستم مدیریت جامع برگزاری رویدادهای ورزشی جانبازان و معلولان بر مبنای رویکرد S7(مطالعۀ موردی: لیگ برتر والیبال نشستۀ کشور) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 201-184]
-
قهرمان تبریزی، کوروش
نقش نسبی مؤلفههای سروکوال در جایگاهسازی برند تیمهای فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 216-194]
-
قهرمان تبریزی، کوروش
دسته بندی عناصر قلمرو زیست بوم کارآفرینی ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 163-148]
ک
-
کارگر، غلامعلی
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد ورزشکاران حرفهای فوتبال ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 248-231]
-
کاشف، سیدمحمد
پیشبینی مشارکت روانشناختی دانشآموزان به ورزش از طریق سبک رهبری دبیران ورزش: نقش میانجی رضایت و انگیزه ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 331-308]
-
کیاکجوری، کریم
روایت پژوهی قهرمانان ورزشی بندر انزلی؛ واکاوی علل موفقیت [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 355-341]
-
کتبی، فرشته
ارائه مدل ساختاری صفات شخصیتی و قصد خرید مصرفکنندۀ ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 216-201]
-
کرمی، محسن
اثر حمایت سازمانی و سرمایههای روانشناختی بر توانایی انجام کار کارکنان در ادارات ورزش و جوانان غرب کشور (با رویکرد مدل ساختاری) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 148-134]
-
کریمیان، شهناز
راهبردهای توسعۀ اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 227-217]
-
کشتی دار، محمد
طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 193-173]
-
کشتی دار، محمد
عوامل مؤثر بر قیمتگذاری تجهیزات بدنسازی تولید ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 116-104]
-
کشکر، سارا
تدوین الگوی مدیریت موانع حمایت مالی ورزش قهرمانی زنان ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 302-283]
-
کمالی، محمد
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 234-217]
-
کوزه چیان، هاشم
راهکارهای بهرهگیری از فناوریهای نوین برای توسعه ورزشهای تفریحی: از پایلوت تا تجاریسازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 351-332]
گ
-
گیوی، راضیه
برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 282-265]
-
گودرزی، محمود
طراحی و تدوین برنامه راهبردی توسعه ورزش همگانی استان یزد [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 90-68]
-
گوهررستمی، حمیدرضا
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کشور [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 39-21]
م
-
ماجدی، نیما
تحلیل موقعیت راهبردی بازاریابی باشگاه های آمادگی جسمانی بانوان شهر تهران (مورد مطالعه باشگاه حجاب) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 88-71]
-
محدث، فاطمه
شناسایی ابعاد و شاخصهای ارزیابی هیئت مدیره باشگاههای حرفهای فوتبال [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 150-131]
-
محمدی، جواد
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی سازمان های ورزشی در محیط فازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 67-42]
-
محمدی، مهشید
طراحی مدل ادراک مطلوبیت فضای ورزشی پارکی شهر تهران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 42-25]
-
محمدی، نصرالله
ارائۀ الگوی کیفی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 132-117]
-
محمدی رئوف، مصطفی
طراحی الگوی حکمرانی ورزشی مطلوب در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 24-1]
-
محمدزاده، حسن
ارائه الگوی پارادایمی توسعه و آموزش سواد حرکتی در دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 132-117]
-
محمودی، احمد
نقش مدیریت شهری و فرهنگپذیری دوچرخهسواری همگانی در توسعه پایدار شهری [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 164-149]
-
محمودی زاد آذری، سعید
پیشبینی ارزش بازار بازیکنان فوتبال ایران با استفاده از تکنیکهای مدلسازی خطی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 103-89]
-
میری، سجاد
نقش نسبی مؤلفههای سروکوال در جایگاهسازی برند تیمهای فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 216-194]
-
میرانی، کاوه
شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 75-60]
-
مرتضائیان، مهسا
عوامل مؤثر بر قیمتگذاری تجهیزات بدنسازی تولید ایران [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 116-104]
-
میرزازاده، زهرا سادات
ارزشگذاری اقتصادی میراث فرهنگی ناملموس: رویداد ورزشی کشتی با چوخه [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 200-183]
-
میرصفیان، حمیدرضا
الگوی پارادایمی ارتقاء جایگاه علوم ورزشی ایران در جهان بر اساس نظریۀ داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 394-373]
-
مرعشیان، سید حسین
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان محصولات ورزشی در رسانههای اجتماعی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 59-40]
-
میریوسفی، سیدجلیل
بررسی نقش سبکهای رهبری مربیان بر توسعۀ فرهنگ اجتماعی بانوان فوتسالیست [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 345-331]
-
مصلحی، لیلا
الگوی پارادایمی ارتقاء جایگاه علوم ورزشی ایران در جهان بر اساس نظریۀ داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 394-373]
-
ملکی، علی
طراحی الگوی حکمرانی ورزشی مطلوب در ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 24-1]
-
ممبینی، هدایت
شناسایی راهکارهای توسعه بازاریابی دیجیتال در فدراسیون فوتبال ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 340-323]
-
منظمی، امیرحسین
مدل ارتباطی ادراک از موفقیت تیم های ملی ورزشی ایران با انسجام اسلامی و هویت ملی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 457-438]
-
مهری، سامان
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای قدرت هوشمند در ورزش [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 359-341]
-
مودی، داود
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 234-217]
ن
-
نادریان جهرمی، مسعود
ارائۀ مدل چندسطحی مدیریت تنوع اثربخش در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 115-97]
-
نادری نسب، مهدی
تحلیل موقعیت راهبردی بازاریابی باشگاه های آمادگی جسمانی بانوان شهر تهران (مورد مطالعه باشگاه حجاب) [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 88-71]
-
نامور، مجید
ارائه مدل ساختاری صفات شخصیتی و قصد خرید مصرفکنندۀ ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 216-201]
-
نجارزاده هاچهسو، ایرج
پیشبینی مشارکت روانشناختی دانشآموزان به ورزش از طریق سبک رهبری دبیران ورزش: نقش میانجی رضایت و انگیزه ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 331-308]
-
نژادسجادی، سید احمد
بررسی نقش سبکهای رهبری مربیان بر توسعۀ فرهنگ اجتماعی بانوان فوتسالیست [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 345-331]
-
نصر اصفهانی، داود
آسیبشناسی مدیریت راهبردی ورزش ژیمناستیک ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 304-283]
-
نصر اصفهانی، داود
ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 307-285]
-
نصر اصفهانی، علیرضا
ارائه الگوی پارادایمی توسعه و آموزش سواد حرکتی در دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 132-117]
-
نصرالهی قدیم، احمد
طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 20-1]
-
نظری، رسول
سناریوهای راهبردی آموزش ورزش سلامت محور ایران [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 172-151]
-
نظری، رسول
پیشبینی ارزش بازار بازیکنان فوتبال ایران با استفاده از تکنیکهای مدلسازی خطی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 103-89]
-
نظری، شهرام
بررسی ارزشهای ناملموس ورزش فوتبال در جامعه و میزان تمایل به پرداخت جهت میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر با رویکرد ارزیابی احتمالی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 194-183]
-
نظری، وحید
مطالعه تطبیقی باشگاه های ورزشی ایران و کشورهای منتخب اروپایی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 130-91]
-
نظرویسی، حامد
برازش مدل سواد رسانه ای در ورزش با رویکرد مدلیابی معادله ساختاری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 62-43]
-
نقی پور گیوی، بهنام
مدل ارتباطی ادراک از موفقیت تیم های ملی ورزشی ایران با انسجام اسلامی و هویت ملی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 457-438]
-
نقی لو، زینب
ارائه مدل ساختاری صفات شخصیتی و قصد خرید مصرفکنندۀ ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 216-201]
-
نیکروان، محمد
ارائۀ مدل توسعۀ منابع انسانی در سازمانهای ورزشی با رویکرد کارآفرینانه با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد (مطالعۀ موردی استان لرستان) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 340-322]
-
نگهداری، فاطمه
دسته بندی عناصر قلمرو زیست بوم کارآفرینی ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 163-148]
-
نودهی، محمد علی
شناسایی موانع مدیریت اثربخش مدیران سازمان های ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 284-256]
-
نوربخش، پریوش
ارائه مدل پارادایمی رفتار سیاسی کارکنان سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 322-303]
-
نوربخش، مهوش
ارائه مدل پارادایمی رفتار سیاسی کارکنان سازمانهای ورزشی ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 322-303]
-
نوری نقده، هادی
پیش بینی کننده های جامعه شناختی انگیزش هواداران فوتبال(مطالعه موردی: باشگاه تراکتورسازی) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 150-133]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
راهکارهای بهرهگیری از فناوریهای نوین برای توسعه ورزشهای تفریحی: از پایلوت تا تجاریسازی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 351-332]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
پیشبینی ارزش بازار بازیکنان فوتبال ایران با استفاده از تکنیکهای مدلسازی خطی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 103-89]
و
-
وقار، محمد صادق
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کشور [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 39-21]
ه
-
هژبرنیا، زهرا
شناسایی راهکارهای توسعه بازاریابی دیجیتال در فدراسیون فوتبال ایران [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 340-323]
-
همتی نژاد، مهرعلی
شناخت و اولویتبندی اقدامات فرهنگی مؤثر در ارتقای آداب حضور در استادیومها [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 264-249]
-
هنری، حبیب
رویکرد مدیران ارشد ورزشی در اجرای نظام برنامه ریزی و مدیریت جانشین پروری [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 41-26]
-
هنری، حبیب
تدوین چارچوب عدم تمایل به بازنشستگی مدیران ورزشی [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 36-20]
ی
-
یحیی نژاد، علی
شناسایی موانع مدیریت اثربخش مدیران سازمان های ورزشی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 284-256]
-
یکتایار، مظفر
برازش مدل سواد رسانه ای در ورزش با رویکرد مدلیابی معادله ساختاری [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 62-43]
-
یوسفی، بهرام
اثر حمایت سازمانی و سرمایههای روانشناختی بر توانایی انجام کار کارکنان در ادارات ورزش و جوانان غرب کشور (با رویکرد مدل ساختاری) [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 148-134]