دوره 17 (1404)
دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
مطالعه و تحلیلی بر عوامل مؤثر بر صادرات کالاهای ورزشی ایرانی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 مرداد 1400
کاربرد فرآیند سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی عوامل مؤثر بر سهم کالاهای ورزشی در تجارت خارجی کشور
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 تیر 1403
مدلیابی اثر بازاریابیکارآفرینانه و نوآوری فناورانه بر توسعه پایدار کسب و کارهای صنعت ورزش ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 دی 1403
ارائه مدل بقای کسب و کارهای ورزشی در بحران کرونا و پسا کرونا
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 اسفند 1403
مسئولیت اجتماعی شرکتی و موفقیت استارت آپ ها: نقش تعدیل گر ویژگی های جمعیت شناختی ورزشکاران حرفه ای
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 اردیبهشت 1404
نقش میانجی نیاز لذتجویانه و غوطهوری در رابطة علی هویت تیمی و عملکرد تیم با قصد هواداری طرفداران تیم پرسپولیس
دوره 16، شماره 4، دی 1403، صفحه 152-131
شاخصها و مؤلفههای اثرگذار بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران
دوره 15، شماره 4، دی 1402، صفحه 57-37
توسعه و کاربست نظریه ظرفیت های جذب در کسب و کارهای ورزشی
دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 293-279
الگوی اشتغال پایدار دانشآموختگان علوم ورزشی
دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 192-177
طراحی مدل فرصتها و چالشهای استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی
دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 312-297
ارائۀ الگوی کیفی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش
دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 132-117
دسته بندی عناصر قلمرو زیست بوم کارآفرینی ورزشی
دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 163-148
طراحی الگوی حکمرانی ورزشی مطلوب در ایران
دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 24-1
عوامل اقتصادی مؤثر بر باز بودن تجاری ورزشی در کشورهای عضو منطقه منا (MENA)
دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 163-151
طراحی الگوی پارادایمی تاب آوری کسب و کارهای ورزشی براساس نظریه داده بنیاد
دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 182-164
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی صنعت ورزش
دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 212-195
راهبردها و پیامدهای تجارت الکترونیک در صنعت ورزش ایران
دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1071-1091
ارائة مدل سیستم پویای صنعت ورزش کشور برای دوران پساکرونا با رویکرد نظریة آشوب
دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1401-1418
اولویتبندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفهای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین)
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 203-219
شناسایی آثار شیوع ویروس کرونا بر صنعت ورزش
دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 1203-1232
تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه
دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 139-160
شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی)
دوره 11، شماره 4، دی 1398، صفحه 761-785
بازشناسی حوزهها و زیرساختهای صنعت ورزش ایران
دوره 10، شماره 4، دی 1397، صفحه 627-645
تبیین ارکان پیادهسازی اقتصاد مقاومتی در صنعت ورزش
دوره 10، شماره 3، مهر 1397، صفحه 580-567
تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس)
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 531-548