دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 20
طراحی مدل توسعۀ گردشگری ورزشی (مطالعة موردی: حوزۀ قهرمانی فدراسیون کشتی)
ارائۀ مدلی جهت ارتقای اخلاق ورزشی با استفاده از کدهای اخلاقی برای مربیان ورزش
ساخت و اعتباریابی مقیاس تصویر برند ورزشکار ایرانی
شناسایی فرایند شکلگیری موانع ارتقای شغلی و مؤلفههای تأثیرگذار بر اکوسیستم کاری بانوان در سازمانهای ورزشی ایران (رویکردی کیفی)
اثر مداخلۀ آموزشی مهارتهای ارتباطی بر رفتارهای خودمدیریتی و مدیریت تعارض مربیان کشتی
شناسایی و اولویتبندی ذینفعان کلیدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران
صفحه 113-94
طراحی مدل پارادایمی چالشهای تورهای گردشگری ورزشی و ارائة راهکارهای پیشنهادی
صفحه 132-114
طراحی مدل ساختاری تفسیری توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر سواد دیجیتالی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور
صفحه 148-133
تأثیر راهبردهای بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاههای شهر تهران
صفحه 167-149
شناسایی و تحلیل چالشهای استارتاپها در حوزه کسب و کارهای ورزشی با رویکرد تحلیل مضمون
صفحه 181-168
مطالعۀ کیفی اعتیاد به ورزش در بین زنان ایرانی
صفحه 201-182
شناسایی عوامل مؤثر در توسعة ورزش قهرمانی با رویکرد سنتز پژوهی: رهیافت فراترکیب
صفحه 218-202
عوامل مؤثر در ارتقای بهداشت، ایمنی و محیط زیست در اماکن ورزشی و ارائۀ راهبردهای لازم جهت اجرای آن
صفحه 232-219
ارائة مدل بهبود نوآوری آموزشی معلمان تربیت بدنی با استفاده از روش DEMATEL
صفحه 248-233
تأثیر شاخص های کیفیت محیطی بر برندسازی گردشگری ورزشی دماوند
صفحه 261-249
طراحی الگوی برند سازی مشترک در ورزش ایران
صفحه 278-262
توسعه و کاربست نظریه ظرفیت های جذب در کسب و کارهای ورزشی
صفحه 293-279
ارزیابی عملکرد نهادها و سازمانهای تربیتبدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی EFQM-DEA
صفحه 306-294
طراحی فرایند پرورش استراتژیست در سازمانهای ورزشی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی
صفحه 323-307
راهکارهای مقابله با بحرانهای اجتماعی-اقتصادی در باشگاههای فوتبال
صفحه 341-324