دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 20
طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کشور
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرفکنندگان محصولات ورزشی در رسانههای اجتماعی
شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
رفع چالش های مربیان ورزشی در مواجهه با همهگیری کووید-19
ارائۀ مدل چندسطحی مدیریت تنوع اثربخش در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 115-97
چالشهای فعالیت بدنی زنان ایرانی در مراحل مختلف زندگی
صفحه 133-116
اثر حمایت سازمانی و سرمایههای روانشناختی بر توانایی انجام کار کارکنان در ادارات ورزش و جوانان غرب کشور (با رویکرد مدل ساختاری)
صفحه 148-134
نقش مدیریت شهری و فرهنگپذیری دوچرخهسواری همگانی در توسعه پایدار شهری
صفحه 164-149
نهادینه شدن فعالیت بدنی اوقات فراغت
صفحه 183-165
تدوین سیستم مدیریت جامع برگزاری رویدادهای ورزشی جانبازان و معلولان بر مبنای رویکرد S7(مطالعۀ موردی: لیگ برتر والیبال نشستۀ کشور)
صفحه 201-184
طراحی مدل مدیریت استعداد در ورزش کاراته ایران با رویکرد طرحهای ترکیبی
صفحه 222-202
تأثیر تفکر راهبردی بر نوآوری و تغییر سازمانی در مدیران ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی: نقش میانجیگر هوش راهبردی
صفحه 239-223
طراحی الگوی توانمندسازی و صلاحیت حرفهای داوران تکواندو
صفحه 260-240
طراحی مدل موانع و پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حضور بانوان ورزشکار در مسابقات برونمرزی
صفحه 282-261
آسیبشناسی مدیریت راهبردی ورزش ژیمناستیک ایران
صفحه 304-283
شناسایی سندرومهای سازمانی در هیأتهای ورزشی
صفحه 321-305
ارائۀ مدل توسعۀ منابع انسانی در سازمانهای ورزشی با رویکرد کارآفرینانه با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد (مطالعۀ موردی استان لرستان)
صفحه 340-322
شناسایی و رتبهبندی مؤلفههای قدرت هوشمند در ورزش
صفحه 359-341
طراحی و تدوین منشور مسئولیت اجتماعی سازمانهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران
صفحه 377-360