دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
بررسی اثرات برندسازی مقصد بر توسعه گردشگری ورزشی با نقش میانجی گری بسترهای اقتصادی در استانهای جنوب ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 شهریور 1400
کاوش عوامل تاثیرگذار بر بخش بندی بازار رویدادهای ورزشی ایران بر مبنای انگیزه تماشاگران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 تیر 1403
آیندهپژوهی گردشگری ورزشی در ایران
دوره 16، شماره 3، مهر 1403، صفحه 63-49
تأثیر درک کیفیت گردشگری بر رفتار مسئولانة زیستمحیطی گردشگران ورزشی با نقش میانجی دلبستگی به مکان
دوره 15، شماره 4، دی 1402، صفحه 279-258
تببین الگوی گردشگری الکترونیکی ورزشی در استان کرمانشاه بر پایه نظریه داده بنیاد
دوره 15، شماره 4، دی 1402، صفحه 297-280
طراحی مدل توسعۀ گردشگری ورزشی (مطالعة موردی: حوزۀ قهرمانی فدراسیون کشتی)
دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 26-1
تأثیر شاخص های کیفیت محیطی بر برندسازی گردشگری ورزشی دماوند
دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 261-249
نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی
دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 147-133
فراتحلیل مطالعات توسعۀ گردشگری ورزشی در ایران با رویکرد شناسایی عوامل مؤثر بر آن
دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 511-537
تأثیر کیفیت تجربة گردشگری بر رقابتپذیری ادراکشده و نیتهای رفتاری گردشگران ورزشی خارجی
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 221-236
تاثیر مدیریت دانش بر توسعه گردشگری ورزشی استان کرمان
دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 241-257
نقش سومین جشنوارۀ جهانی سنگنوردی بیستون در توسعۀ گردشگری استان کرمانشاه
دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 301-313
مطالعۀ ابعاد عینی امنیت در گردشگری ورزشی ایران و عملکرد سازمانهای ورزشی در تأمین و توسعۀ آن
دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 1-15
نقش مقاصد در توسعۀ صنعت گردشگری ورزشی در یک دورۀ پنجساله در امارت ابوظبی
دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 215-230
عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات گردشگری ورزشی از دیدگاه گردشگران حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 39-55
ارتباط بین انگیزه ها با رضایتمندی گردشگران پیست های اسکی استان تهران
دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 53-69
بررسی دیدگاه مدیران و کارشناسان در مورد توسعة صنعت گردشگری ورزشی در استان خراسان رضوی
دوره 4، شماره 13، مرداد 1391، صفحه 185-202
بخشبندی بازار گردشگری ورزشی ایران برای گردشگران خارجی و ارائة مدل بازار هدف
دوره 4، شماره 12، فروردین 1391، صفحه 37-59
تعیین عوامل مهم در کیفیت بسته های گردشگری ورزشی در کشور
دوره 2، شماره 4، فروردین 1389، صفحه 5-25
بررسی مهم ترین جاذبه های طبیعی ورزشی مؤثر بر توسعة گردشگری ورزشی کشور از دیدگاه کارشناسان ورزشی و گردشگری
دوره 1، شماره 1، تیر 1388، صفحه 67-81