دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 20
طراحی الگوی رابطۀ بازاریابی سبز و رفتار مشتریان ورزشهای زمستانی
تدوین چارچوب عدم تمایل به بازنشستگی مدیران ورزشی
ارائۀ مدل توسعۀ اخلاق حرفهای دبیران تربیت بدنی
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه پرسپولیس تهران از دیدگاه هواداران
تحلیل موقعیت راهبردی بازاریابی باشگاه های آمادگی جسمانی بانوان شهر تهران (مورد مطالعه باشگاه حجاب)
پیشبینی ارزش بازار بازیکنان فوتبال ایران با استفاده از تکنیکهای مدلسازی خطی
صفحه 103-89
عوامل مؤثر بر قیمتگذاری تجهیزات بدنسازی تولید ایران
صفحه 116-104
ارائۀ الگوی کیفی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش
صفحه 132-117
نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی
صفحه 147-133
دسته بندی عناصر قلمرو زیست بوم کارآفرینی ورزشی
صفحه 163-148
شناسایی شاخصهای مؤثر بر قیمتگذاری خدمات در باشگاههای ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک
صفحه 182-164
ارزشگذاری اقتصادی میراث فرهنگی ناملموس: رویداد ورزشی کشتی با چوخه
صفحه 200-183
ارائه مدل ساختاری صفات شخصیتی و قصد خرید مصرفکنندۀ ورزشی
صفحه 216-201
راهبردهای توسعۀ اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران
صفحه 227-217
شناسایی نقش های رسانه در توسعه ورزش با رویکرد فراترکیب
صفحه 249-228
الگوی BCC در تحلیل پوششی دادهها؛ شاخص ارزیابی کارایی هیأتهای ورزشی استان مازندران
صفحه 271-250
طراحی مدل اقتصاد مقاومتی در ورزش دانشگاهی ایران
صفحه 291-272
راهبردهای بازیگران کلیدی ورزش دانشگاهی ایران در مسئلة پاندمی کووید-19 با روش مکتور
صفحه 310-292
شناسایی مؤلفههای حکمرانی مطلوب در فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و ارائۀ الگوی مفهومی ( ارائۀ یک نظریۀ دادهبنیاد)
صفحه 330-311
بررسی نقش سبکهای رهبری مربیان بر توسعۀ فرهنگ اجتماعی بانوان فوتسالیست
صفحه 345-331