دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 20
طراحی و اعتباریابی پرسشنامة عوامل شکلدهندة جو ورزشگاههای فوتبال (با رویکرد بازاریابی)
بهبود سامانة مدیریت اطلاعات منابع انسانی و فیزیکی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی
شاخصها و مؤلفههای اثرگذار بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران
بازی جوانمردانۀ مالی: ابزاری مؤثر برای برونرفت از مشکلات مالی باشگاههای فوتبال ایران
بررسی الگوی مصرف ورزشی خانوار شهری و روستایی ایران طی سال های 1380 تا 1395
مدلسازی روابط خطی اخلاق حرفهای با صلاحیتهای حرفهای و مسئولیتپذیری اجتماعی کارکنان فدراسیونهای ورزشی
صفحه 109-95
بهینهسازی رفتار داوطلبی در رویدادهای ورزشی
صفحه 126-110
آیندهپژوهی توسعة سواد پژوهشی معلمان تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش
صفحه 143-127
شعف مشتری؛ کلید موفقیت در کسبوکارهای ورزشی: یک تحلیل مضمونی
صفحه 163-144
تدوین برنامه راهبردی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران
صفحه 184-164
طراحی مدل تصمیمگیری اخلاقی بازیکنان فوتبال با استفاده از نظریه داده بنیاد
صفحه 201-185
شناسایی عوامل ارزش پیشنهادی سالمندان مجموعههای تفریحی ورزشی شهر تهران
صفحه 217-202
ارتباط علّی پیادهسازی اخلاق حرفهای و بهرهوری سازمانی فدراسیونهای ورزشی با نقش میانجی سلامت سازمانی و روابط پایدار ورزشی با جامعه
صفحه 236-218
نقش الهام در تصمیم به بهرهبرداری از فرصتهای کارآفرینانه در کسب و کارهای ورزشی
صفحه 257-237
تأثیر درک کیفیت گردشگری بر رفتار مسئولانة زیستمحیطی گردشگران ورزشی با نقش میانجی دلبستگی به مکان
صفحه 279-258
تببین الگوی گردشگری الکترونیکی ورزشی در استان کرمانشاه بر پایه نظریه داده بنیاد
صفحه 297-280
تأثیر پیشبرد فروش بر تمایل به خرید مجدد مشتریان الکترونیکی فروشگاههای ورزشی: با نقش میانجی افسوس پس از خرید و خرید تکانشی
صفحه 316-298
شناسایی پیامدهای کاربرد مدیریت روابط شرکا در فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران
صفحه 331-317
تدوین الگوی جامع گردشگری فرهنگی- ورزشی استان گلستان: فستیوال بومی- سنتی اسب ترکمن
صفحه 352-332
مدلسازی عوامل مؤثر بر بکارگیری منابع انسانی بینالمللی در ورزش ایران
صفحه 371-353