دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 20
طراحی مدل پیامدهای جهانیشدن برند لیگ برتر فوتبال ایران
تجارب دانشآموختگان علوم ورزشیِ شاغل در باشگاههای ورزشی: یک رویکرد پدیدارشناسانه
شناسایی مؤلفههای اقتصادی تأثیرگذار بر برونسپاری ورزش ایران
موانع مشارکت معلولان کمبینا و نابینای شهر قزوین در فعالیتهای بدنی
ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة دادهبنیاد
مدلسازی کمی عوامل مؤثر بر برندسازی ویژگیهای شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران
صفحه 106-88
تحلیل پراکندگی و ارزیابی میزان دسترسی به کاربری های ورزشی بر پایۀ دادههای شهر تهران
صفحه 127-107
ارائه الگوی مفهومی پوشش رسانهای ورزش قهرمانی بانوان در ایران
صفحه 149-128
واکاوی تجارب زیستۀ استادان علوم ورزشی از چالشها و رهاوردهای آموزش مجازی در دورۀ همهگیری کووید19
صفحه 174-150
شناسایی عوامل مؤثر در توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان (یک مدل زمینهای)
صفحه 194-175
طراحی و تبیین سناریوی مطلوب توسعه ورزش ترایاتلون در ایران
صفحه 213-195
طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران
صفحه 231-214
شناسایی عوامل تهدیدکنندۀ هویت تیمی هواداران تیم ملی فوتبال ایران
صفحه 250-232
تدوین راهبردهای کلان سیاستگذاری بدمینتون نخبه در ایران
صفحه 267-251
واکاوی پدیدارشناختی پیامدهای خطاهای شناختی مدیران ورزشی با کاربست مدل سهشاخگی
صفحه 281-268
تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان)
صفحه 298-282
شناسایی و تحلیل پیشرانهای مؤثر بر قیمتگذاری بازیکنان حرفهای در لیگ برتر فوتبال عراق
صفحه 316-299
ارائة مدل خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی شهرداری تهران
صفحه 332-317
آینده پژوهی پیشران های کلیدی حکمرانی شبکهای ورزش ایران در افق 1414
صفحه 351-333
مدل پیشبینی آگاهانۀ بحران در ورزش: فوتبال حرفهای ایران
صفحه 370-352