طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران احسان حسن نژاد شاندیز؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ سید مرتضی عظیم زاده https://doi.org/10.22059/jsm.2021.314450.2630 مشاهده مقاله اصل مقاله 438.94 K
مدلسازی کمی عوامل مؤثر بر برندسازی ویژگیهای شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران محمود بهره مند؛ محمد کشتی دار؛ مینا مستحفظیان؛ جهانگیر کریمیان https://doi.org/10.22059/jsm.2021.326040.2752 مشاهده مقاله اصل مقاله 764.63 K
شناسایی عوامل مؤثر در توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان (یک مدل زمینهای) اسری ارشاد؛ مریم عزیزیانی؛ احمد محمودی https://doi.org/10.22059/jsm.2022.330967.2821 مشاهده مقاله اصل مقاله 570.9 K
تدوین راهبردهای کلان سیاستگذاری بدمینتون نخبه در ایران سید بهادر زکی زاده؛ مهدی کهندل https://doi.org/10.22059/jsm.2022.336929.2878 مشاهده مقاله اصل مقاله 521.43 K
شناسایی عوامل تهدیدکنندۀ هویت تیمی هواداران تیم ملی فوتبال ایران عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ برادلی جی بیکر https://doi.org/10.22059/jsm.2022.334547.2855 مشاهده مقاله
تأثیر سرمایهگذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان مجموعههای ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان) میثم شیراوند؛ حسین اکبری یزدی؛ محمد حسن پیمان فر https://doi.org/10.22059/jsm.2022.338779.2904 مشاهده مقاله اصل مقاله 670.34 K
شناسایی و تحلیل پیشرانهای مؤثر بر قیمتگذاری بازیکنان حرفهای در لیگ برتر فوتبال عراق عبدالرزاق علگم؛ مهدی سلیمی؛ محمد سلطان حسینی https://doi.org/10.22059/jsm.2022.339768.2913 مشاهده مقاله اصل مقاله 489.76 K
ارائة مدل خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی شهرداری تهران مهدی سید علی؛ فرشاد امامی؛ سیدجعفر موسوی https://doi.org/10.22059/jsm.2022.343283.2950 مشاهده مقاله اصل مقاله 654.65 K
تجارب دانشآموختگان علوم ورزشیِ شاغل در باشگاههای ورزشی: یک رویکرد پدیدارشناسانه زینب مندعلی زاده؛ حبیب هنری؛ احسان شاکری https://doi.org/10.22059/jsm.2020.300220.2445 مشاهده مقاله اصل مقاله 419.42 K
شناسایی مؤلفههای اقتصادی تأثیرگذار بر برونسپاری ورزش ایران خدیجه پورذبیح سرحمامی؛ مرتضی دوستی؛ سید محمد حسین رضوی https://doi.org/10.22059/jsm.2020.283603.2290 مشاهده مقاله اصل مقاله 579.19 K