آ

  • آموزش دانشجویان شناسایی و تحلیل مهم‌ترین شاخص‌های توانمندساز آموزش رشته علوم ورزشی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 39-20]

  • آینده‌پژوهی تحلیل پیشران‌های استفاده از کمک‌داور ویدئویی در مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 155-139]

  • آینده نگاری تحلیل بازیگران کلیدی و اهداف ورزش حرفه‌ای ایران از طریق MACTOR [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-171]

ا

  • اخلاق ورزشی مدل‌سازی نقش فرهنگ سازمانی و انگیزۀ خودتعیینی بر اخلاق ورزشی ورزشکاران نخبۀ ایران (مطالعۀ موردی: لیگ یک فوتبال ایران) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 19-1]

  • ارزش‌گذاری اقتصادی تمایل به پرداخت در ورزش: طراحی مدل ارزش‌گذاری اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 97-80]

  • استعداد ارائه مدل پویای مدیریت استعداد برای سیاست گذاری آینده نگارانه (مطالعه موردی: وزارت ورزش و جوانان) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 74-57]

  • اقتصاد ورزش تمایل به پرداخت در ورزش: طراحی مدل ارزش‌گذاری اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 97-80]

  • اقتصادی طراحی مدل ساختاری تفسیری مدیریت اثر بحران اقتصادی بر حوزۀ ورزش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 179-156]

  • المپیک تحلیل گفتمان غالب بر ورزش قهرمانی بانوان کشور (با تأکید بر فضای قهرمانی دهه 90) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 93-75]

  • انگیزۀ خودتعیینی مدل‌سازی نقش فرهنگ سازمانی و انگیزۀ خودتعیینی بر اخلاق ورزشی ورزشکاران نخبۀ ایران (مطالعۀ موردی: لیگ یک فوتبال ایران) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 19-1]

  • اهداف تحلیل بازیگران کلیدی و اهداف ورزش حرفه‌ای ایران از طریق MACTOR [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-171]

  • ایمنی اماکن آبی رهنمودهای عملی اماکن آبی در دوران پاندمی کرونا و پساکرونا [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 115-94]

ب

  • بازیگران تحلیل بازیگران کلیدی و اهداف ورزش حرفه‌ای ایران از طریق MACTOR [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-171]

  • باشگاه‌ها تحلیل بازیگران کلیدی و اهداف ورزش حرفه‌ای ایران از طریق MACTOR [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-171]

  • باشگاه های ورزشی ارائه الگوی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی کشور عراق [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 150-130]

  • باشگاه ورزشی تمایل به پرداخت در ورزش: طراحی مدل ارزش‌گذاری اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 97-80]

  • بانوان تحلیل گفتمان غالب بر ورزش قهرمانی بانوان کشور (با تأکید بر فضای قهرمانی دهه 90) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 93-75]

  • بخش خصوصی برنامه‌ریزی راهبردی بازاریابی خدمات ورزشی بخش خصوصی شهر تهران [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 79-63]

  • برنامۀ راهبردی برنامه‌ریزی راهبردی بازاریابی خدمات ورزشی بخش خصوصی شهر تهران [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 79-63]

  • برون سپاری ارائه الگوی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی کشور عراق [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 150-130]

  • بسکتبال ارائه الگوی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی کشور عراق [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 150-130]

  • به پرداخت میزان تمایل به پرداخت شهروندان ایرانی جهت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در سبد هزینه خانوار [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 56-40]

پ

  • پاندمی ویروس کرونا رهنمودهای عملی اماکن آبی در دوران پاندمی کرونا و پساکرونا [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 115-94]

  • پدیدة ورزشی تمایل به پرداخت در ورزش: طراحی مدل ارزش‌گذاری اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 97-80]

  • پسا کرونا رهنمودهای عملی اماکن آبی در دوران پاندمی کرونا و پساکرونا [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 115-94]

  • پویایی سیستم ارائه مدل پویای مدیریت استعداد برای سیاست گذاری آینده نگارانه (مطالعه موردی: وزارت ورزش و جوانان) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 74-57]

  • پیامدهای توسعه تدوین مدل توسعة ورزش آموزشی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 129-116]

ت

  • تحلیل‌گفتمان تحلیل گفتمان غالب بر ورزش قهرمانی بانوان کشور (با تأکید بر فضای قهرمانی دهه 90) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 93-75]

  • تحلیل گفتمان انتقادی تحلیل گزارش تلویزیونی بازی فوتبال ایران و ژاپن در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019 بر مبنای چارچوب نظری وندایک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 138-118]

  • تمایل میزان تمایل به پرداخت شهروندان ایرانی جهت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در سبد هزینه خانوار [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 56-40]

  • تمایل به پرداخت تمایل به پرداخت در ورزش: طراحی مدل ارزش‌گذاری اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 97-80]

  • توسعة ورزش تدوین مدل توسعة ورزش آموزشی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 129-116]

  • توسعه تحلیل بازیگران کلیدی و اهداف ورزش حرفه‌ای ایران از طریق MACTOR [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-171]

  • تولیدی‌های ورزشی شناسایی عوامل مؤثر بر توسعة صنعت پوشاک ورزشی ایران با رویکرد تحلیلی PEST [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 117-98]

  • تیم میزان تمایل به پرداخت شهروندان ایرانی جهت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در سبد هزینه خانوار [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 56-40]

خ

  • خدمات ورزشی برنامه‌ریزی راهبردی بازاریابی خدمات ورزشی بخش خصوصی شهر تهران [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 79-63]

  • خصوصی سازی ارائه الگوی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی کشور عراق [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 150-130]

د

  • داوری فوتبال. کمک‌داور ویدئویی تحلیل پیشران‌های استفاده از کمک‌داور ویدئویی در مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 155-139]

  • دوچرخه‌سواری بانوان تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة فرهنگ دوچرخه‌سواری با رویکرد ترویج ورزش شهروندی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 170-151]

ر

  • راهبرد سناریونویسی شرکت‌های دانش‌بنیان ورزشی ایران در افق 1420 [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 62-42]

  • راهبرد پایدار سناریونویسی شرکت‌های دانش‌بنیان ورزشی ایران در افق 1420 [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 62-42]

  • روش ارزش‌گذاری مشروط میزان تمایل به پرداخت شهروندان ایرانی جهت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در سبد هزینه خانوار [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 56-40]

  • روش‌های نوین تدریس شناسایی و تحلیل مهم‌ترین شاخص‌های توانمندساز آموزش رشته علوم ورزشی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 39-20]

س

  • ساختاری تفسیری طراحی مدل ساختاری تفسیری مدیریت اثر بحران اقتصادی بر حوزۀ ورزش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 179-156]

  • سناریو سناریونویسی شرکت‌های دانش‌بنیان ورزشی ایران در افق 1420 [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 62-42]

ص

  • صنعت پوشاک شناسایی عوامل مؤثر بر توسعة صنعت پوشاک ورزشی ایران با رویکرد تحلیلی PEST [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 117-98]

ع

  • عراق ارائه الگوی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی کشور عراق [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 150-130]

  • علوم ورزشی شناسایی و تحلیل مهم‌ترین شاخص‌های توانمندساز آموزش رشته علوم ورزشی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 39-20]

  • عوامل اقتصادی شناسایی عوامل مؤثر بر توسعة صنعت پوشاک ورزشی ایران با رویکرد تحلیلی PEST [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 117-98]

  • عوامل بیرونی مصرف ورزش طراحی مدل عوامل مؤثر بر مصرف ورزش منظم و پیوسته در بین دانشجویان دانشگاه‌های ایران مبتنی بر نظریة شانک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 41-26]

  • عوامل درونی مصرف ورزش طراحی مدل عوامل مؤثر بر مصرف ورزش منظم و پیوسته در بین دانشجویان دانشگاه‌های ایران مبتنی بر نظریة شانک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 41-26]

  • عوامل سیاسی-اقتصادی تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة فرهنگ دوچرخه‌سواری با رویکرد ترویج ورزش شهروندی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 170-151]

  • عوامل فناوری شناسایی عوامل مؤثر بر توسعة صنعت پوشاک ورزشی ایران با رویکرد تحلیلی PEST [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 117-98]

ف

  • فدراسیون فوتبال تحلیل پیشران‌های استفاده از کمک‌داور ویدئویی در مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 155-139]

  • فرهنگ دوچرخه‌سواری تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة فرهنگ دوچرخه‌سواری با رویکرد ترویج ورزش شهروندی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 170-151]

  • فرهنگ سازمانی مدل‌سازی نقش فرهنگ سازمانی و انگیزۀ خودتعیینی بر اخلاق ورزشی ورزشکاران نخبۀ ایران (مطالعۀ موردی: لیگ یک فوتبال ایران) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 19-1]

  • فعالیت بدنی رهنمودهای عملی اماکن آبی در دوران پاندمی کرونا و پساکرونا [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 115-94]

  • فعالیت بدنی زنان سالمند شهر اهواز شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ورزش زنان سالمند در شهر اهواز [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 201-180]

  • فوتبال تحلیل گزارش تلویزیونی بازی فوتبال ایران و ژاپن در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019 بر مبنای چارچوب نظری وندایک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 138-118]

  • فوتبال میزان تمایل به پرداخت شهروندان ایرانی جهت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در سبد هزینه خانوار [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 56-40]

گ

  • گردشگری خلاق عوامل مؤثر بر توسعة گردشگری ورزشی خلاق مبتنی بر میراث فرهنگی ناملموس [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 25-1]

  • گردشگری میراث ورزشی عوامل مؤثر بر توسعة گردشگری ورزشی خلاق مبتنی بر میراث فرهنگی ناملموس [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 25-1]

  • گزارش تلویزیونی تحلیل گزارش تلویزیونی بازی فوتبال ایران و ژاپن در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019 بر مبنای چارچوب نظری وندایک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 138-118]

  • گفتمان غالب تحلیل گفتمان غالب بر ورزش قهرمانی بانوان کشور (با تأکید بر فضای قهرمانی دهه 90) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 93-75]

ل

  • لیگ فوتبال مدل‌سازی نقش فرهنگ سازمانی و انگیزۀ خودتعیینی بر اخلاق ورزشی ورزشکاران نخبۀ ایران (مطالعۀ موردی: لیگ یک فوتبال ایران) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 19-1]

م

  • مدل PEST شناسایی عوامل مؤثر بر توسعة صنعت پوشاک ورزشی ایران با رویکرد تحلیلی PEST [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 117-98]

  • مدل‌سازی طراحی مدل ساختاری تفسیری مدیریت اثر بحران اقتصادی بر حوزۀ ورزش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 179-156]

  • مدیریت استعداد ارائه مدل پویای مدیریت استعداد برای سیاست گذاری آینده نگارانه (مطالعه موردی: وزارت ورزش و جوانان) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 74-57]

  • مدیریت اماکن آبی رهنمودهای عملی اماکن آبی در دوران پاندمی کرونا و پساکرونا [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 115-94]

  • مدیریت بحران طراحی مدل ساختاری تفسیری مدیریت اثر بحران اقتصادی بر حوزۀ ورزش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 179-156]

  • مربع ایدئولوژیک وندایک تحلیل گزارش تلویزیونی بازی فوتبال ایران و ژاپن در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019 بر مبنای چارچوب نظری وندایک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 138-118]

  • مصرف ورزش منظم طراحی مدل عوامل مؤثر بر مصرف ورزش منظم و پیوسته در بین دانشجویان دانشگاه‌های ایران مبتنی بر نظریة شانک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 41-26]

  • ملی میزان تمایل به پرداخت شهروندان ایرانی جهت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در سبد هزینه خانوار [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 56-40]

  • منابع انسانی ارائه مدل پویای مدیریت استعداد برای سیاست گذاری آینده نگارانه (مطالعه موردی: وزارت ورزش و جوانان) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 74-57]

  • موقعیت تدافعی برنامه‌ریزی راهبردی بازاریابی خدمات ورزشی بخش خصوصی شهر تهران [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 79-63]

  • میراث فرهنگی ناملموس عوامل مؤثر بر توسعة گردشگری ورزشی خلاق مبتنی بر میراث فرهنگی ناملموس [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 25-1]

  • میراث ورزشی عوامل مؤثر بر توسعة گردشگری ورزشی خلاق مبتنی بر میراث فرهنگی ناملموس [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 25-1]

و

  • ورزش سناریونویسی شرکت‌های دانش‌بنیان ورزشی ایران در افق 1420 [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 62-42]

  • ورزش طراحی مدل ساختاری تفسیری مدیریت اثر بحران اقتصادی بر حوزۀ ورزش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 179-156]

  • ورزش شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ورزش زنان سالمند در شهر اهواز [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 201-180]

  • ورزش تربیتی تدوین مدل توسعة ورزش آموزشی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 129-116]

  • ورزش حرفه‌ای تحلیل بازیگران کلیدی و اهداف ورزش حرفه‌ای ایران از طریق MACTOR [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-171]

  • ورزش شهروندی تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة فرهنگ دوچرخه‌سواری با رویکرد ترویج ورزش شهروندی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 170-151]

  • ورزش قهرمانی تحلیل گفتمان غالب بر ورزش قهرمانی بانوان کشور (با تأکید بر فضای قهرمانی دهه 90) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 93-75]

  • ورزشکاران نخبه مدل‌سازی نقش فرهنگ سازمانی و انگیزۀ خودتعیینی بر اخلاق ورزشی ورزشکاران نخبۀ ایران (مطالعۀ موردی: لیگ یک فوتبال ایران) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 19-1]

  • ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای عوامل مؤثر بر توسعة گردشگری ورزشی خلاق مبتنی بر میراث فرهنگی ناملموس [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 25-1]

  • وزارت ورزش و جوانان ارائه مدل پویای مدیریت استعداد برای سیاست گذاری آینده نگارانه (مطالعه موردی: وزارت ورزش و جوانان) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 74-57]