آموزش دانشجویان
شناسایی و تحلیل مهمترین شاخصهای توانمندساز آموزش رشته علوم ورزشی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 39-20]
آیندهپژوهی
تحلیل پیشرانهای استفاده از کمکداور ویدئویی در مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 155-139]
آینده نگاری
تحلیل بازیگران کلیدی و اهداف ورزش حرفهای ایران از طریق MACTOR [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-171]
ا
اخلاق ورزشی
مدلسازی نقش فرهنگ سازمانی و انگیزۀ خودتعیینی بر اخلاق ورزشی ورزشکاران نخبۀ ایران (مطالعۀ موردی: لیگ یک فوتبال ایران) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 19-1]
ارزشگذاری اقتصادی
تمایل به پرداخت در ورزش: طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 97-80]
استعداد
ارائه مدل پویای مدیریت استعداد برای سیاست گذاری آینده نگارانه (مطالعه موردی: وزارت ورزش و جوانان) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 74-57]
اقتصاد ورزش
تمایل به پرداخت در ورزش: طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 97-80]
اقتصادی
طراحی مدل ساختاری تفسیری مدیریت اثر بحران اقتصادی بر حوزۀ ورزش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 179-156]
المپیک
تحلیل گفتمان غالب بر ورزش قهرمانی بانوان کشور (با تأکید بر فضای قهرمانی دهه 90) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 93-75]
انگیزۀ خودتعیینی
مدلسازی نقش فرهنگ سازمانی و انگیزۀ خودتعیینی بر اخلاق ورزشی ورزشکاران نخبۀ ایران (مطالعۀ موردی: لیگ یک فوتبال ایران) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 19-1]
اهداف
تحلیل بازیگران کلیدی و اهداف ورزش حرفهای ایران از طریق MACTOR [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-171]
ایمنی اماکن آبی
رهنمودهای عملی اماکن آبی در دوران پاندمی کرونا و پساکرونا [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 115-94]
ب
بازیگران
تحلیل بازیگران کلیدی و اهداف ورزش حرفهای ایران از طریق MACTOR [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-171]
باشگاهها
تحلیل بازیگران کلیدی و اهداف ورزش حرفهای ایران از طریق MACTOR [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-171]
باشگاه های ورزشی
ارائه الگوی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی کشور عراق [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 150-130]
باشگاه ورزشی
تمایل به پرداخت در ورزش: طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 97-80]
بانوان
تحلیل گفتمان غالب بر ورزش قهرمانی بانوان کشور (با تأکید بر فضای قهرمانی دهه 90) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 93-75]
بخش خصوصی
برنامهریزی راهبردی بازاریابی خدمات ورزشی بخش خصوصی شهر تهران [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 79-63]
برنامۀ راهبردی
برنامهریزی راهبردی بازاریابی خدمات ورزشی بخش خصوصی شهر تهران [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 79-63]
برون سپاری
ارائه الگوی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی کشور عراق [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 150-130]
بسکتبال
ارائه الگوی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی کشور عراق [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 150-130]
به پرداخت
میزان تمایل به پرداخت شهروندان ایرانی جهت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در سبد هزینه خانوار [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 56-40]
پ
پاندمی ویروس کرونا
رهنمودهای عملی اماکن آبی در دوران پاندمی کرونا و پساکرونا [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 115-94]
پدیدة ورزشی
تمایل به پرداخت در ورزش: طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 97-80]
پسا کرونا
رهنمودهای عملی اماکن آبی در دوران پاندمی کرونا و پساکرونا [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 115-94]
پویایی سیستم
ارائه مدل پویای مدیریت استعداد برای سیاست گذاری آینده نگارانه (مطالعه موردی: وزارت ورزش و جوانان) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 74-57]
پیامدهای توسعه
تدوین مدل توسعة ورزش آموزشی ایران [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 129-116]
ت
تحلیلگفتمان
تحلیل گفتمان غالب بر ورزش قهرمانی بانوان کشور (با تأکید بر فضای قهرمانی دهه 90) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 93-75]
تحلیل گفتمان انتقادی
تحلیل گزارش تلویزیونی بازی فوتبال ایران و ژاپن در رقابتهای جام ملتهای آسیا 2019 بر مبنای چارچوب نظری وندایک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 138-118]
تمایل
میزان تمایل به پرداخت شهروندان ایرانی جهت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در سبد هزینه خانوار [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 56-40]
تمایل به پرداخت
تمایل به پرداخت در ورزش: طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 97-80]
توسعه
تحلیل بازیگران کلیدی و اهداف ورزش حرفهای ایران از طریق MACTOR [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-171]
تولیدیهای ورزشی
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعة صنعت پوشاک ورزشی ایران با رویکرد تحلیلی PEST [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 117-98]
تیم
میزان تمایل به پرداخت شهروندان ایرانی جهت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در سبد هزینه خانوار [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 56-40]
خ
خدمات ورزشی
برنامهریزی راهبردی بازاریابی خدمات ورزشی بخش خصوصی شهر تهران [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 79-63]
خصوصی سازی
ارائه الگوی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی کشور عراق [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 150-130]
د
داوری فوتبال. کمکداور ویدئویی
تحلیل پیشرانهای استفاده از کمکداور ویدئویی در مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 155-139]
دوچرخهسواری بانوان
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة فرهنگ دوچرخهسواری با رویکرد ترویج ورزش شهروندی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 170-151]
ر
راهبرد
سناریونویسی شرکتهای دانشبنیان ورزشی ایران در افق 1420 [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 62-42]
راهبرد پایدار
سناریونویسی شرکتهای دانشبنیان ورزشی ایران در افق 1420 [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 62-42]
روش ارزشگذاری مشروط
میزان تمایل به پرداخت شهروندان ایرانی جهت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در سبد هزینه خانوار [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 56-40]
روشهای نوین تدریس
شناسایی و تحلیل مهمترین شاخصهای توانمندساز آموزش رشته علوم ورزشی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 39-20]
س
ساختاری تفسیری
طراحی مدل ساختاری تفسیری مدیریت اثر بحران اقتصادی بر حوزۀ ورزش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 179-156]
سناریو
سناریونویسی شرکتهای دانشبنیان ورزشی ایران در افق 1420 [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 62-42]
ص
صنعت پوشاک
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعة صنعت پوشاک ورزشی ایران با رویکرد تحلیلی PEST [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 117-98]
ع
عراق
ارائه الگوی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی کشور عراق [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 150-130]
علوم ورزشی
شناسایی و تحلیل مهمترین شاخصهای توانمندساز آموزش رشته علوم ورزشی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 39-20]
عوامل اقتصادی
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعة صنعت پوشاک ورزشی ایران با رویکرد تحلیلی PEST [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 117-98]
عوامل بیرونی مصرف ورزش
طراحی مدل عوامل مؤثر بر مصرف ورزش منظم و پیوسته در بین دانشجویان دانشگاههای ایران مبتنی بر نظریة شانک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 41-26]
عوامل درونی مصرف ورزش
طراحی مدل عوامل مؤثر بر مصرف ورزش منظم و پیوسته در بین دانشجویان دانشگاههای ایران مبتنی بر نظریة شانک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 41-26]
عوامل سیاسی-اقتصادی
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة فرهنگ دوچرخهسواری با رویکرد ترویج ورزش شهروندی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 170-151]
عوامل فناوری
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعة صنعت پوشاک ورزشی ایران با رویکرد تحلیلی PEST [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 117-98]
ف
فدراسیون فوتبال
تحلیل پیشرانهای استفاده از کمکداور ویدئویی در مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 155-139]
فرهنگ دوچرخهسواری
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة فرهنگ دوچرخهسواری با رویکرد ترویج ورزش شهروندی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 170-151]
فرهنگ سازمانی
مدلسازی نقش فرهنگ سازمانی و انگیزۀ خودتعیینی بر اخلاق ورزشی ورزشکاران نخبۀ ایران (مطالعۀ موردی: لیگ یک فوتبال ایران) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 19-1]
فعالیت بدنی
رهنمودهای عملی اماکن آبی در دوران پاندمی کرونا و پساکرونا [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 115-94]
فعالیت بدنی زنان سالمند شهر اهواز
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ورزش زنان سالمند در شهر اهواز [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 201-180]
فوتبال
تحلیل گزارش تلویزیونی بازی فوتبال ایران و ژاپن در رقابتهای جام ملتهای آسیا 2019 بر مبنای چارچوب نظری وندایک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 138-118]
فوتبال
میزان تمایل به پرداخت شهروندان ایرانی جهت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در سبد هزینه خانوار [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 56-40]
گ
گردشگری خلاق
عوامل مؤثر بر توسعة گردشگری ورزشی خلاق مبتنی بر میراث فرهنگی ناملموس [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 25-1]
گردشگری میراث ورزشی
عوامل مؤثر بر توسعة گردشگری ورزشی خلاق مبتنی بر میراث فرهنگی ناملموس [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 25-1]
گزارش تلویزیونی
تحلیل گزارش تلویزیونی بازی فوتبال ایران و ژاپن در رقابتهای جام ملتهای آسیا 2019 بر مبنای چارچوب نظری وندایک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 138-118]
گفتمان غالب
تحلیل گفتمان غالب بر ورزش قهرمانی بانوان کشور (با تأکید بر فضای قهرمانی دهه 90) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 93-75]
ل
لیگ فوتبال
مدلسازی نقش فرهنگ سازمانی و انگیزۀ خودتعیینی بر اخلاق ورزشی ورزشکاران نخبۀ ایران (مطالعۀ موردی: لیگ یک فوتبال ایران) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 19-1]
م
مدل PEST
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعة صنعت پوشاک ورزشی ایران با رویکرد تحلیلی PEST [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 117-98]
مدلسازی
طراحی مدل ساختاری تفسیری مدیریت اثر بحران اقتصادی بر حوزۀ ورزش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 179-156]
مدیریت استعداد
ارائه مدل پویای مدیریت استعداد برای سیاست گذاری آینده نگارانه (مطالعه موردی: وزارت ورزش و جوانان) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 74-57]
مدیریت اماکن آبی
رهنمودهای عملی اماکن آبی در دوران پاندمی کرونا و پساکرونا [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 115-94]
مدیریت بحران
طراحی مدل ساختاری تفسیری مدیریت اثر بحران اقتصادی بر حوزۀ ورزش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 179-156]
مربع ایدئولوژیک وندایک
تحلیل گزارش تلویزیونی بازی فوتبال ایران و ژاپن در رقابتهای جام ملتهای آسیا 2019 بر مبنای چارچوب نظری وندایک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 138-118]
مصرف ورزش منظم
طراحی مدل عوامل مؤثر بر مصرف ورزش منظم و پیوسته در بین دانشجویان دانشگاههای ایران مبتنی بر نظریة شانک [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 41-26]
ملی
میزان تمایل به پرداخت شهروندان ایرانی جهت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در سبد هزینه خانوار [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 56-40]
منابع انسانی
ارائه مدل پویای مدیریت استعداد برای سیاست گذاری آینده نگارانه (مطالعه موردی: وزارت ورزش و جوانان) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 74-57]
موقعیت تدافعی
برنامهریزی راهبردی بازاریابی خدمات ورزشی بخش خصوصی شهر تهران [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 79-63]
میراث فرهنگی ناملموس
عوامل مؤثر بر توسعة گردشگری ورزشی خلاق مبتنی بر میراث فرهنگی ناملموس [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 25-1]
میراث ورزشی
عوامل مؤثر بر توسعة گردشگری ورزشی خلاق مبتنی بر میراث فرهنگی ناملموس [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 25-1]
و
ورزش
سناریونویسی شرکتهای دانشبنیان ورزشی ایران در افق 1420 [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 62-42]
ورزش
طراحی مدل ساختاری تفسیری مدیریت اثر بحران اقتصادی بر حوزۀ ورزش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 179-156]
ورزش
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ورزش زنان سالمند در شهر اهواز [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 201-180]
ورزش حرفهای
تحلیل بازیگران کلیدی و اهداف ورزش حرفهای ایران از طریق MACTOR [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 194-171]
ورزش شهروندی
تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة فرهنگ دوچرخهسواری با رویکرد ترویج ورزش شهروندی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 170-151]
ورزش قهرمانی
تحلیل گفتمان غالب بر ورزش قهرمانی بانوان کشور (با تأکید بر فضای قهرمانی دهه 90) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 93-75]
ورزشکاران نخبه
مدلسازی نقش فرهنگ سازمانی و انگیزۀ خودتعیینی بر اخلاق ورزشی ورزشکاران نخبۀ ایران (مطالعۀ موردی: لیگ یک فوتبال ایران) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 19-1]
ورزشهای پهلوانی و زورخانهای
عوامل مؤثر بر توسعة گردشگری ورزشی خلاق مبتنی بر میراث فرهنگی ناملموس [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 25-1]
وزارت ورزش و جوانان
ارائه مدل پویای مدیریت استعداد برای سیاست گذاری آینده نگارانه (مطالعه موردی: وزارت ورزش و جوانان) [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 74-57]