دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 20
مدل حکمرانی در فدراسیون های ورزشی: رویکرد حکمرانی خوب
ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش
نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی
آیندهنگاری در حوزه صنعت اسب و ورزش سوارکاری با رویکرد سناریو نویسی
طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته
بررسی نقش کارگزارها در نقل و انتقال بازیکنان فوتبال
صفحه 110-94
تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی
صفحه 125-111
طراحی مدل بازاریابی ورزشی جهت پیشبرد اهداف اقتصادی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 144-126
طراحی مدل فعالیتهای بدنی زنان جوان ایرانی
صفحه 161-145
طراحی الگوی جامع مدیریت جانشین پروری در اداره های ورزش و جوانان با رهیافت نظریه داده بنیاد و مدل ساختاری تفسیری
صفحه 176-162
الگوی اشتغال پایدار دانشآموختگان علوم ورزشی
صفحه 192-177
تدوین سناریوهای آینده مطلوب ورزش همگانی ایران
صفحه 213-193
ارائه مدل نقش توسعه پایدار درتحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تاکید بر تجربه کسب و کار
صفحه 231-214
طراحی نقشه راهبردی فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کارت امتیازی متوازن
صفحه 247-232
مطالعه تطبیقی وضعیت مدیریت منابع مالی ورزشهای پارالیمپیکی ایران و کشورهای منتخب: با رویکرد جبر بولی
صفحه 264-248
آسیبشناسی فرآیند آموزش اعضای هیئت علمی تربیت بدنی در دانشگاه های آزاد اسلامی
صفحه 279-265
طراحی مدل بینالمللیسازی برند باشگاههای لیگ برتر والیبال با رویکرد ترکیبی
صفحه 296-280
طراحی مدل فرصتها و چالشهای استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی
صفحه 312-297
طراحی مدل توسعة صنعت گردشگری ورزشی ایران و تبیین آینده آن مبتنی بر سناریونویسی در افق ۱۴۲۰
صفحه 330-313
تأثیر شخصیت پویا بر کامیابی شغلی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیتبدنی استان گلستان
صفحه 346-331