دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 12
چارچوب نظری خط مشی ورزش ملی، با رویکرد ورزش آموزشی
صفحه 395-410
تحلیل موانع حقوقی و قانونی اثرگذار بر اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در فوتبال حرفه-ای جمهوری اسلامی ایران
صفحه 411-428
طراحی مدل معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی
صفحه 429-444
مقایسه شاخصها و طراحی الگوی انتخاب سرمربیان حرفهای فوتبال
صفحه 445-465
تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی
صفحه 467-482
بازشناسی و مدلسازی حوزهها و زیرساختهای حقوق تجارت در ورزش حرفهای ایران
صفحه 483-520
بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران.
صفحه 521-546
ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)
صفحه 547-560
روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهره وری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی
صفحه 561-579
نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال
صفحه 581-596
طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال
صفحه 597-609
بازنمایی فساد ورزشی در فضای رسانه ای ایران در طول ده سال گذشته (1396-1386)
صفحه 611-631