دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 12
ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 1-14
طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 15-29
مطالعه ساختار عاملی پرسشنامه توسعه فرهنگ ورزش همگانی از طریق تلویزیون
بررسی کارآیی هیئتهای ورزشی استان قم و ارتباط آن با منابع ورودی و خروجی
تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی
تجربه، نیاز و نگرش مربیان فوتبال نسبت به رایانه
نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو)
صفحه 89-106
بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی
صفحه 107-118
بررسی رابطة بین عوامل درون سازمانی و رفتار سیاسی با تأکید بر نقش میانجیگری ادراک از سیاست سازمانی
صفحه 119-131
طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما
صفحه 133-154
تحلیل اهمیت ـ عملکرد ویژگیهای مسیرهای دوچرخه موثر بر تصمیم دوچرخه سواری با کاربرد مدل IPA
صفحه 155-173
تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور
صفحه 175-194