دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 10
بررسی موانع توسعۀ ورزش همگانی در دانشگاههای دولتی شهر تهران و ارائۀ راهکارهای کاربردی توسعۀ آن
صفحه 823-844
ارتباط بین هوش هیجانی و اثربخشی تیمی دانشجویان دختر و پسر شرکتکننده در یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور
صفحه 845-860
ارائۀ مدل تبیین رابطۀ فرایندهای مدیریت دانش با تفکر استراتژیک
صفحه 874-861
ارائۀ مدلی جهت تعیین و تحلیل سرانۀ اماکن ورزشی بر مبنای توزیع شبکههای تیسنی در محیط GIS
صفحه 875-890
آسیبشناسی راهبردی ادارۀ کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حوزۀ ورزش براساس مدل SWOT
صفحه 891-905
طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر شیوههای ارزشآفرینی، اعتماد و وفاداری به برند
صفحه 907-921
بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتلهای ایران
صفحه 923-940
تأثیر متغیر میانجی تجربۀ مشتری بر رابطۀ مسئولیتپذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی
صفحه 941-956
تبیین توانمندسازی روانشناختی کارکنان براساس سبک تفکر مدیران مطالعۀ موردی: ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان
صفحه 957-975
تدوین الگوی پیامدهای توسعۀ مسئولیت اجتماعی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران
صفحه 977-997