دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 10
نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز
صفحه 481-493
طراحی مدل تبعیض در تیمهای ورزشی (با استفاده از نظریۀ دادهبنیاد)
صفحه 495-510
مدلیابی تأثیر هویت ورزشی بر جهتگیری ورزشی در ورزشکاران شرکتکننده در یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور
صفحه 511-525
رتبهبندی عوامل تسهیلکنندۀ مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت بدنی به روشTOPSIS
صفحه 527-540
التزام عملی مربیان ورزشی به مسئولیتهای حقوقی از دیدگاه ورزشکاران
صفحه 541-554
اولویتبندی موانع کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی با استفاده از روش AHP
صفحه 555-566
ارزیابی عوامل تعیینکنندۀ صلاحیتهای قانونی مدیران اجرایی ورزش از دیدگاه متخصصان دانشگاهی و مدیران ورزش
صفحه 567-588
تلویزیون و ورزش در زندگی روزمره (تحلیلی در پیوند رسانه و ورزش در ایران)
صفحه 589-603
پیشبینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان بهوسیلۀ مؤلفههای رضایتمندی در باشگاههای ورزشی: مطالعۀ باشگاههای پرورشاندام زنجان
صفحه 605-618
بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات درکشده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجیگری تصویر شرکت و اعتماد در کسبوکارهای ورزشی
صفحه 619-635