دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 20
طراحی الگوی حکمرانی ورزشی مطلوب در ایران
طراحی مدل ادراک مطلوبیت فضای ورزشی پارکی شهر تهران
برازش مدل سواد رسانه ای در ورزش با رویکرد مدلیابی معادله ساختاری
رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی در باشگاه های ورزشی شهرشیراز
ارائة مدل توسعة ورزش پاک در ایران با روش (ISM)
آینده پژوهی در اقتصاد ورزشی ایران (مطالعه موردی: رویدادهای ورزشی)
صفحه 116-99
ارائه الگوی پارادایمی توسعه و آموزش سواد حرکتی در دانش آموزان
صفحه 132-117
پیش بینی کننده های جامعه شناختی انگیزش هواداران فوتبال(مطالعه موردی: باشگاه تراکتورسازی)
صفحه 150-133
عوامل اقتصادی مؤثر بر باز بودن تجاری ورزشی در کشورهای عضو منطقه منا (MENA)
صفحه 163-151
طراحی الگوی پارادایمی تاب آوری کسب و کارهای ورزشی براساس نظریه داده بنیاد
صفحه 182-164
بررسی ارزشهای ناملموس ورزش فوتبال در جامعه و میزان تمایل به پرداخت جهت میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر با رویکرد ارزیابی احتمالی
صفحه 194-183
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی صنعت ورزش
صفحه 212-195
شناسایی و بررسی وضعیت متولیان ورزش و پیامدهای مطلوب ورزش در ایران
صفحه 230-213
تحلیل عوامل مؤثر بر عملکرد ورزشکاران حرفهای فوتبال ایران
صفحه 248-231
شناخت و اولویتبندی اقدامات فرهنگی مؤثر در ارتقای آداب حضور در استادیومها
صفحه 264-249
برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو
صفحه 282-265
تدوین الگوی مدیریت موانع حمایت مالی ورزش قهرمانی زنان ایران
صفحه 302-283
ارائه مدل پارادایمی رفتار سیاسی کارکنان سازمانهای ورزشی ایران
صفحه 322-303
شناسایی راهکارهای توسعه بازاریابی دیجیتال در فدراسیون فوتبال ایران
صفحه 340-323
روایت پژوهی قهرمانان ورزشی بندر انزلی؛ واکاوی علل موفقیت
صفحه 355-341