دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 12
تحلیل عاملی عوامل مؤثر بر تجاریسازی تحقیقات مدیریت ورزشی
صفحه 595-611
استاندارد سازی پرسشنامه بازاریابی عصبی در ورزش
صفحه 613-626
بازشناسی حوزهها و زیرساختهای صنعت ورزش ایران
صفحه 627-645
رابطۀ اعتماد سازمانی و مؤلفههای آن با خلاقیت در ادارات ورزش و جوانان: مطالعۀ موردی استان اردبیل
صفحه 647-660
کاوش عوامل زمینهای و مداخلهگر بروز فساد در صنعت فوتبال ایران
صفحه 661-685
مدلسازی معادلات ساختاری ارتباط مدیریت استعداد و سرمایۀ اجتماعی با تعهد سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان
صفحه 687-702
تجزیهوتحلیل انگیزههای مشارکت در بازاریابی خیرخواهانه با تأکید بر فعالان ورزش زورخانهای: رویکرد ترکیبی
صفحه 703-722
شناسایی عوامل موثر بر توسعه فرهنگ ورزش همگانی در ایران
صفحه 723-738
تحلیل رگرسیونی رابطۀ مؤلفههای مدیریت دانش با ابعاد سرمایۀ اجتماعی در دبیران تربیت بدنی خراسان رضوی
صفحه 739-754
بررسی عوامل مؤثر بر توسعۀ ورزش قهرمانی استانهای ایران و ارائۀ الگوی پیشنهادی
صفحه 757-775
تحلیل آمیخته از نماگرها و شاخص دیدبان حکمرانی ورزشی
صفحه 775-793
مدل تمایل به بازگشت گردشگران فستیوالهای ورزشهای بومی و سنتی براساس زیرساختهای خدماتی
صفحه 795-812