دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 12
رابطه اثربخشی ارتباطات داخلی با پذیرش تغییر در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های دولتی تهران
صفحه 1-16
تاثیر کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری ورزشی بر رضایت و تمایل به بازدید مجدد
صفحه 17-32
رابطه مهارت های ارتباطی با سرمایه اجتماعی در سازمان های ورزشی استان همدان و ارائه مدل
صفحه 33-48
طراحی مدل توسعه قابلیتهای انسانی در ورزش(با استفاده از نظریه داده بنیاد)
بررسی میزان توجه به ورزش و آموزش المپیک در کتب درسی دوره ابتدایی مدارس
صفحه 65-84
طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزشهای بومی – سنتی استان کرمان
صفحه 85-102
تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاههای پرطرفدار تهرانی لیگ حرفهای فوتبال
صفحه 103-117
ارائه مدل تحلیل خوشه بندی خاکستری در ارزیابی عملکرد و رتبه بندی هیات های ورزشی
صفحه 119-136
بررسی نقش حمایت اجتماعی بر تعهد ورزشی بانوان به فعالیتهای ورزشی
صفحه 137-148
مطالعه نقش بازارگرایی در سودآوری کسب و کار سالنهای بدنسازی شهر کرمانشاه
صفحه 149-162
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه سازی فرهنگ ورزش در کودکان ونوجوانان از دیدگاه معلمان تربیت بدنی
صفحه 163-179
آزمون مدل رضایتمندی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 181-203