دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 20
تعیین موقعیت راهبردی و تدوین برنامۀ راهبردی معاونت توسعۀ ورزش قهرمانی و حرفهای
رویکرد مدیران ارشد ورزشی در اجرای نظام برنامه ریزی و مدیریت جانشین پروری
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی سازمان های ورزشی در محیط فازی
طراحی و تدوین برنامه راهبردی توسعه ورزش همگانی استان یزد
مطالعه تطبیقی باشگاه های ورزشی ایران و کشورهای منتخب اروپایی
صفحه 130-91
شناسایی ابعاد و شاخصهای ارزیابی هیئت مدیره باشگاههای حرفهای فوتبال
صفحه 150-131
سناریوهای راهبردی آموزش ورزش سلامت محور ایران
صفحه 172-151
طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانههای اجتماعی
صفحه 193-173
نقش نسبی مؤلفههای سروکوال در جایگاهسازی برند تیمهای فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران
صفحه 216-194
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران
صفحه 234-217
علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیت های بدنی در اماکن ورزشی شهر قم
صفحه 255-235
شناسایی موانع مدیریت اثربخش مدیران سازمان های ورزشی
صفحه 284-256
ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی
صفحه 307-285
پیشبینی مشارکت روانشناختی دانشآموزان به ورزش از طریق سبک رهبری دبیران ورزش: نقش میانجی رضایت و انگیزه ورزشی
صفحه 331-308
راهکارهای بهرهگیری از فناوریهای نوین برای توسعه ورزشهای تفریحی: از پایلوت تا تجاریسازی
صفحه 351-332
تدوین مدل عملکرد شغلی و دستیابی به اهداف در رابطه با اثربخشی سمنهای ورزشی با نقش میانجی جو اخلاقی
صفحه 372-352
الگوی پارادایمی ارتقاء جایگاه علوم ورزشی ایران در جهان بر اساس نظریۀ داده بنیاد
صفحه 394-373
تاثیر مسئولیت اجتماعی و نگرش زیست محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز برنامههای ورزشی شهرداری تهران
صفحه 411-395
ارزیابی رفتار حفاظت زیستمحیطی اماکن ورزشی باشگاه ذوبآهن اصفهان با استفاده از شاخص انتشار دیاکسید کربن (مطالعة موردی: مجموعة ورزشی ملت)
صفحه 437-412
مدل ارتباطی ادراک از موفقیت تیم های ملی ورزشی ایران با انسجام اسلامی و هویت ملی
صفحه 457-438