دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 18
طراحی مدل کیفی اثر رسوایی دوپینگ بر بازاریابی در ورزش ایران
صفحه 723-743
مرور نظاممند مطالعات حوزۀ ورزش زنان
صفحه 745-765
شناسایی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بینالمللی
صفحه 767-781
بررسی رابطه و مقایسۀ مهارتهای ارتباطی مدیران و چرخۀ عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی
صفحه 783-796
تأثیرات روانشناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی
صفحه 797-815
طراحی الگوی ملی مدیریت استعدادیابی ورزشی با اولویت رشتههای مدالآور (مطالعۀ موردی کشتی)
صفحه 817-832
الگوى جانشینپرورى منابع انسانی در سازمانهای ورزشی
صفحه 833-849
تحلیل وضعیت عوامل مؤثر بر توسعة فضای ورزشی شهر تهران و ارائة راهکارهای مناسب با تأکید بر اقتصاد مقاومتی
صفحه 851-870
تحلیل رابطه قابلیتهای رهبری ناب بر حرفهای سازی منابع انسانی در سازمانهای ورزشی با استفاده از فرایند رتبهبندی تفسیری
صفحه 871-883
واکاوی عوامل اثرگذار بر ایجاد اکوسیستم کارآفرینی ورزشی در استان کرمانشاه
صفحه 885-902
طراحی مدل حمایت از حقوق مالکیت فکری در ورزش ایران
صفحه 903-922
مطالعۀ تولیدات علمی غیرمتعارف در بین دانشجویان و دانشآموختگان تحصیلات تکمیلی رشتههای علوم ورزشی با تأکید بر نظریة ناهماهنگی شناختی
صفحه 923-937
طراحی مدل سواد رسانهای معلمان تربیت بدنی با تاکید بر کیفیت بخشی درس تربیت بدنی (رویکرد آمیخته)
صفحه 939-961
تدوین راهبردهای مؤثر بر عملکرد مطلوب رسانههای ورزشی با هدف توسعۀ فوتبال
صفحه 963-977
تبیین وضعیت امنیت ورزشگاههای فوتبال ایران با تأکید بر نقش عوامل برگزاری مسابقات
صفحه 979-1000
تأثیر همهگیری کووید 19 و عدم حضور تماشاگران بر نتایج تیمهای پرهوادار فوتبال در لیگ برتر خلیجفارس
صفحه 1001-1015
بررسی جایگاه تولید علم در مراکز، گروهها و دانشکدههای تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور
صفحه 1017-1046
پایش چالشهای راهبردی ناشی از پاندمی کووید-19 در فدراسیونهای ورزشی
صفحه 1047-1069