دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
نویسنده = سارا کشکر
تعداد مقالات: 11
تدوین الگوی مدیریت موانع حمایت مالی ورزش قهرمانی زنان ایران
دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 302-283
بررسی نقش رسانههای جمعی ورزشی بر شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 183-202
اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانکهای دولتی و خصوصی از ورزش کشور
دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 333-347
شناسایی و مدلسازی عوامل شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران
دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 83-99
نقش بستهبندی کفشهای ورزشی بهمنزلۀ یک رسانه در ترغیب گروههای مختلف ورزشکاران به خرید کفشهای ورزشی
دوره 7، شماره 6، بهمن 1394، صفحه 905-920
نقش برنامههای ورزشی تلویزیون در انتقال ارزشهای اخلاقی و الگوپذیری دانشآموزان متوسطۀ شهرستان اسلامآباد غرب
دوره 7، شماره 4، مهر 1394، صفحه 601-619
نقش نمایشگاه بینالمللی کالا و تجهیزات ورزشی در توسعۀ بازار این محصولات با تأکید برآمیختۀ بازاریابی ورزشی(5ps)
دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 221-235
بررسی رابطۀ زیرسیستمهای مدیریت دانش در سازمان یادگیرنده و بهرهوری منابع انسانی در فدراسیونهای ورزشی منتخب
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 57-74
رابطة رضایتمندی و وفاداری با ویژگی های پوشاک ورزشی داخلی و خارجی در زنان ورزشکار بدنساز
دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 117-136
تناسب حوزة نشر کتاب های ورزشی با انتظارات مخاطبان با تأکید بر عناصر آمیختة بازاریابی ورزشی
دوره 5، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 5-27
رابطة مؤلفه های مدیریت اخبار و گزارش های ورزشی با گرایش جنسیتی در مطبوعات ورزشی
دوره 4، شماره 14، آبان 1391، صفحه 5-29