دوره 17 (1404)
دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
نویسنده = سارا کشکر
تعداد مقالات: 12
مطالعه تطبیقی توسعه پایدار استادیومهای فوتبال در ایران و اروپا
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 بهمن 1403
تدوین الگوی مدیریت موانع حمایت مالی ورزش قهرمانی زنان ایران
دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 302-283
بررسی نقش رسانههای جمعی ورزشی بر شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 183-202
اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانکهای دولتی و خصوصی از ورزش کشور
دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 333-347
شناسایی و مدلسازی عوامل شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران
دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 83-99
نقش بستهبندی کفشهای ورزشی بهمنزلۀ یک رسانه در ترغیب گروههای مختلف ورزشکاران به خرید کفشهای ورزشی
دوره 7، شماره 6، بهمن 1394، صفحه 905-920
نقش برنامههای ورزشی تلویزیون در انتقال ارزشهای اخلاقی و الگوپذیری دانشآموزان متوسطۀ شهرستان اسلامآباد غرب
دوره 7، شماره 4، مهر 1394، صفحه 601-619
نقش نمایشگاه بینالمللی کالا و تجهیزات ورزشی در توسعۀ بازار این محصولات با تأکید برآمیختۀ بازاریابی ورزشی(5ps)
دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 221-235
بررسی رابطۀ زیرسیستمهای مدیریت دانش در سازمان یادگیرنده و بهرهوری منابع انسانی در فدراسیونهای ورزشی منتخب
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 57-74
رابطة رضایتمندی و وفاداری با ویژگی های پوشاک ورزشی داخلی و خارجی در زنان ورزشکار بدنساز
دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 117-136
تناسب حوزة نشر کتاب های ورزشی با انتظارات مخاطبان با تأکید بر عناصر آمیختة بازاریابی ورزشی
دوره 5، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 5-27
رابطة مؤلفه های مدیریت اخبار و گزارش های ورزشی با گرایش جنسیتی در مطبوعات ورزشی
دوره 4، شماره 14، آبان 1391، صفحه 5-29