دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = هواداران
تعداد مقالات: 15
شناسایی و اولویت بندی ذینفعان کلیدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 02 آذر 1400
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه پرسپولیس تهران از دیدگاه هواداران
دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 70-53
نقش نسبی مؤلفههای سروکوال در جایگاهسازی برند تیمهای فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 216-194
طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال
دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 597-609
شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس
دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 679-695
نقش تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 763-776
مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 373-387
تبیین مدل ارزش ادراکشدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 429-440
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس
دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 145-159
نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز
دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 481-493
اولویتبندی مؤلفههای تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وبسایت باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 7، شماره 3، مرداد 1394، صفحه 471-485
مقایسۀ عوامل مؤثر بر همذاتپنداری هواداران با تیمهای ورزشی باسابقه و تیمهای تازهتأسیس (مطالعۀ موردی هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تیم فوتسال گیتیپسند اصفهان)
دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 191-213
تعیین سهم نسبی هویت تیمی از عوامل مدیریتی باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 109-133
بررسی سطوح مشارکت هواداران در تیمهای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل پیوستار روانشناختی
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 135-155
بررسی انگیزه های حضور هواداران بازی های تیم ملی فوتبال ایران
دوره 2، شماره 6، مهر 1389، صفحه 153-320