کلیدواژه‌ها = هواداران
تعداد مقالات: 11
1. نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 763-776

سید مرتضی عظیم زاده؛ کیانوش شجیع؛ فریده افروزی


2. شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس

دوره 9، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 679-695

ابوالفضل درویشی؛ مینا ناصری پور؛ مرتضی دوستی


3. مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 373-387

محمد رسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری


4. تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 429-440

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی


6. نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز

دوره 8، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 481-493

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ محمد سبحان الهی؛ سعید حاتمی


9. تعیین سهم نسبی هویت تیمی از عوامل مدیریتی باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 6، شماره 1، بهار 1393، صفحه 109-133

محمد سلطان حسینی؛ داود نصر اصفهانی؛ فاطمه نصر اصفهانی؛ اکبر جابری


10. بررسی سطوح مشارکت هواداران در تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل پیوستار روان‌شناختی

دوره 6، شماره 1، بهار 1393، صفحه 135-155

محسن بهنام؛ محمد خبیری؛ سیمین حلبیان؛ حمید احمدی؛ حسین بخشنده


11. بررسی انگیزه های حضور هواداران بازی های تیم ملی فوتبال ایران

دوره 2، شماره 6، پاییز 1389، صفحه 153-320

امین دهقان قهفرخی؛ عبدالرحمن خضری؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ رسول حمایت طلب