دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
نویسنده = محمد کشتی دار
تعداد مقالات: 13
شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی ورزشی شهر مشهد: یک مطالعه کیفی به شیوه تحلیل محتوا
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مرداد 1400
عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری ورزشی خلاق مبتنی بر میراث فرهنگی ناملموس
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 آذر 1401
مدلسازی کمی عوامل مؤثر بر برندسازی ویژگیهای شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران
دوره 15، شماره 3، آبان 1402
طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته
دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 93-74
عوامل مؤثر بر قیمتگذاری تجهیزات بدنسازی تولید ایران
دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 116-104
طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانههای اجتماعی
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 193-173
فراتحلیل مطالعات توسعۀ گردشگری ورزشی در ایران با رویکرد شناسایی عوامل مؤثر بر آن
دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 511-537
مطالعۀ تحلیل موانع تأمین مالی کارآفرینان ورزشی به روش کیو (Q)
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 237-255
طراحی مدل ارزشگذاری اقتصادی دارایی های نامشهود باشگاه های لیگ برتر هندبال ایران
دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 423-443
تحلیل رگرسیونی رابطۀ مؤلفههای مدیریت دانش با ابعاد سرمایۀ اجتماعی در دبیران تربیت بدنی خراسان رضوی
دوره 10، شماره 4، دی 1397، صفحه 739-754
تأثیر سبکهای نوین مدیریتی بر میزان خلاقیت، اثربخشی و جابهجایی منابع انسانی در سازمانهای ورزشی کارا
دوره 7، شماره 3، مرداد 1394، صفحه 385-401
رابطة بین ابعاد شش گانة نیک زیستی و خودکارامدی ورزشی در میان دانشجویان تربیت بدنی
دوره 4، شماره 12، فروردین 1391، صفحه 163-177
نقش هدف گرایی و هویت اخلاقی در پیش بینی کارکردهای اخلاقی مثبت و منفی در فوتبال
دوره 2، شماره 7، دی 1389، صفحه 5-23