دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
نویسنده = Mehdi Salimi
تعداد مقالات: 13
ارائه الگوی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی کشور عراق
دوره 16، شماره 1، فروردین 1403
شناسایی و تحلیل پیشرانهای مؤثر بر قیمتگذاری بازیکنان حرفهای در لیگ برتر فوتبال عراق
دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 316-299
ارائۀ مدل توسعۀ اخلاق حرفهای دبیران تربیت بدنی
دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 52-37
ارائه مدل ترکیبی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی سازمان های ورزشی در محیط فازی
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 67-42
بهکارگیری روش تحلیل خوشهبندی خاکستری (GCA) در مکانگزینی حالت گسستة فضایی اماکن ورزشی (مطالعة موردی: شهر اصفهان)
دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 449-460
ارائة مدل برندسازی مکان با رویکرد کلان پروژههای تفریحی، ورزشی و گردشگری (مورد مطالعه: استان اصفهان)
دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 967-977
بررسی سبک های عمومی تصمیم گیری مدیران ورزشی بر اساس مدل اسکات و بروس
دوره 11، شماره 2، تیر 1398، صفحه 273-290
ارائه مدل تحلیل خوشه بندی خاکستری در ارزیابی عملکرد و رتبه بندی هیات های ورزشی
دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 119-136
ارائۀ مدلی جهت تعیین و تحلیل سرانۀ اماکن ورزشی بر مبنای توزیع شبکههای تیسنی در محیط GIS
دوره 8، شماره 6، اسفند 1395، صفحه 875-890
تلفیق روشهای تصمیمگیری در محیط GIS بهمنظور مکانگزینی اماکن ورزشی
دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 329-342
بررسی عوامل مؤثر بر فرار مالیاتی در ورزشکاران و مربیان حرفهای
دوره 7، شماره 3، مرداد 1394، صفحه 437-456
مقایسۀ عوامل مؤثر بر همذاتپنداری هواداران با تیمهای ورزشی باسابقه و تیمهای تازهتأسیس (مطالعۀ موردی هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تیم فوتسال گیتیپسند اصفهان)
دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 191-213
به کارگیری روش تحلیلی سلسله مراتبی (AHP) در اولویت بندی موانع رشد اخلاق حرفه ای در رسانه های ورزشی
دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 137-159