نویسنده = �������������� ������������ ����������
ارائه مدل چند سطحی مدیریت تنوع اثربخش در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 مرداد 1400

عبدالرحیم خداجو؛ مسعود نادریان جهرمی؛ حسین دست برحق؛ محمد صادق افروزه


رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 1077-1091

آرزو دهقانی؛ احمد علی آصفی؛ مسعود نادریان جهرمی


تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف‌کننده باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 405-422

زهرا عموزاده؛ مسعود نادریان جهرمی؛ محمد سلطان حسینی؛ مهدی سلیمی


نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بی‌تفاوتی سازمانی

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 287-299

محمدعلی زبردست؛ مسعود نادریان جهرمی؛ سجاد حاجی زاده


ارائۀ مدلی برای توسعۀ وفاداری به برند تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران با روش مدلسازی معادلات ساختاری

دوره 6، شماره 3، آبان 1393، صفحه 475-492

اکبر جابری؛ محمد سلطان حسینی؛ مسعود نادریان جهرمی؛ جواد خزائی پول


مقایسۀ عوامل مؤثر بر همذات‌پنداری هواداران با تیم‌های ورزشی باسابقه و تیم‌های تازه‌تأسیس (مطالعۀ موردی هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان)

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 191-213

اکبر جابری؛ مسعود نادریان جهرمی؛ جواد خزایی پول؛ مهدی سلیمی


برآورد سهم نسبی رفتار شهروندی سازمانی از عدالت سازمانی در ورزشکاران مرد نخبة کشور

دوره 5، شماره 4، بهمن 1392، صفحه 145-160

محمد سلطان حسینی؛ مسعود نادریان جهرمی؛ علی صابری


شناسایی شاخص ها و استانداردهای ایمنی سالن ها و اماکن ورزشی

دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 21-36

مسعود نادریان جهرمی؛ حسین پورسلطان زرندی؛ الهام روحانی


بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران فوتبال در ورزشگاه‌ها

دوره 1، شماره 3، دی 1388، صفحه 61-133

مجتبی المیری؛ مسعود نادریان جهرمی؛ محمد سلطان حسینی؛ علیرضا نصر اصفهانی؛ محمد رحیمی