دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 18
راهبردها و پیامدهای تجارت الکترونیک در صنعت ورزش ایران
صفحه 1071-1091
مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشهای الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید
صفحه 1093-1105
مدلسازی جذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی هندبال کشور
صفحه 1107-1126
نیمرخ کارآفرینی دانشکدههای علوم ورزشی ایران و ارائة مدل اشتغال و کارآفرینی
صفحه 1127-1155
مذاکره برای امتیاز بهرهبرداری از مجموعههای ورزشی مبتنی بر نظریة بازیها
صفحه 1157-1171
طراحی الگوی فرایندی کسبوکار باشگاههای ورزشی تناسب اندام زنان
صفحه 1173-1195
نقش آگهیهای تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG
صفحه 1197-1213
اثر بودجه بر مشارکت ورزشی در ایران: رویکرد رگرسیون پانل کوانتایل
صفحه 1215-1233
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بحران هواداری در لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل سهشاخگی
صفحه 1235-1261
هنجاریابی پرسشنامة نزاکت ورزشی در میان دانشجویان (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه گلستان)
صفحه 1263-1276
طراحی الگوی توسعة اقتصاد دیجیتال در ورزش ایران
صفحه 1277-1293
طراحی مدل مدیریت کیفیت نظام آموزش تربیت بدنی و ورزش در مدارس
صفحه 1295-1320
تدوین مدل مفهومی ارتقای سیستم بیمة ورزشی در کشور
صفحه 1321-1335
شناسایی و وزندهی متغیرهای عملکردی مؤثر بر قیمتگذاری مهاجمان لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 1337-1355
پهلوانان ایران از دیروز تا امروز
صفحه 1357-1379
کمالگرایی، فرسودگی و مشارکت در ورزشکاران نخبة معلول جسمی: نقش میانجی تئوری خودمختاری
صفحه 1381-1399
ارائة مدل سیستم پویای صنعت ورزش کشور برای دوران پساکرونا با رویکرد نظریة آشوب
صفحه 1401-1418
کووید-19 و چالشهای اقتصادی پیش روی مربیان زن
صفحه 1419-1443