دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
تعداد مقالات: 18
تحلیل محتوای مطبوعات ورزشی با رویکردی بر ورزش همگانی
تبیین و تحلیل علل و پیامدهای ورود سیاسیون به ورزش ایران
صفحه 15-34
رابطۀ مدیریت کوانتومی با توانمندسازی شغلی دبیران تربیت بدنی استان اصفهان
بررسی شاخصهای روانسنجی پرسشنامة اجرای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور
تحلیل اثر رویدادهای ورزشی بر روی نظام ارزشی تماشاچیان
ارتباط بین خودکارامدی عمومی و رضایت شغلی در بین فدراسیونهای ورزشی موفق کشور
ارائة مدلی برای اندازهگیری سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی
صفحه 99-117
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی فدراسیونهای حرفهای منتخب ورزش گروهی کشور
صفحه 119-139
شناسایی و اولویتبندی موانع پاسخگویی در سازمانهای ورزشی
صفحه 141-160
طراحی مدل عوامل مؤثر بر توسعۀ بهکارگیری انرژی تجدیدپذیر در اماکن ورزشی ایران
صفحه 161-181
بررسی نقش رسانههای جمعی ورزشی بر شکلدهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفهای ایران
صفحه 183-202
اولویتبندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفهای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین)
صفحه 203-219
تأثیر کیفیت تجربة گردشگری بر رقابتپذیری ادراکشده و نیتهای رفتاری گردشگران ورزشی خارجی
صفحه 221-236
مطالعۀ تحلیل موانع تأمین مالی کارآفرینان ورزشی به روش کیو (Q)
صفحه 237-255
اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)
صفحه 257-275
تحلیل ابعاد همافزایی عملکرد مدیریتی در توسعه و توانمندسازی فدراسیونهای ورزشی
صفحه 277-292
سنجش راههای شادابسازی محتوایی و محیطی فعالیتهای ورزشی دانشآموزان استان کردستان
صفحه 293-314
مدل توسعۀ ورزش ایران با تأکید بر ذینفعان، رویهها و فرایندها
صفحه 315-339