دوره 17 (1404)
دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = برندسازی
تعداد مقالات: 9
شناسایی عوامل اثرگذار بر برندسازی کسبوکارهای ورزشی با رویکرد توسعه بازاریابی دیجیتال
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 اسفند 1403
توسعة تصویر برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران: نقش نسبی هویت برندِ تیمی و نیاز به خودابرازی هواداران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 تیر 1404
مدلسازی کمی عوامل مؤثر بر برندسازی ویژگیهای شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران
دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 106-88
تأثیر شاخص های کیفیت محیطی بر برندسازی گردشگری ورزشی دماوند
دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 261-249
طراحی مدل بینالمللیسازی برند باشگاههای لیگ برتر والیبال با رویکرد ترکیبی
دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 296-280
برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو
دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 282-265
ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 1015-1034
تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 601-620
الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش
دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 175-189