نویسنده = قاسمی، حمید
تعداد مقالات: 7
1. طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 خرداد 1400

احمد نصرالهی قدیم؛ حمید قاسمی؛ ابوالفضل فراهانی


3. مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 373-387

محمد رسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری


5. به کارگیری روش تحلیلی سلسله مراتبی (AHP) در اولویت بندی موانع رشد اخلاق حرفه ای در رسانه های ورزشی

دوره 5، شماره 3، پاییز 1392، صفحه 137-159

محمد سلطان حسینی؛ مهدی سلیمی؛ حمید قاسمی؛ سمانه ترکیان ولاشانی


6. رابطة مؤلفه های مدیریت اخبار و گزارش های ورزشی با گرایش جنسیتی در مطبوعات ورزشی

دوره 4، شماره 14، پاییز 1391، صفحه 5-29

سارا کشکر؛ حمید قاسمی؛ اعظم شیرویی


7. تحلیل محتوای دیدگاه‌های رؤسای سازمان تربیت بدنی دربارة مؤلفه‌های ورزش از سال 1357 تا 1388

دوره 4، شماره 13، تابستان 1391، صفحه 137-152

حمید قاسمی؛ فرشاد تجاری؛ مهدخت بروجردی علوی؛ حسین امامی؛ مریم امیری