کلیدواژه‌ها = برند
تعداد مقالات: 7
2. شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران

دوره 12، شماره 1، بهار 1399، صفحه 1-17

سیدنصراله سجادی؛ محمود گودرزی؛ نرگس فصیح مردانلو


3. تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 429-440

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی


4. مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 411-428

علی بنسبردی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمود گودرزی


7. بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی

دوره 8، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 389-405

حوریه دهقانپوری؛ فاطمه عبدوی؛ مهتا اسکندرنژاد