دوره 16 (1403)
دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = برند
تعداد مقالات: 11
طراحی مدل پیامدهای جهانیشدن برند لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 18-1
ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة دادهبنیاد
دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 87-70
بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 234-217
ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی
دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 307-285
طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاههای لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران)
دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 819-848
شناسایی و اولویتبندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران
دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 1-17
مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاههای حرفهای فوتبال
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 411-428
تبیین مدل ارزش ادراکشدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 429-440
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس
دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 145-159
عوامل مؤثر بر ارزش برند سازمان ورزشی (کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا)
دوره 8، شماره 5، دی 1395، صفحه 727-739
بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی
دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 389-405