کلیدواژه‌ها = برند
تعداد مقالات: 8
1. طراحی مدل پیامدهای جهانی شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 خرداد 1400

سجاد سروش؛ سیدنصراله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ مهرزاد حمیدی


3. شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران

دوره 12، شماره 1، بهار 1399، صفحه 1-17

سیدنصراله سجادی؛ محمود گودرزی؛ نرگس فصیح مردانلو


4. مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 411-428

علی بنسبردی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمود گودرزی


5. تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 429-440

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی


8. بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی

دوره 8، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 389-405

حوریه دهقانپوری؛ فاطمه عبدوی؛ مهتا اسکندرنژاد