کلیدواژه‌ها = برند
تعداد مقالات: 5
1. مدلسازی عوامل مؤثر بر گسترش برند باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 411-428

علی بنسبردی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمود گودرزی


2. تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 429-440

جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی


5. بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی

دوره 8، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 389-405

حوریه دهقانپوری؛ فاطمه عبدوی؛ مهتا اسکندرنژاد