دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 2 (1389)
دوره 1 (1388)
کلیدواژهها = تبلیغات
تعداد مقالات: 11
طراحی الگوی برند سازی مشترک در ورزش ایران
دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 278-262
تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی
دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 125-111
طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران
دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 20-1
تأثیرات روانشناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی
دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 797-815
اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)
دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 257-275
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی
دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 161-180
تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی
دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 467-482
تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان
دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 617-634
بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی
دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 389-405
ارتباط تبلیغات توسط شخصیتهای معروف بر میزان تمایل به خرید کفشهای ورزشی
دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 267-275
تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر انگیختگی و قصد آیندۀ مصرفکننده در تبلیغات
دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 247-262